CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil alexxandra
Femeie
24 ani
Timis
cauta Barbat
24 - 57 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / problema fum alb esapament Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
radu
Membru Senior

Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
Am o problema la motor, cond il pornesc si accelerez brusc scoate fum alb, motorul a fost segmentat, si am schimbat si cuzinetii, . Cei de la verificari mi-au indicat sa schimb fisele si bujiile, ca poate am probleme cu apriderea, am facut asa , motorul merge mai rotund, dar mai scoate fum, ma duc iarasi sa imi faca masuratoorile poate iasa, sau poate nu, daca nu ce i oare de facut? Sa schimb uleiul sa nu fie prea subtire( 15w40 de duzina si sa il schimb cu 20w40 BP) si sa imi intre pe linga segmenti?sau oare supapele, ca imi uda fisa patru mai repede ca restul?

PS Am uitat sa spun ca am un VW broscuta cu motor cu racire pe aer de 1.2

Mersi oricum de sfaturi si va doresc o zi placuta in continuare


_______________________________________
Tot omul are o masina noua
Pe cind una veche , citi?

pus acum 12 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
daca sunt ovalizate camasile,cam degeaba a fost segmentata.cuzinetii nu au treaba cu fumul,daca sunt cuzinetii dusi nu mai are motorul presiune de ulei.daca uda bujia este dusa supapa de admisie.ar mai fi o cauza.poate fi un dinte decalat la distributie,din cate stiu eu,motorul are pinioane de distributie,nu lant.este foarte posibil sa fie un dinte decalat si atunci apar problemele.inca ceva,motorul porneste "la sfert de cheie" sau te rogi de el sa porneasca?si ultima sa zicem posibilitate,carburatorul fiind cu soc automat,sa fie aiurea bimetalul si sa ramana cu socul tras.in fine,pot fi n+1 cauze.eu am enumerat astea.or mai fi si altele

pus acum 12 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Salutare,

In primul rand, chestia cu decalarea distributiei nu e posibila la motorul de broasca.  Motorul de broasca are axa cu came si tacheti cu tije impingatoare, care prin natura lor, odata puse cum trebuie nu se pot decala, doar distruge total si ireparabil.

Legat de problema ta:

Fumul ala probabil ca e de la ulei - iti intra ulei in camera de ardere - fie de la segmenti (dar sunt noi, hai sa zicem ca eliminam posibilitatea asta, decat daca cumva setul motor este pe duca rau de tot ) , fie de la ghidurile de supape.  Pun pariu ca ai joc mare la cozile de supape - asta inseamna instalat ghiduri noi ( atentie: motorul de VW broasca nu are simering la supape, deci cu atat mai mult e critic ca acele ghiduri sa fie in parametrii).


De asemenea, recomand si un TEST DE COMPRESIE - mai ales daca zici ca o bujie se afuma. Acest test iti va spune multe lucruri despre motorul tau.


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la