CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: karina22 pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 54 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
Consumul realizat dupa reglarea carburatorului este de 8-8,5 la suta in conditii de drum urban lejer si extraurban cu viteza de 60-80 la ora. Ma asteptam sa fie in jur de 6,5-7 dar nu m-am ingrijorat pentru ca nu mi s-a parut o chestiune importanta. Nu am ales masina in functie de consum. Totusi, am constat daunazi ca cele doua tevi metalice care intra in pompa, tur si retur, nu sunt fixe in corpul pompei, putand fi scoase usor cu mana. Asadar, pe langa cele doua tevi pierd benzina, cu o viteza suficient de mica ca sa se vaporizeze instantaneu si sa para corpul pompei uscat. Am vazut picurand benzina si am realizat ca consumul mare era dat de pierderi. Asadar astept un sfat : cum pot suda/lipi cele doua tevi ( au cam 3 cm fiecare) de corpul pompei. Din ce m-am interesat pana in prezent, solutia ar consta in schimbarea pompei. Prefer sa folosesc in continuare pompa originala, chiar reparata.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 12 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Poxipol
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Da, cum zice si Nicu, scoate tevile si lipeste-le la loc. Dar foloseste Poxipol metalic, ala cu cutia albastra.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
Multumiri.
24.8KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
|
|
Misu de Cluj a scris:
Da, cum zice si Nicu, scoate tevile si lipeste-le la loc. Dar foloseste Poxipol metalic, ala cu cutia albastra. |
Aha! Inseamna ca pot sa-mi repar si io sorbul de la rezervorul citroenului; s-a desprins corpul (prin care aluneca plutitorul), de flansa de montaj (prin care trec turul si returul)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
S-a lipit bine si rezista cu Poxipol albastru, pentru metal.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 12 ani |
|