CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: mememe12
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 80 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Salutare
Stie cineva care este cauza si un remediu la motorul din poza de mai jos.
58KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Sau rupt si indoit doar cele din interior pe ambele parti ale motorului.
48.1KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Fie erau mai lungi decat restul (si de cat ar treb sa fie in mod normal) - vezi ca exista de 2 tipuri: de 1200 si 1600 . Fie un element din sistemul: axa came(ptin probabil)- tachet - tija - culbutor - supapa a fost "diferit" , in asa fel incat pe tijele alea s-a apasat mult mai mult decat in mod normal.
Imi vine minte un lucru: in momentul in care tijele impingeau (sa deschida supapele) ceva a impiedicat deschiderea supapei pana la capat (sau pana in pozitia uzuala) - poate arcul de supapa, poate a fost instalat ghidul prea iesit in afara, poate a batut supapa in piston. Verifica oricum sa nu fi lovit supapele de piston.
In al doilea rand: presupun ca ai desfacut motorul ... axa cu came are lobii egali ?
Modificat de Komissar (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Nu am desfacut inca tot motorul.
60.1KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Si pe parte cealalta.
58.5KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Da,,, nu par sa fi batut in piston.
Nu cumva supapele de admisie s-au "afundat" in chiulase ? Sau scaunele lor, mai precis ... sau poate n-or avea scaune
Later edit: Uite aici povestea unui tip care a patit acelasi lucru (tije impingatoare indoite pe admisie) - concluzia generala a fost ca supapele se miscau greu, datorita unei acumulari de smac intre supape si tije.
Vezi si la tine, daca supapele respective se misca usor in ghiduri. Poate tot asa, au mizerie foarte groasa, sau poate sunt indoite (supapele) sau poate sunt instalate prea fest in ghiduri. (ghidurile de supapa VW de obicei vin cu gaura intentionat mai mica decat diametrul cozii supapei, pt. a fi alezate la cota dupa instalare - e posibil ca cineva sa fi alezat prea putin, iar atunci cand motorul se incalzeste, coada se dilata si se infraneaza in ghid).
Modificat de Komissar (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Sambata sper sa reusesc sa mai lucrez la motor Multumesc
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ori au fost puse tije de 1300/1600, pe motor 1200, ori supapele s-au intepenot in ghiduri.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Care este lungimea la tijele pt.motor de 1200
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Am verificat chiuloasele si sunt blocate supapele de admisie. Stie cineva un atelier in Brasov pt. a rezolva problema. Multumesc
Modificat de razvanstancu (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
axxro
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
|
|
in sacele. eu la ei mi le-am facut luna trecuta,
|
|
pus acum 12 ani |
|
andrei_c
Membru Junior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 55
|
|
mergi aici cu cea mai mare incredere , sunt foarte profesionisti si stiu ce fac , preturi mai mult decat decente
|
|
pus acum 12 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
axxro a scris:
in sacele. eu la ei mi le-am facut luna trecuta, |
Eu lucram cu ei prin 95 - 96, daca mai traieste mosul ce a infintat firma, fost inginer la Intretinere la Tractorul, mi se pare, poti sa fii sigur ca iti face lucrare de calitate, e un adevarat vrajitor al prelucrarilor mecanice. mi-a rezolvat multe lucruri decretate de altii drept,,imposibile,,
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
axxro a scris:
in sacele. eu la ei mi le-am facut luna trecuta, |
Cam cat tea costat si mai exact ce ai reparat la ele.
|
|
pus acum 12 ani |
|
axxro
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
|
|
rectificat supapele, schimbat ghiduri, semeringuri. 400lei ambele chiulase
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Dar tot nu inteleg, ce s-a intamplat cu motorul ala. A fi ramas fara ungere si de aia s-o fi gripat supapele?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
Asa am luat masina cu motorul in starea actuala,nu am inteles nici eu de ce a ajuns in halul asta, am ceva de lucru dar il voi rezolva.
42.5KB
Modificat de razvanstancu (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
razvanstancu
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 218
|
|
|
pus acum 12 ani |
|