| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: mariana_n23 pe Simpatie.ro
 
 |  | Femeie 24 ani
 Brasov
 cauta Barbat
 29 - 52 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| A trecut un an de cind m-am apucat de ea si nu am reusit sa postez inca nimic,timpul asta e cam scurt ,dar imi fac timp si o sa postez poze din timpul lucrari.Asta era masina inainte de a o desface. 
 
 63.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| A vea motor ford 2.3d,cutie aro cu reductor in 5 trepte,jenti aro si alte mici modificari.inca o poza cu ia intreaga. 
 
 60.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| Demontarea si cumparare piese,motor VM 2,5 td cu cutie de uaz469 punti ,cardane si foi arc tot uaz si cauciucuri 
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| punerea motorului pentru confectionarea noilor suporti 
 
 39.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							alexandru68
							Membru Senior
							  Din: Simeria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 495
						 |  | 
				
					| Pot sa spun ca va iesi o masina frumoasa, am vazut personal cum se lucreaza si ce s-a lucrat. Florin cum era pe vremea noastra cand eram pionieri ;TOT INAINTE!  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| intre timp sau reconditionat puntile au primit semeringuri ,garnituri,cilindri frina de toyota,discuri frina fata,furtune,conducte,etriere toate noi,sau modificat suporti la foile de arc.arcurile fiind mai lungi si mai late,sau facut toate bolturile noi,bucse si cercei arcuri noi,sau facut suporti pe sasiu si punti pentru telescoape sa montat coloana de evacuare cu tobele de esapament. 
 
 
 Modificat de florinpp (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| S-a vopsit sasiu si s-a montat puntea spate 
 
 49.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| Am pus puntea fata si motorul,acesta a fost cosmetizat si shimbate garniturile si toate saibele de cupru,i-am adaptat si o elice pentru racire 
 
 50.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							OldmanMembru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 815
 |  | 
				
					| La puntea fata, nu ai cumva sub capacele alea un fel de MRL-uri ce se actioneaza cu o cheie tubulara hexagonala f mare? asa are puntea de 469 b adica militara, dar aia e o punte portal. Am gasit 2 jante originale, esti invitatul meu sa le iei. apreciez f mult ce ai facut.
 Cred ca vei avea cel mai performant Gaz din Romania, chiar daca nu va fi original de Retromobil. Te-ai gindit sa-i pui o servodirectie? este un accesoriu strict necesar pt o conducere moderna, mai ales la manevrele de parcare in oras. Recomand caseta de BMW seria 5 anii 80-90.
 
 Modificat de Oldman (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							atti.thehun
							Membru Senior
							  Din: Mures 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 736
						 |  | 
				
					| Toata stima pt. munca si efortul depus. Franele fata cum le-ai rezolvat? Cu flansa si discuri Suzuki, sau altceva?
 Spor la treaba in continuare.
 
 _______________________________________
 Sometimes old it worth gold.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| 
 | Oldman a scris: 
 La puntea fata, nu ai cumva sub capacele alea un fel de MRL-uri ce se actioneaza cu o cheie tubulara hexagonala f mare? asa are puntea de 469 b adica militara, dar aia e o punte portal.
 Am gasit 2 jante originale, esti invitatul meu sa le iei. apreciez f mult ce ai facut.
 Cred ca vei avea cel mai performant Gaz din Romania, chiar daca nu va fi original de Retromobil. Te-ai gindit sa-i pui o servodirectie? este un accesoriu strict necesar pt o conducere moderna, mai ales la manevrele de parcare in oras. Recomand caseta de BMW seria 5 anii 80-90.
 | 
 
 Da asa sunt cu un hexagon mare,acum ajung la partea de directie am o servo de mercedes,dar necesita o modificare la sasiu si nu vreau sa decupez din el,caut o servo de BMW,dar inca nu am gasit.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| 
 | atti.thehun a scris: 
 Toata stima pt. munca si efortul depus.
 Franele fata cum le-ai rezolvat? Cu flansa si discuri Suzuki, sau altceva?
 Spor la treaba in continuare.
 | 
 
 discurile sunt de suzuki,eu am luat puntea cu discuri,dar a trebuit sa fac o mica modificare pentru ca nu am mai gasit discurile ei originale si aveam unul fisurat,am sa pun poze si cu sistemul de frinare
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| citeva lucrari la caroserie,schimbare praguri,pedaliere,suporti de intarire la caroserie etc 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| Confectionare suport troliu si bara fata 
 
 49.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Foarte frumos lucrat, cand vad pozele astea, simt, ca incet imi revine cheful, sa ma reapuc si eu de Gazon  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sorin100
							Membru Senior
							  Din: pitesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 3675
						 |  | 
				
					| raman uimit cat de frumos se poate prelucra ''noul fier'' pus pe gaz si mai ales sudurile sunt exceptionale! 
 _______________________________________
 m461 '74 under construction
 2x dacia 1100
 1300 '71 epoca
 gaz 69A
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Na hai, ca m-ai facut sa ma reapuc de marele fier si sa-ti fac concurenta  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| Nu am reusit sa mai pun poze din timpul restaurari,deja e terminat si circul cu el de vreo 6 luni,pun citeva poze recente 
 
 56.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| dupa trecerea textului de catarare,cu prelata veche ca de asta nu ne este mila sa-o frecam prin pomii 
 
 66.9KB
 
 Modificat de florinpp (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							OldmanMembru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 815
 |  | 
				
					| Tare frumos a iesit, sint extrem de curios cum au reusit rusii imperecherea motorului cu cutia si grupurile, atit in teren cit si pe strada. Cum stai cu frinele? faptul ca pe fata sint discuri ar trebui sa ai frine la nivel de Aro cu discuri si pompa de Volvo - asta daca ai pus o pompa de frina potenta si dotata cu servo. Ai pus caseta cu servo sau nu? In poza sint cumva MRL-uri externe la puntea fata?  
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Cred ca merge tare bine cu motorul asta. Ai pus doar motorul VM de Ford Scorpio si ai lasat cutia originala?
 Sau ai pus si cutie noua? De fapt la Gaz este usor, ca reductorul este separat de cutie.
 Faza interesanta este, ca la UAZ 469, care este urmasul Gaz-ului, la unele versiuni de export, s-o montat din fabrica motorul asta VM turbo diesel.
 E un motor foarte bun, nu degeaba a fost montat pe Opel Frontera si pe Jeep Cherokee.
 
 Din motorul si cutia originala, ti-au mai ramas ceva ramasite? Ca daca le mai ai si nu-ti trebuiesc, ma intereseaza pe mine.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| 
 | Oldman a scris: 
 Tare frumos a iesit, sint extrem de curios cum au reusit rusii imperecherea motorului cu cutia si grupurile, atit in teren cit si pe strada. Cum stai cu frinele? faptul ca pe fata sint discuri ar trebui sa ai frine la nivel de Aro cu discuri si pompa de Volvo - asta daca ai pus o pompa de frina potenta si dotata cu servo. Ai pus caseta cu servo sau nu? In poza sint cumva MRL-uri externe la puntea fata?
  | 
 
 
 Frinele acum sunt acceptabile,s-a terminat membrana la servo dupa citeva luni,fiind un servo de aro nou made in romania,acum sint cu o pompa de ford noua dar fara servo,astept si servo pe saptamina viitoare,directia e a lui originala,dar va primi un servo de nissan patrol,dar acum vara placerea e sa te plimbi cu el,in toamna ii voi pune si servo directia,pe fata are MRL-uri am gasit exact pentru el.am sa pun si poze mai detaliate cu el.Nu sti pompa de frina de volvo de ce model era?
 
 
 34.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Cred ca merge tare bine cu motorul asta.
 Ai pus doar motorul VM de Ford Scorpio si ai lasat cutia originala?
 Sau ai pus si cutie noua? De fapt la Gaz este usor, ca reductorul este separat de cutie.
 Faza interesanta este, ca la UAZ 469, care este urmasul Gaz-ului, la unele versiuni de export, s-o montat din fabrica motorul asta VM turbo diesel.
 E un motor foarte bun, nu degeaba a fost montat pe Opel Frontera si pe Jeep Cherokee.
 
 Din motorul si cutia originala, ti-au mai ramas ceva ramasite? Ca daca le mai ai si nu-ti trebuiesc, ma intereseaza pe mine.
 | 
 
 
 Da motorul merge foarte bine si e luat cu tot cu cutie de pe un uaz 469,trage foarte bine in rampa si demarajul este  mare,foarte repede atinge suta fiind si caroseria foarte usoara.puntile si foile de arc sunt tot de pe uaz.Eu nu am avut motorul si cutia lui originale,cind l-am cumparat avea motor de ford si cutie de aro,daca le aveam originale le lasam pe alea si il faceam pentru atestat istoric.Asta este cutia
 
 
 39KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sorin100
							Membru Senior
							  Din: pitesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 3675
						 |  | 
				
					| A iesit super,un cod la vopsea se poate spune? 
 _______________________________________
 m461 '74 under construction
 2x dacia 1100
 1300 '71 epoca
 gaz 69A
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							atti.thehun
							Membru Senior
							  Din: Mures 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 736
						 |  | 
				
					| felicitari, arata superb!!! 
 _______________________________________
 Sometimes old it worth gold.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florinpp
							Membru Senior
							  Din: DEVA 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 267
						 |  | 
				
					| cred ca e oliv 7013,am sa caut si iti spun sigur 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | florinpp a scris: 
 cred ca e oliv 7013,am sa caut si iti spun sigur
 | 
 Asta pare sa fie cod RAL:
 
 
 doar ca acolo oliv este 7002.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  |