CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Mayyy
Femeie
23 ani
Brasov
cauta Barbat
23 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Bursa de transport / Oferta transport Franta/Romania Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
MishuL
Membru Junior

Din: Bucuresti, RO/Strasbourg, 67,F
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 79
Pun aici, daca e cazul un moderator poate muta topicul. Sorry, nu pot sa scriu tot ce-am de scris in franceza.

N-am mai intrat cam demulticel, si (din RO), n-o sa intru nici pe viitor, am "taiat sarma".
Pe scurt: familionul (Nevasta, 2 cupkii, soacra) i-am dat la export (Strasbourg, France) de prin 2007 (nevasta prin iulie, copiii in decembrie).
De atunci am facut un drum Buc- Str- Buc cu Trabi, 8-9 cu busul T2 VW si inca 3-4 cu actuala masina "daily driver" Renault Laguna Nevada inscris pe Franta. Am dus la export si un notchback VW....
Ce propouzez:
1. cumpararea unei platforme pe o osie, sarcina totala 1300 kg utila 960-970, inscrierea pe numele meu pe Franta. ITP nu se face, impozit ZERO (la fel e si pt masini). Pret: 600-1000 euro. Caut 2-3-4 oameni (investitori initiali) pt cumpararea ei (nu am pe termen scurt suma necesara) care vor putea beneficia de ea forever, chiar si dupa ce restitui integral banul (6 luni... un an)
2. duc masini pt vanzare afara sau aduc masini (conducandu-le- asta pana se rezolva problema platformei). Cer pt asta doar costurile drumului cu masina in cauza (carburant, rovinieta, asigurare etc- prin HU si AT nu merg de obicei pe autostrazi deci nu tre' vigneta) si dusul sau intorsul meu cu autocar/tren/low-cost, ce-o fi mai ieftin. Important! In Franta, talonul (carte grise) pe numele "fostului" tin loc de numere provizorii pt o luna, deci nu tre' cumparate numere provizorii ca in Germania.
3. aduc piese de masina sau orice alte obiecte (legale!) la 50 de centi pe kg plus posta franceza sau motorina (dupa caz) pt aducerea obiectului la Strasbourg. Pt informatie, tariful la Atlassib sau Eurolines este de 1,5 euro/kg dar nu mai putin de 15 euro (la mine nu exista astfel de sume minime). MOCA pt chestii mici- un capac de stop, un far, un intrerupator etc) Cautati pe dracia dorita si vorbiti cu mine pe urma. Leboncoin e identic cu tocmai.ro, cautati mai intai in Alsace pt a minimiza costurile ajungerii piesei la Strasbourg.
Mishu 0727572541
Daca nu apar alte propuneri de biznis, plec la inceput de iulie si ma intorc in septembrie.

Modificat de MishuL (acum 12 ani)


_______________________________________
Eu votez cu PLM!

pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Este o idee interesanta.  Trebuie mutat linga Modalitati de transport.

Modificat de amb13 (acum 12 ani)


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da trebuie mutat si pus sus!
O sa fac o sectiune speciala de forum, ptr transport.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
MishuL
Membru Junior

Din: Bucuresti, RO/Strasbourg, 67,F
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 79
OK, multzam!
Acum sunt la Straßburg, stau pana la sfarsitul lunii si vin spre RO, trecand pe la intalnirea de brotaci de la Rasnov.
Cine vrea o platforma (porte-voiture) i-o aduc MOCA. Tot ce trebuie este sa fie pe o singura osie (simple essieu) si sa aiba greutatea totala max autorizata (PTAC- poids total avec charge) de max 1300 kg.
Mai departe... spor la cautari pe leboncoin.fr. Ca idee de pret, NOI se vand pe la 1600-1700 iar vechi- incepand de pe la 600, dar tre' sa ai maaare bafta. Atentie! Sa aiba talon (CG, carte grise) si CG-ul sa fie de platforma si NU de rulota (caravanne)- se poarte chelirea rulotelor si transformarea in platforme. In Franta poaaaate mai scapi, dar neamtul, austriacul, poate si ungurul te fecundeaza puternic daca te prind. Romanul te fecundeaza daca stie sa citeasca ce scrie in talonul remorcii si daca esti deosebit de mazeta


_______________________________________
Eu votez cu PLM!

pus acum 12 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
te descurci in franceza la discutii cu vanzatorii? de regua din ce le scriu eu cu google translate nu imi raspund, iar de engleza nu se prea pune problema.

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

bAndrei a scris:

te descurci in franceza la discutii cu vanzatorii? de regua din ce le scriu eu cu google translate nu imi raspund, iar de engleza nu se prea pune problema.

Francezii sunt foarte distanti. Nu prea discuta cu strainezii.
Dar daca intrii pe forumurile franceze, si te bagi in gasca, atunci te accepta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
dimpotriva, dar cand primesti 120-200-300 mesaje pe mail (cum primesc la greu cei ce atasaza anunturi pe leboncoin.fr)  ... cate zile ti-ar trebui sa raspunzi ...

pus acum 12 ani
   
tr88bcd
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205

MishuL a scris:

OK, multzam!
... trecand pe la intalnirea de brotaci de la Rasnov.


cer scuze de off topic, dar cand are loc?


_______________________________________
- site de anunturi dedicat retro-automobilelor

pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Interesanta treaba!

O remorcuta pe la cat ajunge? Care sunt actele necesare inmatricularii de aici? Se plateste taxa de prima inmatriculare?


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
MishuL
Membru Junior

Din: Bucuresti, RO/Strasbourg, 67,F
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 79
Brotaci:
Cu rasapunsul la mailuri e adevarat. Mi s-a intamplat sa dau mail pt te miri ce tampenie, pe care nici dracu' n-ar cumpara-o aici in Fr, si sa nu raspunda. FOARTE des. Mi se mai intampla si chestii de genul (astea sunt de 2-3 zile): da unu' anunt pe leboncoin ca vrea pe cineva sa-i repare o masina de spalat sau sa-i monteze o usa. Sunt intrebat daca sunt profesionist in domeniu si raspund ca nu, de fapt sunt inginer auto dar ca am reparat un TIR de masini de spalat la viatza mea si am montat usi si ferestre cat la casa poporului. Iar pretzul va desfide orice concurentza.
Nu-tzi mai raspunde. Nici macar n-au bunu'  simtz sa zica'ca vor un meserias specializat sau alte rahaturi d'astea.
Credeti un om care ii cunoaste deja de 5 ani: francezii sunt un neam de tacac. Nu totzi, sa zicem 90-95%. Sunt capsomani, tematori, xenofobi (desi n-ar recunoaste-o nici morti) si au legi imbecile, care se si aplica, pe deasupra. Am fost amenintzat cu plangere penala pt ca am injurat cioara romaneasca, au lege ce esti infractor daca DETII un produs contrafacut  (cu alte cuvinte, daca te duci la talcioc, cumperi cu 5 euro un ceas, pe urma te opreste  Garcea la 12 noaptea sa iti ceara buletinu', iti vede ceasu', vede ca zice Cartier pe el- hopaaa, e fals!  Ce domne, l-am luat de la targul de purici! Nu conteazaaaa1 infractorule care esti tu!) etc etc etc.
Remorcile: cele sub 500 kg nu se inscriu, poarta numarul masinii tractoare si se vand la s/h cu aceleasi formalitati cu care in RO se vinde un carut de butelie. Peste 500 se inscriu. Singurul document e aici talonul (Carte Grise, CG). Nu exista CIV. Nu se plateste impozit la masini, motoare, remorci (singurul lucru bun descoperit in 5 ani). La remorci si motoare nu se face ITP, la masini se face dar e mai lejer ca la noi. Orice vehicul cu talon poate circula 30 de zile de la vanzare cu talonul si numerele vechi.


_______________________________________
Eu votez cu PLM!

pus acum 12 ani
   
MishuL
Membru Junior

Din: Bucuresti, RO/Strasbourg, 67,F
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 79
Nostim e ca se cam codesc sa plateasca obiecte care tre' trimise cu posta cu un cec trimis in avans, prin posta (eu asa fac, si solicit, cand cumpar/vand ceva). Pai. Ca sa ajunga cecul tre' ca adresa sa fie reala. Pt a-l putea incasa tre' ca numele sa fie real.
Cine are chef sa se trezeasca la usa cu un roman furios, venit de la 2-3-400 de km, caruia i-ai dat o tzapa de 10 euro? Cred ca nici nu-si inchipuie ca vine unu' cu maciuca, la ei toate alea se rezolva in justitie- mod de rezolvare pe care eu il detest.


_______________________________________
Eu votez cu PLM!

pus acum 12 ani
   
mircea_storm
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 16
o remorcuta, sub 500 kg (de preferat 350 kg sau mai mic), tractabila de masina mica, gen trabant... la ce bani ajunge adusa in  tara (ro) ?
multumesc !


pus acum 12 ani
   
MishuL
Membru Junior

Din: Bucuresti, RO/Strasbourg, 67,F
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 79
Pai vezi ca Trabul are greutate remorcabila 300 nefranat, 400 franat. Cel putin al meu, berlina, asa are (in poza ta vad un break).
Preturile sunt diverse, eu in clipa asta detin 3: doua Stema HP350, redegiste, de 350 kg (total), una luata cu 150 si una, mai obosita, cu 65. Dar aia cu 150 a cam fost pomana, iar aia de 65 ce sa mai zic.
Si mai am una facuta de-un sereleu, Etudes et constructions metaliques Charly, de 305 kg (ce ghinion! Dar la o adica ii fac alta placuta), dar mai subtirica asa- pe ea am dat 100, are si coviltir si prelata.
Toate sunt nefranate.
Uitam! Remorcile franate se inscriu, toate, indif de greutate- dar n-am vazut pana acum rem de 3-400 kg franata. Or fi, nu zic.
Hai sa zic asa, la 150-200 iti aduc o remorca asa ca alea de mai jos, dar mai mult decat un contract de vanzare- cumparare ca alea de la noi, pe formular tip, nu pot sa-ti aduc. Deci primesti, dupa dorinta, un contract de-ala intre frantuz si tine (imi dai datele) fie pe formular frantzuzesc, fie romanesc. Asta pt remorcile astea sub 500. Alte acte ei, de regula, nu au. Si ar fi o minune sa mai aiba o factura de acum 20-25-30 de ani.
Alta chestie: rotile. Eu am pe 8 tzoli (3.50-8 si 4.00-8). Cauciucurile noi costa cam 20-25 euro, s/h bune mai greu, si daca faci pana, la 130 la ora, pana apuci sa opresti cauciucul si uneori si janta... s-au dus. De aceea e de preferat cu roti mari de masina, pe 12, 13, 14, 15...

iata 500 kg la 300 E

asta ar trebui sa aiba CG.... (750 kg)


Uite cam asa se gasesc pe la 100. Se dau repede.


_______________________________________
Eu votez cu PLM!

pus acum 12 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
ai mesaj privat

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la