Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Berea nu e buna, leacul e vinul de visine, la care ai si tu reteta sub licenta!
Nu-i mare bau-bau R8-ul, doar asa pare. Si in plus, in ciuda ca te vaiti, chiar ca avansezi destul de bine cu ea!
Sfatul meu, e s-o pui deoparte acolo in hala, dar intr-un loc unde o vezi zilnic, si sa n-o acoperi, ca sa fie in zona ta vizuala din cand in cand. Apoi va veni o zi cand te vei opri pe langa ea si vei zice: “hai sa mai pun 2 petice”…
Asa is si eu cu Gaz-ul, de care m-am apucat in 2008 si inca nu e gata, iar de atunci am facut Aro10, Lastunul rosu, Lastunul verde, Renaultul 15 (care nu era un proiect usor nici ala, dar macar erau la dispozitie elemente de tablarie gata facute), iar acuma se afla in lucru R4 si Fuego.
Si nu ar fi exclus, ca si Lastunul albastru si R5-ul sa renasca inaintea de Gaz! Cel mai probabil, ca dupa Fuego si R4, va urma Lastunul albastru si R5, cu oarece motorete intercalate intre ele, dar si de Gaz, ma mai apuc din cand in cand, cand ma apuca damblaua, ca vreau sa mai transpir, printre metale rusofone,
De Gaz, am si eu un oarecare sentiment de bau-bau, dar mai mult din cauza, ca orice rahat ce lipseste, trebuie comandat de peste mari si peste tari cu tot felul de corespondente dubioase cu indivizi, a caror limba nu inteleg. Si tot timpul cand lucrez la Gaz, ma lovesc de tot felul de astfel de chestii, ceea ce ma incetineste groaznic, si decat sa cad in depresie, prefer sa ma apuc in paralel si de alte proiecte.
Proiectele Lastunaresti si Aro 10 erau dificile in felul lor, din cauza calitatii mioritice, care necesita, 1000 de ajustari la fiecare element, dar rezultatul a fost frumos si satisfacator.
Cele 2 Broaste nu erau nici ele proiecte dificile, de si la prima am lucrat 5 ani, din 1998, pana in 2003. Pe a doua l-am gatat intr-un an si jumatate, ca deja lucram cu ochii inchisi .
Renaulturile is mult mai placute de facut, si piese se gasesc relativ usor, mai ales la R4 si R5.
R15-le a fost proiect dificil din cauza ruginii multe si a volumului enorm de munca, dar cu tablaria a fost relativ usor, ca se gaseau elemente de caroserie, si in concluzie mi s-a parut un proiect frumos, de care simteam ca aveam nevoie sa ma apuc la momentul respectiv, ca un fel de pariu cu mine insusi (pe care l-am castigat), de si toata lumea imi zicea ca sa nu ma apuc, ca nu o pot duce pana la capat… dar l-am gatat!
Deci nu dispera, ca din cate vad, chiar ca avansezi bine de tot cu R8-ul, si ai sanse mari s-o termini, inainte ca eu sa termin Gaz-ul.
P.S. La piesele mioritice, 1 cm diferenta nu este mare, ca se ajusteaza usor din flex, problemele mari atunci incep, cand diferenta este de la 50 cm in sus!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|