CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: laura love
| Femeie 22 ani Bihor cauta Barbat 24 - 52 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Cum ma descurc sa gasesc un filtru (doua , trei) de OLTCIT SPECIAL care se folosesc si la LASTUN ? Este ca cel de OLTCIT CLUB , dar mai scurt . Stiti unde se poate comanda asa ceva ? Ce solutii ati adoptat ? La moto am facut din tabla de 8mm o flansa pe care am ambutisat un fund , am turnat prenadez , am pus o bucata taiata dintr-un filtru nou asemanator si dupa ce s-a uscat , inca o data prenadez.... Ieri am pus (cu lacrimi in ochi) ultima rezerva la LASTUN ..... MULTUMIRI ANTICIPAT !
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Deocamdata i-am suflat filtrul original cu aer comprimat ca a mers doar 8000 km, dar in perspectiva cred ca-i voi monta un filtru de aer de la Vw Broasca cu baie de ulei ca la ala doar schimbi uleiul si o speli o data pe an si pace buna, fara alte batai de cap si alergaturi prin magazine.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiup
Membru Senior
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
|
|
Misi din Cluj a scris:
cred ca-i voi monta un filtru de aer de la Vw Broasca cu baie de ulei ca la ala doar schimbi uleiul si o speli o data pe an si pace buna, fara alte batai de cap si alergaturi prin magazine. |
eee... nu stiu daca e chiar asa . depinde si de numarul de km facuti intr-un an. s-ar putea sa fie nevoie sa fie schimbat mai des. stiam si numarul de km indicati de fabrica pt schimbul uleiului dar imi scapa acum (am pus filtru uscat si deci de ceva timp nu mai schimb uleiul in filtru)
LE: sper sa intelegi faptul ca nu te contrazic ca asa imi vine ci pentru ca informatia e total gresita si nu se stie cine ar putea sa o o ia de buna si sa o puna in practica.
Modificat de sergiup (acum 15 ani)
_______________________________________ 1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pe filtrul de broasca scria ca se curata si se schimba uleiul la 5000 km, si cum eu nu fac mai mult de atat anual de aia ziceam ca o data pe an. Acuma depinde de fiecare cat umbla cu masina. Sau cel mai corect ar fi sa zicem ca se schimba uleiul in filtru ori de cate ori este necesar Asa toata lumea va fi multumita
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiup
Membru Senior
Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
|
|
corect. asta cu atat mai mult cu cat acei 5000 erau recomandati atunci iar aerul din ziua de azi calr e altul...
_______________________________________ 1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1 Oldie But Goldie
... and thanks Ferdinand
|
|
pus acum 15 ani |
|