CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: deiutza20
| Femeie 21 ani Bacau cauta Barbat 21 - 44 ani |
|
motu
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
|
|
Am refacut evacuarea la un motor m207 intrucat cea veche avea toba goala. Meserasul a spus ca diametrul interior al tevii de evacuare la iesirea din toba ( am luat toba de Aro) este prea mic de 43mm si trebuie de minim 50mm pentru un motor de capacitate 2500. Ma poate ajuta cineva cu o parere. Trebuie facute ceva reglaje si cum influenteaza evacuarea motorul.
|
|
pus acum 12 ani |
|
motu
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
|
|
Poate intrerupe motorul din aceasta cauza?
|
|
pus acum 12 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Nu. - nu are cum sa intrerupa din cauza asta. Si nu numai atat - punand o teava mai ingusta pe evacuare o sa ai cuplu mai mult la turatii mai mici (gatuind insa motorul la turatii peste medie ). Poate fi un avantaj la consum si stil de condus (daca conduci in oras, sau mult off-road).
Eu am gatuit finalele la broasca si efectul asta a fost FOARTE sesizabil.
Ca fapt divers, unele BMW-uri au o clapeta care la turatii mici gatuiesc evacuarea (pt. cuplu si consum) , iar la "talpa" se dechise pt. a oferi putere maxima si la "forja".
|
|
pus acum 12 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
Cand iti intrerupe, la turatii mici sau mare? Ai verificat aprinderea? (Capacul de delco, bobina apoi condensatorul si platina. Nu uita de fise si pipe care se verifica pe intuneric)
|
|
pus acum 12 ani |
|