CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Ela 22 Cluj
| Femeie 22 ani Cluj cauta Barbat 22 - 48 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
Va salut, un bun prieten de al meu are un dkw f 4,reconditionat aproape in intregime,insa motorul nu a fost pornit de pestye 15 ani,a fost teapan si am intampinat destule greutati si nedumeriri pana am scos blocul motor.am incercat cu spreiuri degripante,lasat 3 zile lichid de frana in capul pistoanelor - degeaba. apoi am turnat cola in capul pistoanelor si am insistat destul de mult cu lampa de gaz,dar nu direct pe interiorul camasilor,ci prin orificiile de racire ale blocului.cu o ranga de 1,5 m si o teava cam de aceeasi lungime s-a facut parghie sub uumarul de la baza blocului si partea superioara a foilor de arc,asta in timp ce eu am lovit direct in capul pistoanelor cu un convingator suficient de mare prin intermediul unui cupon de bronz. avand in vedere uzura si corodarea excesiva a cilindrilor,am lovit suficient de tare oin cat sa reusesc sa sparg unul din pistoane. chiar daca reuseam sa le scoatem intregi,nu mai aveam cum sa le folosim.asadar,pentru inceput avem nevoie de pistoane noi cu segmenti si bolturi.
azi nu am avut timp,dar maine trec pe la cica Jarko,sa-i desfac semicarterul superior si sa-i scot ambielajul afara.dat fiind faptul ca demontatul nu implica atata pricepere as indrazni sa ma ajutati atat cu diferite sugestii si sfaturi referitor la demontare - montare,cat si pasii care trebuie urmati in achizitionarea piselor ce vor trebui a fi inlocuite. [linkuri - etc]
Va multumesc,o seara faina va doresc!
Modificat de kpa3 (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
inca una si atat deocamdata
34.2KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Frumoasa masina! Pune multe poze cu ea sa o vedem in toata splendoarea ei! Spor la treburi!
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Se poate face! Cilindrii ar trebui alezati si bucsati Iar pt pistoane, este o firma in Ungaria, care dupa model iti toarna pistoane noi. adi2cv stie unde este firma, vorbeste cu el. Dar vezi daca nu poti adapta ceva pistoane de Trabant sau de Wartburg, va si alea sunt descendenti DKW.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
salut am reusit sasepar azi motorul de cutie,insa in niciun fel nu am reusit sa scot pinionul incercuit cu rosu in imagine,de pe axul arborelui.am observat ca are un sistemde bendix in pinionul de atac al lantului primar,ceva asemanator ca la motocicletele mai noi la care electromotorul se invarte permanent.insa [nu am verificat] Jarco spune ca electromotorul are bendix mobil si se actioneaza manual din cabina.posibil sa aiba dreptate pentru ca am observat si ceva modsificari la coroana de pe volanta care are aplicate si niste hafturi. daca aveti idee despre sistemul in cauza,cat si o modalitate eficienta de a scoate pinionul cu pricina, va rog luminati-ma.
inca cateva poze
44.2KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
Misu de Cluj a scris:
Se poate face! Cilindrii ar trebui alezati si bucsati Iar pt pistoane, este o firma in Ungaria, care dupa model iti toarna pistoane noi. adi2cv stie unde este firma, vorbeste cu el. Dar vezi daca nu poti adapta ceva pistoane de Trabant sau de Wartburg, va si alea sunt descendenti DKW. |
am fost si eu in szeged la o firma de genu,chiar discutasem aspectul asta cu Jarko. si in timisoara e un bleg care toarna pistoane ca naiba - pas. de trabant nu seamana l atransfere,iar de wartburg nu stiu cum arata. daca ne-ai putea ajuta cu un link cu piese pentru modelul respectiv tare-ti vom fi recunoscatori!
poze
39.7KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
Liviu-Florin a scris:
Frumoasa masina! Pune multe poze cu ea sa o vedem in toata splendoarea ei! Spor la treburi! |
pai nu prea pot sa-i fac poze in toata splendoarea ei,ca0-i cam stramt locul in partile laterale.cu prima ocazie insa,nu voi intarzia sa pun poze cu ea.
alta
34.6KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
daca aveti idee ce rol are pinionul incercuit cu rosu din imagine si cum se poate extrage de pe ax, va rog invatati-ma si pe mine. am taiat cu autogenul suruburile din spatele pinionului care tineau carterele lipite prin intermediul unei flanse in care se afla simeringul de presiune. pinionul insa,tot nu l-am putut extrage de pe ax.
cateva poze de astazi
40.2KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cristi2011
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 266
|
|
Incalzit ai incercat ,trebuie sa iasa ,dar atentie cum il racesti .
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
boss, am dat cu autogenul in el pana l-am rosit,daca mai insistam il topeam,de racit l-a racit natura,n-am turnat nimic pe el,dar chiar si asa sunt convins ca l-am cam decalit. si totusi.. de ce naiba nu iese?
|
|
pus acum 12 ani |
|
w311
Membru Senior
Din: ploesci
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 605
|
|
Pai din cate imi dau seama pinionul actineaza printr'un lant mecanismul ambreiajului (care vine pe arborele de atac din cutia de viteze). Prababil se da afara cu ceva gen presa de rulmenti. In capatul celalalt al arborelui are volanta? Unde are ruptorii? Cata pe ebay , trebuie sa gesesti undeva un manual de reparatie ceva.
Modificat de w311 (acum 12 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
pai exact asta nu inteleg. sistemul este asemanator cu cel de 1j 56,insa ce rol au 'cateii' aia din interiorul pinionului cu pricina nu-mi pot da seama ceva documente tehnice mi-a promis un distins domn ca-mi le va trimite prin posta,le astept si sper sa pot deslusi misterul.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Lolo_ID
Membru Senior
Din: Pangaea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 556
|
|
La IJ 56 cateii respectivi lucreaza concomitent cu o alta piesa din cutie care (impreuna) blochiaza harta vitezelor ca sa nu-ti sara din viteza selectata.
_______________________________________ ART. 30 CONSTITUTIA ROMANIEI/LibertateaDeExprimare/(1)LibertateaDeExprimare A Gandurilor,A OpiniilorSau A CredintelorSiLibertateaCreatiilorDeOriceFel,PrinViuGrai,PrinScris,PrinImagini,PrinSuneteSauPrinAlteMijloaceDeComunicareInPublic,SuntInviolabile./(2)CenzuraDeOriceFelEsteInterzisa.
|
|
pus acum 12 ani |
|
w311
Membru Senior
Din: ploesci
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 605
|
|
o fi ceva gen frei
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
Lolo_ID a scris:
La IJ 56 cateii respectivi lucreaza concomitent cu o alta piesa din cutie care (impreuna) blochiaza harta vitezelor ca sa nu-ti sara din viteza selectata. |
lolo,stiu ce rol au cateii la ij 56,aia fac parte din sistemul selectorului de viteze,n-au nici o trteaba cu pinionul lantului primar,aici insa - in pinionul de atac al lantului primar exista un sistem cu rol de torpedou - uni sens asemanator cu cel de la aprilia pegaso. aici stau si-mi chinui neuronul - daca anulez tot sistemul ala,ce se intampla? adica un pinion fix [ ma rog - con + pana] si lantul care transmite miscarea de rotatie asazisei coroane de ambreaj. asadar si prin urmare - din moment ce electromotorul are bendix culisant [manual la modelul respectiv] ce rol are 'torpedoul' ala? e original,au fost facute diverse modificari si adaptari? nici nu mai stiu ce sa cred,ce varianta sa imbratisez.
Modificat de kpa3 (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Nu sint un mare cunoscator al modelului, dar prin asimilare cu Trabantul. as incerca sa spun ca este un dispozitiv de roata libera, similar cu ,,frei,, -ul de la viteza a 4 a de la unele Trabanturi. Adica, masina nu are frina de motor, ea rulind liber (ca bicicleta) la ridicarea piciorului de pe acceleratie. Acest sistem aduce (cel putin asa se justifica introducerea lui la Trabant) o economie de combustibil, mai ales la viteze mari. Repet, este numai o presupunere, este ciudat sa fie in toate treptele, la Trabi e numai pt vit a4a, da altceva nu-mi da prin cap acu'. Probabil ca daca il faci fix, daca nu are vreun alt rol functional, nedescoperit de noi pina acum, nu va fi nici o tragedie
|
|
pus acum 12 ani |
|
w311
Membru Senior
Din: ploesci
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 605
|
|
La motorul in doi timpi freiul are rol indiferent de treapta de viteza. Fara frei ai putea ajunge in frana de motor si sa mergi cu motorul neuns ceea ce cauzeaza uzuri mari. La tine l'or fi blocat la un moment dat.
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
kpa3
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
|
|
asa e cum sustineti voi, e un sistem 'anti frana' de motor.insa cate motoare in 2 timpi am avut si desfacut nici unul nu a avut de suferit din cauza lipsei sistemului cu pricina. trabantul,piagio ape,tula muravey si altele nu au in dotare acel sistem,si inxca mai circula si astazi.asadar credca vom renunta la sistemul asta bizar. in alta ordine de idei,stie cineva vreun link de unde am putea gasi si noi piese pentru modelul de masina amintit? si anume - pistoane/segmenti/bolturi/sigurante,ambielaj,ori kit de ambielaj,intrucat biela din dreapta are joc imens.
va multumesc!
|
|
pus acum 12 ani |
|