CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Angelina20 din Cluj
Femeie
22 ani
Cluj
cauta Barbat
24 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Citroen Traction Avant 15 six -1953 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6 7 ... 11
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bara transversalá de otel pe care este suspendatá cutia si enormul motor ( enorm pt un autoturism ) si cele douá silent-blocuri de cauciuc de márimea unos gogoase la cele douá capete...

citroen traction avant six -1953 bara otel care este suspendatá cutia enormul motor enorm autoturism

34.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
reconectarea pártii inferioare a radiatorului de rácire

citroen traction avant six -1953 pártii inferioare rácire

29.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bridele de prindere a radiatorului pe sasiu cu silenturi noi ...

citroen traction avant six -1953 bridele prindere sasiu silenturi noi ...

28.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
frána fatá dreapta deja terminatá ...

citroen traction avant six -1953 frána fatá dreapta deja terminatá ...

36.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

36.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
silentblock-uri de suspendare motor+cutie pe suportul transversal fatá , deasupra cutiei de fontá ...

citroen traction avant six -1953 suspendare suportul fatá deasupra cutiei fontá ...

34.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
"hornul " evacuárii repus la loc ....

citroen traction avant six -1953 " evacuárii repus loc ....

28.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
frána de máná sub bord este deja functionalá....

citroen traction avant six -1953 frána máná sub bord este deja

26.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
o pozá mai buná ...

citroen traction avant six -1953 pozá mai buná ...

30KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
piulitele de prindere a jentilor regalvanizate isi asteaptá incá rándul plus o droaie de máruntaie...

citroen traction avant six -1953 piulitele prindere jentilor isi asteaptá incá rándul plus droaie

37.8KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Am montat radiatorul, si alte máruntaie .... de fontá grele ca naiba ..

Tulai ce cruci cardanice imense. Asa de mari am vazut doar la camioane!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Am montat radiatorul, si alte máruntaie .... de fontá grele ca naiba ..

Tulai ce cruci cardanice imense. Asa de mari am vazut doar la camioane!

Da, ai perfectá dreptate, e cát una de camion ...uneori sunt si eu derutat cánd lucrez la acest proiect,fiindcá vázánd dimensiunile unor subansamble, má tot gándesc dacá nu cumva este o autoutilitará sau camion..(mai ales cánd imi picá pe picior cáte ceva )..
La DS de asemenea sunt supradimensionate anumite párti (rulmenti roatá cát de bucegi, cardane si discuri de fráná cát la o autoutilitará de peste 3, 5 Tone etc .. ) -nu intámplátor tin si in ziua de azi si servesc perfect.
adevárul este cá in acei ani ind.constructiilor auto le proiecta pe 30-40 de ani ....nu pe 10 ca si acum.


Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá multá rábdare si muncá migáloasá, azi am ajuns in sfársit sá termin ce mai era de reglat la acroserie, si am reusit sá fac rost de o trapá veche originalá care sá fie model ptr decuparea haionului masinii ....care bineánteles va trebui reconfectionatá din nou fiind inutilizabilá ..... insá am reusit s-o montez si sá-i pregátesc locul ....asa cá masina s-a urcat din puterile proprii pe platformá si azi a luat directia atelierului de vopsitorie ....

citroen traction avant six -1953 dupá multá rábdare muncá migáloasá, azi ajuns sfársit termin mai

31.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

19KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

45.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

45.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

50.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

46KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Culoarea originala era gri asa cum este in interiorul usilor?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Culoarea originala era gri asa cum este in interiorul usilor?

Nu, acela este metalul sablat ...


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am redemarat si proiectul Dinosaurului feroce si bátrán ca sá evolueze si el, fiindcá prea mult a stat tras la dreapta .....
Urmeazá "tencuiala " caroseriei

citroen traction avant six -1953 redemarat proiectul feroce bátrán evolueze el, fiindcá prea mult

47.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

47.8KB


pus acum 8 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
adi vreau sa te felicit pentru munca depusa la toate masinile...esti un EXEMPLU .

Sa ne auzim cu bine   


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

horatiu601 a scris:

adi vreau sa te felicit pentru munca depusa la toate masinile...esti un EXEMPLU .

Sa ne auzim cu bine   

Mersi Horatiu si sunt bucuros sá má stiu coleg cu Tine, cu Voi, fiindcá fiecare este un exemplu ptr celálalt , fiind diferiti, si atrasi de alte tipuri de masinárii, fiecare specialist in ale lui, eu admir Trábántelele Tale, si-ti doresc mult spor la ele si sá Te bucuri de ele cát mai mult !
Cu stimá         


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte frumos!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Na, asta da! Traction avant e o nebunie! O frumoasă nebunie, intrată pe mâna cui trebuie! Acuma trebuie să dau ecranul calculatorului cu ceva ulei, altfel o să mi se lipească ochii de el uitându-mă la etapele de recondiţionare a Ţitroamei! Felicitări şi spor la treabă, Adi!       

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
La Traction Avant, ma enerveaza ca toate au fost negre.
Absolut ciudat pentru o masina din anii '50, ca toate exemplarele sa fie negre!
De exemplu masinile americane din perioada aia, nu numai ca aveau o gramada de culori stridente, dar unele aveau si vopsea metalizata. Iar firma Citroen, asa de renumit pentru avangardism, le vopsise pe toate in negru...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
N-au fost toate negre. Doar in perioada razboiului si in cea imediat urmatoare s-a folosit negru. Inainte de 38 si dupa 54 au fost si alte culori. Google it 

pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Sunt curios de privirile oamenilor cand ar vedea o masinuta din asta pe strazi.Skoda mea in week-end-ul prelungit a facut furori la munte,cu toate ca e o masina relativ moderna.cred ca masina asta ar fi ceva de vis.    

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, D.nul Tov are dreptate : Au fost si alte culori, este adevárat insá cá 90 % erau negre, care insá aratá f.bine cu cromul o combinatie clasicá la acea vreme.Si cum 15 Six-ul avea muuult mai multe elemente cromate pe ea, ele au fost negre in mare parte .
Dar au existat si bleu deschis, bleu nuit =  albastru inchis )bej, argintiu (gri ) si bordo insá f, putine la numár.
Incá nu m-am decis nici eu care cuiloare s-o folosesc din gama originalá , fiindcá la atestare aici se urmáreste si paleta de cuori originalá, deci n-o pot face altá culoare decát ceea ce a existat in 53 pe SIX .....  


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

Na, asta da! Traction avant e o nebunie! O frumoasă nebunie, intrată pe mâna cui trebuie! Acuma trebuie să dau ecranul calculatorului cu ceva ulei, altfel o să mi se lipească ochii de el uitându-mă la etapele de recondiţionare a Ţitroamei! Felicitări şi spor la treabă, Adi!       

Ai ai .... cred cá ai dat de cxeva Pálicá in debara sau pivnitá COLEGA ! Muult peste másurá si realitate spusele tale ! Las cá m-ai afisat in fata ecranului luni de zile cu TV-ul táu si Tu, insá la acel proiect mácar am ce vedea cá evolueazá nespus de frumos, si tot ce s-a fácut páná acum este proofesionist fácut .    


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

cv2adi a scris:


r16r1150 a scris:

Na, asta da! Traction avant e o nebunie! O frumoasă nebunie, intrată pe mâna cui trebuie! Acuma trebuie să dau ecranul calculatorului cu ceva ulei, altfel o să mi se lipească ochii de el uitându-mă la etapele de recondiţionare a Ţitroamei! Felicitări şi spor la treabă, Adi!       

Ai ai .... cred cá ai dat de cxeva Pálicá in debara sau pivnitá COLEGA ! Muult peste másurá si realitate spusele tale ! Las cá m-ai afisat in fata ecranului luni de zile cu TV-ul táu si Tu, insá la acel proiect mácar am ce vedea cá evolueazá nespus de frumos, si tot ce s-a fácut páná acum este proofesionist fácut .    

Nu te minimaliza in fata mea, ca-s obiectiv de data asta. Eu ma chinui sa fac, sa dreg... tu-exemplu, monsieur Cruchot! C'est vrai, c'est la verite!


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Daca te mai minimalizezi mult te fac sa razi pana  nu vei mai incapea in Ţitroamă că vei fi cât ăsta:

citroen traction avant six -1953 daca mai mult fac razi pana  vei mai incapea că vei cât

23.6KB


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

Daca te mai minimalizezi mult te fac sa razi pana  nu vei mai incapea in Ţitroamă că vei fi cât ăsta:

                     


pus acum 8 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
Domnul Adrian e un tip extrem de modest, desi nu ar avea motive sa-si minimalizeze meritele, atat timp cat din mana Domniei sale ies atatea BIJUTERII tehnice. Mi-a facut o mare placere sa-l cunosc anul trecut la Cluj si sper sa ne revedem, sa-i admir garajul....
Iar Citronelul este o adevarata bijuterie si nu am nici o indoiala ca va iesi perfect! Multa rabdare si succes cu reconditionarea!

Modificat de cristi_lupsa (acum 8 ani)


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

cristi_lupsa a scris:

Domnul Adrian e un tip extrem de modest, desi nu ar avea motive sa-si minimalizeze meritele, atat timp cat din mana Domniei sale ies atatea BIJUTERII tehnice. Mi-a facut o mare placere sa-l cunosc anul trecut la Cluj si sper sa ne revedem, sa-i admir garajul....
Iar Citronelul este o adevarata bijuterie si nu am nici o indoiala ca va iesi perfect! Multa rabdare si succes cu reconditionarea!


Doamne Cristi, sunt sigur de asta! Si Misi si Adi aka amb13 si Rudi...si tu! Jos palaria inaintea domniilor voastre!           


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc , mult Domniilor Voastre, eu sunt acela care sunt nespus de incántat sá fii avut ocazia sá vá cunosc, la intálnirile organizate prin tará, la care as participa si mai activ dacá nu ar exista impedimentul distantelor mult prea mari si timpului scurt care se bat cap in cap .....
Imi pare ráu cá nu am reusit sá ne cinoastem personal cu Tony, insá momentan cred cá nu mai am sansa din cauza timpului mult pea scut cara a mai rámas din acest an, insá la anul ....... o facem latá !
Neaparat musai sá ne intálnim ..... Aradul nu-i chiar asa departe de granitá,
Domnului Cristi insá sper sá-i mai pot admirana  Regina si anii viitori, si sá purtám discutii pe temá , tot atát de plácute si destinse cum am fácut-o la Cluj anul trecut !
Plácerea a fost de partea mea !
Eu zic ne avántám in proiecte, vine iarna-(am bani )cred cá este sezonul in care se pot face multe lucruri interesante, pt mine proiriotatea nr 1 este muzeul "Zárnesti " de terminat , adicá Mobrele !
Concomitent lucrez la Simsonul 250 si Traction ....
Domniilor Voastre spor si sánátate vá doresc  !            


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si azi am mai lucrat la masiná : Unele componente sunt deja gata de tras la spritchit, altele mai suferá "modificári "
Din cauza sudurii, usa stg fatá a masinii s-a denivelat total, asa cá am fost nevoiti s-o luám de la capát : Am comandat o fatá de usá nouá (táblária pe toatá suprafata ) nu numai cei 15 cm (fásia de la baza usii )
Din cauza neatentiei sablatorului (luctrat la pres prea mare si cu nisip dur ) , tabla s-a ondulat oferindu-ne "senzatii tari " asa cá unele lemente au fost luate de la capát :
Chitul dat jos din nou, si lucrat din nou la tinchigerie ....páná am obtinut o suprafatá care nu reclama mult chit !!!!  

citroen traction avant six -1953 azi mai lucrat masiná unele componente sunt deja gata tras

30.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
locul imbinárii !

citroen traction avant six -1953 locul imbinárii

21.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
reglare lufturi ....

citroen traction avant six -1953 reglare lufturi ....

17.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ceea parte ( Bihoreneste zis )

citroen traction avant six -1953 ceea parte zis

28.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tát lufturi ...

citroen traction avant six -1953 tát lufturi ...

29.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si mai

citroen traction avant six -1953 mai

23.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

19.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

19.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tát

citroen traction avant six -1953 tát

27.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capota la uscat ....

citroen traction avant six -1953 capota uscat ....

33.3KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
portbagajul si aripa spate la fel .....

citroen traction avant six -1953 aripa spate fel .....

38.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
mai detaliat

citroen traction avant six -1953 mai detaliat

36.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

25.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

26.7KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

29.9KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
"aripioará "fatá la odihná....

citroen traction avant six -1953 "fatá odihná....

34.5KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

tát lufturi ...

Atat usa din fata cat si cea din spate este prins in aceasi balamale?
Foarte ciudat sa montezi doua usi in aceasi balamale!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

tát lufturi ...

Atat usa din fata cat si cea din spate este prins in aceasi balamale?
Foarte ciudat sa montezi doua usi in aceasi balamale!

Da, si de 70 de ani nici mácar nu s-au uzat sá aibá joc ! Genial si simplu ....a lá Citroen !    


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Iti multumesc pentru postarile noi , imi era dor sa vad un Traction Avant!

Sa nu uiti becurile galbene sa le montezi  la "frantuzisme" , unul din cele mai frumoase detalii la masinile frantuzesti  , parerea mea. 


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

oldtimercraiova a scris:

Iti multumesc pentru postarile noi , imi era dor sa vad un Traction Avant!

Sa nu uiti becurile galbene sa le montezi  la "frantuzisme" , unul din cele mai frumoase detalii la masinile frantuzesti  , parerea mea. 

Da, asa cred si eu cá apartine "image"-ului francez !Sunt uluitor de frumoase Tractionurile negre cu becuri galbene ...insá deocamdatá culoarea nu este clará .....
Decizia insá trebuie adusá cát mai repede fiindcá se apropie rapid faza tehnologicá a vopsirii prin primávará, asa cá páná atunci n-am decát sá-mi vbelesc ochii la poze despre Tractioane ....páná mi-or pica lacrimile

citroen traction avant six -1953 scris:iti multumesc pentru postarile noi imi era dor vad traction

6.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Din moment ce deja "fierb " ca ouále in apá, má tot uit la site- uri cu Traction .Pe acesta am tinut neaparat sá-l postez, mai ales fiindcá se aude perfect "muzica " celor 6 cilindrii in contrast cu Tractionul cu 4 ....(1).jpg

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Tractioane in diferite variante ( Légere , Normale, 15 six, Cabriolet, Coupé etc ) si in toate culorile curcubeului si toate stilurile .....
Sincer sá fiu n-am avut rábdare sá consult toate cele 56 de pagini ..... si asa mi s-au scurs ochii din orbite deja !    

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

negre cu becuri galbene ...insá deocamdatá culoarea nu este clará .....
Decizia insá trebuie adusá cát mai repede fiindcá se apropie rapid faza tehnologicá a vopsirii prin primávará, asa cá páná atunci n-am decát sá-mi vbelesc ochii la poze despre Tractioane ....páná mi-or pica lacrimile

Asta din poza, vopsita in doua culori arata foarte bine!
Asa neagra cu lateralele albe sau de culoare crem, ar fi extrem de elegant.
Sau un visiniu inchis cu laterale de culoare bej sau culoarea nisipului.
Sau un Albastru indigo inchis cu lateralele albastru deschis.
Sau un verde inchis din ala "british racing green", cu lateralele vernil deschis.
Fa niste desene cu masina si coloreaza-le sa vezi cum arata cel mai frumos!
Merita sa alegi varianta vopsirii in doua culori, chiar daca implica putin mai multa manopera decat vopsitul intr-o singura culoare.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455


citroen traction avant six -1953

72.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

negre cu becuri galbene ...insá deocamdatá culoarea nu este clará .....
Decizia insá trebuie adusá cát mai repede fiindcá se apropie rapid faza tehnologicá a vopsirii prin primávará, asa cá páná atunci n-am decát sá-mi vbelesc ochii la poze despre Tractioane ....páná mi-or pica lacrimile

Asta din poza, vopsita in doua culori arata foarte bine!
Asa neagra cu lateralele albe sau de culoare crem, ar fi extrem de elegant.
Sau un visiniu inchis cu laterale de culoare bej sau culoarea nisipului.
Sau un Albastru indigo inchis cu lateralele albastru deschis.
Sau un verde inchis din ala "british racing green", cu lateralele vernil deschis.
Fa niste desene cu masina si coloreaza-le sa vezi cum arata cel mai frumos!
Merita sa alegi varianta vopsirii in doua culori, chiar daca implica putin mai multa manopera decat vopsitul intr-o singura culoare.      

Da, stiu insá azi am aflatr cá cei care fac omologarea ca si masiná istoricá, au lista culorilor fabrivcate pe ani in linkul de mai jos, si ca atare nu se admite altá culoare decát ceea xe a fost in 53 la categ 15 Six ....
Támpenia asta este numai in Ungaria, unde pe deaspra maitrebuie sá duci masina inapoi la reatestare din 5 in 5 sai 10 in 10 ani ....


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Atunci fa-o neagra si mai poti ascunde sub capota un compresor volumetric de supralimentare, antrenat de o curea dintata, sa te poti da cu viteze mari pe autostrada si sa montezi si cate o camera video pe fiecare parte laterala ca sa-i poti filma meclele celor cu Bemeweuri, cand le depasesti.
Motorul ala asa de solid este, incat ar suporta sa functioneze cu supraalimentare, fara nici o problema.
Poti pune un compresor volumetric de pe un Lancia Beta, sau de pe Mercedes SLK.
Este mic si se poate camufla, fara sa bata la ochi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Parerea mea este , sa te mai gandesti putin , daca stam si ne gandim putin , negre sunt foarte comune , poti sa faci o culoare care nu o vezi foarte des ... 

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

oldtimercraiova a scris:

Parerea mea este , sa te mai gandesti putin , daca stam si ne gandim putin , negre sunt foarte comune , poti sa faci o culoare care nu o vezi foarte des ... 

Da , e adevárat insá atunci nu mai iau atestatul si n-o pot inscrie doar dacá-i plátesc taxa de madiu (ffind masiná adusá din Germania ) si am aflat cá m-ar costa 1800 euro doar taxa mediu , si atunci n-.as mai fii legat de nici un impediment ....dar atátia bani nu voi oferi guvernului Ungar !
 


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Intr-adevar Adi , taxa de mediu costa foarte mult , deci mai bine sa iei o atestare fara probleme. 

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China.
Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari.
Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica.
Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva!
De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia?
Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti?
Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor.
Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR.
Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR.
Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China.
Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari.
Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica.
Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva!
De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia?
Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti?
Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor.
Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR.
Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR.
Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore.

Perfect spus !
Asta e si párerea mea despre reatestare tot la 5 ani odatá, ei spun cá doresc sá urmáreascá starea masinii (cea esteticá si originalitatea ei ) in care o pástrezi .....
         


pus acum 8 ani
   
altho
Membru Senior

Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Sper sa nu le vina ideea asta si la ai nostri conationali 

pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799

Misu de Cluj a scris:

, te costa 100 euro



200 pentru masinile care nu sunt inscrise in romania


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China.
Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari.
Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica.
Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva!
De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia?
Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti?
Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor.
Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR.
Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR.
Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore.

Perfect spus !
Asta e si párerea mea despre reatestare tot la 5 ani odatá, ei spun cá doresc sá urmáreascá starea masinii (cea esteticá si originalitatea ei ) in care o pástrezi .....
         

Starea tehnica se urmareste la Inspectia tehnica. 
Singura chestie pe care urmaresc, sunt banii.
De fapt si la RAR cand te duci, singura lor preocupare este sa te intrebe, daca ai fost sau nu la casierie...
Sincer vorbind, decat sa le tot dai atatia bani, mai bine nu le inmatriculezi si iti cumperi vreo trei hectare de teren, undeva intr-o padure din zona si iti construiesti propria pista de curse, un mic autodrom, unde sa te dai cu masinile.
Iar ca sa iti aduca bani, poti inchiria circuitul ca si pista de karting.
Eu deja am strada mea lunga de 100 m, unde pot circula liber si pot testa orice masina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Sa trebuiasca reatestate de la zero din 5 in 5 ani, este o tampenie si un cretinism mare cat China.
Asta inseamna ca daca ai 10-15 masini atestate, nu vei face altceva, decat sa ai un sir nesfarsit si continuu de reatestari.
Daca a fost o data atestata, nu vad de ce sa fie reatestata periodic, atat timp cat exista inspectie tehnica periodica.
Este o tampenie menita doar sa te stoarca de bani, nimic altceva!
De ce nu il rogi pe colegul tau Gomer sa ti-l inscrie pe Belgia?
Sau daca tot ai cetatenie dubla, de ce nu o inscrii cu numere romanesti?
Faci un flotant in pasaport sau in buletin, pe adresa parintilor tai si o inscrii cu numere de Bihor.
Atestarea o faci doar o data, te costa 100 euro, apoi inspectie tehnica din doi in doi ani la RAR.
Si asta cu ITP-ul doar la RAR, este o tampenie mare, atata timp cat toate statiile ITP sunt atestate si supravegheate de cei de la RAR.
Inspectia tehnica la RAR este cu cantec, dar daca ai frane si directie bune, nu cred sa ai probleme majore.

Perfect spus !
Asta e si párerea mea despre reatestare tot la 5 ani odatá, ei spun cá doresc sá urmáreascá starea masinii (cea esteticá si originalitatea ei ) in care o pástrezi .....
         

Starea tehnica se urmareste la Inspectia tehnica. 
Singura chestie pe care urmaresc, sunt banii.
De fapt si la RAR cand te duci, singura lor preocupare este sa te intrebe, daca ai fost sau nu la casierie...
Sincer vorbind, decat sa le tot dai atatia bani, mai bine nu le inmatriculezi si iti cumperi vreo trei hectare de teren, undeva intr-o padure din zona si iti construiesti propria pista de curse, un mic autodrom, unde sa te dai cu masinile.
Iar ca sa iti aduca bani, poti inchiria circuitul ca si pista de karting.
Eu deja am strada mea lunga de 100 m, unde pot circula liber si pot testa orice masina.

Mdaaa ,ar fii o solutie si asta, insá asa nu má pot duce nicáieri la intálniri, etc ....
Am sá meditez si aprofundez problema asta, mai pe-ndelete, s-ar putea sá fie primul (si dupá cunostintele mele unicul ) Traction in 6 cilindrii atestat in Romania, nici in Ungaria nu au nici unul in 6 cilkindrii, doar in 4 ...
Pácat cá tot timpul suntem nevoiti sá gásim noi cái si solutii de ocolire sau "abordare lateralá pe dos " a unor legi si decrete támpite, aduse de unii invidiosi sau de organizatii birocratice támpite.
La ultima sedintá de inchidere de an mi-am exprimat opinia nefgativá despre acest fel de examinare repetatá, insá nu se poate schimba, fiindcáé a fost votat de parlament si s-a ridicat la rangul de lege .
Altá támpenie este cá detsptii din comisia de atestare pot introduce restrictii la unele vehicole pe care le considerá inadecvate sau cu anumit grad de periiculozitate
Spre ex : Am 3 colegi in clubul Citroen unde in talonul masinii s-a trecut mentiunea : Uz limitat pe timpul noptii, si in cond atmosferice cu vizibilitate redusá.
Asta doar din cauzá cá are inst electricá pe 6 Volti.
Altul are mentiunea : Viteza max admisá 80 km / H din cauza inst de fránare cu simplu circuit !
Am semnat o petitie prin care ne-am exprimat punctul de vedere in total dezacord cu aceste mentiuni, fiindcá orice membru din comisia de atestare nu are dreptul sá subscrie sau sá modifice dupá bunul sáu plac sau párere ceea ce inginerii fabricii au calculat si emis pe baza studiilor de proiectare.
Nu sunt ei mai destepti decát acei ingineri niciodatá.
Bineánteles cu acest gest mi-am aprins si eu paiele in cap, voi fii curos ce "mentiuni "si restrictii imi vor bága anul acesta cánd voi duce Méhari-ul (fárá usi, fárá cenurá de sigurantá, fáráé nimic )  la reatestare fiindcá i-a expirat atestatul vechi ....
   

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Altá támpenie este cá detsptii din comisia de atestare pot introduce restrictii la unele vehicole pe care le considerá inadecvate sau cu anumit grad de periiculozitate
Spre ex : Am 3 colegi in clubul Citroen unde in talonul masinii s-a trecut mentiunea : Uz limitat pe timpul noptii, si in cond atmosferice cu vizibilitate redusá.
Asta doar din cauzá cá are inst electricá pe 6 Volti.
Altul are mentiunea : Viteza max admisá 80 km / H din cauza inst de fránare cu simplu circuit !

Asta este o tampenie mare cat China.
Aia care debiteaza asa ceva sunt extrem de tampiti si prosti!
Atunci poate sa zica, ca daca nu ai airbag, nu poti merge cu ele decat daca o impingi...

Iti baga restrictii din cauza ca ai instalatie electrica de 6v, dar pun pariu ca nici nu te lasa sa o modifici la 12v ca sa ridice restrictia...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Ciudate restrictiile....LA cati ani se face itp LA istorice in ungaria?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ydaniel a scris:

Ciudate restrictiile....LA cati ani se face itp LA istorice in ungaria?

Nu cred sa fie ITP separat. Se face deodata cu reatestarea din 5 in 5 ani.
Tampenie extrema! Daca a fost o data deja atestat si s-a mentinut in starea respectiva, atunci ajunge sa faci ITP si gata, reatestarea nu are nici un sens.
Este o prostie abuziva cu singurul scop de a stoarce cat mai multi bani de la oameni!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

ydaniel a scris:

Ciudate restrictiile....LA cati ani se face itp LA istorice in ungaria?

Se face separat ITP odatá la 5 ani si ca sá se previná posibilitatea coruptiei, masinile in regim Oldtimer cu numere de inamtriculare OT - se poat prezenta doar la unele statii ITP autorizate (nu toti au autorizatie ) sá facá ITP-ul insá la prezentare prima intrebare a ceépor de la ITP este : A expirat deja reatestarea (formularul nr 4 ) cum o chemám noi .
Dacá mai are mai putin de o luná valabilitate, masina este repsinsá de la ITP, cu mentiunea de a se face mai intái reatestarea si dupá aceea te poti prezenta si la ITP.
Ambele examene sunt pe duratá de 5 ani .
Nu se face ITP ul la loculatestátrii desi toate conditiile sunt intrunite , tocmai din motivul amintit mai sus.
La masinile cu regim de exploatare normal, se face odatá la 2 ani mult mai simplu si mai rapid  decát la nenorocitele astea clasice (care in mod normal nu indeplinesc parametrii masinilor de azi, deci pe bancul de fráná foarte putine sunt in stare sá fie apte conditiilor impuse de lege.
Ele nu ar trebui examinate pe banc de fráná, fiincá nu au fost fabrivcate conform normelor actuale, nu ating viteza masinilor de azi, ca atare nici nu indeplinesc parametrii ceruti.
In Belgia, Olanda, atestarea se face odatá, si nu se pun vehicolele pe banc, ci in afara halei ITP, in fata comisiei de examinare, trebuie sá pui fráná sá vadá cá te opresti sigur.
Apoi aceste masini nu mai merg nici la ITP nici la reatestare doar in cazul schimbárii proprietarului si transcrierii masinii .
Din pácate la noi legislatia e támpitá, ne sttoarce de bani, si e anevoioasá, fiindcá termenele de atestare-reatestare se dau la 3-4 luni de asteptare ....

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

altho a scris:

Sper sa nu le vina ideea asta si la ai nostri conationali 

La noi in Romania legislatia s-a imbunatatit.
Nu mai este nici tampenia cu 30 de ani de la ultimul exemplar fabricat.
Se pare ca de anul asta nu se mai plateste impozit pe masinile radiate.
Sunt semne bune, ca macar masinile astea ce mai salvam noi, sa poate supravietui.
Dar pentru cat timp?
Ca se pare ca Uniunea Europeana se va prabusi in urmatorii ani, daca lucrurile se mentin in tendinta actuala.
Viitorul Europei nu se prefigureaza a fi prea roz..., de cate ori ma uit la stiri, cu atentate, cu musulmani teroristi, musulmani violatori, ... noaptea urmatoare am cosmaruri...
Apoi si in parlamentul mioritic is destui cretini, care voteaza orice tampenie.
De fapt fac si legi bune, de exemplu legea salarizarii parlamentarilor....  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, si eu sunt sceptic in privinta U.E. insá de data asta eu zic cá Orban ( prim ministrul Ungariei ) , seful statului Slovac si Ceh, si cel Polobnez sunt in ochii mei ei mai mari politicieni, altáturi de Putyin care intr-adevár au evaluat corect perivcolul reprtezentat de terorismul care vine din rásárit, impreuná cu migrantii ástia !
Eu unul as restabili foarte urgent granita aláturi de armata, care a fost desfiintatá din pácatre in toate statele foste socialiste.....
Cam atát despre politicá.
   


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Prea multá vorbárie si prea putin lucrat la proiect ...m-am hotárát sá má indrept !
am mai lucrat putin la Namilá !!!!

citroen traction avant six -1953 prea multá vorbárie prea putin lucrat proiect ...m-am hotárát

46KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Interesant cá a trebuit dat jos tot chitul si vopselele antecedente fiindcá reactiona cu cele pe care le folosim ....
Deci am avut ce lucra.
In total cca 20 kg (o gáleatá de Dispesit pliná cu chiturile folosite in cele aprox 6 decenii ....

citroen traction avant six -1953 interesant trebuit dat jos tot chitul vopselele fiindcá reactiona

36.2KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

32.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
deja lufturile sunt mai( "alineate si mai bune decát cele din fabricá " )

citroen traction avant six -1953 deja lufturile sunt mai( mai bune decát cele din fabricá "

33.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

40.5KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

45.8KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capota curatá, cu tabla din 53 a iesit la ivealá ....a mai inspirat aer din 2016 ....

citroen traction avant six -1953 capota curatá, tabla din iesit ivealá ....a mai inspirat aer din

28.4KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot luft

citroen traction avant six -1953 tot luft

33KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cantul usilor ...

citroen traction avant six -1953 cantul usilor ...

37.6KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot cant aproape perfect ca suprafatá, foarte putin trebuie corectat cu chituialá .... asta inseamná o máná de tinichigiu buná !

citroen traction avant six -1953 tot cant aproape perfect suprafatá, foarte putin trebuie corectat

44.4KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Chit de culoare verde nu am mai vazut!      

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
pai ala de fibra nu-i verde?

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Tov a scris:

pai ala de fibra nu-i verde?

Exact este chit de fibrá , foarte dur si aderent, greu de lucrat fiindcá se intáreste ca betonul, dupá 30minute, surplusul rámas pe prag l-am putut indepárta cu dalta la a treia loviturá de ciocan .
Noi preferám acest chit fiindcá are avantaje fatá de cele moi, care "transpirá " cum le zicem noi .....
Singurul dezavantaj este cá se lucreazá foarte greu cu el (slefuit, indepártat )si e scump ....insá are longevitate de 3-4 ori mai buná decát celelalte chituri moi !
masinile fácute cu acest tip, niici dupá 15 ani n-au revenit la noi ptr corectii (crápáturi, prábusirea suprafetei, etc.)
       


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Tov a scris:

pai ala de fibra nu-i verde?

Chitul de fibra de obicei este, gri inchis sau roz. Cel putin alea cu care lucrez eu.
Verde nu am vazut inca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


Tov a scris:

pai ala de fibra nu-i verde?

Chitul de fibra de obicei este, gri inchis sau roz. Cel putin alea cu care lucrez eu.
Verde nu am vazut inca.

Pái aici a venit primávara si de aceea e verde .....  


pus acum 8 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
este un chit e fibra verde marca roberlo  care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo  

_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

horatiu601 a scris:

este un chit e fibra verde marca roberlo  care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo  

Il cunoastem Horatiu, multumim !


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

horatiu601 a scris:

este un chit e fibra verde marca roberlo  care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo  

Incearca sa slefuiesti cu masina de slefuit, ca asa cu mana este extrem de enervant si obositor.
Eu in ultima vreme slefuiesc cu masina de slefuit, doar la sfarsit fac finisajele din mana.
Cea mai enervanta treaba este slefuitul chitului, imi vine sa urlu si sa urc pe pereti, cand slefuiesc chitul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


horatiu601 a scris:

este un chit e fibra verde marca roberlo  care este foarte rezistent dar se slefuieste mult mai usor. ( am facut experiment pe o aripa cu 2 chituri : cel de la roberlo si inca unul foarte bun dar se slefuieste foarte greu cu 60 ) La partea de flexibilitate si lovituri au rezistat eroic ambele. Daca doriti incercati chitul de la roberlo  

Incearca sa slefuiesti cu masina de slefuit, ca asa cu mana este extrem de enervant si obositor.
Eu in ultima vreme slefuiesc cu masina de slefuit, doar la sfarsit fac finisajele din mana.
Cea mai enervanta treaba este slefuitul chitului, imi vine sa urlu si sa urc pe pereti, cand slefuiesc chitul.

Da, este perfect adevárat tocmai din cauza asta suntem tare multi cu aceleasi simtáminte la aceastá fazá tehnologicá.
Insá : Dacá bag o hártie asprá, imi lasá urme adánci, insá am spor .Dacá pun una mai finutá, nu am spor, insá la sfársit nici surprize in cazul in care nu se respectá timpul de uscare, se aplicá mai multe starturi una peste alta, si la urmá, peste vreo 1-2 cánd startul gros de chit suferá fenoemnul de prábusire din cauza uscárii tardive a straturilor de dedesubt se va reilefa perfect prin vopsea "harta " chitului folosit chiar si zonele de smirgluire cu hártie durá !
Din pácate si noi am párit asa , si am invátat din gresealá ! Mai bine vom respecta o perioadá mai lungá de uscare decát cea recomandatá, si folosim hártii adecvate nivelului respectiv           


pus acum 8 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
misi...cu masina de slefuit ...am slefuit...cu mana te apuca toti         

dar na...de preferat ii las pe cei ce se pricep sa faca toata treaba asta. Mai greu este pana gasesti tinichigii buni

Modificat de horatiu601 (acum 8 ani)


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am mai lucrat la elementele astea de caroserie de dimensiunile celor de IMS ...

citroen traction avant six -1953 mai lucrat elementele astea caroserie celor ims ...

24KB


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

17.7KB


pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6 7 ... 11  

Mergi la