CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
laura love pe Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / cutie de viteze blocata Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Salutari, am o problema cu cutia de viteze la T3, a ramas blocata undeva intre marsarier si viteza I. Am incercat in tot felul, nu iese, rotile au ramas blocate, chiar si cu ambreiajul calcat. Pot sa pornesc motorul cu ambreiajul calcat, dar daca iau piciorul moare motorul fara ca masina sa se miste.
  Am cautat cutii de T3 dar nu am gasit in Cluj decat cu 5 trepte la un pret pe care nu mi-l pot permite. Oare ce sa ii fac fara sa dau cutia jos?


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Cred ca ti-a cuplat doua viteze si de asta sunt blocate si rotile.Nu am stat pe sub un t3 de prin 1994 si nu mai retin daca se poate demonta capacul,cautatorul ceva sa ai acces la furci sa le tragi pe pozitia neutra si apoi sa vezi cauza probabil jocuri ,uzuri excesive la cautator din cauza asta probabil sa agate si sa miste doua furci. Daca nu reusesti sa o scoti nici asa din viteze problema devine mai complicata,trebuie desfacuta cutia.

pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Sau s-a blocat diferentialul... Incearca sa ridici automobilul cu ambele roti in aer,si sa vezi daca asa poti invarti vre-o roata 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Ok, multumesc mult de raspuns. Masina a ramas intepenita in mijlocul strazii si am tras-o tarata langa trotuar. Deci daca o ridic de spate si nu pot sa misc de nici o roata inseamna ca este diferentialul blocat? Mentionez ca nici timoneria nu vreas sa se mai miste. Acum am desfacut-o ca sa ma asigur ca nu este de la timonerie. deci ramane varianta cutia blocata.


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Am ridicat masina de spate si rotile le pot invarti la mana. Se invart una intr-o directie si una in cealalta directie, clucru care cred ca este normal! Deci ramane ipoteza cuplarii pe doua viteze simultan. Pot desface ceva la cutie sa umblu fara sa o dau jos?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Ma gandesc sa scot afara planetare ca sa se deblocheze rotile sa o pot tracta. Oare o sa imi curga uleiul din cutie cand le scot afara?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Din cutie nu curge,da ce faci,scoti planetarele de tot,ca altfel,scoase doar de la cutie o sa umble ca limba la clopot.Nu ai reusit sa demontezi nimic, nu ai acces la furci?

pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Nu e mai simplu sa pui o cala de lemn, sa blochezi pedala de ambreiaj pe pozitia in care este actionata ? 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Masina nu se urneste din loc nici cu ambreiajul calcat. Si de n-ar avea motor tot nu as putea sa o misc. E complet blocata cutia. Nu stiu ce sa fac sa isi dea drumul. Oricum azi ma duc sa cumpar o cutie, dar vreau sa o deblochez pe asta caci nu am cum sa duc masina la mecanic.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Am cumparat cutie cu 5 trepte. maine ma apuc sa o schimb. Urmeaza un motor 1.6TD pe saptamana viitoare poate.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Si uite asa din rau in foarte bine ca daca nu se bloca nu schimbai motorul acuma...Succes!

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
da, motorul am vrut sa il iau acum, dar nu are acte la el si nu stiu cum pot apoi sa il omologhez. Plus ca desi este 1.6TD, este de pe un audi si nu stiu daca are acelasi cod motorul sau trebuie facuta omologare. Daca stie cineva mai multe detalii!? Oare la RAR este suficienta o hartie de mana, adica un contract de mana cum ca l-am cumparat de la respectivul?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Cred ca nu hartia este problema ci codul motorului,daca nu a fost montat pe T3 te pun la artizanala si te omoara la bani.Ar trebui intai sa te documentezi la ei si dupa sa treci la fapte.

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Am dat cutia la transporter jos; am muncit o ora sustinut, dar adevarul este ca nu e mare branza:
- 6 suruburi la prinderea de motor,
- 4 la suportul dinspre fata masinii
- cate 6 la planetare, apoi cu un cric hidraulic cu roti, se lasa in jos in timp ce se trage usor si iese fara probleme.
Doar ca de pus sus cred ca e greu, caci nu am canal!
Sper ca saptamana ce urmeaza sa gasesc si un motor TD sa il pun sus.
Numai bine!


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
revin cu intrebari pt cei avizati: ce grosime ar trebui sa aiba discul de ambreiaj?
Am demontat tot ambreiajul ca sa vad in ce stare este sa il schimb daca este cazul insa nu stiu cum sa imi dau seama daca e ok sau este dus?!
Al meu disc are 3,7mm grosime/ferodou si este marca sachs Sa il las tot pe asta sau sa pun altul?


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
nu stie nimeni?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 106
Ce cod are cutia in 5 trepte?
M-ar tenta s-o schimb si la bus-ul meu, dar nu am gasit inca una si nu stiu cat costa si ce schimbari se fac la schimbatorul de viteze si prindere.


pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Grosimea cam rar este specificata, de uzura iti dai seama de distanta ramasa intre ferodou si niturile care sunt ingropate in ferodou 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
mda, pai pana la urma il schimb si pe asta, ca sa fiu sigur

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Gata, cutia e sus. Am facut si proba, merge ok, atat doar ca intra greu in viteza I si aproape deloc in II, dar asta este de la timonerie, nu are treaba cu cutia.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Cutia defecta ai facut ceva cu ea,sa vezi de ce s-a blocat?

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Nu am facut nimic cu ea. Oricum nu mai vreau sa o folosesc caci este pentru tractiune, deci se potriveste pe modelele de marfa. Probabil ca este usor de reparat dar chiar nu am timp si nervi pt ea. Multumesc de sfaturi si incurajari!

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Daca ai pus cutie in 5 trepte, ai nevoie si de timoneria aferenta, de la levierul (inclusiv) din cabina pana la bratul de pe cutie.
Se monteaza pe masina fara nicio modificare.


pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Ma gandeam eu, fiindca nu prea imi intra in vitezele 1 si 2 decat greu de tot. Am crezut ca trebuie reglata. In acest caz ma apuc sa caut o timonerie si sa o schimb!

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 106
Cu ce viteza poti merge in treapta 5 la turatie normala a motorului?

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Astazi am mers cu 75 km/h in a cincea si motorul nu era turat deloc. Cu vechea cutie la 65 km/h, deja nu mai suportam zgomotul. Probabil ca voi putea merge cu 90 lejer.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Revin cu detalii, se pare ca 75 km/h este viteza maxima deocamdata. Suspectez avansul prea mare. Cutia merge brici, motorul merge brici, porneste la sfert, insa nu isi ia turatie in viteza a cincea si scoate fum. Posibil sa fie din cauza avansului, caci a umblat mecanicul de curand cand am schimbat distributia. Altfel e foarte faina masina si sunt multumit de cutie.  =D

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la