CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
laura love
Femeie
22 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Filtre aer Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Cum ma descurc sa gasesc un filtru (doua , trei) de OLTCIT SPECIAL care se folosesc si la LASTUN ? Este ca cel de OLTCIT CLUB , dar mai scurt .
Stiti unde se poate comanda asa ceva ? Ce solutii ati adoptat ?
La moto am facut din tabla de 8mm o flansa pe care am ambutisat un fund , am turnat prenadez , am pus o bucata taiata dintr-un filtru nou asemanator si dupa ce s-a uscat , inca o data prenadez....
Ieri am pus (cu lacrimi in ochi) ultima rezerva la LASTUN .....
MULTUMIRI ANTICIPAT !


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Deocamdata i-am suflat filtrul original cu aer comprimat ca a mers doar 8000 km, dar in perspectiva cred ca-i voi monta un filtru de aer de la Vw Broasca cu baie de ulei ca la ala doar schimbi uleiul si o speli o data pe an si pace buna, fara alte batai de cap si alergaturi prin magazine.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821

Misi din Cluj a scris:

cred ca-i voi monta un filtru de aer de la Vw Broasca cu baie de ulei ca la ala doar schimbi uleiul si o speli o data pe an si pace buna, fara alte batai de cap si alergaturi prin magazine.

eee... nu stiu daca e chiar asa . depinde si de numarul de km facuti intr-un an. s-ar putea sa fie nevoie sa fie schimbat mai des. stiam si numarul de km indicati de fabrica pt schimbul uleiului dar imi scapa acum (am pus filtru uscat si deci de ceva timp nu mai schimb uleiul in filtru)

LE: sper sa intelegi faptul ca nu te contrazic ca asa imi vine ci pentru ca informatia e total gresita si nu se stie cine ar putea sa o o ia de buna si sa o puna in practica.

Modificat de sergiup (acum 15 ani)


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe filtrul de broasca scria ca se curata si se schimba uleiul la 5000 km, si cum eu nu fac mai mult de atat anual de aia ziceam ca o data pe an.
Acuma depinde de fiecare cat umbla cu masina.
Sau cel mai corect ar fi sa zicem ca se schimba uleiul in filtru ori de cate ori este necesar
Asa toata lumea va fi multumita


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
corect. asta cu atat mai mult cu cat acei 5000 erau recomandati atunci iar aerul din ziua de azi calr e altul...

_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la