CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA 
			CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
		 | 
		
			Lista Forumurilor Pe Tematici
		 | 
	
	
		
			CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
   POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
  
			Nu sunteti logat.
		 | 
	
	Nou pe simpatie: roxigirl85
   | Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 30 - 46 ani |   
	 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Iata o Broscuta Mexicana semidecapotabila din anii '90, asa zisele serii speciale Fusca Tropical.  Acest model, la care si luneta se poate rabata, a fost fabricata doar in Mexic in anii 90. Masina din imagine este din 1996, motor 1600 boxer, injectie multipunct + catalizator, euro 2.  Este de vanzare, 6900 euro scrie pe fituica lipita pe geam.
 
  51.8KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Se pliaza si luneta
 
  57.6KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Destul de ciudat, ca nu este nici cabrio, nici ragtop...de fapt un ragtop prelungit
 
  49.9KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						din lateral
 
  64.7KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Jentile de magneziu erau de serie la acest model
 
  59.1KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Modelele mexicane au semnalizatoarele fata in bara. Aceeasi semnalizatoare ca la Golf1 si Golf2
 
  49KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Mexicanii mai fabrica broaste? si acum? hotarati tipii. Oare cum o fi ajuns la MS?
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						
 Elijah a scris:
  Mexicanii mai fabrica broaste? si acum? hotarati tipii. Oare cum o fi ajuns la MS? |  
 
  Ultima s-a facut pe 31 iulie 2003. Momentan se fabrica New Beetle, care doar acolo la Puebla se asambleaza. Si inca mai fabrica microbuzul vechi "rotund", dar cu motor de Golf 4. Exista si o versiune a microbuzului care functioneaza pe alcool obtinut din trestie de zahar. In america de sud se gaseste si alcool la benzinarii. Cum a ajuns in MS? Pai in Italia si Austria au fost importate cateva sute de bucati prin 1995-98. Probabil de acolo a adus-o cineva.
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Un microbus din 2007... rebotezat Vw Kombi pe la ei!
 
  28.2KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						2004 Volkswagen Beetle Ultima Edition, 
  This vehicle is a 2004 Ultima Edition Beetle from Mexico. The VW factory made 3000 of these vehicles, 1,500 Aquarius Blue and 1,500 Harvest Moon Beige. The VW factory ended production in July of 2003 which was the last factory in the world producing the Classic VW Beetle. The Ultima Edition includes: Fuel-injection, electronic ignition, hyd. lifters, ft. disk-brakes, C/D player, factory alarm, 4 speed manual and special chrome trim! 
 
 
  18.4KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						Ultima bucata...
 
  39.2KB
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 17 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					| 
						 
							RIT 
							Membru Junior
  
							Din: Cluj 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 61
						 
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						
 Misi din Cluj a scris:
  Modelele mexicane au semnalizatoarele fata in bara. Aceeasi semnalizatoare ca la Golf1 si Golf2 |  
 
 
 
    In speranta ca nu deranjez cu un nou comentariu, dar stiu sigur ca anumite modele din mexic, aveau semnalizarea tot pe aripa din fata, doar ca semnalizatoru era cam dublu fata de cel din europa, si plexi-ul portocaliu se vedea si din lateral. Nu este o raritate, pe vremurile bune, de mult apuse, Adi Ilea avea una din asta, dar din cate tin minte a vandut-o. Voi cauta si voi posta o poza.
   Oricum o masina foarte interesanta, si atragatoare, mersi de poze.
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 16 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					
						
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						  
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						
 RIT a scris:
  anumite modele din mexic, aveau semnalizarea tot pe aripa din fata, doar ca semnalizatoru era cam dublu fata de cel din europa, si plexi-ul portocaliu se vedea si din lateral. Nu este o raritate, pe vremurile bune, de mult apuse. |  
 
  Da corect! Au fost astfel de modele!     Dar ceea ce zici, era echipament special pt. piata USA & Canada. Semnalizatoarele erau montate pe aripa si mult mai late ca aveau si luminile de pozitie montate in ele si de asemenea aveau "sidemarker" (pozitie laterala). De asemenea si farurile eau speciale de tip "sealed beam" care erau capsulate si la care nu se putea schimba becul. Cand se ardea un bec, aruncai tot farul. Iar stopurile mari de tip "talpa de elefant" erau si ele putin altfel decat la modelele europene, ca aveau in bec in plus pe lateral pt pozitia laterala. Undeva aveam si niste poze... o sa le caut!
  _______________________________________   NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!   UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!   SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!  
 
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 16 ani | 
		
			
		 | 
	
	
		
			
				
					| 
						 
							tudorfiazel 
							Pe lista neagra
  
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 32
						 
					 | 
				 
			 
		 | 
		
			
				
					
						cu stopuri talpa de elefant.simpatica
  
					 | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| pus acum 16 ani | 
		
			
		 |