CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Angelina20 din Cluj
| Femeie 22 ani Cluj cauta Barbat 24 - 55 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
bara transversalá de otel pe care este suspendatá cutia si enormul motor ( enorm pt un autoturism ) si cele douá silent-blocuri de cauciuc de márimea unos gogoase la cele douá capete...
34.7KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
reconectarea pártii inferioare a radiatorului de rácire
29.1KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
bridele de prindere a radiatorului pe sasiu cu silenturi noi ...
28.6KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
frána fatá dreapta deja terminatá ...
36.1KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
silentblock-uri de suspendare motor+cutie pe suportul transversal fatá , deasupra cutiei de fontá ...
34.5KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
"hornul " evacuárii repus la loc ....
28.8KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
frána de máná sub bord este deja functionalá....
26.7KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
piulitele de prindere a jentilor regalvanizate isi asteaptá incá rándul plus o droaie de máruntaie...
37.8KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
Am montat radiatorul, si alte máruntaie .... de fontá grele ca naiba .. |
Tulai ce cruci cardanice imense. Asa de mari am vazut doar la camioane!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
Am montat radiatorul, si alte máruntaie .... de fontá grele ca naiba .. |
Tulai ce cruci cardanice imense. Asa de mari am vazut doar la camioane! |
Da, ai perfectá dreptate, e cát una de camion ...uneori sunt si eu derutat cánd lucrez la acest proiect,fiindcá vázánd dimensiunile unor subansamble, má tot gándesc dacá nu cumva este o autoutilitará sau camion..(mai ales cánd imi picá pe picior cáte ceva ).. La DS de asemenea sunt supradimensionate anumite párti (rulmenti roatá cát de bucegi, cardane si discuri de fráná cát la o autoutilitará de peste 3, 5 Tone etc .. ) -nu intámplátor tin si in ziua de azi si servesc perfect. adevárul este cá in acei ani ind.constructiilor auto le proiecta pe 30-40 de ani ....nu pe 10 ca si acum.
Modificat de cv2adi (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Dupá multá rábdare si muncá migáloasá, azi am ajuns in sfársit sá termin ce mai era de reglat la acroserie, si am reusit sá fac rost de o trapá veche originalá care sá fie model ptr decuparea haionului masinii ....care bineánteles va trebui reconfectionatá din nou fiind inutilizabilá ..... insá am reusit s-o montez si sá-i pregátesc locul ....asa cá masina s-a urcat din puterile proprii pe platformá si azi a luat directia atelierului de vopsitorie ....
31.6KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Culoarea originala era gri asa cum este in interiorul usilor?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Culoarea originala era gri asa cum este in interiorul usilor? |
Nu, acela este metalul sablat ...
|
|
pus acum 9 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Am redemarat si proiectul Dinosaurului feroce si bátrán ca sá evolueze si el, fiindcá prea mult a stat tras la dreapta ..... Urmeazá "tencuiala " caroseriei
47.3KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
adi vreau sa te felicit pentru munca depusa la toate masinile...esti un EXEMPLU .
Sa ne auzim cu bine
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte frumos!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
Na, asta da! Traction avant e o nebunie! O frumoasă nebunie, intrată pe mâna cui trebuie! Acuma trebuie să dau ecranul calculatorului cu ceva ulei, altfel o să mi se lipească ochii de el uitându-mă la etapele de recondiţionare a Ţitroamei! Felicitări şi spor la treabă, Adi!
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
La Traction Avant, ma enerveaza ca toate au fost negre. Absolut ciudat pentru o masina din anii '50, ca toate exemplarele sa fie negre! De exemplu masinile americane din perioada aia, nu numai ca aveau o gramada de culori stridente, dar unele aveau si vopsea metalizata. Iar firma Citroen, asa de renumit pentru avangardism, le vopsise pe toate in negru...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
N-au fost toate negre. Doar in perioada razboiului si in cea imediat urmatoare s-a folosit negru. Inainte de 38 si dupa 54 au fost si alte culori. Google it
|
|
pus acum 8 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Sunt curios de privirile oamenilor cand ar vedea o masinuta din asta pe strazi.Skoda mea in week-end-ul prelungit a facut furori la munte,cu toate ca e o masina relativ moderna.cred ca masina asta ar fi ceva de vis.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Da, D.nul Tov are dreptate : Au fost si alte culori, este adevárat insá cá 90 % erau negre, care insá aratá f.bine cu cromul o combinatie clasicá la acea vreme.Si cum 15 Six-ul avea muuult mai multe elemente cromate pe ea, ele au fost negre in mare parte . Dar au existat si bleu deschis, bleu nuit = albastru inchis )bej, argintiu (gri ) si bordo insá f, putine la numár. Incá nu m-am decis nici eu care cuiloare s-o folosesc din gama originalá , fiindcá la atestare aici se urmáreste si paleta de cuori originalá, deci n-o pot face altá culoare decát ceea ce a existat in 53 pe SIX .....
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
cv2adi a scris:
r16r1150 a scris:
Na, asta da! Traction avant e o nebunie! O frumoasă nebunie, intrată pe mâna cui trebuie! Acuma trebuie să dau ecranul calculatorului cu ceva ulei, altfel o să mi se lipească ochii de el uitându-mă la etapele de recondiţionare a Ţitroamei! Felicitări şi spor la treabă, Adi! |
Ai ai .... cred cá ai dat de cxeva Pálicá in debara sau pivnitá COLEGA ! Muult peste másurá si realitate spusele tale ! Las cá m-ai afisat in fata ecranului luni de zile cu TV-ul táu si Tu, insá la acel proiect mácar am ce vedea cá evolueazá nespus de frumos, si tot ce s-a fácut páná acum este proofesionist fácut . |
Nu te minimaliza in fata mea, ca-s obiectiv de data asta. Eu ma chinui sa fac, sa dreg... tu-exemplu, monsieur Cruchot! C'est vrai, c'est la verite!
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
|
|
Daca te mai minimalizezi mult te fac sa razi pana nu vei mai incapea in Ţitroamă că vei fi cât ăsta:
23.6KB
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 8 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
Domnul Adrian e un tip extrem de modest, desi nu ar avea motive sa-si minimalizeze meritele, atat timp cat din mana Domniei sale ies atatea BIJUTERII tehnice. Mi-a facut o mare placere sa-l cunosc anul trecut la Cluj si sper sa ne revedem, sa-i admir garajul.... Iar Citronelul este o adevarata bijuterie si nu am nici o indoiala ca va iesi perfect! Multa rabdare si succes cu reconditionarea!
Modificat de cristi_lupsa (acum 8 ani)
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Multumesc , mult Domniilor Voastre, eu sunt acela care sunt nespus de incántat sá fii avut ocazia sá vá cunosc, la intálnirile organizate prin tará, la care as participa si mai activ dacá nu ar exista impedimentul distantelor mult prea mari si timpului scurt care se bat cap in cap ..... Imi pare ráu cá nu am reusit sá ne cinoastem personal cu Tony, insá momentan cred cá nu mai am sansa din cauza timpului mult pea scut cara a mai rámas din acest an, insá la anul ....... o facem latá ! Neaparat musai sá ne intálnim ..... Aradul nu-i chiar asa departe de granitá, Domnului Cristi insá sper sá-i mai pot admirana Regina si anii viitori, si sá purtám discutii pe temá , tot atát de plácute si destinse cum am fácut-o la Cluj anul trecut ! Plácerea a fost de partea mea ! Eu zic ne avántám in proiecte, vine iarna-(am bani )cred cá este sezonul in care se pot face multe lucruri interesante, pt mine proiriotatea nr 1 este muzeul "Zárnesti " de terminat , adicá Mobrele ! Concomitent lucrez la Simsonul 250 si Traction .... Domniilor Voastre spor si sánátate vá doresc !
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Si azi am mai lucrat la masiná : Unele componente sunt deja gata de tras la spritchit, altele mai suferá "modificári " Din cauza sudurii, usa stg fatá a masinii s-a denivelat total, asa cá am fost nevoiti s-o luám de la capát : Am comandat o fatá de usá nouá (táblária pe toatá suprafata ) nu numai cei 15 cm (fásia de la baza usii ) Din cauza neatentiei sablatorului (luctrat la pres prea mare si cu nisip dur ) , tabla s-a ondulat oferindu-ne "senzatii tari " asa cá unele lemente au fost luate de la capát : Chitul dat jos din nou, si lucrat din nou la tinchigerie ....páná am obtinut o suprafatá care nu reclama mult chit !!!!
30.4KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
reglare lufturi ....
17.6KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
ceea parte ( Bihoreneste zis )
28.6KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
capota la uscat ....
33.3KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
portbagajul si aripa spate la fel .....
38.9KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
"aripioará "fatá la odihná....
34.5KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
tát lufturi ... |
Atat usa din fata cat si cea din spate este prins in aceasi balamale? Foarte ciudat sa montezi doua usi in aceasi balamale!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
tát lufturi ... |
Atat usa din fata cat si cea din spate este prins in aceasi balamale? Foarte ciudat sa montezi doua usi in aceasi balamale! |
Da, si de 70 de ani nici mácar nu s-au uzat sá aibá joc ! Genial si simplu ....a lá Citroen !
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Iti multumesc pentru postarile noi , imi era dor sa vad un Traction Avant!
Sa nu uiti becurile galbene sa le montezi la "frantuzisme" , unul din cele mai frumoase detalii la masinile frantuzesti , parerea mea.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
oldtimercraiova a scris:
Iti multumesc pentru postarile noi , imi era dor sa vad un Traction Avant!
Sa nu uiti becurile galbene sa le montezi la "frantuzisme" , unul din cele mai frumoase detalii la masinile frantuzesti , parerea mea. |
Da, asa cred si eu cá apartine "image"-ului francez !Sunt uluitor de frumoase Tractionurile negre cu becuri galbene ...insá deocamdatá culoarea nu este clará ..... Decizia insá trebuie adusá cát mai repede fiindcá se apropie rapid faza tehnologicá a vopsirii prin primávará, asa cá páná atunci n-am decát sá-mi vbelesc ochii la poze despre Tractioane ....páná mi-or pica lacrimile
6.6KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Din moment ce deja "fierb " ca ouále in apá, má tot uit la site- uri cu Traction .Pe acesta am tinut neaparat sá-l postez, mai ales fiindcá se aude perfect "muzica " celor 6 cilindrii in contrast cu Tractionul cu 4 ....(1).jpg
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Tractioane in diferite variante ( Légere , Normale, 15 six, Cabriolet, Coupé etc ) si in toate culorile curcubeului si toate stilurile ..... Sincer sá fiu n-am avut rábdare sá consult toate cele 56 de pagini ..... si asa mi s-au scurs ochii din orbite deja !
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
72.8KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
negre cu becuri galbene ...insá deocamdatá culoarea nu este clará ..... Decizia insá trebuie adusá cát mai repede fiindcá se apropie rapid faza tehnologicá a vopsirii prin primávará, asa cá páná atunci n-am decát sá-mi vbelesc ochii la poze despre Tractioane ....páná mi-or pica lacrimile |
Asta din poza, vopsita in doua culori arata foarte bine! Asa neagra cu lateralele albe sau de culoare crem, ar fi extrem de elegant. Sau un visiniu inchis cu laterale de culoare bej sau culoarea nisipului. Sau un Albastru indigo inchis cu lateralele albastru deschis. Sau un verde inchis din ala "british racing green", cu lateralele vernil deschis. Fa niste desene cu masina si coloreaza-le sa vezi cum arata cel mai frumos! Merita sa alegi varianta vopsirii in doua culori, chiar daca implica putin mai multa manopera decat vopsitul intr-o singura culoare. |
Da, stiu insá azi am aflatr cá cei care fac omologarea ca si masiná istoricá, au lista culorilor fabrivcate pe ani in linkul de mai jos, si ca atare nu se admite altá culoare decát ceea xe a fost in 53 la categ 15 Six .... Támpenia asta este numai in Ungaria, unde pe deaspra maitrebuie sá duci masina inapoi la reatestare din 5 in 5 sai 10 in 10 ani ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Atunci fa-o neagra si mai poti ascunde sub capota un compresor volumetric de supralimentare, antrenat de o curea dintata, sa te poti da cu viteze mari pe autostrada si sa montezi si cate o camera video pe fiecare parte laterala ca sa-i poti filma meclele celor cu Bemeweuri, cand le depasesti. Motorul ala asa de solid este, incat ar suporta sa functioneze cu supraalimentare, fara nici o problema. Poti pune un compresor volumetric de pe un Lancia Beta, sau de pe Mercedes SLK. Este mic si se poate camufla, fara sa bata la ochi.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Parerea mea este , sa te mai gandesti putin , daca stam si ne gandim putin , negre sunt foarte comune , poti sa faci o culoare care nu o vezi foarte des ...
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
oldtimercraiova a scris:
Parerea mea este , sa te mai gandesti putin , daca stam si ne gandim putin , negre sunt foarte comune , poti sa faci o culoare care nu o vezi foarte des ... |
Da , e adevárat insá atunci nu mai iau atestatul si n-o pot inscrie doar dacá-i plátesc taxa de madiu (ffind masiná adusá din Germania ) si am aflat cá m-ar costa 1800 euro doar taxa mediu , si atunci n-.as mai fii legat de nici un impediment ....dar atátia bani nu voi oferi guvernului Ungar !
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Intr-adevar Adi , taxa de mediu costa foarte mult , deci mai bine sa iei o atestare fara probleme.
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China. Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari. Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica. Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva! De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia? Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti? Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor. Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR. Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR. Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China. Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari. Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica. Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva! De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia? Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti? Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor. Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR. Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR. Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore. |
Perfect spus ! Asta e si párerea mea despre reatestare tot la 5 ani odatá, ei spun cá doresc sá urmáreascá starea masinii (cea esteticá si originalitatea ei ) in care o pástrezi .....
|
|
pus acum 8 ani |
|
altho
Membru Senior
Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
Sper sa nu le vina ideea asta si la ai nostri conationali
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
Misu de Cluj a scris:
, te costa 100 euro |
200 pentru masinile care nu sunt inscrise in romania
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
Misu de Cluj a scris:
Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China. Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari. Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica. Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva! De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia? Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti? Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor. Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR. Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR. Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore. |
Perfect spus ! Asta e si párerea mea despre reatestare tot la 5 ani odatá, ei spun cá doresc sá urmáreascá starea masinii (cea esteticá si originalitatea ei ) in care o pástrezi ..... |
Starea tehnica se urmareste la Inspectia tehnica. Singura chestie pe care urmaresc, sunt banii. De fapt si la RAR cand te duci, singura lor preocupare este sa te intrebe, daca ai fost sau nu la casierie... Sincer vorbind, decat sa le tot dai atatia bani, mai bine nu le inmatriculezi si iti cumperi vreo trei hectare de teren, undeva intr-o padure din zona si iti construiesti propria pista de curse, un mic autodrom, unde sa te dai cu masinile. Iar ca sa iti aduca bani, poti inchiria circuitul ca si pista de karting. Eu deja am strada mea lunga de 100 m, unde pot circula liber si pot testa orice masina.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
Misu de Cluj a scris:
Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China. Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari. Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica. Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva! De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia? Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti? Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor. Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR. Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR. Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore. |
Perfect spus ! Asta e si párerea mea despre reatestare tot la 5 ani odatá, ei spun cá doresc sá urmáreascá starea masinii (cea esteticá si originalitatea ei ) in care o pástrezi ..... |
Starea tehnica se urmareste la Inspectia tehnica. Singura chestie pe care urmaresc, sunt banii. De fapt si la RAR cand te duci, singura lor preocupare este sa te intrebe, daca ai fost sau nu la casierie... Sincer vorbind, decat sa le tot dai atatia bani, mai bine nu le inmatriculezi si iti cumperi vreo trei hectare de teren, undeva intr-o padure din zona si iti construiesti propria pista de curse, un mic autodrom, unde sa te dai cu masinile. Iar ca sa iti aduca bani, poti inchiria circuitul ca si pista de karting. Eu deja am strada mea lunga de 100 m, unde pot circula liber si pot testa orice masina. |
Mdaaa ,ar fii o solutie si asta, insá asa nu má pot duce nicáieri la intálniri, etc .... Am sá meditez si aprofundez problema asta, mai pe-ndelete, s-ar putea sá fie primul (si dupá cunostintele mele unicul ) Traction in 6 cilindrii atestat in Romania, nici in Ungaria nu au nici unul in 6 cilkindrii, doar in 4 ... Pácat cá tot timpul suntem nevoiti sá gásim noi cái si solutii de ocolire sau "abordare lateralá pe dos " a unor legi si decrete támpite, aduse de unii invidiosi sau de organizatii birocratice támpite. La ultima sedintá de inchidere de an mi-am exprimat opinia nefgativá despre acest fel de examinare repetatá, insá nu se poate schimba, fiindcáé a fost votat de parlament si s-a ridicat la rangul de lege . Altá támpenie este cá detsptii din comisia de atestare pot introduce restrictii la unele vehicole pe care le considerá inadecvate sau cu anumit grad de periiculozitate Spre ex : Am 3 colegi in clubul Citroen unde in talonul masinii s-a trecut mentiunea : Uz limitat pe timpul noptii, si in cond atmosferice cu vizibilitate redusá. Asta doar din cauzá cá are inst electricá pe 6 Volti. Altul are mentiunea : Viteza max admisá 80 km / H din cauza inst de fránare cu simplu circuit ! Am semnat o petitie prin care ne-am exprimat punctul de vedere in total dezacord cu aceste mentiuni, fiindcá orice membru din comisia de atestare nu are dreptul sá subscrie sau sá modifice dupá bunul sáu plac sau párere ceea ce inginerii fabricii au calculat si emis pe baza studiilor de proiectare. Nu sunt ei mai destepti decát acei ingineri niciodatá. Bineánteles cu acest gest mi-am aprins si eu paiele in cap, voi fii curos ce "mentiuni "si restrictii imi vor bága anul acesta cánd voi duce Méhari-ul (fárá usi, fárá cenurá de sigurantá, fáráé nimic ) la reatestare fiindcá i-a expirat atestatul vechi ....
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
Altá támpenie este cá detsptii din comisia de atestare pot introduce restrictii la unele vehicole pe care le considerá inadecvate sau cu anumit grad de periiculozitate Spre ex : Am 3 colegi in clubul Citroen unde in talonul masinii s-a trecut mentiunea : Uz limitat pe timpul noptii, si in cond atmosferice cu vizibilitate redusá. Asta doar din cauzá cá are inst electricá pe 6 Volti. Altul are mentiunea : Viteza max admisá 80 km / H din cauza inst de fránare cu simplu circuit !
|
Asta este o tampenie mare cat China. Aia care debiteaza asa ceva sunt extrem de tampiti si prosti! Atunci poate sa zica, ca daca nu ai airbag, nu poti merge cu ele decat daca o impingi...
Iti baga restrictii din cauza ca ai instalatie electrica de 6v, dar pun pariu ca nici nu te lasa sa o modifici la 12v ca sa ridice restrictia...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Ciudate restrictiile....LA cati ani se face itp LA istorice in ungaria?
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
ydaniel a scris:
Ciudate restrictiile....LA cati ani se face itp LA istorice in ungaria? |
Nu cred sa fie ITP separat. Se face deodata cu reatestarea din 5 in 5 ani. Tampenie extrema! Daca a fost o data deja atestat si s-a mentinut in starea respectiva, atunci ajunge sa faci ITP si gata, reatestarea nu are nici un sens. Este o prostie abuziva cu singurul scop de a stoarce cat mai multi bani de la oameni!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
ydaniel a scris:
Ciudate restrictiile....LA cati ani se face itp LA istorice in ungaria? |
Se face separat ITP odatá la 5 ani si ca sá se previná posibilitatea coruptiei, masinile in regim Oldtimer cu numere de inamtriculare OT - se poat prezenta doar la unele statii ITP autorizate (nu toti au autorizatie ) sá facá ITP-ul insá la prezentare prima intrebare a ceépor de la ITP este : A expirat deja reatestarea (formularul nr 4 ) cum o chemám noi . Dacá mai are mai putin de o luná valabilitate, masina este repsinsá de la ITP, cu mentiunea de a se face mai intái reatestarea si dupá aceea te poti prezenta si la ITP. Ambele examene sunt pe duratá de 5 ani . Nu se face ITP ul la loculatestátrii desi toate conditiile sunt intrunite , tocmai din motivul amintit mai sus. La masinile cu regim de exploatare normal, se face odatá la 2 ani mult mai simplu si mai rapid decát la nenorocitele astea clasice (care in mod normal nu indeplinesc parametrii masinilor de azi, deci pe bancul de fráná foarte putine sunt in stare sá fie apte conditiilor impuse de lege. Ele nu ar trebui examinate pe banc de fráná, fiincá nu au fost fabrivcate conform normelor actuale, nu ating viteza masinilor de azi, ca atare nici nu indeplinesc parametrii ceruti. In Belgia, Olanda, atestarea se face odatá, si nu se pun vehicolele pe banc, ci in afara halei ITP, in fata comisiei de examinare, trebuie sá pui fráná sá vadá cá te opresti sigur. Apoi aceste masini nu mai merg nici la ITP nici la reatestare doar in cazul schimbárii proprietarului si transcrierii masinii . Din pácate la noi legislatia e támpitá, ne sttoarce de bani, si e anevoioasá, fiindcá termenele de atestare-reatestare se dau la 3-4 luni de asteptare ....
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
altho a scris:
Sper sa nu le vina ideea asta si la ai nostri conationali |
La noi in Romania legislatia s-a imbunatatit. Nu mai este nici tampenia cu 30 de ani de la ultimul exemplar fabricat. Se pare ca de anul asta nu se mai plateste impozit pe masinile radiate. Sunt semne bune, ca macar masinile astea ce mai salvam noi, sa poate supravietui. Dar pentru cat timp? Ca se pare ca Uniunea Europeana se va prabusi in urmatorii ani, daca lucrurile se mentin in tendinta actuala. Viitorul Europei nu se prefigureaza a fi prea roz..., de cate ori ma uit la stiri, cu atentate, cu musulmani teroristi, musulmani violatori, ... noaptea urmatoare am cosmaruri... Apoi si in parlamentul mioritic is destui cretini, care voteaza orice tampenie. De fapt fac si legi bune, de exemplu legea salarizarii parlamentarilor....
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Da, si eu sunt sceptic in privinta U.E. insá de data asta eu zic cá Orban ( prim ministrul Ungariei ) , seful statului Slovac si Ceh, si cel Polobnez sunt in ochii mei ei mai mari politicieni, altáturi de Putyin care intr-adevár au evaluat corect perivcolul reprtezentat de terorismul care vine din rásárit, impreuná cu migrantii ástia ! Eu unul as restabili foarte urgent granita aláturi de armata, care a fost desfiintatá din pácatre in toate statele foste socialiste..... Cam atát despre politicá.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Prea multá vorbárie si prea putin lucrat la proiect ...m-am hotárát sá má indrept ! am mai lucrat putin la Namilá !!!!
46KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Interesant cá a trebuit dat jos tot chitul si vopselele antecedente fiindcá reactiona cu cele pe care le folosim .... Deci am avut ce lucra. In total cca 20 kg (o gáleatá de Dispesit pliná cu chiturile folosite in cele aprox 6 decenii ....
36.2KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
deja lufturile sunt mai( "alineate si mai bune decát cele din fabricá " )
33.5KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
capota curatá, cu tabla din 53 a iesit la ivealá ....a mai inspirat aer din 2016 ....
28.4KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
tot cant aproape perfect ca suprafatá, foarte putin trebuie corectat cu chituialá .... asta inseamná o máná de tinichigiu buná !
44.4KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
pai ala de fibra nu-i verde?
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Tov a scris:
pai ala de fibra nu-i verde? |
Exact este chit de fibrá , foarte dur si aderent, greu de lucrat fiindcá se intáreste ca betonul, dupá 30minute, surplusul rámas pe prag l-am putut indepárta cu dalta la a treia loviturá de ciocan . Noi preferám acest chit fiindcá are avantaje fatá de cele moi, care "transpirá " cum le zicem noi ..... Singurul dezavantaj este cá se lucreazá foarte greu cu el (slefuit, indepártat )si e scump ....insá are longevitate de 3-4 ori mai buná decát celelalte chituri moi ! masinile fácute cu acest tip, niici dupá 15 ani n-au revenit la noi ptr corectii (crápáturi, prábusirea suprafetei, etc.)
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Tov a scris:
pai ala de fibra nu-i verde? |
Chitul de fibra de obicei este, gri inchis sau roz. Cel putin alea cu care lucrez eu. Verde nu am vazut inca.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Tov a scris:
pai ala de fibra nu-i verde? |
Chitul de fibra de obicei este, gri inchis sau roz. Cel putin alea cu care lucrez eu. Verde nu am vazut inca. |
Pái aici a venit primávara si de aceea e verde .....
|
|
pus acum 8 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
este un chit e fibra verde marca roberlo care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
horatiu601 a scris:
este un chit e fibra verde marca roberlo care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo |
Il cunoastem Horatiu, multumim !
|
|
pus acum 8 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
horatiu601 a scris:
este un chit e fibra verde marca roberlo care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo |
Incearca sa slefuiesti cu masina de slefuit, ca asa cu mana este extrem de enervant si obositor. Eu in ultima vreme slefuiesc cu masina de slefuit, doar la sfarsit fac finisajele din mana. Cea mai enervanta treaba este slefuitul chitului, imi vine sa urlu si sa urc pe pereti, cand slefuiesc chitul.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
horatiu601 a scris:
este un chit e fibra verde marca roberlo care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo |
Incearca sa slefuiesti cu masina de slefuit, ca asa cu mana este extrem de enervant si obositor. Eu in ultima vreme slefuiesc cu masina de slefuit, doar la sfarsit fac finisajele din mana. Cea mai enervanta treaba este slefuitul chitului, imi vine sa urlu si sa urc pe pereti, cand slefuiesc chitul. |
Da, este perfect adevárat tocmai din cauza asta suntem tare multi cu aceleasi simtáminte la aceastá fazá tehnologicá. Insá : Dacá bag o hártie asprá, imi lasá urme adánci, insá am spor .Dacá pun una mai finutá, nu am spor, insá la sfársit nici surprize in cazul in care nu se respectá timpul de uscare, se aplicá mai multe starturi una peste alta, si la urmá, peste vreo 1-2 cánd startul gros de chit suferá fenoemnul de prábusire din cauza uscárii tardive a straturilor de dedesubt se va reilefa perfect prin vopsea "harta " chitului folosit chiar si zonele de smirgluire cu hártie durá ! Din pácate si noi am párit asa , si am invátat din gresealá ! Mai bine vom respecta o perioadá mai lungá de uscare decát cea recomandatá, si folosim hártii adecvate nivelului respectiv
|
|
pus acum 8 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
misi...cu masina de slefuit ...am slefuit...cu mana te apuca toti
dar na...de preferat ii las pe cei ce se pricep sa faca toata treaba asta. Mai greu este pana gasesti tinichigii buni
Modificat de horatiu601 (acum 8 ani)
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
am mai lucrat la elementele astea de caroserie de dimensiunile celor de IMS ...
24KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|