CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sophya la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / 700 de oldtimer in ro Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Am gasit citeva articole interesante pe net.

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 12 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
"Maşini abandonate

Există, însă, şi poveşti mai triste. Aşa este povestea unei limuzine folosite odinioară e Gheorghe Gheorghiu-Dej. Limuzina este una comandată special în Statele Unite ale Americii, un Rambler Ambassador, din serie limitată. În total, au fost fabricate doar cinci exemplare în întreaga lume. Unul dintre ele a ajuns, în anul 1964, în România. Limuzina avea şapte locuri şi nu a fost folosită de Gheorghe Gheorghiu-Dej decât un an, apoi acesta a murit. Limuzina a fost "moştenită" de Ion Gheorghe Maurer, premierul comunist al României, care mergea cu ea la vânătoare. În anii 1980, limuzina a fost trecută în patrimoniul fabricii Someşul din Cluj-Napoca. După anul 1990, limuzina a fost casată şi a fost cumpărată pe un preţ mic de fostul ei şofer, Alexandru Crişan, în prezent om de afaceri. El spera să vândă maşina în Occident, dar, din cauza preţului cerut, nu şi-a găsit clienţi. Aşa că limuzina a ruginit un deceniu în cartierul clujean Mănăştur, apoi a fost dusă la Sânicoară. Limuzina consumă până la 50 de litri de combustibil la suta de kilometri, iar la vremea în care a fost concepută, era socotită drept o minune a tehnicii."
Are cineva poze cu masina asta? Ca sunt curios cum arata/care e...


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 12 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

tavi_dacia1100 a scris:

"Maşini abandonate

Există, însă, şi poveşti mai triste. Aşa este povestea unei limuzine folosite odinioară e Gheorghe Gheorghiu-Dej. Limuzina este una comandată special în Statele Unite ale Americii, un Rambler Ambassador, din serie limitată. În total, au fost fabricate doar cinci exemplare în întreaga lume. Unul dintre ele a ajuns, în anul 1964, în România. Limuzina avea şapte locuri şi nu a fost folosită de Gheorghe Gheorghiu-Dej decât un an, apoi acesta a murit. Limuzina a fost "moştenită" de Ion Gheorghe Maurer, premierul comunist al României, care mergea cu ea la vânătoare. În anii 1980, limuzina a fost trecută în patrimoniul fabricii Someşul din Cluj-Napoca. După anul 1990, limuzina a fost casată şi a fost cumpărată pe un preţ mic de fostul ei şofer, Alexandru Crişan, în prezent om de afaceri. El spera să vândă maşina în Occident, dar, din cauza preţului cerut, nu şi-a găsit clienţi. Aşa că limuzina a ruginit un deceniu în cartierul clujean Mănăştur, apoi a fost dusă la Sânicoară. Limuzina consumă până la 50 de litri de combustibil la suta de kilometri, iar la vremea în care a fost concepută, era socotită drept o minune a tehnicii."
Are cineva poze cu masina asta? Ca sunt curios cum arata/care e...


Esti sigur ca ,,manca'' 50 L la suta de Km ?    Totusi SR-ul care avea peste 5000cmc si era destul de greu avea consumul de min 18 % gol fara remorca -max 36 % incarcat cu remorca .  Intreb si eu asa ,ca mi se pare al naibii de mult.

Modificat de vranceanu (acum 12 ani)


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pai asta este, care a fost pe la Somesul si pe la BNR.
E tot acolo pe str Cantemir 12.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:

Pai asta este, care a fost pe la Somesul si pe la BNR.
E tot acolo pe str Cantemir 12.

Aha... Deci aia e. O stiu, pe acolo sta si dl. Calugaru.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 12 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Povestea ii un pic incompleta , cea legata de Rambler.  Ar fi fost 3 bucati la Somesu , la un moment dat s-au casat 2 , una a fost cumparata iar a 2a la fiervechi. Zvonurile spun ca norocosul cumparator ar fi primit pe el una bucata eS class nou  si dotat  dar a refuzat . A venit iarna si i-a crapat blocu motor ca avea apa nu antigel . Astea ar fi cateva informatii la "prima mana" daca va intereseaza mai multe informatii pot sa mai intreb ... direct la sursa )
Poate sunt uni care il stiu pe batranul Ghezo ( nu stiu exact cum se scrie) fostul  mecanic de la Somesu.

ps: telescopaele de Rambler merg pe R16 pe spate , dar il ridica de il ia draq.


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Bine, da-i pace! 5000 euroi pe o epava ruginita si cu blocul motor spart? 
Si in plus a fost si masina de firma, deci cu rulaj si uzura mare


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Dacia 1300 este oficial o maşină de epocă.


Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 12 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ma uit la articolul asta cu 700 de atestari istorice...
O fi mare aceasta cifra? Sau o fi ridiculos de mica aceasta cifra?
Nu stiu sa raspund, dar as fi curios sa vad o statistica asemanatoare cu privire la numarul masinilor atestate istoric din celalalte tari europene.

Si aici nu ma refer la tarile unde exista cultura (Germania, Italia, Anglia. Franta, Spania etc, etc.), ci mai degraba as fi curios la cifrele statistice din fostele tari estice (Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia etc.).

Nu stiu de ce am un presentiment ca acolo aceasta cifra nu este formata din trei caractere, ci din 4 sau 5 caractere  .... dar chiar as fi curios sa vad cum stau celalalte tari foste comuniste in aceasta privinta.

Pe de alta parte, avem si noi cifre mari, de care sa ne mandrim:
In 2010, prin programul rabla au fost distruse 160000 de masini vechi.
In 2011, au fost exterminate 110000 de masini vechi.
Acum in 2011 se pregateste exterminarea a cel putin 30000 de masini vechi!

Nu zice nimeni ca toate masinile ajunse la remat, ar fi trebuit reconditionate si repuse pe strada!
Majoritatea masinilor ajunse la rabla, erau intr-adevar niste “junk”-uri “killerite”, si-si meritau soarta si denumirea de rabla!

Dar in afara de rablele propriu zise, in ultimii ani a existat un numar insemnat de masini valoroase cu potential istoric, care au fost exterminate alaturi de celalalte rable, fara nici cea mai mica retinere.
Numarul acestor masini, care ar fi meritat o soarta mai buna, ca si generatiile viitoare sa aibe parte de o farama de istorie, a fost cu siguranta mai mare de 1000 de exemplare.

Macar de-ar fi fost triate si puse deoparte ca pasionatii sa aibe acces la piese, dar nu a fost asa! Daca doreai sa iei piese de pe ele, ori se cereau sume aberante pe piesele respective, ori te puneau sa revii peste doua zile... apoi peste doua zile epava respectiva era deja presata si incarcata in camioane, ca nu cumva sa poti lua ceva piese! Stim cu totii ceea ce s-a intamplat si se intampla in continuare, si pozele facute pe la rematuri stau ca marturie cu privire la acest macel, care se desfasoara in mod voit.

Toata lumea stie, ca nu e vorba de reducerea poluarii, ca in tara asta nici cainilor nu le pasa de poluare!  E vorba doar de vanzarile de masini noi!

Poate ar fi timpul sa se puna capat practicilor asemanatoare, cum ar fi taxa de poluare sau programul rabla!

Iar daca e vorba ca “poluatorul plateste”, atunci sa plateasca cei care circula mult, si nu cei care au o masina veche cu care circula cateva saptamani pe an!

Sper ca odata sa-i vina mintea si acestui popor, ca e mai bine mai tarziu, decat niciodata!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Dar de ce va necajiti ? 700 de masini sunt putine?  - Asa credeti voi   Retromobilul si-a indeplinit planul cincinal, totul e bine si cum ar trebui sa fie.

Am incheiat ironia. 


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Am gasit o pagina pe net care are acelasi scop ca cel de pe forum.

Der Trend zum klassischen Auto ist ungebrochen. Zu diesem Ergebnis kommen die Marktbeobachter von classic-car-tax aus Castrop-Rauxel nach Auswertung der aktuellen KBA-Jahresstatistik: Die Zahl der mit einem H-Kennzeichen zugelassenen, über 30 Jahre alten Fahrzeuge stieg im letzten Jahr um 11 Prozent von 210.000 auf 233.000.(Stichtag 1. Januar 2011).

Pe scurt de la 210.000 de oldtimer la 233.000 de oldtimer cu H numar (atestat istoric).INTRUN AN!!!!!!!!!!!
11%

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 12 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
In Ungaria sunt in jur de 3 mii, pe baza numerelor OT pe care l-eam vázut pe masini...

pus acum 12 ani
   
maior
Membru Activ

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 120
La ce va mirati al meu din august am inceput,si inca nu am finalizat,din august pina in februarie am asteptat dupa retromobil,din februarie pina azi(dar inca nu este finalizat)astep dupa RAR,si toate acestea cu prieteni peste tot.Sint judete in tara unde nu este nici un vehicul istoric inregistrat.Trist.

pus acum 12 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Interesant ca aprox cam tot acesta ii si raportul leu euro sau leu  forint. Deci dati mai multe atestate de vehicol istoric  sa creasca leul
   


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

motanualb a scris:

Interesant ca aprox cam tot acesta ii si raportul leu euro sau leu  forint. Deci dati mai multe atestate de vehicol istoric  sa creasca leul
   

            Asta-i buná de tot colega ! Ce bine ar fii sá putem influenta rapoartele astea, imediat am fii mai multe mii de persoane virusate cu boala asta !    

Modificat de cv2adi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
In numarul din septembrie al revistei STIL, care se distribuie gratuit in benzinariile MOL, este un scurt articol despre masinile istorice/clasice. Aici apare informatia ca ar fi 1.100 masini cu atestat in Romania. Important este faptul ca numarul este in crestere.

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Sutica si Visinica au numerele de atestare 1183 si 1184 (in august). In crestere deci! 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vio16 a scris:

In numarul din septembrie al revistei STIL, care se distribuie gratuit in benzinariile MOL, este un scurt articol despre masinile istorice/clasice. Aici apare informatia ca ar fi 1.100 masini cu atestat in Romania. Important este faptul ca numarul este in crestere.

Foarte bine, doar ca in alte tari atata se atesteaza intr-un singur an, iar la noi in total sant atatea de la inceputuri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
carcotasu943
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 218
In alte tari se restaureaza, nu se carpaceste.

_______________________________________
S-o suit Pista pe cal!

pus acum 12 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

carcotasu943 a scris:

In alte tari se restaureaza, nu se carpaceste.



Asa este . Insa in alte tari exista de mult timp cultura asta...la noi , abia acum , relativ recent (20 ani !!!).
Si ,in alte tari au existat piese originale , insa la noi ...tot relativ recent . La noi , un carburator uzat , era inlocuit deindata cu unul de...Dacie . O pompa de injectie , sa zicem de Mercedes diesel sau de Opel defecta ...era inlocuit tot motorul cu unul de ...ARO .
Asa ca , acest tarim al restaurarilor/cirpelilor , abia acum incepe sa ni se arate. Din pacate cu piese de o calitate mediocra spre indoielnica , pentru ca , se stie Romanul in primul rind nu are bani . Si , de multe ori , pus in fata alternativei de a alege orice piesa de schimb la automobilul lui , in 99,99% din cazuri o alege pe cea mai ieftina . Nu pentru ca cea mai scumpa ar fi cea mai buna , insa din start nici macar nu intreaba care e cea mai buna firma , ci ...intrebarea suna : mai ieftina nu aveti ? Va suna cunoscut ?
Ei bine , cu astfel de mentalitate , este greu si sa restaurezi , dar si sa mentii orice automobil in circulatie .
Ceea ce ma intriga pe mine , este faptul ca majoritatea pieselor sint contrafacute . Rar ai acces la piese de origine , sau piese originale , asa ca si sa dai multi bani , nu prea ai certitudinea ca distribuitorul are intr-adevar acces la o sursa de piese cu adevarat originala .Evident ca discutam despre old/young-timere .
Nu mai spun despre adaosuri comerciale...pentru ca va doare capul . Spre exemplu , un contact de pornire , partea electrica (pentru Volkswagen Passat Mk 2 , an 1987 ), la 5 magazine din zona mea , preturile minime au fost : 150 , 95, 98, 80 si...15 lei !!! Insa pretul de 15 lei a fost obtinut de la un prieten , si a fost cu tot cu adaosul lui de 15 % .
Deci , lacomia romanului este exagerata !!!
Dar acest lucru il vedeti dvs si pe forum , la rubrica vinzari .
Revenind la restaurari , cu timpul , cei care vor participa la expozitii/parade macar intr-o tara de pe linga noi , vor vedea ca standardele sint ridicate . Si daca veti merge si la noi in tara la o parada , o sa vedeti ca nu sintem cu nimic mai prejos decit altii . Standardele apoi ni le vom face fiecare , dupa cit de greu sau usor intelegem ceea ce vedem. Daca avem montata pe masina din dotare o semnalizare de Dacie in locul celei de ...sa zicem Renault 16 (partea din spate ) , depinde cum intelegem . Daca nu ne pasa de standardul marcii , si dorim sa mai ,,tragem " de masina citiva ani ...pina expira revizia ,,aranjata " , atunci e ok . Daca insa avem pretentia sa o vindem , si mai scriem ca este auto de epoca (insa fara vre-un atestat ) si accesoriile aflate pe masina sint suma a 2-3-5 marci diferite de masini (depinde de ingeniozitatea mecanicului sau ...eu stiu a cui ) de a face sa se tirasca masina respectiva pe strada , atunci nu putem avea pretentii de restaurare.
Ceea ce observ in ultima vreme si pe forumul nostru , este o mai mare atentie la detalii , si o grija mai mare la modul cum se executa o restaurare . Chiar daca modelele valoroase sint rare pe aici .
Vor aparea , insa in functie si in proportie de bunastarea natiunii. 


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

gherghin nicolae a scris:


carcotasu943 a scris:

In alte tari se restaureaza, nu se carpaceste.



Asa este . Insa in alte tari exista de mult timp cultura asta...la noi , abia acum , relativ recent (20 ani !!!).
Si ,in alte tari au existat piese originale , insa la noi ...tot relativ recent . La noi , un carburator uzat , era inlocuit deindata cu unul de...Dacie . O pompa de injectie , sa zicem de Mercedes diesel sau de Opel defecta ...era inlocuit tot motorul cu unul de ...ARO .
Asa ca , acest tarim al restaurarilor/cirpelilor , abia acum incepe sa ni se arate. Din pacate cu piese de o calitate mediocra spre indoielnica , pentru ca , se stie Romanul in primul rind nu are bani . Si , de multe ori , pus in fata alternativei de a alege orice piesa de schimb la automobilul lui , in 99,99% din cazuri o alege pe cea mai ieftina . Nu pentru ca cea mai scumpa ar fi cea mai buna , insa din start nici macar nu intreaba care e cea mai buna firma , ci ...intrebarea suna : mai ieftina nu aveti ? Va suna cunoscut ?
Ei bine , cu astfel de mentalitate , este greu si sa restaurezi , dar si sa mentii orice automobil in circulatie .
Ceea ce ma intriga pe mine , este faptul ca majoritatea pieselor sint contrafacute . Rar ai acces la piese de origine , sau piese originale , asa ca si sa dai multi bani , nu prea ai certitudinea ca distribuitorul are intr-adevar acces la o sursa de piese cu adevarat originala .Evident ca discutam despre old/young-timere .
Nu mai spun despre adaosuri comerciale...pentru ca va doare capul . Spre exemplu , un contact de pornire , partea electrica (pentru Volkswagen Passat Mk 2 , an 1987 ), la 5 magazine din zona mea , preturile minime au fost : 150 , 95, 98, 80 si...15 lei !!! Insa pretul de 15 lei a fost obtinut de la un prieten , si a fost cu tot cu adaosul lui de 15 % .
Deci , lacomia romanului este exagerata !!!
Dar acest lucru il vedeti dvs si pe forum , la rubrica vinzari .
Revenind la restaurari , cu timpul , cei care vor participa la expozitii/parade macar intr-o tara de pe linga noi , vor vedea ca standardele sint ridicate . Si daca veti merge si la noi in tara la o parada , o sa vedeti ca nu sintem cu nimic mai prejos decit altii . Standardele apoi ni le vom face fiecare , dupa cit de greu sau usor intelegem ceea ce vedem. Daca avem montata pe masina din dotare o semnalizare de Dacie in locul celei de ...sa zicem Renault 16 (partea din spate ) , depinde cum intelegem . Daca nu ne pasa de standardul marcii , si dorim sa mai ,,tragem " de masina citiva ani ...pina expira revizia ,,aranjata " , atunci e ok . Daca insa avem pretentia sa o vindem , si mai scriem ca este auto de epoca (insa fara vre-un atestat ) si accesoriile aflate pe masina sint suma a 2-3-5 marci diferite de masini (depinde de ingeniozitatea mecanicului sau ...eu stiu a cui ) de a face sa se tirasca masina respectiva pe strada , atunci nu putem avea pretentii de restaurare.
Ceea ce observ in ultima vreme si pe forumul nostru , este o mai mare atentie la detalii , si o grija mai mare la modul cum se executa o restaurare . Chiar daca modelele valoroase sint rare pe aici .
Vor aparea , insa in functie si in proportie de bunastarea natiunii. 


In fiecare punct amintit in text ai TOTAL DREPTATE.
   

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 12 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca si pe la noi ar fi salarii decente, cum au cei din vest, atunci pot creste si pretentiile, ca piesele tot alea le cumparam ca  cei din vest, dar din salarii mai mici de cel putin 10 ori.
Atata timp, cat salariul mediu este undeva pe la 200 euro, trebuie sa ne bucuram, daca le putem aduce la linia de plutire, cum putem si cu ce piese permitem, ca altfel daca nu ar fi o mana de oameni, carora le mai pasa de vechituri, atunci at ajunge ajung toate la fier vechi.
In tara asta este o singura problema: SARACIA.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:

Daca si pe la noi ar fi salarii decente, cum au cei din vest, atunci pot creste si pretentiile, ca piesele tot alea le cumparam ca  cei din vest, dar din salarii mai mici de cel putin 10 ori.
Atata timp, cat salariul mediu este undeva pe la 200 euro, trebuie sa ne bucuram, daca le putem aduce la linia de plutire, cum putem si cu ce piese permitem, ca altfel daca nu ar fi o mana de oameni, carora le mai pasa de vechituri, atunci at ajunge ajung toate la fier vechi.
In tara asta este o singura problema: SARACIA.


Este un proverb in Germania.
NU DE CUMPARAT E GREU O MASINA CI DE INTRETINUT.
INAINTE DE A CUMPARA O MASINA TREBUIE SA TE GINDESTI SI DESPRE FINANTAREA PROIECTULUI.
Fara suparare dar nimeni nu te pune sa cumperi o masina pe care nu poti intretine s-au sa o pui in starea lui originala.
La noi in Tara sint multe masini valoroase care au fost cirpite dealungu timpului si se gasesc la o suma accesibila pentru toti.
DAR cind vine vorba de restaurare atunci incep problemele financiare si se PORNESTE ACTIUNEA MAREA CIRPEALA.
Stiu  cazuri cind pe un oldtimer care era cabrio limuzina sa montat pavilion din tabla ca scheletul mecanismului de cabrio e scump,faruri de tractor ca seamana cu cel original,cilindri de frina si furtune de frine de dacie,scaune de la Lada ca e mai comod,stopuri de la o masina oarecare ca cel original e scump.tapiterie ce sa gasit prin magazin,toate elementele de rezistenta din lemn sint eliminate si inlocuit cu fier (inafara de cele 4 usi) fara nr de sasiu original ,ce sa spui despre o asemenea restaurare .
Si se da mare posesor si restaurator de Oldtimer culmea e ca are pretentia de a primi ATESTATUL.!!!!!!!!!!!!!!!!
Sint si la noi multi oameni priceputi si posesor de Oldtimer care stiu ce inseamna sa restaurez si sa finantez un asemenea proiect care la urma sa arete ca un OLDTIMER RESTAURAT.

 
Masina se alege dupa posibilitatile fiecarui si nu dupa teoria sa ARAT  VECINULUI CA AL MEU E MAI MARE.

Modificat de oldtimer-prinzinger (acum 12 ani)


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

oldtimer-prinzinger a scris:



Este un proverb in Germania.
NU DE CUMPARAT E GREU O MASINA CI DE INTRETINUT.
INAINTE DE A CUMPARA O MASINA TREBUIE SA TE GINDESTI SI DESPRE FINANTAREA PROIECTULUI.

Corect! De aia am si eu mai multe masini cu parte mecanica comuna, ca macar asa si pot sa am si piese de schimb comune la ele.
Ca daca ai 10 masini, de marci si modele diferite, atunci ai dat de belea ca trebuie sa-ti aduni piese separat la fiecare in parte, si ala te omoara, din pct de vedere financiar.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805

Misu de Cluj a scris:


oldtimer-prinzinger a scris:



Este un proverb in Germania.
NU DE CUMPARAT E GREU O MASINA CI DE INTRETINUT.
INAINTE DE A CUMPARA O MASINA TREBUIE SA TE GINDESTI SI DESPRE FINANTAREA PROIECTULUI.

Corect! De aia am si eu mai multe masini cu parte mecanica comuna, ca macar asa si pot sa am si piese de schimb comune la ele.
Ca daca ai 10 masini, de marci si modele diferite, atunci ai dat de belea ca trebuie sa-ti aduni piese separat la fiecare in parte, si ala te omoara, din pct de vedere financiar.



Ai ales solutia care ti se potriveste tie .
Dar uni nu gindesc la fel.

   


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pai unii, nu gandesc deloc!
Si nici nu stiu in ce se baga, ca apoi sa se simta coplesiti, neputiciosi si abandoneaza tot!
Sunt multe astfel de cazuri!  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la