CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: princess_21 Profile
 | Femeie 22 ani Bucuresti cauta Barbat 31 - 44 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Salut, Dupa ce am cochetat de cativa ani cu ideea unei masini clasice, m-am hotarat intr-un final sa-mi caut una. Dupa cateva idei care acum mi se par proaste m-am decis ca vreau BMW "rechin". E21 (Seria 3) mi-a placut, dar parca vroiam mai mult. Seria 7 E23 e prea mare, iar seria 6 E24 prea scump, asaca era clar ca imi trebuia un 5. Am cautat prin tara, si chiar si in Ungaria, dar in cele din urma am gasit-o la Satu Mare.
Este un 520i, adica seria 5, 1984, 2.0 benzina, 6 cilindrii in linie, injectie electronica (L-Jetronic). Ca si dotari are servodirectie, oglinzi electrice, inchidere centralizata, trapa si se pare ca a avut si faruri de ceata si reglaj volan, adica era destul de dotata pentru vremea ei. Cel mai mult ma interesa tablaria, care are rugina pe alocuri, dar in zonele cheie este ok. Din pacate la motor a fost umblat si cu tot feluri de inventii p-acolo (inclusiv la debitmetru) asaca nu-i chiar cum ar trebui.
In afara de rugina si motor, interiorul este doar "ok", va fi un pic de lucru pe el; are toba "shport" care suna fantastic (plus ca din cauza reglajelor proaste la motor, bubuie ami ales in frana de motor). Voi pune inapoi cel original.
Ca si plusuri, pot sa spun ca nu m-am simtit niciodata asa de bine la nici una din masinile pe care le-am condus. Peste 3500 rot/min pur si simplu turbeste si te baga prin scaunele obosite pana undeva in bancheta spate, totul in timp ce asculti muzica unui benzinar de 6 in linie. Pe drum intins ii place foarte mult. In curbe sta lipit perfect si tractiunea spate nu isi face simtita prezenta decat daca vrei neaparat (in ciuda povestilor de groaza). Directia, franele, cutia (in afara de timonerie) sunt in conditie foarte buna.
Per total sunt incantat de masina. I-am si luat deja niste jante stil BBS, dar originale BMW (E34) pe 15, si in rest doresc deocamdata sa o readuc pe linia de plutire si pe urma sa o reconditionez, eventual cu cateva elemente de tuning de pe vremea lui.
Deocamdata va atasez cateva poze de la proprietarul precedent.
E_
Modificat de Levo (acum 12 ani)
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
otty92traby
Membru Senior
 Din: Petrila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 315
|
|
Frumoasa masina,felicitari pentru achizitie . Daca nu ma insel este una asemanatoare si aici la mn in oras o stiu de ceva ani buni ca sta pe dreapta,daca te intereseaza pot sa ma duc sa ii fac niste poze si eventual sa dau de proprietar .
|
|
pus acum 12 ani |
|
bond 007
Membru Senior
 Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312
|
|
Levo a scris:
Salut, Dupa ce am cochetat de cativa ani cu ideea unei masini clasice, m-am hotarat intr-un final sa-mi caut una. Dupa cateva idei care acum mi se par proaste m-am decis ca vreau BMW "rechin". E21 (Seria 3) mi-a placut, dar parca vroiam mai mult. Seria 7 E23 e prea mare, iar seria 6 E24 prea scump, asaca era clar ca imi trebuia un 5. Am cautat prin tara, si chiar si in Ungaria, dar in cele din urma am gasit-o la Satu Mare.
Este un 520i, adica seria 5, 1984, 2.0 benzina, 6 cilindrii in linie, injectie electronica (L-Jetronic). Ca si dotari are servodirectie, oglinzi electrice, inchidere centralizata, trapa si se pare ca a avut si faruri de ceata si reglaj volan, adica era destul de dotata pentru vremea ei. Cel mai mult ma interesa tablaria, care are rugina pe alocuri, dar in zonele cheie este ok. Din pacate la motor a fost umblat si cu tot feluri de inventii p-acolo (inclusiv la debitmetru) asaca nu-i chiar cum ar trebui.
In afara de rugina si motor, interiorul este doar "ok", va fi un pic de lucru pe el; are toba "shport" care suna fantastic (plus ca din cauza reglajelor proaste la motor, bubuie ami ales in frana de motor). Voi pune inapoi cel original.
Ca si plusuri, pot sa spun ca nu m-am simtit niciodata asa de bine la nici una din masinile pe care le-am condus. Peste 3500 rot/min pur si simplu turbeste si te baga prin scaunele obosite pana undeva in bancheta spate, totul in timp ce asculti muzica unui benzinar de 6 in linie. Pe drum intins ii place foarte mult. In curbe sta lipit perfect si tractiunea spate nu isi face simtita prezenta decat daca vrei neaparat (in ciuda povestilor de groaza). Directia, franele, cutia (in afara de timonerie) sunt in conditie foarte buna.
Per total sunt incantat de masina. I-am si luat deja niste jante stil BBS, dar originale BMW (E34) pe 15, si in rest doresc deocamdata sa o readuc pe linia de plutire si pe urma sa o reconditionez, eventual cu cateva elemente de tuning de pe vremea lui.
Deocamdata va atasez cateva poze de la proprietarul precedent.
E_
http://www.99poze.ro/hotlink/tn_5a0a6ca ... 38896c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_e26efbf ... c90cbc.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_bab4b24 ... 6f714a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_208e967 ... d25719.jpg |
Felicitari sa o stapanesti sanatos si iti doresc multi kilometri la volanul ei. 
_______________________________________ Pasionat dupa masini vechi
|
|
pus acum 12 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
 Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Sa o folosesti cu placere si cat mai multi km!!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
bongo
Membru Activ
 Din: Brasov
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 100
|
|
Faina masinuta. Am si eu una la fel dar este neinmatriculata. Sta pur si simplu in garaj la conservare pentru ca cu asa taxe e greu sa o inmatriculezi. E din 86' e super masina, asa ca ai grija de ea. 
_______________________________________ Fiat 850-1967 Fiat 850-1966 Replica Abarth OT 1600
|
|
pus acum 12 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
 Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Frumoasa masina ! Asa ceva a avut si tata cand eram miiic...prin '97.
Modificat de YoKoMy (acum 12 ani)
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 12 ani |
|
FED express
Membru Senior
 Din: Sebes/Alba/Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 256
|
|
Da, modelul asta de seria 5 e preferatul meu.Foarte bine arata ! Bravo tie ! Ce planuri mai ai cu ea ?
_______________________________________ I'm old School, but up to date !
|
|
pus acum 12 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
faina faina masina,deasta as vrea si eu sa imi iau la 18 ani pe langa trabantel...dar sa vedem ca poate fac rost moka de un ford sierra 2.0 benzina break,carlig de remorcare... mici probleme cu segmentii de aripa spate,si hayonul.Motorul este varza da se schimba... posibil un 2.8 de scorpio
Scuze de off topic. Inca o data super masina,si astept (cred ca nu numai eu ) poze cu BBS-urile montate .Si multi km fara probleme 
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 12 ani |
|
josh_15
Membru nou
 Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 27
|
|
Frumoasă mașină īntradevăr! Sunt curios cāt a costat! Păcat că sunt tot mai des văzute prin centrele de colectare a fierului și tot mai puțin pe străzi.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Mersi de urari! Ma bucur din ce in ce mai mult de ea! Am spalat-o ieri, parca e alta masina. Cromul luceste din nou, argintiul parca a prins viata... E deosebit de frumoasa!
Am aratat-o tinichigiului si mi-a promis ca se va ocupa de ea in vara aceasta. In paralel o sa incercam sa reconditionam motorul (vacumuri mai ales). Exteriorul este destul de ok in ceea ce priveste vopseaua, asaca in functie de costurile pana atunci o revopsim sau nu anul acesta. Culoarea va fi ori acesta (Polaris-Metallic), ori Delphin Metallic sau Granitsilber-Metallic.
Jantele deocamdata nu le pun, iata de ce:
Eu asa ceva nu pun pe masina. Vreau sa le curat si sa le revopsesc, probabil in argintiu. Vopseaua actuala e horror. Prima data am crezut ca sunt numai murdare, dar maroul ala e vopsea....
Va propun totodata vizualizarea catorva imagini din ciclul "bine ai venit in Romania": toba shport
Si ca inchidere:
Modificat de Levo (acum 12 ani)
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
Ai si Aro 10? 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Nunu, am fost la Zsolt E12, e a lui. E super hiper ruginita, dar cica o facem si pe aia anul acesta. Este din 85 parca.
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
FED express
Membru Senior
 Din: Sebes/Alba/Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 256
|
|
Nu-i bai.Cauti un loc unde sa reconditionezi jantele.Sa le sablezi profesional, iar apoi sa le vopsesti electrostatic.Si nu o sa mai ai probleme ! 
_______________________________________ I'm old School, but up to date !
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Nu am reusit sa fac mai nimic in ultima vreme. Am luat cateva piese si am inceput sa pregatesc jantele pentru vopsit. Inca sunt nehotarat in legatura cu culoarea.
Initial am vrut sa le fac argintii:
45.8KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Dar dupa aia am incercat cum ar fi aurii. Si nu arata rau desi culoarea caroseriei e foarte deschisa.
*amandoua pozele sunt de pe net. Nu am facut nimic la jante deocamdata.
45.9KB
Modificat de Levo (acum 12 ani)
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
Alea aurii, arata mai bine 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Asa-i. E din ce in ce mai greu sa aleg.
32.3KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Sau...
43.1KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
In mod clar arata mai bine si mai sportiv cu auriu. Cu arginiu are o infatisare stearsa 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 12 ani |
|
axxro
Membru Senior
 Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
|
|
auriu arata tare bine la culoarea masinii
|
|
pus acum 12 ani |
|
Răzvan
Membru Senior
 Din: Dej
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 201
|
|
Salut, faina masina Jantele zic si eu sa le faci aurii. Daca nu cer prea mult, imi poti spune aproximativ cam cat au costat? Ma tenteaza si pe mine sa-mi pun pe masina.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Jantele le-am gasit pur intamplator, in urma unui pont de la un prieten. Au fost in Simleul Silvaniei, intr-o vulcanizare, in starea in care le vezi mai sus. 3 cu cauciucuri (destul de uzate), 1 fara. Una e un picut stramba, restul par bune. Am dat 200 lei pe set. Cred ca e un pret super, n-am vazut mai ieftine pe nici un forum (numai la aprox. 400/set).
Intre timp mi-am lasat lucrarea de licenta un pic si m-am pus la slefuit.
43.8KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Răzvan
Membru Senior
 Din: Dej
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 201
|
|
Mersi , mai am o intrebare, sunt grele? Spor la slefuit, vad ca ies destul de bine.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Nu stiu cat mi de bun cantarul, dar 7.5 kg imi arata... Eu as zice ca sunt mai usoare.
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Răzvan
Membru Senior
 Din: Dej
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 201
|
|
Am pus mana odata pe o janta bbs in genu si imi parea foarte grea, poate nu o fi toate la fel. Sper sa gasesc si eu un set asemanator.
Modificat de Răzvan (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Ieri am descoperit noi minunatii in ceea ce priveste traseul de evacuare. Aceasta chestie este chiar inainte de intrarea in toba finala.
M-am hotarat intre timp sa refac tot traseul de evacuare cu toate tobele originale.
24.8KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
S-au reconditionat intre timp jantele de E34. Au fost sablate excelent de colegul lucian c de pe forum (mii de multumiri) si vopsite perfect de Zsolt Martonfy, prietenul cu E12 galben. 3 straturi de vopsea, 3 de lac. Au iesit bestial, abia astept sa mi se usuce vopseaua si sa le pun sus. Am cumparat si embleme BMW pentru capace asaca o sa arate excelent. Revin cu poze cu ele montate, dar deocamdata pozele astea:
Le-am facut argintiu deschis in cele din urma pentruca o sa fie o diferenta suficienta intre nuante sa faca un pic de contrast, iar dupa multe photoshopuiri si studii ale pozelor altora am ajuns la concluzia ca nu-mi place auriu pe culoarea aceasta de caroserie. Pacat ca nu e ceva mai inchisa ca atunci clar le faceam aurii.
Modificat de Levo (acum 12 ani)
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Oldcarsmaniac
Membru Senior
 Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1158
|
|
Pfffffff...mai Levo, ce mi-ai facut cu topicul asta! Masina tineretii mele a fost una la fel, numai ca ceva mai tinerica, din 1987.
Culoarea la a mea era LapisBlau, un albastru inchis, iar jantele, identice cu ale tale erau aurii. Din pacate nu mai am nicio poza cu masina pentru a o posta sa-ti faci o idee.
Felicitari pentru achizitie si spor la treaba! Ti-ai tras o bomba de masina, crede-ma!
_______________________________________ Un V8 ...
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Noutati... sunt.
A fost la tinichigiu. I s-au facut toate ruginile care erau la aripi, pod pedalier, contraaripi, bot, etc. Acum se izoleaza. S-au schimbat distributia, uleiul de motor, pompa de apa, radiatorul, s-a reglat delcoul (urmeaza continuarea) si am facut rost de un debitmetru nou, mai trebuie pus. Mai urmeaza faruri de ceata fata-spate, 4 geamuri electrice, scaune noi, reglabil la sofer, oglinzi incalzite, spoiler fata Alpina, spoiler spate...ramane de vazut, evacuare noua, frane pe disc (toate 4), si mai vedem.
Poze. E_
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Noutati:
E_
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
tomas
Membru Senior
 Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 723
|
|
in exact aceste locuri a trebuit sa sudez si eu din cauza ruginei la e21.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Aseara am gatat pe toamna aceasta cu munca, cel putin la caroserie. Urmeaza motorul, cardanul, esapamentul. Si am ajuns si la parada.
E_
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
daman
Membru Senior
 Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
arata foarte bine.felicitari.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Am pus trapa electrica. Si am fost la o sedinta foto
28KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|
danielson
Membru Activ
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 171
|
|
Nota 10 direct pentru aceasta masina, arata bestial, felicitari.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Levo
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 227
|
|
Gata noul capac de culbutori 
36.7KB
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 12 ani |
|