CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ij12 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Prahova
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Reconditionare pivoti, capete de bara Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
silviu
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 155
Salut se mai reconditioneaza in cluj pivoti, capede de bara ? unde si la ce bani? stiu ca pe str. bucuresti era un atelier mai e ? multumesc

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Teoretic, nu este legal, dar practic, se face pe la atelierele de prelucrari.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ce pivoti va trebuiesc si nu gasiti ?
Chestia cu reconditionatul lor se practica pe vremuri , cind nu se gasea nimic pentru masini vestice . Nu cred ca sint asa de scumpi incit sa nu va permiteti sa-i cumparati noi . Spre exemplu la Mercedes sint in jur de 50 lei bucata ...Mercedes 124 .
In ziua de azi se gaseste cam orice pentru masini. Si daca nu au pe stoc , in maxim o zi va aduce pe comanda cam orice magazin de piese auto .
Si poate vorba lui Misi , sint si periculosi cei reconditionati . Ce-i nou are garantie !


pus acum 12 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055

gherghin nicolae a scris:

Ce-i nou are garantie !


Si la ce-ti mai foloseste garantia daca ai pierdut directia, ai intrat intr-un stalp/tir/jeep si acum esti ingeras ?

Lasand gluma la o parte, e adevarat intr-adevar ca in majoritatea cazurilor se pot procura pivoti noi, destul de facil si de multe ori mult mai ieftin decat ar costa reconditionarea. Poate doar daca vorbim de cine stie ce raritate de masina....


pus acum 12 ani
   
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
Capetele de bara la citroen ma coasta  40 de rom si cei de la unix mi le aduc , de pe o zi pe alta, nu merita reconditionarile, ca poate ai ghinionul sa dea cei de la RAR de tine si sa vezi atunci, biciclist pe 3 luni

_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Se injecteaza pe calea turzii, langa un magazin mare de piese auto (imi scapa numele, cum vii pe calea turzii in jos, dupa intersectia semaforizata mai jos de baumax, e primul magazin maare de piese, intrarea e comuna cu un service care are parca copertina rosie, si e cu un nivel mai jos decat magazinul de piese). Insa daca se poate aduce la comanda, cumpara nou, nu recomand asa ceva...

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Acuma, cu periculozitatea ... de multe ori chinezariile noi sunt mai periculoase, decat piesele reconditionate.
Daca exista, trebuie cautat ceva de calitate.
Eu la Lastun mi-am pus pivoti nemtesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319

radu a scris:

Capetele de bara la citroen ma coasta  40 de rom si cei de la unix mi le aduc , de pe o zi pe alta, nu merita reconditionarile, ca poate ai ghinionul sa dea cei de la RAR de tine si sa vezi atunci, biciclist pe 3 luni


Ca si stiu aia ce e reconditionat si ce e nou    Daca nu exista joc si uzura, nu au aia nici o treaba.
Atentie mare la ce si de unde cumparati, eu am renuntat sa ma aprovizionez de la magazinele mici, sunt pline de produse contrafacute, turcisme si chinezarii, nu va lasati prostit de ambalajele pe care scrie in engleza/franceza/germana.

La directie/suspensie recomand MOOG, TRW, RUVILLE, BOGE, LEMFORDER, SWAG/FEBI BILSTEIN! Sunt marci consacrate, sunt si astea contrafacute, insa daca le cumparati de la un magazin de piese import mare, e destul de serioasa probabilitatea ca sa fie originala


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 12 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Komissar a scris:


gherghin nicolae a scris:

Ce-i nou are garantie !


Si la ce-ti mai foloseste garantia daca ai pierdut directia, ai intrat intr-un stalp/tir/jeep si acum esti ingeras ?

Lasand gluma la o parte, e adevarat intr-adevar ca in majoritatea cazurilor se pot procura pivoti noi, destul de facil si de multe ori mult mai ieftin decat ar costa reconditionarea. Poate doar daca vorbim de cine stie ce raritate de masina....


In cazul unui accident (Doamne fereste !) se face o expertiza tehnica a masinii . Si daca exista inventii/improvizatii  pe la directie sau frine este o problema foarte mare !!! La asta-i buna garantia si piesa originala !


pus acum 12 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Acuma, cu periculozitatea ... de multe ori chinezariile noi sunt mai periculoase, decat piesele reconditionate.
Daca exista, trebuie cautat ceva de calitate.
Eu la Lastun mi-am pus pivoti nemtesti.


Acum chinezariile, alta data SRL-urile. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 12 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
SRL-uri chinezesti, adica


Cred ca improvizatii la frane si directie se refera la chestii artizanale, alte sisteme decat cele de fabrica, neomologate, etc.
Cum de exemplu s-au pus casete de directie cu servo pe masini fara, sau frane pe disc preluate de la alte modele sau chiar marci, etc.  Astea sunt lucruri care se pot considera a fi improvizatii, daca nu sunt facute cum trebuie.
Pivotii reconditionati sunt ... niste pivoti reconditionati si atat.   (desigur, vorbim de o reconditionare ca la carte, care rezista).


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la