CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: angy_2
| Femeie 21 ani Constanta cauta Barbat 21 - 63 ani |
|
davidonmtb
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 156
|
|
Buna ziua! Asi avea o problema, sper ca puteti sa ma ajutati la rezolvarea ei. Dupa ce am remontat motorul pe masina, azi l-am si incercat, dar porneste greoi, cam 5-10 secunde nici nu functioneaza foarte constant, numai cu fugiri de turatie de 1,5-2 secunde, apoi pica, si trece peste numai daca in aceste 10 secunde tin acceleratia la podea. Consuma foarte mult, are si tava plina de benzina cand il opresc. Are relantina inalta si cred ca in mixtura are mult prea multa benzina. Bujiile se fac negre, iar dupa ce il opresc curge benzina pe teava aceea subtire desub carburator, care iese in spate (nu am gasit informatie ca pentru ce ar fii, ma puteti ajuta si la acesta?) si se aude cum inca curge benzina din cand in cand in carburator dupa oprire, dar mult timp. Chiar si cateva minute. Sunetul e de parca cine ar torne la gura de sus unde vine filtrul de aer un capac de benzina, dar nu mai vine benzina spre carburator prin tevi (cand se aude acesta in carburator). Surubul de la relantina care apasa direct tija de acceleratie e scoasa la maxim, deci nu de aceea am relantina inalta. Valva de aer l-am tot rotit, dar nu s-a auzit nici la turatie diferenta, si nici nu a facut diferenta. Daca aveti vreo idee ce poate fi, m-as bucura foarte mult. Multumesc!
|
|
pus acum 12 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Sa incepem cu inceputul: Reglajul la carburator se face intotdeauna cu motorul cald. Cand pornesti motorul, e necesar sa folosesti socul, si e normal sa functioneze instabil fara soc. Ti se inunda carburatorul pentru ca nu iti inchide cuiul pontou, si iti da pe-afara pentru ca ai nivelul de benzina prea mare in camera de nivel constant. Cand scoti capacul de la carburator, o sa vezi ca are un plutitor pe capac, iar daca intorci capacul cu susul in jos, este data o distanta intre plutitor si garnitura capacului, la care plutitorul apasa cuiul pontou in asa fel ca acesta sa fie inchis (daca suflii pe stut, nu trece aerul). Aceasta distanta o reglezi cu doua aripioare, care sunt pe plutitor, si care se reazama pe cuiul pontou.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 12 ani |
|
davidonmtb
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 156
|
|
Merci mult! Imi demontez carburatorul si vad cum stau lucrurile.
|
|
pus acum 12 ani |
|
mhoria
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
|
|
Pe langa cele spuse de KNX, foarte corecte de altfel, verifica si jocul pe care il are axul clapetei (pozitia 35 din desen) in corpul carburatorului (pozitia 43 in desen). In cazul in care este joc singura solutie ca sa rezolvi corect problema este sa alezezi corpul carburatorului de la cota nominala (6 mm) la cota de reparatie (6,5 mm) pentru care exista ax majorat in seturile italienesti de carburator. Totodata trebuie curatate foarte bine toate canalele practicate in corpul carburatorului, daca este nevoie chiar prin indepartarea dopurilor de plumb (in setul de reparatie al carburatorului exista si noi dopuri de plumb). Nu in ultimul rand este necesara slefuirea foarte atenta a unei piese (din pacate nefigurata in desen) aflata pe axul 35, inainte de arcul 30. Aceasta piesa se slefuieste pe locasul din corpul carburatorului. Nu stiu daca informatiile te-au lamurit complet dar pentru orice alte lamuriri stau la dispozitie. Toate cele bune
|
|
pus acum 12 ani |
|
davidonmtb
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 156
|
|
Multumesc pentru raspunsuri! Tipul de carburator ce am este weber tip28 mgv-10. Am verificat jocul axului si si arcul, iar am masurat distanta dintre plutitor si garnitura, toate sunt in ordine. il remontez maine, iar am sa umblu la suruburile de reglaj cand este cald motorul. Oricum, nu din cauza sock-ului avea relantina mare sau de aceea nu s-a reglat, nu am folosit deloc acesta la pornire-nici nu i-am conectat cablul. Sper ca a ajutat ceva la el ca l-am dezfacut si ca ii voi face reglajele cand e incalzit. Iar figura este foarte de feolos! Multumesc inca o data!
|
|
pus acum 12 ani |
|
davidonmtb
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 156
|
|
Inca o intrebare, daca imi dati voie: piesa 45 din imagine trebuie sa apese in sus in totalitate pana la corpul carburatotului pisa 16? La al meu piesa 16 inca iese cam 1 mm, cred ca de acesta am relantina mare indiferent de ceea ce fac. Multumesc!
|
|
pus acum 12 ani |
|