CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazy_hell_angel 25 ani
Femeie
25 ani
Gorj
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul camionagiului si tractoristului oldtimerist / Un DAC 10.215 FA Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Daca tot vorbim de restaurari, haideti sa va spun povestea unui autocamion DAC 10.215 FA. A fost achizitionat de la Armata Romana, destul de ieftin 5200 de ron anul trecut, si pentru ca tot era asa de ieftin bineinteles ca avea si multe lipsuri. Am fost incantat de faptul ca are platforma de incarcare generoasa 630x240 cm. Eu am de gand sa il folosesc la stupi, ( am vazut la cineva unul asemanator si credeti-ma ca se comport minunat chiar in noroi pana la punte chiar si cu vagon dupa el). Astep insa vremea mai calda sa ma apuc din nou, poate reusesc sa il pornesc. Anul trecut am reusit sa ii fac instatia electrica, am desfundat radiatorul, am grunduit puntea spate, arcuri exterior sasiu, traverse spate.
Si pentru ca cei din armata nu descompleteaza niciodata ci completeaza in alta parte am avut surpriza sa constat ca nu are sabotii puntii fata pe dreapta, anumite supape ( dar astea se gasesc), preincalzitorul, a stat fara antigel ( si aici rog pe cineva care se pricepe s imi spuna cum se curata camasa umeda a motorului) si altele.



pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
poze initiale

dac 10.215 poze initiale

71.1KB


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
alta

dac 10.215 alta

63.3KB


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
.

dac 10.215

50.5KB


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
.

dac 10.215

65.2KB


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Asta e camionul + vagonul de care va spuneam si sunt mandru ca a fost achizitionat la recomandarea mea. Eu momentan am cam putini stupi dar sper ca pana la anul sa il populez macar cu vreo 50.

dac 10.215 asta camionul vagonul care spuneam sunt mandru fost mea. momentan cam putini stupi dar

47.9KB


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
.

dac 10.215

59.9KB


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
.

dac 10.215

71.9KB


pus acum 12 ani
   
emil aluas
Membru Junior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 98
E super, sa te bucuri de el! Fa poze si prin cabina

_______________________________________
Dacia 1300- 1974

pus acum 12 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
sunt nemaipomenite camioanele astea,si eu sunt detinatorul unor famili de albine,am vazut zeci de astfel de camioana transformate in stupine mergand cu ele prin noroc de jumatate de metru si nu aveaua nimic!
spor la treaba,un sfat poti sa il faci in RAR ca stupina si nu platesti impozit!


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Fain camionul ! Sa il stapaniti sanatos ! Unu dinasta, a fost in toamna la Remat, de la jandarmi..am luat eu scrisul DAC si 444T de pe el. 

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sorin100 a scris:


spor la treaba,un sfat poti sa il faci in RAR ca stupina si nu platesti impozit!

Pe bune? Atunci putem transforma cazanele noastre in stupine si am scapat de taxe.
Ca oricum e totuna daca te duci singur cu masina sau daca mai iei si un roi de albine cu tine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
ymacandy
Membru Activ

Din: Tirgu-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 191
Si pentru ca cei din armata nu descompleteaza niciodata ci completeaza in alta parte am avut surpriza sa constat ca nu are sabotii puntii fata pe dreapta, anumite supape ( dar astea se gasesc), preincalzitorul, a stat fara antigel ( si aici rog pe cineva care se pricepe s imi spuna cum se curata camasa umeda a motorului) si altele.

Daca sistemul de franare pe fata ii cu cilindrii merge modificat cu camere de franare (este mult mai eficient si fiarbil) de la Romanul cu camere si pe fata. Aer iei din camera care actioneaza pompa de frana.Imi pare rau ca nu am poze ca sa-ti arat si acum nu mai am de a face cu raba.

[url=



La min. 4.15 am prezentat termoinjectorul.

Daca a avut apa in instalatie demonteaza si verifica termoflotul pt ca ii tare sensibil si ii posibil ca aiba tevile in schimbatorul de caldura sparte.
Motorul ii cu camasi uscate care vin ca niste bucsi in blocul motor. Apa circula in bloc si nu intra in contact cu ele deloc.

motor_raba



pus acum 12 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
misu nu neaparat k transporti un roi de albine este stupina
la camioane este cel mai simplu deoarece se inchide in blana si se face gauri pt stupi dupa care se baga in rar si se omologheaza ''camion stupina'',fiind stupina impozitul pe apicultura este 0% deci nu are pe ce sa ia! asigurare,itp,taxa de drum si la treaba,oricum camionul acesta va fi folosit de cel mult 30 ori pe an!


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
Filca Petru
Membru Senior

Din: Iabalcea CS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 316
Pe una din asta am lucrat cand am fost militar  in 1987 la canalul Poarta alba - Navodari, caram militarii la taluzari in trei schimburi.    Ce mai vremuri !?
       Aveam toate cuplarile pe transmisie functionale, inclusiv capestan cu comanda hidraulica .
    Bune masini !


_______________________________________
Camioane SR

pus acum 12 ani
   
trainz
Membru Senior

Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 407
Cu ce motor este echipat acest camion,la fel ca la 665 ?
Are instalatie de umflare a pneurilor in mers ?
In plafon are gura acea de evacuare in caz de urgenta ?


_______________________________________
Jedem das Seine.

pus acum 12 ani
   
aditzu
Membru Senior

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
frumos camion
Pe cat aveti cauciucurile?
Daca le aveti pe 9.00/R20 am de vanzare daca va intereseaza


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sorin100 a scris:

misu nu neaparat k transporti un roi de albine este stupina
la camioane este cel mai simplu deoarece se inchide in blana si se face gauri pt stupi dupa care se baga in rar si se omologheaza ''camion stupina'',fiind stupina impozitul pe apicultura este 0% deci nu are pe ce sa ia! asigurare,itp,taxa de drum si la treaba,oricum camionul acesta va fi folosit de cel mult 30 ori pe an!

Si ce? Lastunul nu poate fi transformat in stupina? Doar fac daua crestaturi pe hayon unde sa iasa roiul si e gata!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Filca Petru
Membru Senior

Din: Iabalcea CS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 316

trainz a scris:

Cu ce motor este echipat acest camion,la fel ca la 665 ?
Are instalatie de umflare a pneurilor in mers ?
In plafon are gura acea de evacuare in caz de urgenta ?


     Motorul este tot acelasi HMN8  215 CP  , nu are istalatie de umflare automata si nici turela.
    Sint si  cu motor de Saviem 797-05 pe sasiu de R 8135 tot cu tractiune integrala .

Modificat de Filca Petru (acum 12 ani)


_______________________________________
Camioane SR

pus acum 12 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
sa nu ajunga roiu in locul tau sa conduca

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 12 ani
   
FED express
Membru Senior

Din: Sebes/Alba/Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 256
Tare fain camionul asta.

_______________________________________
I'm old School, but up to date !

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47

Filca Petru a scris:

Pe una din asta am lucrat cand am fost militar  in 1987 la canalul Poarta alba - Navodari, caram militarii la taluzari in trei schimburi.    Ce mai vremuri !?
       Aveam toate cuplarile pe transmisie functionale, inclusiv capestan cu comanda hidraulica .
    Bune masini !

Chiar are motor MAN D.2156 HMN ( stantat pe blocul motor M-Motor )


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Traiasca industria prelucratoare din Romania ( care a mai ramas )

    Dupa lungi cautari de saboti fata am gasit in orasul natal ( Braila ) unde sa ii torn si sa ii prelucrez, mai exact la turnatoria de precizie a SC Promex SA. Am ales sa ii torn acolo deoarece pretul pe ansamblu fata ajunge cat as fi achiztionat un singur sabot de la SC Subansamble SA Sf. Gheorghe.
    La sfarsitul lunii aprilie vor fi gata!!!!


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47

Filca Petru a scris:


trainz a scris:

Cu ce motor este echipat acest camion,la fel ca la 665 ?
Are instalatie de umflare a pneurilor in mers ?
In plafon are gura acea de evacuare in caz de urgenta ?


     Motorul este tot acelasi HMN8  215 CP  , nu are istalatie de umflare automata si nici turela.
    Sint si  cu motor de Saviem 797-05 pe sasiu de R 8135 tot cu tractiune integrala .



Turela sa stiti ca are, am dovada!!! Poza e facuta cam am adus masina.

dac 10.215 filca petru scris:cu motor este echipat acest camion,la fel 665 ?are instalatie umflare

37.1KB


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47

aditzu a scris:

frumos camion
Pe cat aveti cauciucurile?
Daca le aveti pe 9.00/R20 am de vanzare daca va intereseaza


11.00 R 20


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47

ymacandy a scris:

Si pentru ca cei din armata nu descompleteaza niciodata ci completeaza in alta parte am avut surpriza sa constat ca nu are sabotii puntii fata pe dreapta, anumite supape ( dar astea se gasesc), preincalzitorul, a stat fara antigel ( si aici rog pe cineva care se pricepe s imi spuna cum se curata camasa umeda a motorului) si altele.

Daca sistemul de franare pe fata ii cu cilindrii merge modificat cu camere de franare (este mult mai eficient si fiarbil) de la Romanul cu camere si pe fata. Aer iei din camera care actioneaza pompa de frana.Imi pare rau ca nu am poze ca sa-ti arat si acum nu mai am de a face cu raba.

[url=



La min. 4.15 am prezentat termoinjectorul.

Daca a avut apa in instalatie demonteaza si verifica termoflotul pt ca ii tare sensibil si ii posibil ca aiba tevile in schimbatorul de caldura sparte.
Motorul ii cu camasi uscate care vin ca niste bucsi in blocul motor. Apa circula in bloc si nu intra in contact cu ele deloc.



Eu am vazut pe admisia de aer ca are bujii incandescente dar inca nu am ajuns sa le scot sa vad care e treaba cu ele. Cat descpre adaptarea camerei de franare pe fata incer sa va spun nu as incerca. Eu mai intai trebuie sa trec RAR-ul si adaptarea se vede. Daca ii fac si instalatia pentru frana de motor ( retarder) nu imi fac griji. Garniturile de frana le pun noi, reglam tot. Ehh eu visez frumos, sa vedem in realitate ce va iesi. Oricum multumesc tuturor pentru sfaturi si incurajari.

dac 10.215 ymacandy scris:si pentru cei din armata niciodata alta parte avut surpriza constat are

52KB

Modificat de brucsy (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
poza bord

dac 10.215 poza bord

42.3KB


pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Pentru ce sunt toate butoanele alea ?
Intodeauna eram curios pentru ce sunt..


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Alea deasupra ceasurilor de bord, nu-s butoane, sunt martori   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
Filca Petru
Membru Senior

Din: Iabalcea CS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 316

YoKoMy a scris:

Pentru ce sunt toate butoanele alea ?
Intodeauna eram curios pentru ce sunt..


   Pot eu sa-ti explic!
Sant 5 butoane basculante putin mai in dreapta: - cuplare sateliti diferential punte spate
                                                                         -cup. sateliti diferential cutie distributie GA 450
                                                                         -cup.reductor cutie distributie GA 450
                                                                         -cup. priza putere (in functie de tipul autospecialei)
                                                                         - proectoare  etc.     
   


_______________________________________
Camioane SR

pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289

Filca Petru a scris:


YoKoMy a scris:

Pentru ce sunt toate butoanele alea ?
Intodeauna eram curios pentru ce sunt..


   Pot eu sa-ti explic!
Sant 5 butoane basculante putin mai in dreapta: - cuplare sateliti diferential punte spate
                                                                         -cup. sateliti diferential cutie distributie GA 450
                                                                         -cup.reductor cutie distributie GA 450
                                                                         -cup. priza putere (in functie de tipul autospecialei)
                                                                         - proectoare  etc.     
   


Multzamesc frumos !   


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
daredan
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589

Misu de Cluj a scris:

Si ce? Lastunul nu poate fi transformat in stupina? Doar fac daua crestaturi pe hayon unde sa iasa roiul si e gata!

Da' ce te faci daca trebuie sa pui centuri de siguranta pentru toate albinele?   

Pentru initiatorul topicul: succes cu punerea la punct a camionului. Pusesem in sectiunea anunturi pe net un anunt cu un camion de asta la vanzare la pret de fier vechi. Poate va intereseaza.

Modificat de daredan (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Tarzy
Membru Junior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 96
Felicitari pentru camion, la asa ceva balesc si eu de ani de zile, dar pana acum nu m-am mobilizat sa-l si cumpar, mai ales ca am fost "fezantat" de catre prieteni ca sta destul de rau la capitolul fiabilitate, ca mai toate sistemele sunt complicate (valve peste valve, hidraulice, pneumatice, electro - etc etc).

Chestia cu impozitul daca e "apicol" nu e universal valabila .... tine de administratia locala, dar ai clar avantajul ITP-ului la 3 ani.


_______________________________________
ARO 244 D - Brasov - furat din fata blocului in noaptera de 4/5 februarie 2011
ARO 243 - Brasov

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Multumesc pentru aprecieri!!!

   La chestia cu fiabilitatea nu stiu ce sa zic, dar sa stii ca am intalnit camioane Roman/Dac cu acelasi tip de motor care erau chiar silentioase. Chiar azi am luat de la un sofer suportul pentru roata de rezerva contra 2 borcanele de miere. Probabil nu au fost intretinute la modul barbar " las ca tine si asa". Stiu de caz  in care s-a cricul pe acceleratie sa se deregleze regulatorul centrifugal din pompa de injectie, ca apoi sa bubuie motorul doar ca sa il schimbe cu altul turbo ( caz de la IMB Braila). Atata timp cat il gresezi, schimbi ulei si alte operatiuni de intretinere sunt facute la timp conform schemelor propuse de constructor, nu vad de ce sa nu ma tina. Mai ales ca nu voi parcurge mai mult de 600-800 de km/an si nu incarcat la capacitate maxima. Astea sunt cam toate electrovalvele de pe camion + cele care actioneaza cutia de distributie 2 buc, blocare diferential 1 buc si mai e una dar nu mai tin minte acum.

dac 10.215 multumesc pentru  la chestia stiu zic, dar stii intalnit camioane roman/dac acelasi

47.3KB

Modificat de brucsy (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
ymacandy
Membru Activ

Din: Tirgu-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 191
Ca fiabilitate, motorul si cutia de viteze nu-ti creaza probleme. Eu am avut o Raba cu prelata, izoterma si pentru scurt timp bascula Irak. Instalatia de franare cu lichid pe fata a fost tare defectoasa, cand se incalzeau maieurile nu mai aveam frane aproape deloc pe fata si apoi incepeu sa curga cilindrii, asa ca am modificat sist. de franare cu camere e franare. Compresorul si supapa de refulare mi-au facut iarasi probleme (mai ales daca compresorul baga ulei in instalatie).La camerele de franare am mai inlocuit garniturile , atunci cand de uzeaza se scurtcircuiteaza frana de mana cu cea de serviciu si pierde repede aer si mege infranata... o alta problema au fost lacatele de franare care se tot deregrau. Pompa de ambreaj si cilindru receptor mi-au facut iarasi probleme, presetupa la pompa de apa (piese romanesti de proasta calitate la 3-4 luni incepea sa curga pompa) ...Aaa o alta problema : termostatul, vara ca sa nu fiarba motorul il demontam , iarna nu-mi ridica apa mai mult de 60-65 si cu radiatorul cu jaluzeaua trasa. Alimentare si injectia nu sunt pretentioase la motorina, eu aveam rezervor de 420l si alimentam la 1200km cam 380l. In perioada de vara faceam cam 1200-1400km pe sapt. , iarma maxim 600km.
Ca o alta modificare: am inlocuit electromotorul de raba (tare defectos , mai ales ambreajul) cu unul de Man, porneste mai usor si consuma si mai putin curent si nu slabeste bateriile repede.
Pt o scurta perioada am lucrat la o balasiera ca mecanic si sofer si acolo aveam 2 Irak-uri dar acelea erau tare abosite si la cel mult 2 zile aveam cate ceva de lucru la ele.
Gresata si intretinuta nu-ti v-a face probleme, daca au rezista ele asa 20-30 de ani dar daca ai grija de ea mai tin inca pe atat. Bine sunt multe de povestit despre raba ...    


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Tu ai putea deschide un topic separat, unde sa vorbesti despre pataniile, reglaje, etc., la raba noastra romaneasca.

pus acum 12 ani
   
m461sf
Membru Senior

Din: Gaesti-Dambovita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 280
Salut!

Felicitari pentru achizitie. Nu o sa iti para rau.
Vroiam sa te intreb cum faci sa il inmatriculezi. Stiam ca la masinile de la armata trebuie platita taxa de prima inmatriculare.
Spor la lucru!


_______________________________________
Cand muncesti, joaca-te. Munca, daca este o datorie, te ucide

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Eu mi-am propus anul asta sa il inmatriculez . Am fost la Finante inainte sa se suspende taxa de prima inmatriculare si i-am aratat functionarei ca a fost inmatriculat la MApN si ca transferul de proprietate s-a facut anul trecut. Ea mi-a spus ca nu platesc. Si dupa aceea voi vedea eu daca il omoleghez cautilaj apicol sau cum se mai numeste. Oricum cred ca e mai rentabil decat sa platesti pe altul sa iti care stupii si eventual pe altul cu tractorul sa te scoata din namol din padure, sau sa astepti la sosea sa se usuce pamantul si sa pierzi o zi de cules. Va multumesc pentru incurajari!! Datorita faptului ca e la 60 de km departare, voi reincepe lucrul in mai la el, ca atunci imi vin si sabotii de la turnatorie. Revin cu faze determinante ale lucrarii !!!
Weekend placut si " UN PASTE FERICIT !!!"

Modificat de brucsy (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Wow superb camionul!Chiar ai facut o achizitie avantajoasa si pe termen lung!Bafta cu restaurarea!

Modificat de VASYLE21 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Daca stie cineva si poate sa ma ajute cu o informatie referitoare la un furtun la puntea fata. Chiar nu imi dau seama la ce floseste acest furtun.Eu banuiesc ca la blocarea diferentialului, dar poate ma elucideaza cineva care stie mai bine.

dac 10.215 daca stie cineva poate ajute informatie furtun puntea fata. chiar imi dau seama floseste

32.5KB


pus acum 12 ani
   
Filca Petru
Membru Senior

Din: Iabalcea CS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 316

brucsy a scris:

Daca stie cineva si poate sa ma ajute cu o informatie referitoare la un furtun la puntea fata. Chiar nu imi dau seama la ce floseste acest furtun.Eu banuiesc ca la blocarea diferentialului, dar poate ma elucideaza cineva care stie mai bine.

   
    Este  interzis cu desavirsire blocare de diferential pe punte motrica directoare !
Original in locul furtunului care este montat de cineva trebuia sa existe o bucata de conducta in forma de spirala petru eliberarea presiunii creata de balbotaju uleiului de ugere din diferential, in turatie.


_______________________________________
Camioane SR

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Si daca puteti sa imi ziceti si unde trebuie sa intre ca el sta atarnat.

dac 10.215 daca puteti imi ziceti unde trebuie intre sta atarnat.

48.5KB


pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Ala intra ori in oala ori in capul de bara pe undeva prin margine sau pe la mijloc!!!!!! uita-te ca tre sa fie un orificiu !de regula furtunul ala era infasurat cu un arc pentru protectie.Eu asa am vazut!
Porneste din cutia de viteza! si se duce catre punte!!!

Modificat de VASYLE21 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

VASYLE21 a scris:

Ala intra ori in oala ori in capul de bara pe undeva prin margine sau pe la mijloc!!!!!! uita-te ca tre sa fie un orificiu !de regula furtunul ala era infasurat cu un arc pentru protectie.Eu asa am vazut!
Porneste din cutia de viteza! si se duce catre punte!!!

Ai facut o ceata totala:intra in oala ori in capul de bara da pleaca de la cutie si ajunge in punte.O fi cardan 


pus acum 12 ani
   
Filca Petru
Membru Senior

Din: Iabalcea CS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 316

brucsy a scris:

Si daca puteti sa imi ziceti si unde trebuie sa intre ca el sta atarnat.


     Nu intra niciunde, il lasi atarnat ca este un orificiu de aerisire.


_______________________________________
Camioane SR

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101

Filca Petru a scris:


brucsy a scris:

Si daca puteti sa imi ziceti si unde trebuie sa intre ca el sta atarnat.


     Nu intra niciunde, il lasi atarnat ca este un orificiu de aerisire.

si daca crezi ca e orificiu de aerisire de ce mai era prins furtunul?
de ce nu era pur si simplu gaura????cum iti explici asta?
Io am vazut asa ceva cum am explicat mai sus in realitate!!!

Modificat de VASYLE21 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Este orificiu de aerisire a carterului puntii. La cele care nu sunt pt lucru in conditii grele, este o conducta spiralata.

Reperul 30, din poza atasata.

dac 10.215 este orificiu aerisire carterului puntii. cele care sunt lucru conditii grele, este

27.2KB

Modificat de marian_6963 (acum 12 ani)


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 12 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Daca ar fi fost doar un orificiu simplu, praful, apa si altele ar fi intrat in carterul puntii. La cele pt lucru in conditii grele, acolo poate fi atasat un furtun fixat de sasiu, pt. ca la trecerea printr-un vad cu apa spre exemplu, aceasta sa nu ajunga in carterul puntii.

_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 12 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Intrebare la interviu pt. angajare

Ce faci cand vezi ca la o punte motoare au aparut pete de ulei la un semering?

Primul lucru pe care il faci este sa verifici daca aerisitorul carterului puntii, nu este  infundat. Desfundarea lui poate duce la incetarea pierderilor de ulei, fara a fi necesara inlocuirea semeringului.


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
In fine cred ca aveti dreptate eu mi-am exprimat doar parerea din ceea ce am vazut eu pe la alte utilaje.

Modificat de VASYLE21 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101

marian_6963 a scris:

Intrebare la interviu pt. angajare

Ce faci cand vezi ca la o punte motoare au aparut pete de ulei la un semering?

Primul lucru pe care il faci este sa verifici daca aerisitorul carterului puntii, nu este  infundat. Desfundarea lui poate duce la incetarea pierderilor de ulei, fara a fi necesara inlocuirea semeringului.

Intrebarea asta era buna dar nu trebuia sa fi dat si raspunsul,eram curios sa vedem pana unde duce discutia! =D


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Am reusi sa il pornesc.Uraaa...


-Go5Hs2TijKBvNqRY8zTgAOMho=


pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
& an other one




Modificat de brucsy (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Bravo   ai reusit sa il pornesti,si suna destul de bine din cate vad de abia astept sa vad ce mai faci pe la el!Succes in continuare

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Pacat ca o vinzi!!! Dar asta e sper ca viitorul proprietar sa tina la ea la fel ca tine si sa o ingrijeasca la timp pentru ca e masina buna!!! SUCCES LA VANZARE!!!

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Multumesc mult, asa se intampla cand visele cuiva sunt curmate brusc....

Va multumesc tuturor celor care m-ati ajutat cu sfaturi sau m-ati incurajat sa imi urmez visul.

Drumuri bune!!!!

dac 10.215 multumesc mult, asa intampla cand visele cuiva sunt curmate brusc.... multumesc tuturor

38.8KB

Modificat de brucsy (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Ai reusit sa il vinzi? 

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Uraaa     Nu se mai vinde!!!        

dac 10.215 uraaa     mai vinde!!!        

66.8KB


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Voi va jucati de-a vanzarea?

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Pai saracu om a fost intr-un  moment de cumpana! De aceea a fost nevoit sa il scoata la vanzare dar bine ca nu il mai vinde!!!!!!

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47





pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Ce s-a mai intamplat cu DAC-u brucsy????

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Salut,

Dac-ul este momentan in conservare, acum ma chinui sa inmatriculez IMS-ul lu unchimiu, am gasit in sat la alt unchi ( Luncavita - TL ) unde impozitul este 480 ron / an, si trebuie sa ma misc repede. Important este ca sunt increzator ca voi reusi si cu DAC-ul, dar la anul, intai trebuie sa mai facem ceva stupi sa sporeasca productia. Acum mai am 12, dar cred ca la anul vor fi mai multi si usor usor o scoatem la liman.
Felicitari pentru permis, Sa conduci intelept, fara incidente si amenzi. Drumuri bune!!!

dac 10.215 salut, dac-ul este momentan acum chinui ims-ul unchimiu, gasit sat alt unchi luncavita

50.3KB


pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Ooo atunci iti urez bafta si sa ne tii la curent cu tot ce mai reusesti sa faci si ce apare nou pe la tine prin colectie!!!

pus acum 12 ani
   
Sven
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 56
brucsy, sabotii aia lipsa de pe fata se potrivesc si de la un camion normal?

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Unde avem noi casa de la tara, in Cornesti, este un Dac din asta ca a ta, inmatriculat cu numere galbene de primarie.
Daca-l mai vad, fac poze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
mist
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 41
Ce mi place Ims ul de sus... e exact vopsea mata care ii da o expresie autentica     Vreau unu in vitrina

pus acum 12 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Dadragii mei dupa lungi negocieri cu unchiu" a acceptat sa il doneze nepotului acum sa va d cat e impozitul restant pe 2 ani in Galati, sau timbrul de mediu si vreau sa ma apuc de treaba. Stie cineva de unde iau si eu grup de tractiune de TV.

pus acum 11 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47


pus acum 11 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Pe asta ai us ochii acum????

pus acum 11 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Asta e a lu" cumatru, m-am plimbat cu el, l-am studiat de indeaproape. Asa trebuia sa arate si al meu cu stupi pe el.

Modificat de brucsy (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Am mai gasit ceva, ceva prin tara pe la Moinesti

dac 10.215 mai gasit ceva, ceva prin tara moinesti

37.9KB


pus acum 11 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Un ARO 10

pus acum 11 ani
   
brucsy
Membru nou

Din: Braila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 47
Un ARO 10

dac 10.215 aro

48.1KB


pus acum 11 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
Foarte fain 

pus acum 2 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la