CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
andrum94
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
27 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Daciana mea Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

iulica89 a scris:

Masina este de noua in familie, cu factura, carnet acr si tot felul de bonuri...Anul 1989, ianuarie, manere cromate, bari si oglinzi, cu turometru, mocheta pvc, lucas'uri, volan TX si consola de TLX.


Imi cer scuze pt. off topic!

In '89 a iesit din fabrica cu elemente cromate?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
Multumesc la fel! Si eu sunt in cautarea unui break, dar modelul cu lucas'uri si elemente cromate.
Da in 1989 s'au mai montat pina'n luna a 7-a pe modelele TX Bari cromate si lucas'uri. Stiu asta pentru ca vazusem pe site'ul una crem la 28kkm. A mea a mai avut turometru, consola specifica TLX'urilor, si a fost terosonata interior-motor-portbagaj fata de TX'urile clasice... Si am avut un "X" cu un fel de creta alba care nu se curata pe flapsul dreapta spate.  


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aZI A PRIMIT dACIANA SI DOUÁ SEMNALIZATORE NOI NOUTE CELE VECHI DEJA S-AU CAM ORBIT ....

daciana mea azi primit daciana douÁ noi noute cele vechi deja s-au cam orbit ....

29.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

23.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pe masiná...

daciana mea masiná...

33KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

33.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

33.2KB


pus acum 9 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
vinzi masina?Asa am vazut pe net

pus acum 9 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857

cv2adi a scris:

aZI A PRIMIT dACIANA SI DOUÁ SEMNALIZATORE NOI NOUTE CELE VECHI DEJA S-AU CAM ORBIT ....

Salutare,

Pe unde ai mai gasit?  


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

cezarmad a scris:


cv2adi a scris:

aZI A PRIMIT dACIANA SI DOUÁ SEMNALIZATORE NOI NOUTE CELE VECHI DEJA S-AU CAM ORBIT ....

Salutare,

Pe unde ai mai gasit?  

Ciau Cezar ! Am cumpárat astá vará un stoc de piese nevándute dintr-un fost magazin auto, o droaie de piese din anii 80 .....    


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
De ieri , dupá chinuri seculare ,Daciana, a mai avansat o treaptá in ierarhie....devenind din TX masiná cu dotare TLX (aproape, insá deloc compplectá )
Dupá cutia cu 5 trepte, carena de sub bara fatá, am reusit sá schimb si bordul ....
Cred cá a fost cea mai grea operatie de estetizare a dacianei ....
Insá au apárut mai multe neajunsuri, nedumeriri :

1. Ce sá fac cu indicatoarele de ulei si temp apá pe care TX urile le au in dreapta , incastrate in plasa de bord ?(TLX urile se pare cá nu le au acolo fiindcá instrumentele se aflá in bord )Paralel nu functioneazá, deci ori cele din bord, ori cele douá de TX )
2. dacá stie cineva cum le are TLX-ul solutionate ? Este plansa de bord diferitá ?
3. Acul  Indicatorului de benziná imi culiseazá intre plin si gol cánd rezervorul este aprope gol si merg prin hártoape . Este normal ? Celálalt indicator din bordul vechi ( TX ) nu era asa de excitat ...

 

daciana mea ieri dupá chinuri seculare ,daciana, mai avansat treaptá din masiná dotare tlx (aproape,

43.8KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

26.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Vorbeam de aceste douá ceasuri ..... care functioneazá impecabil, insá nu pot fii legate impreuná cu cele din bordul de TLX ....deci ori una ori celalatá   

daciana mea vorbeam aceste douá ceasuri ..... care impecabil, insá pot fii legate impreuná cele din

41.2KB


pus acum 9 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Faina treaba!

CAsa pastrezi si ceasurile originale, montezi reductii si pui inca un rand de treaductori ( aia de presiune ulei si de temperatura apa).

Se gasesc ,,t,, -uri pentru inca un rand de senzori.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 9 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
La TLX erau "eliminate" ceasurile suplimentare prin simpla schimbare a tablitei de aluminiu, gaura din bord existand la ambele variante.
Ceasurile de fapt nu au existat pina'n '85 pe dotarea de "serie" ele fiind catalogate drept extraoptiune. Prin 86 au fost introduse pentru ca conducatorul sa aibe toate informatiile necesare functionarii motorului.
Tot atunci (ca francezii(R12) dar 10 ani mai devreme) si'au dat seama ca este cam incomod sa te uiti in dreapta, in acelasi timp luandu'si ochii de la frum, asa ca le'au introdus in panoul cu instrumente deja existent.

daciana mea tlx erau ceasurile prin simpla schimbare tablitei aluminiu, gaura din bord existand

39.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc ptr edificare, deci va trebui sá fac rost si de un bord de TLX, sau mácar plácuta de aluminiu din fatá ...dacá o potz deslipi fárá sá o distrug .....    

pus acum 9 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 773
Eu as pastra si indicatoarele din dreapta. Cand vrei sa aflii care e presiunea uleiului, faci media aritmetica dintre cele 2 

_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

mr_mishu a scris:

Eu as pastra si indicatoarele din dreapta. Cand vrei sa aflii care e presiunea uleiului, faci media aritmetica dintre cele 2 

        De ebuná ideea, mácar nu má plictisesc la dfrumuri lungi ....
Adevárul e cá nu stiu de ce naiba, s-o fii supárat instrumentul care indicá presiunea de ulei cá de ieri, de cánd am montat noul bord, la invártirea cheii in contact, acul de la zero culiseazá la 2 si la pronire, urcá mai departe asa cum trebuie dar porneste de la cifra 2 !!!
Asa cá sunt inclinat sá cred cá din cauza concurentei de pe partea cealaltá a bordului s-a supárat !
Chiar nu-mi pot imagina ce anume s-a defectat ??? Toate firele sunt la locul lor, nici nu a fost deloc manipulatá, de partea asta a bordului nu ne-am atins .
O altá bubá apárutá azi este culisarea foarte grea a manetei de jos de la incálzire ( cea care directioneazá aerul la picioare )....ceea ce inainte nu era.Am impresia cá am fortat ceva la demiontarea bordului ...
Cum pot controla aceste cabluri de otel (sármá )care actioneaztá clapetele ? Cum pot scoate blocul de incálzire de la locul sáu ?  


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170
Asa este firea umana, cand toate functioneaza bine si nu ai probleme, iti vine cate o idee sa mai modifici si sa imbunatatesti, iar atunci toate se dau peste cap.

Ala de temperatura de apa, o poti modifica pentru temperatura de ulei.
Pui un bulb de temperatura in locul busonului de golire a baii de ulei si legi ceasul de temperatura la ala.

Iar ala de presiune de ulei, ramane de rezerva.
Sau poti sa pui in ceas cu quartz electric in locul ei, sa vezi cat e ceasul.
Doar sa gasesti un ceas de aceasi diametru.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Asa este firea umana, cand toate functioneaza bine si nu ai probleme, iti vine cate o idee sa mai modifici si sa imbunatatesti, iar atunci toate se dau peste cap.

Ala de temperatura de apa, o poti modifica pentru temperatura de ulei.
Pui un bulb de temperatura in locul busonului de golire a baii de ulei si legi ceasul de temperatura la ala.

Iar ala de presiune de ulei, ramane de rezerva.
Sau poti sa pui in ceas cu quartz electric in locul ei, sa vezi cat e ceasul.
Doar sa gasesti un ceas de aceasi diametru.

Buná idee !La chestia cu ceasul m-am gándit si eu, insá toate ceasurile pe care le-am gásit in garaj sunt dreptunghiulare ( Citroen si renault ) nici una nu-i circulará ....


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Asa este firea umana, cand toate functioneaza bine si nu ai probleme, iti vine cate o idee sa mai modifici si sa imbunatatesti, iar atunci toate se dau peste cap.

Ala de temperatura de apa, o poti modifica pentru temperatura de ulei.
Pui un bulb de temperatura in locul busonului de golire a baii de ulei si legi ceasul de temperatura la ala.

Iar ala de presiune de ulei, ramane de rezerva.
Sau poti sa pui in ceas cu quartz electric in locul ei, sa vezi cat e ceasul.
Doar sa gasesti un ceas de aceasi diametru.

Buná idee !La chestia cu ceasul m-am gándit si eu, insá toate ceasurile pe care le-am gásit in garaj sunt dreptunghiulare ( Citroen si renault ) nici una nu-i circulará ....


Pe Lada 1500 este rotund, si cred ca are cam aceasi diametru.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
Ideea este sa o scoți pe cât posibil frumos, oricum sunt prinse prin îndoirea surplusului de tabla de aluminiu-daca bagi capul sub bord Îți dai seama de ce și cum.  Din  punctul meu de vedere este o îmbunătățire fata de ce era înainte prin prisma faptului ca le ai pe toate la un loc și astfel poți folosi mașină cât mai optim monitorizam toate informațiile de care ai avea nevoie.

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, ai dreptate Misu, Lada are ceas rotund, am unul, am sá-l másor, poate se potriveste .....
Mersi Iulicá ai dreptate , insá cred cá totusi prefer sá gásesc un bord Tlx sá fie aidoma originalului ...


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Caut un cablu de kilometraj de Dacia 1.4 TLX break, lungá de cca 1,70 cm ptr cutie cu 5 trepte.Din pácate ce am adus de la Oradea acu 2 sáptámáni se poate monta insá este mai scurtá cu cca 20 cm desi pe ambalaj scria cá e pt cutia cu 5 trapte ....
Am fost nevoit sá-i scurtez traseul prin spatele cremalierei, pe lángá lonjeron....si nu prea imi place cum stá acolo ...
Har Domnului am cumpárat 2 bucáti sá am de rezervá incá una .... cu care nu mai am ce face fiindcá nu se potriveste la bátrána 1300 , fiind cu piulitá micá pe ea ...
Dacá stie cineva unde anume as putea gási asa ceva ????
 


pus acum 9 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
am eu un cablu de vitezometru, in stare foarte buna, utilizat 45000 km a avut sigiliu,nu are joc, si nu facea ca acul ceasului sa oscileze, daca ai nevoie ma contactezi

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá indelungi asteptári, cáutári accesorii, si colectarea acestora, sápt trecutá Daciana si-a continuat inaintarea in procesul de TLX-izare, asa cá i s-au implantat lucasurile, a cápátat in sfársit bárile cromate care-i conferá un aspect mult mai plácut, desi cred cá anul 89 nu mai era caracteristic acestul echipament , insá e mult mai plácut ochilor.
Cel putin mie mi se pare ......
Deci poze . ..

daciana mea dupá indelungi asteptári, cáutári accesorii, colectarea acestora, sápt trecutá daciana

42.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si a mai primit o pereche de faruri de ceatá care se incadreazá in locasul original din spoiler...

daciana mea mai primit pereche faruri ceatá care incadreazá locasul original din spoiler...

38.9KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

37.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

36.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

32.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

38.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

36.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

daciana mea ultima

38KB


pus acum 9 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
Superbă!
Tocmai s-a transformat într-un TX veritabil, specific anului 1989, dacă este fabricată pana în luna a 8-a este cât se poate de originală.


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Numărul sub bara nu il pui? 

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:

Dupá indelungi asteptári, cáutári accesorii, si colectarea acestora, sápt trecutá Daciana si-a continuat inaintarea in procesul de TLX-izare, asa cá i s-au implantat lucasurile, a cápátat in sfársit bárile cromate care-i conferá un aspect mult mai plácut, desi cred cá anul 89 nu mai era caracteristic acestul echipament , insá e mult mai plácut ochilor.
Cel putin mie mi se pare ......
Deci poze . ..

Arata bine. Doar ca TLX nu a existat Break, ci doar Berlina, dar na acuma exista.
Jantele de aliaj nu le pui sus? Sau alea is cu cauciucuri de vara?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 358
E tare frumoasa masina ! 

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc de aprecieri si ptr detaliile cu privire la data fabricatiei .Dacá imi amintesc bine masina de din Mai 89 insá lucasuri nu a mai avut .
Eu credeam cá lucasurile reprezentau "privilegiul " TLX urilor, si vázánd si pe breakuri lucasuri credeam cá si acelea sunt TLX uri......
Ei , asa m-am edificat, deci nu exista break TLX doar TX, asa cum era si daciana la origine.
Singurul lucru care imi mai lipseste este setul de 1400 cmc, pe care mai devreme sau mai tárziu voi fii nevoit sá-l pun in locul setului actual original, care deja papá ulei ..
Mishule : Jantele de aliaj sunt cu cauciucurile de vará echipate, primávara le voi pune pe masiná, nu doresc sá le mánce sarea     


pus acum 9 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
unele mai aveau si geamuri cu tenta, cele de top aveau jante cn 5.5 nu mai vorbesc de optionalele cn1+bare fibra sau trapa

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Claudiu_16 a scris:

unele mai aveau si geamuri cu tenta, cele de top aveau jante cn 5.5 nu mai vorbesc de optionalele cn1+bare fibra sau trapa

In 89 deja erau bári de fibrá ? Nici nu stiam......credeam cá in comunism doar carenele erau fácute din fibrá de sticlá, bárile erau de metal , doar cá la TLX aveau bandouri groase de cauciuc pe toatá lungimea lor, si nu erau tampoane ........
Mersi ptr edificare   


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

oldtimercraiova a scris:

Numărul sub bara nu il pui? 

Da, este incá o operatiune care va trebui s-o fac fiindcá aratá mult mai bine sub bará decát pe bará , mai ales cá bara aste cromatá nu trebuie ascunsá ......  

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Singurul lucru care imi mai lipseste este setul de 1400 cmc, pe care mai devreme sau mai tárziu voi fii nevoit sá-l pun in locul setului actual original, care deja papá ulei ..

Nu ai cum sa montezi setul de 1400, doar daca duci blocul la alezat ca sa incapa camasile cu diametru mai mare.
La 1300 diametrul de centrare al camasilor in bloceste de 78,5 mm, iar la 1400 este de 80,6 mm.
Sau sa se ia din peretele camasilor, dar peretele ramane prea subtire si este risc mare sa crape.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Singurul lucru care imi mai lipseste este setul de 1400 cmc, pe care mai devreme sau mai tárziu voi fii nevoit sá-l pun in locul setului actual original, care deja papá ulei ..

Nu ai cum sa montezi setul de 1400, doar daca duci blocul la alezat ca sa incapa camasile cu diametru mai mare.
La 1300 diametrul de centrare al camasilor in bloceste de 78,5 mm, iar la 1400 este de 80,6 mm.
Sau sa se ia din peretele camasilor, dar peretele ramane prea subtire si este risc mare sa crape.

        cam gravá situatia atunci ....si am un set motor de 1300 complect, mahle .....cu cámási cu tot !!!!!
Cred cá totusi acest reper va rámáne cel original , poate si durabilitatea va fii influentatá in mod pozitiv !    
Erau pe breakuri lucasuri original din fabricá ? Sau eu nu imi aduc bine aminte ??? Parcá am vázut bhreakuri cu lucasuri in generatia asta ...

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Singurul lucru care imi mai lipseste este setul de 1400 cmc, pe care mai devreme sau mai tárziu voi fii nevoit sá-l pun in locul setului actual original, care deja papá ulei ..

Nu ai cum sa montezi setul de 1400, doar daca duci blocul la alezat ca sa incapa camasile cu diametru mai mare.
La 1300 diametrul de centrare al camasilor in bloceste de 78,5 mm, iar la 1400 este de 80,6 mm.
Sau sa se ia din peretele camasilor, dar peretele ramane prea subtire si este risc mare sa crape.

        cam gravá situatia atunci ....si am un set motor de 1300 complect, mahle .....cu cámási cu tot !!!!!
Cred cá totusi acest reper va rámáne cel original , poate si durabilitatea va fii influentatá in mod pozitiv !    
Erau pe breakuri lucasuri original din fabricá ? Sau eu nu imi aduc bine aminte ??? Parcá am vázut bhreakuri cu lucasuri in generatia asta ...

Lasa setul de  1300, ca vei avea consum mic si se potriveste  bine cu cutia cu 5 trepte.
Au fost Break-uri cu lucasuri intre 1985- 1987. De fapt in perioada aia toate Daciile au Lucasuri. Din 1988 au disparut si au aparut pe aripile din fata semnalizarile rotunde de tip Oltcit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


Nu ai cum sa montezi setul de 1400, doar daca duci blocul la alezat ca sa incapa camasile cu diametru mai mare.
La 1300 diametrul de centrare al camasilor in bloceste de 78,5 mm, iar la 1400 este de 80,6 mm.
Sau sa se ia din peretele camasilor, dar peretele ramane prea subtire si este risc mare sa crape.

        cam gravá situatia atunci ....si am un set motor de 1300 complect, mahle .....cu cámási cu tot !!!!!
Cred cá totusi acest reper va rámáne cel original , poate si durabilitatea va fii influentatá in mod pozitiv !    
Erau pe breakuri lucasuri original din fabricá ? Sau eu nu imi aduc bine aminte ??? Parcá am vázut bhreakuri cu lucasuri in generatia asta ...

Lasa setul de  1300, ca vei avea consum mic si se potriveste  bine cu cutia cu 5 trepte.
Au fost Break-uri cu lucasuri intre 1985- 1987. De fapt in perioada aia toate Daciile au Lucasuri. Din 1988 au disparut si au aparut pe aripile din fata semnalizarile rotunde de tip Oltcit.

Deci iar am invátat ceva ! Mersi ptr edificareMishule 4 Si cu bara cum stá subiectul ? Erau bári de fibrá pe TX si TLX uri in 88-89 ? Eu stiam cá erau doar metalice, la inceput cromate, apoi negre si la TLX aveau bandouri


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


        cam gravá situatia atunci ....si am un set motor de 1300 complect, mahle .....cu cámási cu tot !!!!!
Cred cá totusi acest reper va rámáne cel original , poate si durabilitatea va fii influentatá in mod pozitiv !    
Erau pe breakuri lucasuri original din fabricá ? Sau eu nu imi aduc bine aminte ??? Parcá am vázut bhreakuri cu lucasuri in generatia asta ...

Lasa setul de  1300, ca vei avea consum mic si se potriveste  bine cu cutia cu 5 trepte.
Au fost Break-uri cu lucasuri intre 1985- 1987. De fapt in perioada aia toate Daciile au Lucasuri. Din 1988 au disparut si au aparut pe aripile din fata semnalizarile rotunde de tip Oltcit.

Deci iar am invátat ceva ! Mersi ptr edificareMishule 4 Si cu bara cum stá subiectul ? Erau bári de fibrá pe TX si TLX uri in 88-89 ? Eu stiam cá erau doar metalice, la inceput cromate, apoi negre si la TLX aveau bandouri

Barile de fibra nu s-au montat niciodata.
Alea erau in mare parte chestii aftermarket. Le gaseai prin targuri, dar si pe la magazinele IDMS.
Pe Daciile sport mai erau exemplare facute la comanda cu bari de fibra (de exemplu seria aia speciala alba din 1987 cu faruri oltcit).


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


Lasa setul de  1300, ca vei avea consum mic si se potriveste  bine cu cutia cu 5 trepte.
Au fost Break-uri cu lucasuri intre 1985- 1987. De fapt in perioada aia toate Daciile au Lucasuri. Din 1988 au disparut si au aparut pe aripile din fata semnalizarile rotunde de tip Oltcit.

Deci iar am invátat ceva ! Mersi ptr edificareMishule 4 Si cu bara cum stá subiectul ? Erau bári de fibrá pe TX si TLX uri in 88-89 ? Eu stiam cá erau doar metalice, la inceput cromate, apoi negre si la TLX aveau bandouri

Barile de fibra nu s-au montat niciodata.
Alea erau in mare parte chestii aftermarket. Le gaseai prin targuri, dar si pe la magazinele IDMS.
Pe Daciile sport mai erau exemplare facute la comanda cu bari de fibra (de exemplu seria aia speciala alba din 1987 cu faruri oltcit).


daciana mea misu cluj scris:misu cluj scris:lasa setul de  1300, vei avea consum mic bine cutia

48.1KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

Misu de Cluj a scris:


Pe Daciile sport mai erau exemplare facute la comanda cu bari de fibra (de exemplu seria aia speciala alba din 1987 cu faruri oltcit).

De astea ziceam, seria speciala lansata in 1987 pe 23 august cu ocazia aniversarii PCR.
Una din asta am ratat ca eram prost. Seful de post din Apahida avea una, era cam ruginita, m-o intrebat daca nu ma intereseaza. Eu am ras ca prostul si i-am zis ca ce sa fac cu o ruginitura. Asta era prin 2007, eram acolo in Apahida cu un prieten sa vada un IMS. Si acuma ma dau cu capul de perete cand ma gandesc ce prost am fost. La fel fac si cand ma gandesc la Dacia 1100S ratata.

daciana mea misu cluj scris:pe daciile sport mai erau exemplare facute comanda bari fibra (de Admin

61.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455

cv2adi a scris:


oldtimercraiova a scris:

Numărul sub bara nu il pui? 

Da, este incá o operatiune care va trebui s-o fac fiindcá aratá mult mai bine sub bará decát pe bará , mai ales cá bara aste cromatá nu trebuie ascunsá ......  



Face parte din acel ceva , al masinii , ii schimbi si aspectul cand are numarul sub bara .

Cand are numarul pe bara parca zici ca ii dai in bot cu blana     


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Foarte frumoasa a devenit Daciana! Din fata seaman tare bine cu a mea! 

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

oldtimercraiova a scris:


cv2adi a scris:


oldtimercraiova a scris:

Numărul sub bara nu il pui? 

Da, este incá o operatiune care va trebui s-o fac fiindcá aratá mult mai bine sub bará decát pe bará , mai ales cá bara aste cromatá nu trebuie ascunsá ......  



Face parte din acel ceva , al masinii , ii schimbi si aspectul cand are numarul sub bara .

Cand are numarul pe bara parca zici ca ii dai in bot cu blana     


E benefica mai ales cand urci pe bordurile inalte si se rupe tot suportul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
Barele de fibra nu erau Aftermarket, erau 2 modele: coada de randunica si cele de cn1(prima si a doua serie), erau de export dar si pentru intern pentru cei cu bani

pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455

Misu de Cluj a scris:


oldtimercraiova a scris:


cv2adi a scris:


Da, este incá o operatiune care va trebui s-o fac fiindcá aratá mult mai bine sub bará decát pe bará , mai ales cá bara aste cromatá nu trebuie ascunsá ......  



Face parte din acel ceva , al masinii , ii schimbi si aspectul cand are numarul sub bara .

Cand are numarul pe bara parca zici ca ii dai in bot cu blana     


E benefica mai ales cand urci pe bordurile inalte si se rupe tot suportul.



Intr-adevar , ca-ti smulge numarul  . 


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Foarte frumoasa a devenit Daciana! Din fata seaman tare bine cu a mea! 

Da, intr-adevár Liviu, multumesc mult de aprecieri, aratá mult mai bine asa cu bará cromatá, doar cá la masina mea ochelarul stáng este unul de cooperativá, de dimensiuni diferite fatá de cel de uziá si de 2 ani nu-s in stare sá gásesc unul original de fabricá ......si cánd má gándesc cáte s-or fii aruncat in rematuri
     


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
prima zi de lucru azi .....cu niste poze fácute de prima orá

daciana mea prima lucru azi .....cu niste poze fácute prima orá

37.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

33.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

33.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

37.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii ...

daciana mea detalii ...

23.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

36.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

23.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pardon

daciana mea pardon

26.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

32.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
penultima

daciana mea penultima

31.2KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

daciana mea ultima

39.7KB


pus acum 9 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Frumoasa  masina domnule, vin  cu o parere... : Ce ziceti de montarea tampoanelor de cauciuc tip vechi ( pt  bara), care au acelasi aspect general , doar ca sunt mai mari putin... si  bombate . In aceast caz descris de mine, nu s-ar observa nervura aceea din tabla care nu se opreste in dreptul tapmponului si continua catre botul masinii ( pe spate ma refer). De imbinat sa stiti ca se imbina perfect bara cu tamponul tip vechi mai mare   . Fain ar fii daca ati gasi si masca subtire pt  faruri si radiator

pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Domnu' Adi, masina arata bine. Cati oameni, atatea pareri. Opiniile astea, ca multe alte lucruri in viata, sunt inutile. Cel mai important e sa va placa si sa va serveasca bine pe dvs.


Misu de Cluj a scris:

Arata bine. Doar ca TLX nu a existat Break, ci doar Berlina, dar na acuma exista.


De ce sa nu fi existat?

daciana mea domnu' adi, masina arata bine. cati oameni, atatea pareri. opiniile astea, multe alte

68KB


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
TLX Export 

daciana mea tlx

37.3KB


pus acum 9 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Pai si al meu care l-am avut (fab. '87) ,tot TLX o fost. Pacat ca nu mai am cu ce dovedi acuma . Primul proprietar o fost un CAP din Jud Mures (nu mai tin minte care) si era masina presedintelui probabil. Cine stie cata branza si miei o fi carat pe vremea lui Ceasca ?  

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 9 ani
   
dacia_gpg
Membru Junior

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 64
Parerea mea ca aripa cu semnalizare si pozitie nu se pupa, prea incarcat.Dar este o parere personala.Masina e frumoasa si suporta un asemenea artificiu de imagine.Se vrea TLX si se monteaza lucas-uri, nu prea inteleg.In rest mi-aduc aminte cu placere de un break similar adus din Ungaria prin 1995.Era de vis,TX,alb 13,impecabila, tot 1989 anul de fabricatie,cu motor de 1289 ce tragea intr-un mare fel.Daciile de la export erau altfel parca.
Multa bafta!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

iustin.nt a scris:

Domnu' Adi, masina arata bine. Cati oameni, atatea pareri. Opiniile astea, ca multe alte lucruri in viata, sunt inutile. Cel mai important e sa va placa si sa va serveasca bine pe dvs.


Misu de Cluj a scris:

Arata bine. Doar ca TLX nu a existat Break, ci doar Berlina, dar na acuma exista.


De ce sa nu fi existat?

Dupa 1989 a disparut si TLX-ul si sigla 1310.
Motoarele de 1300 au disparut tot in perioada aia de dupa revolutie.
Incepand din 1990 majoritatea aveau sigla Dacia 1410.
Si la alea am vazut L, S, CL.
Iar prin 1991 a disparut masca cu faruri duble si au aparut alea cu CN1 (la 1320 era de la inceput din 1988).
Apoi CN2-ul cu capota tesita prin 1995. Atunci au aparut motoarele de 1600 pe Break, pe berlina au ramas cele de 1400.
CN3 care era un CN2 cu grila fata putin restilizata a aparut prin 1997.
Apoi din 1999 a aparut CN4 "zambetul lui Iliescu" care a ramas pana la sfarsitul productiei. Tot prin 1999 au aparut versiunile pe injectie, atat 1400, cat si 1600.
Dupa revolutie cu denumirile si echiparile au devenit destul de haotice.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

dacia_gpg a scris:

Parerea mea ca aripa cu semnalizare si pozitie nu se pupa, prea incarcat.Dar este o parere personala.
Multa bafta!

Culmea , asa era a mea si era din fabrica . Mor de draci ca nu gasesc nici o poza. Inscriptie pe hayon; DACIA 1310 TLX  ,pozitiile alea dreptunghiulare mari pe aripiu fata-spate , semnalizari mici pe aripile fata (lucas), bandou de cauciuc pe bara spate,fete portiere tapisate mixt (caserat + musama neagra) ,sigurante la nucile deschidere portiere spate , turometru ,,ceasuri'' ulei si apa suplimentare , si nu mai tin minte acuma alte chestii. Atata era ciudat ca avea cutie in patru trepte dar era o cutie ,,lunga'' asa ca depaseam usor pe multe in cinci trepte. Motorul de 1300 rupea pamantul nu stiu de ce naiba pt ca la consum se incadra normal (7- 8 L max) in functie de drumuri si ce mai caram cu ea. Eu cred ca si inainte de '90 echiparile si denumirile erau tot haotice . Imi pare rau acuma dupa Break da ce sa-i faci cu mintea fraierului care am fost atunci. Acuma cred ca e facut lame de ras si cutii de conserve , mai putin motorul care functioneaza chiar si acuma pe masina unui cunoscut.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 9 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
Degeaba incercati sa elucidati misterele, multe masini sunt unice, s-au prea multe magarii si spagi, asa ca nici o masina cu dotari speciale nu corespunde anului de fabricatie....Un vecin ce a lucrat la C.T.C la Dacia avea masina din 84 cu caroserie de canada, a luat al 4 motor de 1.4 de pe linia de montare (suna cel mai bine) cutia in 5 trepte a 3-a de pe linia de asamblare(primele faceau zgomot)......planetare si accesorii destinate pentru canada mult mai calculate si paracalculate fata de ce erau la noi...Deci? Fiecare om ce avea acces la piese prin relatii sau nu isi punea ce dorea pe dacie. Sper ca am lamurit ceva....



P.S. Sunt din patria daciilor    


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Interesante "mistere ne dezváluiti cei care erati mai aproape pe atunci de zona de "foc " adicá de colibasi !
Noi, cei de ránd vedeam doar ce apárea pe strázi, in parcárile din fata blocurilor, si ne  minunam cánd apárea o noutate : lucasuri, farurile duble, carenele , inscriptia 1410 ....etc.
Aici in Ungaria au existat atát TLX cát si TX uri din abundentá, doar cá breakurile TOATE erau TX uri .Nici unul TLX.
Insá ce-i interesant cá am vázut multe brauri de prin 85-88 cu lucasuri ! Deci inseamná cá lucasurile depindeau de anii de producti, nu de tipul masinii.


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


Insá ce-i interesant cá am vázut multe breakuri de prin 85-88 cu lucasuri ! Deci inseamná cá lucasurile depindeau de anii de producti, nu de tipul masinii.

Exact. 1985-88.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

dacia_gpg a scris:

Parerea mea ca aripa cu semnalizare si pozitie nu se pupa, prea incarcat.Dar este o parere personala.Masina e frumoasa si suporta un asemenea artificiu de imagine.Se vrea TLX si se monteaza lucas-uri, nu prea inteleg.In rest mi-aduc aminte cu placere de un break similar adus din Ungaria prin 1995.Era de vis,TX,alb 13,impecabila, tot 1989 anul de fabricatie,cu motor de 1289 ce tragea intr-un mare fel.Daciile de la export erau altfel parca.
Multa bafta!

Nu inteleg afirmatia : "se vrea TLX si se monteazá lucasuri "
Pái tocmai de aceea i-am montat lucasurile noi fiindcá pe TLX-uri (doar berline ) toate le aveau in acea perioadá .
Care aripá nu se pupá cu care semnalizare ? Asta tot nu inteleg ????? Dupá cáte cunsosc , toate Daciile din acei ani pre revolutie aveau deja aripi cu semnalizare pe ele , si unele si lucasuri pe lángá ( e drept cá semnalizárile de pe aripi erau rotunde nu romboidale ca acestea pe carele am eu pe masiná..
Cel putin eu asa imi aduc aminte


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

om_bland a scris:

Frumoasa  masina domnule, vin  cu o parere... : Ce ziceti de montarea tampoanelor de cauciuc tip vechi ( pt  bara), care au acelasi aspect general , doar ca sunt mai mari putin... si  bombate . In aceast caz descris de mine, nu s-ar observa nervura aceea din tabla care nu se opreste in dreptul tapmponului si continua catre botul masinii ( pe spate ma refer). De imbinat sa stiti ca se imbina perfect bara cu tamponul tip vechi mai mare   . Fain ar fii daca ati gasi si masca subtire pt  faruri si radiator

Da, e o idee buná, insá problema cu masca subtire este cá ar trebui sá-i schimb cele douá aripi pe fatá cá lasá un luft mare si urát in colturile de jos la imbinarea cu masca ...am vázut cáteva pe strzi la vremea aceea si m-a apucat greata la un moment dat.
Erau tare inestetice, insá dacia era masiná de uz zilnic, nu prea se respecta originalitatea si se monta cu ce aveau la ora aceea prin magazine de piese auto ...
Si apáreau niste struto cámile, un adevárat babilon al accesoriilor indiferent de ani, si de tip.(bári de plastic mari pe botul daciilor clasice 1300 de prin anii 80-81, másti subtiri adaptate la aripile cu mascá groasá, bári mari de plastic pe spate prinse cu suruburi pe laterale, care strápungeau aripile samd...
Multumesc oricum ptr idee.  


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48170

cv2adi a scris:


dacia_gpg a scris:

Parerea mea ca aripa cu semnalizare si pozitie nu se pupa, prea incarcat.Dar este o parere personala.Masina e frumoasa si suporta un asemenea artificiu de imagine.Se vrea TLX si se monteaza lucas-uri, nu prea inteleg.In rest mi-aduc aminte cu placere de un break similar adus din Ungaria prin 1995.Era de vis,TX,alb 13,impecabila, tot 1989 anul de fabricatie,cu motor de 1289 ce tragea intr-un mare fel.Daciile de la export erau altfel parca.
Multa bafta!

Nu inteleg afirmatia : "se vrea TLX si se monteazá lucasuri "
Pái tocmai de aceea i-am montat lucasurile noi fiindcá pe TLX-uri (doar berline ) toate le aveau in acea perioadá .
Care aripá nu se pupá cu care semnalizare ? Asta tot nu inteleg ????? Dupá cáte cunsosc , toate Daciile din acei ani pre revolutie aveau deja aripi cu semnalizare pe ele , si unele si lucasuri pe lángá ( e drept cá semnalizárile de pe aripi erau rotunde nu romboidale ca acestea pe carele am eu pe masiná..
Cel putin eu asa imi aduc aminte

Unii confunda Lucasurile cu semnalizarile alea vechi fratuzesti.
Dar Lucasurile erau cele 4 pozitii laterale.
Intr-adevar semnalizarile portocalii s-au facut dupa modelul pozitiilor din anii 69-72.
Semnalizari din astea s-au montat incepand de prin 1985 (dar nu la toate modelele), apoi din 1988 pana in 1991 erau semnalizari rotunde de tip Oltcit, dupa care din 1992 pana in 1999 iarasi s-au montat semnalizarile astea tuguiate.
Lucasurile de pozitie s-au montat doar in perioada 1984-1988 si nu s-au montat niciodata in combinatie cu semnalizarile rotunde.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
dacia_gpg
Membru Junior

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 64
Cand se doreste varianta de echipare TLX inseamna pentru mine aripi fata cu semnalizare rotunda tip Lucas, fara lampi de pozitie(specific doar modelului tx),mocheta interioara cu presuri in capse, bord cu turometru(fara aparate suplimentare ulei si apa montate lateral bord ca la TX), electroventilator,full insonorizata si data cu ceara in toate cavitatile, suport casetofon si tunel frana mana, volan restilizat, fete de usi, cupola si scaune din acelasi material,buzunare portiere, precablaj lampi ceata,spoiler sub bara .
Am sesizat ca unii au avut la modele TLX si pozitii in aripa,adica Lucas dreptunghiular combinate cu Lucas rotund semnalizare, ceasuri suplimentare apa ,ulei(Vranceanu).
Personal nu asi mai fi dat gauri suplimentare in tabla pentru nimic in lume ,sa montez Lucasuri dreptunghiulare care nu erau specifice modelulu TLX.In rest sanatate si drumuri line.


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
J
Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


dacia_gpg a scris:

Parerea mea ca aripa cu semnalizare si pozitie nu se pupa, prea incarcat.Dar este o parere personala.Masina e frumoasa si suporta un asemenea artificiu de imagine.Se vrea TLX si se monteaza lucas-uri, nu prea inteleg.In rest mi-aduc aminte cu placere de un break similar adus din Ungaria prin 1995.Era de vis,TX,alb 13,impecabila, tot 1989 anul de fabricatie,cu motor de 1289 ce tragea intr-un mare fel.Daciile de la export erau altfel parca.
Multa bafta!

Nu inteleg afirmatia : "se vrea TLX si se monteazá lucasuri "
Pái tocmai de aceea i-am montat lucasurile noi fiindcá pe TLX-uri (doar berline ) toate le aveau in acea perioadá .
Care aripá nu se pupá cu care semnalizare ? Asta tot nu inteleg ????? Dupá cáte cunsosc , toate Daciile din acei ani pre revolutie aveau deja aripi cu semnalizare pe ele , si unele si lucasuri pe lángá ( e drept cá semnalizárile de pe aripi erau rotunde nu romboidale ca acestea pe carele am eu pe masiná..
Cel putin eu asa imi aduc aminte

Unii confunda Lucasurile cu semnalizarile alea vechi fratuzesti.
Dar Lucasurile erau cele 4 pozitii laterale.
Intr-adevar semnalizarile portocalii s-au facut dupa modelul pozitiilor din anii 69-72.
Semnalizari din astea s-au montat incepand de prin 1985 (dar nu la toate modelele), apoi din 1988 pana in 1991 erau semnalizari rotunde de tip Oltcit, dupa care din 1992 pana in 1999 iarasi s-au montat semnalizarile astea tuguiate.
Lucasurile de pozitie s-au montat doar in perioada 1984-1988 si nu s-au montat niciodata in combinatie cu semnalizarile rotunde.

Referitor la semnalizările laterale: La primele serii, cum e şi cazul Renault-ului 16, acestea deserveau lumina de poziţie pe câte o parte, putând fi comandate printr-un buton basculant - un sistem care a precedat circuitul de avarie al semnalizatoarelor. Ulterior, unele au devenit lumini de poziţie , altele de semnalizare. Editez pentru a completa: nu mă refer la ,,lucas-uri" ci la lampa mică de pe lateral. La inceput era roşu cu alb -la primele 1300 şi aveau rolul pe care l-am zis. Apoi, au devenit galbene, rotunde chiar si deserveau semnalizare/avarie;mai apoi au reapąrut rectangulare, galbene. Cred ca ultimele au fost ovale, albe. Cele din margine- corect ceea ce spune Mişi.

Modificat de r16r1150 (acum 9 ani)


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
aşa arăta butonul pentru laterale

daciana mea aşa arăta butonul pentru laterale

4.8KB


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Astá vará cotrobáind prin fostul garaj al Tatálui Socru, am dat de niste accesorii noi, interesante, care dupá cum imi aduc aminte , se montau pe canturile usilor , ptr a preveni la deschidere, lovirea lor .....
Asa cá m-am pus pe treabá insá acest model lat (dublu ) nu l-am mai vázut pe atunci si credeam cá trebuie táiat la mijloc in douá, ptr cá cele vázute de mine erau doar cu un corp, nu corp dublu precum acestea .......
Asa cá am incercat sá le montez .....

daciana mea astá vará cotrobáind prin fostul garaj tatálui socru, dat niste accesorii noi, care dupá

37.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

42.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

40.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
prima montare ....

daciana mea prima montare ....

30.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
stá cam cás ....

daciana mea stá cam cás ....

14KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
oare asa trebuie pusá ?

daciana mea oare asa trebuie pusá

24.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sau mai degrabá asa .....  

daciana mea sau mai degrabá asa .....  

17.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sau si mai bine asa .....

daciana mea sau mai bine asa .....

24KB


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Da, e bine, dar să fii atent să nu pice de acolo. Un dezavantaj al lor este că se adună umezeală şi murdărie.

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pe spate e imposibil de pus protectorul ásta dublu corp, asa cá am fost nevoit sá-l tai in douá ...

daciana mea spate imposibil pus ásta dublu corp, asa fost nevoit sá-l tai douá ...

22.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

Da, e bine, dar să fii atent să nu pice de acolo. Un dezavantaj al lor este că se adună umezeală şi murdărie.

Multumesc ptr sfaturi !


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am montat numárul inapoi sub bará, la locul de odinioará ....

daciana mea montat numárul inapoi sub bará, locul odinioará ....

43.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

38.7KB


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Oricum le pui e bine, câtă vreme sunt fixate cum trebuie. Din câte ştiu, plasticul ăla e destul de slab şi nu e bine să le demontezi des.

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tampoanele pe stánga ...

daciana mea tampoanele stánga ...

30KB


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
E atâta de faină incât parcă întineresc când o văd...sper că nu într-atât de tânăr încât diseară , după Esti mese , să fiu trimis la culcare...

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

Oricum le pui e bine, câtă vreme sunt fixate cum trebuie. Din câte ştiu, plasticul ăla e destul de slab şi nu e bine să le demontezi des.

Am noroc cu astea cá-s din cauciuc 100 % nu plastic .Insá cu umezeala si murdária ai dreptate.
Le-am montat mai ales ca sá incerc sá mai ascund putin din lufturile groaznice dintre usi , care imi creeazá de multe ori clipe nasoale, desi m-am zbátut mult sá reglez usile , dar mai mult nu se poate.

daciana mea r16r1150 pui bine, câtă vreme sunt fixate cum trebuie. din câte ştiu,

37.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

E atâta de faină incât parcă întineresc când o văd...sper că nu într-atât de tânăr încât diseară , după Esti mese , să fiu trimis la culcare...

                   


pus acum 9 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
superba masina!

pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6  

Mergi la