CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Legenda spune, ca nu te poti rasturna in mers cu 2CV-ul. Sunt unii, care nu au stiut acest lucru, si au reusit. E foarte sadic clipul asta
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
adifulful
Membru Senior Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 502
pacat de el era frumusel
_______________________________________ Club "DRUM BUN" Romania
pus acum 12 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Misu de Cluj a scris:
Legenda spune, ca nu te poti rasturna in mers cu 2CV-ul. Sunt unii, care nu au stiut acest lucru, si au reusit. E foarte sadic clipul asta
Legenda rámáne, nu-i infirmatá doar ptr cei care nu gándesc si nu cunosc geometria suspensiei tipuli, precum si posibilitátile de reglare ale suspensiei si prin asta garda de sol : In marsalier se schimbá prin directia de deplasare centrul de greutate, pozitia ( caroseriei din fabricá ) fiind cu "botul in jos !!!, deci partea de front a masinii e mai aproape de sol, , fundul mai ridicat, greutatea (60 % revine pe osia fatá ) care o "trage spre sol ". Cánd aste se inverseazá, deci in marsalier, bineánteles cá se schimbá in sens invers centrul de greutate, precum si directia de actionare a fortelor , fundul masinii devine fata, si la o miscare bruscá de virare, spatele inalt (care de fapt e fata ) se balanseazá mai tare , se poate rásturna , (mai ales in cazul in care se vrea dinandins acest lucru ), noi incá n-am reusit s-o facem. In videoclip se vede cá baghetele de suspensie ale masinii au fost reglate in pozitia "moale " pe fatá, si tare pe spate , ceea ce faciliteazá "balansarea "caroseriei, deci oarecum este putin manipulatá stirea .....
Modificat de cv2adi (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815