CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
AngelaM
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
29 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Din lumea larga / Legenda infirmata Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Legenda spune, ca nu te poti rasturna in mers cu 2CV-ul.
Sunt unii, care nu au stiut acest lucru, si au reusit.
E foarte sadic clipul asta




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
adifulful
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 502
pacat de el era frumusel

_______________________________________
Club "DRUM BUN" Romania

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Legenda spune, ca nu te poti rasturna in mers cu 2CV-ul.
Sunt unii, care nu au stiut acest lucru, si au reusit.
E foarte sadic clipul asta



Legenda rámáne, nu-i infirmatá doar ptr cei care nu gándesc si nu cunosc geometria suspensiei tipuli, precum si posibilitátile de reglare ale suspensiei si prin asta garda de sol : In marsalier se schimbá prin directia de deplasare centrul de greutate, pozitia ( caroseriei din fabricá ) fiind cu "botul in jos !!!, deci partea de front a masinii e mai aproape de sol, , fundul mai ridicat, greutatea (60 % revine pe osia fatá ) care o "trage spre sol ".
Cánd aste se inverseazá, deci in marsalier, bineánteles cá se schimbá in sens invers centrul de greutate, precum si directia de actionare a fortelor , fundul masinii devine fata, si la o miscare bruscá de virare, spatele inalt (care de fapt e fata ) se balanseazá mai tare ,  se poate rásturna , (mai ales in cazul in care se vrea dinandins acest lucru ), noi incá n-am reusit s-o facem.
In videoclip se vede cá baghetele de suspensie ale masinii au fost reglate in pozitia "moale " pe fatá, si tare pe spate , ceea ce faciliteazá "balansarea "caroseriei, deci oarecum este putin manipulatá stirea .....

Modificat de cv2adi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Oricum e o mare timpenie sa faci asa ceva....

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la