CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
princess_21 Profile
Femeie
22 ani
Bucuresti
cauta Barbat
31 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / BMW 520i E28 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Salut,
Dupa ce am cochetat de cativa ani cu ideea unei masini clasice, m-am hotarat intr-un final sa-mi caut una. Dupa cateva idei care acum mi se par proaste m-am decis ca vreau BMW "rechin". E21 (Seria 3) mi-a placut, dar parca vroiam mai mult. Seria 7 E23 e prea mare, iar seria 6 E24 prea scump, asaca era clar ca imi trebuia un 5. Am cautat prin tara, si chiar si in Ungaria, dar in cele din urma am gasit-o la Satu Mare.

Este un 520i, adica seria 5, 1984, 2.0 benzina, 6 cilindrii in linie, injectie electronica (L-Jetronic). Ca si dotari are servodirectie, oglinzi electrice, inchidere centralizata, trapa si se pare ca a avut si faruri de ceata si reglaj volan, adica era destul de dotata pentru vremea ei. Cel mai mult ma interesa tablaria, care are rugina pe alocuri, dar in zonele cheie este ok. Din pacate la motor a fost umblat si cu tot feluri de inventii p-acolo (inclusiv la debitmetru) asaca nu-i chiar cum ar trebui.

In afara de rugina si motor, interiorul este doar "ok", va fi un pic de lucru pe el; are toba "shport" care suna fantastic (plus ca din cauza reglajelor proaste la motor, bubuie ami ales in frana de motor). Voi pune inapoi cel original.

Ca si plusuri, pot sa spun ca nu m-am simtit niciodata asa de bine la nici una din masinile pe care le-am condus. Peste 3500 rot/min pur si simplu turbeste si te baga prin scaunele obosite pana undeva in bancheta spate, totul in timp ce asculti muzica unui benzinar de 6 in linie. Pe drum intins ii place foarte mult. In curbe sta lipit perfect si tractiunea spate nu isi face simtita prezenta decat daca vrei neaparat (in ciuda povestilor de groaza). Directia, franele, cutia (in afara de timonerie) sunt in conditie foarte buna.

Per total sunt incantat de masina. I-am si luat deja niste jante stil BBS, dar originale BMW (E34) pe 15, si in rest doresc deocamdata sa o readuc pe linia de plutire si pe urma sa o reconditionez, eventual cu cateva elemente de tuning de pe vremea lui.

Deocamdata va atasez cateva poze de la proprietarul precedent.

E_



Modificat de Levo (acum 12 ani)


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
otty92traby
Membru Senior

Din: Petrila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 315
Frumoasa masina,felicitari pentru achizitie . Daca nu ma insel este una asemanatoare si aici la mn in oras o stiu de ceva ani buni ca sta pe dreapta,daca te intereseaza pot sa ma duc sa ii fac niste poze si eventual sa dau de proprietar .

pus acum 12 ani
   
bond 007
Membru Senior

Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312

Levo a scris:

Salut,
Dupa ce am cochetat de cativa ani cu ideea unei masini clasice, m-am hotarat intr-un final sa-mi caut una. Dupa cateva idei care acum mi se par proaste m-am decis ca vreau BMW "rechin". E21 (Seria 3) mi-a placut, dar parca vroiam mai mult. Seria 7 E23 e prea mare, iar seria 6 E24 prea scump, asaca era clar ca imi trebuia un 5. Am cautat prin tara, si chiar si in Ungaria, dar in cele din urma am gasit-o la Satu Mare.

Este un 520i, adica seria 5, 1984, 2.0 benzina, 6 cilindrii in linie, injectie electronica (L-Jetronic). Ca si dotari are servodirectie, oglinzi electrice, inchidere centralizata, trapa si se pare ca a avut si faruri de ceata si reglaj volan, adica era destul de dotata pentru vremea ei. Cel mai mult ma interesa tablaria, care are rugina pe alocuri, dar in zonele cheie este ok. Din pacate la motor a fost umblat si cu tot feluri de inventii p-acolo (inclusiv la debitmetru) asaca nu-i chiar cum ar trebui.

In afara de rugina si motor, interiorul este doar "ok", va fi un pic de lucru pe el; are toba "shport" care suna fantastic (plus ca din cauza reglajelor proaste la motor, bubuie ami ales in frana de motor). Voi pune inapoi cel original.

Ca si plusuri, pot sa spun ca nu m-am simtit niciodata asa de bine la nici una din masinile pe care le-am condus. Peste 3500 rot/min pur si simplu turbeste si te baga prin scaunele obosite pana undeva in bancheta spate, totul in timp ce asculti muzica unui benzinar de 6 in linie. Pe drum intins ii place foarte mult. In curbe sta lipit perfect si tractiunea spate nu isi face simtita prezenta decat daca vrei neaparat (in ciuda povestilor de groaza). Directia, franele, cutia (in afara de timonerie) sunt in conditie foarte buna.

Per total sunt incantat de masina. I-am si luat deja niste jante stil BBS, dar originale BMW (E34) pe 15, si in rest doresc deocamdata sa o readuc pe linia de plutire si pe urma sa o reconditionez, eventual cu cateva elemente de tuning de pe vremea lui.

Deocamdata va atasez cateva poze de la proprietarul precedent.

E_

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_5a0a6ca ... 38896c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_e26efbf ... c90cbc.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_bab4b24 ... 6f714a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_208e967 ... d25719.jpg

Felicitari sa o stapanesti sanatos si iti doresc multi kilometri la volanul ei.


_______________________________________
Pasionat dupa masini vechi

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Sa o folosesti cu placere si cat mai multi km!!!

pus acum 12 ani
   
bongo
Membru Activ

Din: Brasov
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 100
Faina masinuta. Am si eu una la fel dar este neinmatriculata. Sta pur si simplu in garaj la conservare pentru ca cu asa taxe e greu sa o inmatriculezi. E din 86' e super masina, asa ca ai grija de ea.

_______________________________________
Fiat 850-1967
Fiat 850-1966 Replica Abarth OT 1600

pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Frumoasa masina ! Asa ceva a avut si tata cand eram miiic...prin '97.

Modificat de YoKoMy (acum 12 ani)


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
FED express
Membru Senior

Din: Sebes/Alba/Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 256
Da, modelul asta de seria 5 e preferatul meu.Foarte bine arata ! Bravo tie ! Ce planuri mai ai cu ea ?

_______________________________________
I'm old School, but up to date !

pus acum 12 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
faina faina masina,deasta as vrea si eu sa imi iau la 18 ani pe langa trabantel...dar sa vedem ca poate fac rost moka de un ford sierra 2.0 benzina break,carlig de remorcare... mici probleme cu segmentii de aripa spate,si hayonul.Motorul este varza da se schimba... posibil un 2.8 de scorpio

Scuze de off topic. Inca o data super masina,si astept (cred ca nu numai eu ) poze cu BBS-urile montate .Si multi km fara probleme 


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 12 ani
   
josh_15
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 27
Frumoasă mașină īntradevăr! Sunt curios cāt a costat! Păcat că sunt tot mai des văzute prin centrele de colectare a fierului și tot mai puțin pe străzi.

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Mersi de urari!
Ma bucur din ce in ce mai mult de ea! Am spalat-o ieri, parca e alta masina. Cromul luceste din nou, argintiul parca a prins viata... E deosebit de frumoasa!

Am aratat-o tinichigiului si mi-a promis ca se va ocupa de ea in vara aceasta. In paralel o sa incercam sa reconditionam motorul (vacumuri mai ales). Exteriorul este destul de ok in ceea ce priveste vopseaua, asaca in functie de costurile pana atunci o revopsim sau nu anul acesta. Culoarea va fi ori acesta (Polaris-Metallic), ori Delphin Metallic sau Granitsilber-Metallic.

Jantele deocamdata nu le pun, iata de ce:




Eu asa ceva nu pun pe masina. Vreau sa le curat si sa le revopsesc, probabil in argintiu. Vopseaua actuala e horror. Prima data am crezut ca sunt numai murdare, dar maroul ala e vopsea....

Va propun totodata vizualizarea catorva imagini din ciclul "bine ai venit in Romania": toba shport



Si ca inchidere:




Modificat de Levo (acum 12 ani)


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Ai si Aro 10? 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Nunu, am fost la Zsolt E12, e a lui. E super hiper ruginita, dar cica o facem si pe aia anul acesta. Este din 85 parca.

_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
FED express
Membru Senior

Din: Sebes/Alba/Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 256
Nu-i bai.Cauti un loc unde sa reconditionezi jantele.Sa le sablezi profesional, iar apoi sa le vopsesti electrostatic.Si nu o sa mai ai probleme ! 

_______________________________________
I'm old School, but up to date !

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Nu am reusit sa fac mai nimic in ultima vreme. Am luat cateva piese si am inceput sa pregatesc jantele pentru vopsit. Inca sunt nehotarat in legatura cu culoarea.

Initial am vrut sa le fac argintii:

bmw 520i e28 reusit fac mai nimic ultima vreme. luat cateva piese inceput pregatesc jantele pentru

45.8KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Dar dupa aia am incercat cum ar fi aurii. Si nu arata rau desi culoarea caroseriei e foarte deschisa.

*amandoua pozele sunt de pe net. Nu am facut nimic la jante deocamdata.

bmw 520i e28 dar dupa aia incercat cum aurii. arata rau desi culoarea caroseriei foarte pozele sunt

45.9KB

Modificat de Levo (acum 12 ani)


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Alea aurii, arata mai bine

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Asa-i. E din ce in ce mai greu sa aleg.

bmw 520i e28 asa-i. din mai greu aleg.

32.3KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Sau...

bmw 520i e28 sau...

43.1KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
In mod clar arata mai bine si mai sportiv cu auriu.
Cu arginiu are o infatisare stearsa


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
axxro
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
auriu arata tare bine la culoarea masinii

pus acum 12 ani
   
Răzvan
Membru Senior

Din: Dej
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 201
Salut, faina masina
Jantele zic si eu sa le faci aurii.
Daca nu cer prea mult, imi poti spune aproximativ cam cat au costat? Ma tenteaza si pe mine sa-mi pun pe masina.


pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Jantele le-am gasit pur intamplator, in urma unui pont de la un prieten. Au fost in Simleul Silvaniei, intr-o vulcanizare, in starea in care le vezi mai sus. 3 cu cauciucuri  (destul de uzate), 1 fara. Una e un picut stramba, restul par bune. Am dat 200 lei pe set. Cred ca e un pret super, n-am vazut mai ieftine pe nici un forum (numai la aprox. 400/set).

Intre timp mi-am lasat lucrarea de licenta un pic si m-am pus la slefuit.

bmw 520i e28 jantele le-am gasit pur urma unui pont prieten. fost simleul silvaniei, intr-o starea

43.8KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Răzvan
Membru Senior

Din: Dej
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 201
Mersi   , mai am o intrebare, sunt grele?
Spor la slefuit, vad ca ies destul de bine.


pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Nu stiu cat mi de bun cantarul, dar 7.5 kg imi arata... Eu as zice ca sunt mai usoare.

_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Răzvan
Membru Senior

Din: Dej
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 201
Am pus mana odata pe o janta bbs in genu si imi parea foarte grea, poate nu o fi toate la fel.
Sper sa gasesc si eu un set asemanator.

Modificat de Răzvan (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Ieri am descoperit noi minunatii in ceea ce priveste traseul de evacuare. Aceasta chestie este chiar inainte de intrarea in toba finala.

M-am hotarat intre timp sa refac tot traseul de evacuare cu toate tobele originale.

bmw 520i e28 ieri descoperit noi minunatii ceea priveste traseul evacuare. aceasta chestie este

24.8KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
S-au reconditionat intre timp jantele de E34. Au fost sablate excelent de colegul lucian c de pe forum (mii de multumiri) si vopsite perfect de Zsolt Martonfy, prietenul cu E12 galben. 3 straturi de vopsea, 3 de lac. Au iesit bestial, abia astept sa mi se usuce vopseaua si sa le pun sus. Am cumparat si embleme BMW pentru capace asaca o sa arate excelent. Revin cu poze cu ele montate, dar deocamdata pozele astea:



Le-am facut argintiu deschis in cele din urma pentruca o sa fie o diferenta suficienta intre nuante sa faca un pic de contrast, iar dupa multe photoshopuiri si studii ale pozelor altora am ajuns la concluzia ca nu-mi place auriu pe culoarea aceasta de caroserie. Pacat ca nu e ceva mai inchisa ca atunci clar le faceam aurii.

Modificat de Levo (acum 12 ani)


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Oldcarsmaniac
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1158
Pfffffff...mai Levo, ce mi-ai facut cu topicul asta! Masina tineretii mele a fost una la fel, numai ca ceva mai tinerica, din 1987.

Culoarea la a mea era LapisBlau, un albastru inchis, iar jantele, identice cu ale tale erau aurii. Din pacate nu mai am nicio poza cu masina pentru a o posta sa-ti faci o idee.

Felicitari pentru achizitie si spor la treaba! Ti-ai tras o bomba de masina, crede-ma!


_______________________________________
Un V8 ...

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Noutati... sunt.

A fost la tinichigiu. I s-au facut toate ruginile care erau la aripi, pod pedalier, contraaripi, bot, etc. Acum se izoleaza. S-au schimbat distributia, uleiul de motor, pompa de apa, radiatorul, s-a reglat delcoul (urmeaza continuarea) si am facut rost de un debitmetru nou, mai trebuie pus. Mai urmeaza faruri de ceata fata-spate, 4 geamuri electrice, scaune noi, reglabil la sofer, oglinzi incalzite, spoiler fata Alpina, spoiler spate...ramane de vazut, evacuare noua, frane pe disc (toate 4),  si mai vedem.

Poze.
E_



_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Noutati:

E_



_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
tomas
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 723
in exact aceste locuri a trebuit sa sudez si eu din cauza ruginei la e21.

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Aseara am gatat pe toamna aceasta cu munca, cel putin la caroserie. Urmeaza motorul, cardanul, esapamentul. Si am ajuns si la parada.

E_



_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
arata foarte bine.felicitari.

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Am pus trapa electrica. Si am fost la o sedinta foto



bmw 520i e28 pus trapa electrica. fost sedinta foto

28KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
danielson
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 171
Nota 10 direct pentru aceasta masina, arata bestial, felicitari.

pus acum 12 ani
   
Levo
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
Gata noul capac de culbutori

bmw 520i e28 gata noul capac culbutori

36.7KB


_______________________________________
1984 BMW 520i - E28 x1.5
1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la