CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Sophya la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Citroen Traction Avant 15 six -1953 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 ... 11
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Se mutá topicul acestei masini, inceputá la prezentári, deoarece am inceput bucátirea namilei , deci in consecintá, de aici nu mai e prezentare cá dupá ce dau rugina jos de pe ea, poate nu mai am ce prezenta.
Scurt istoric : Tractionul avant in 6 cilindrii a fost fabricat ptr prima datá in 1938, cu motorul de 2670 cmc care se rotea spre dreapta , si se numea G-gauche de la stinga motor G.

Dupá cátiva ani de productie s-a inversat sensul de roatatie spre dreapta , acestea fiind botezate in moteur D -de la sensul de rotatie -dreapta.
Ca lucru interesant este cá desi s-a márit considerabil capacit cilindricá de la 1911 la 2670 cmc, cutia a rámas tot cu 3 trepte insá una mult mai micá fiindcá crescánd motorul, nu a mai rámas loc sub capotá, iar pompa de apá din cauzá cá dinamul i-a luat locul , a ajuns pe lateralul blocului motor, de xcare este legat doar prin cele 2 tevi care duc si aduc apa prin ea :
Iatá pozele :
Pompa de apá este acel Melc ca un turbo, acolo jos sub filtrul de aer, fiindcá intree blocul motor si radiator este situat dinamul masinii ( la varianta in 4 cilindrii acolo este popa de apá )

citroen traction avant six -1953 mutá topicul acestei masini, inceputá deoarece inceput bucátirea

43KB

Modificat de cv2adi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
radiatorul enorm, ca de tractor...

citroen traction avant six -1953 radiatorul enorm, tractor...

44.6KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aruncátorul de grenade acela lung este filtrul de aer, idem tractoarelor sau si mai mare...

citroen traction avant six -1953 grenade acela lung este filtrul aer, idem sau mai mare...

43KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
a inceput bucátirea aláturi de soru-sa care mai stá cuminte si-si asteaptá rándul..

citroen traction avant six -1953 inceput bucátirea aláturi soru-sa care mai stá cuminte si-si

32.6KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
un electtrostarter de 6 Volti, care nu-i recomandat sá ti-o scapi pe picior..

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pardon poza a rámas de cárutá

citroen traction avant six -1953 pardon poza rámas cárutá

42KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capota motorului azvárlitá este prima miscare ce se face..

citroen traction avant six -1953 capota motorului azvárlitá este prima miscare face..

32KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
La sosire inainte de bucátire..

citroen traction avant six -1953 sosire inainte bucátire..

47.3KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
piese adunate intre timp...

citroen traction avant six -1953 piese adunate intre timp...

35.5KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot in locul celor neoriginale care n-au nimic comun cu tipul ..

citroen traction avant six -1953 tot locul celor care n-au nimic comun tipul

32KB


pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

cv2adi a scris:

Pardon poza a rámas de cárutá

Masina asta asa are volanta?La vedere.....nici o carcasa,nimic?


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

savo_stelyca a scris:


cv2adi a scris:

Pardon poza a rámas de cárutá

Masina asta asa are volanta?La vedere.....nici o carcasa,nimic?

Da, toate motoarele pán-la urma urmei trebuie sá aibá o volantá,,,,altfel nu s-ar putea porni, nu-i asa ? La ea asa aratá volanta, nu are apárátoare, sau carcasá protectoare, chiar si electrosdtarterul este fixat uintr-un mod destul de primitiv, ceea ce se vede si in poze, dar sá nu uitám cá suntem in anii 30, si aceastá masiná a primit un motor enorm de mare, aproape ca unul de camion de mic tonaj din vremurile acelea, ....si cu detalii de acest gen nu prea s-a ocupat fabrica , important era sá fie cát mai rapidá, si puternicá, ceea ce au si realizat si le-a reusit fenomenal.
In Europa era una dintre cele mai rapide masini la vremea aceea, numindu-se "Reine dde la Route "adicá Regina soselelor tocmai din cauza performantelor pe care le atingea.
Un traction cu 6 cilindrii atinge si azi viteza de 140 km la orá, fárá probleme .

Modificat de cv2adi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Máruntaie pregátite ptr cromare....

citroen traction avant six -1953 máruntaie pregátite ptr

43.5KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
piesele adunate ptr demararea proiectelor Mobra, Traction Avant impreuná

citroen traction avant six -1953 piesele adunate ptr demararea mobra, traction avant impreuná

41.4KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

42.8KB


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
culoarea asta má frapeazá din ce in ce mai mult...cine a avut vreodatá masiná neagrá, stie ce inseamná sá o tii curatá, deci prefer altceva decát negru, insá 99 % a Tractioanelor a fost negru din pácate ....insá si asta e culoare splendidá, aratá frumos cu cromul....

pus acum 12 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Crem?Alb?Albastru inchis? Combinatii de 2 culori?



_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

motanualb a scris:

Crem?Alb?Albastru inchis? Combinatii de 2 culori?


Crem e culoare f.frumoasá la oldtimere, Traction crem nu a existat din pácate.Capii pátrati din comisia de atestare istoricá din Ungaria nu acordá certificat decát la masini care corespund si coloristic originalului ! (támpiti )
Gri e culoare buná, a existat, albastru inchis (bleu nuit )de asemenea a fost, combinatii de 2 culori e o dificultate din cauza spatelui acestei masini (dupá 1950 nu mai aveau roata de rezervá in exterior pe usa portbagajului )ci aveau cofár (valiza asta pátratá enormá pe spate )care nicicum nu se poate ajusta la armonia formelor rotunde ale masinii.
La cele cu male plat pe spate e simplu : "ligheanul care acoperá roata de rezervá e intotdeauna culoarea aripilor restul caroseriei o singurá culoare.
Spre exermplificare iatá despre ce e vorba :
albá aratá ca o balená ....mie unul nu-mi place deloc :
sau asa :

     

Modificat de cv2adi (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Asta e foarte frumoasa!
Gri inchis sau albastru, va arata ca o masina de mafiot.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Asta e foarte frumoasa!
Gri inchis sau albastru, va arata ca o masina de mafiot.

Arátoasá, insá mai am comisia de atestare in fatá .... niste destepti care nu-mi vor da atestatul, fiinscá nu a existat asa ceva in original .    


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si griul ala deschis arata bine.
Dar alba? Ca am vazut si albe pe net.

Solutia este  bej cameleon, care se face neagra, cand te duci in fata comisiei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si originalul, cum a iesit din fabricá, avánd toate accesoriile vremurilor anilor 50 "expuse in panoplia bárii din fatá ): Far de ceatá, claxon normal si claxoanele cu aer comprimat (la viteza pe care o atingea era nevoie de asa ceva ....

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Si griul ala deschis arata bine.
Dar alba? Ca am vazut si albe pe net.

Solutia este  bej cameleon, care se face neagra, cand te duci in fata comisiei.

Am postat una albá, este pr mine prea hidoasá. ca o balená, dimensiunile masinii se vád mult accentuat in alb, si asa e cát un microbuz, deci ceva mai inchis i-ar sta bine .
Cea gri-albástrui má tenteazá momentan dar nu m-am decis incá.
Adevárul e cá masina este neagrá in original .... insá am avut parte de aceastá culoare pe care se vád toate zgárieturile, praful, murdária, etc.....doar rahatul de muscá nu se vede ....


pus acum 12 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Pana la urma cred ca nu prea conteaza culoarea ci important este sa o ,,faci.
Si parca neagra arata destul de sobra. Succes in continuare !


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 12 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

cv2adi a scris:


Am postat una albá, este pr mine prea hidoasá. ca o balená, dimensiunile masinii se vád mult accentuat in alb, si asa e cát un microbuz, deci ceva mai inchis i-ar sta bine .
Cea gri-albástrui má tenteazá momentan dar nu m-am decis incá.
Adevárul e cá masina este neagrá in original .... insá am avut parte de aceastá culoare pe care se vád toate zgárieturile, praful, murdária, etc.....doar rahatul de muscá nu se vede ....


Si parca mai ai un Traction negru, nu ?
Fa-o albastru inchis sau gri 

Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 12 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Citind acest site , nu stiu cat ii adevarat , exista si in 2 culori , chiar perlate  :O (gris perle)


(acesta ii asa, de  lectura )



_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

motanualb a scris:

Citind acest site , nu stiu cat ii adevarat , exista si in 2 culori , chiar perlate  :O (gris perle)


(acesta ii asa, de  lectura )


Mda Motanalb, au existat, chiar si un fel de gri si albastru deschis metalizat, (bineánteles ceva sidefiu mai degrabá, insá s-au fácut cáteva bucáti )....
Paleta de culori gásitá de Tine este absolut autenticá, si serveste si ptr noi ca ghid pe lángá cártulia de culori editatá in 58 in Franta, unde se gásesc aceleasi denumiri.
Problema cea mare este cá si desteptetii ástia din comisia de atestare istoricá o detin si cánd prezinti o masiná dintr-un anume an, .....esti reperat automat dupá an, si te trezesti fárá atestat, dacá nu ai respectat intocmai cele scrise aciolo, deci miscare prea multá nu am tre sá má incadrez intr-una din putinele culori existante in 1953 la varianta 15 Six , inclusiv jentile sá fie cuoarea originalá.
De culoarea Neagrá mi-e cam scárbá deja dupá ce 12 ani am detinut un TZraction negru si la urmá mai bine nici nu o scoteam din garaj sá nu trebuiascá sá smotruiesc cca 2 ore inainte si 2 ore dupoá folosire rabla....nemaivorbind cá dacá era o intálnire pe un drum práfos, mai bine nu mergeam decát sá lucrez 2-3 ore s-o curát !
Griul si Albastrul acela deschis ppar culori mult mai acceptabile, pe care murdária, praful, eventual mici zgárieturi nu se vád chiar asa de tare ca pe negru sau albastru inchis ! Dar mai e vreme , deci multumesc tuturor ptr ajutor , mai multi ochi vád mai mult, oricum ...  


pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

jgr1001 a scris:


cv2adi a scris:


Am postat una albá, este pr mine prea hidoasá. ca o balená, dimensiunile masinii se vád mult accentuat in alb, si asa e cát un microbuz, deci ceva mai inchis i-ar sta bine .
Cea gri-albástrui má tenteazá momentan dar nu m-am decis incá.
Adevárul e cá masina este neagrá in original .... insá am avut parte de aceastá culoare pe care se vád toate zgárieturile, praful, murdária, etc.....doar rahatul de muscá nu se vede ....


Si parca mai ai un Traction negru, nu ?
Fa-o albastru inchis sau gri 

Nu mai ! Gata, s-a dus Tractionul negru dupá 12 ani de convietuire ne-am despártit, ca sá-mi pot realiza  marele vis cu SIX-ul .....dar si ásta-i varzá cum a fost si Léger-ul deci o luám de la capát cu construirea unei masini.....


pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Deja ai experienta mare Adi si cu siguranta ca va fi o bijuterie, la fel ca si celelalte! 

pus acum 12 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Deja ai experienta mare Adi si cu siguranta ca va fi o bijuterie, la fel ca si celelalte! 

        multumesc Florin , dar uneori experienta si toate celelalte calitáti sunt putine ptr a scoate la capát cu bine un proiect...
Oricum multumesc ptr incurajare !   


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Si asta pare sa fie tot din ala, dar cu volan pe dreapta


citroen traction avant six -1953 asta pare fie tot din ala, dar volan dreapta Admin

38.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Si asta pare sa fie tot din ala, dar cu volan pe dreapta

Nu este un 11 D adicá CV 11 nu cv 15 , are motor in 4 cilindri.Tot ce-i 11 e cu motorul in 4 cilindri, 15 CV este in 6.
Este putin cosmetizatá sá pará 15 CV cu grila cromatá, ceea ce nu ar trebui sá apará, la fel ca si bara fatá care e de la alt tip de masiná, nu-i Citroen, si nici semnalizatoarele fatá din várful aripilor, doar cele 2 albe de la colturi sunt ale ei, de asemenea oglinzile retrovizoare care nu au fost postate niciodatá pe aripi....
Este un hibrid cosmetizat cu prost gust.....ce-mi place antena in stil "paratrásnet " caracteristicá anilor 70-80 aratá "minunat "pe masiná.

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Am o intrebare si eu in ceea ce priveste caroseriile de Traction antebelice,daca s-a fabricat vreun model cu faltdach sau mai bine zis cu trapa panzata doar pe partea superioara a pavilionului?
Din cautarile mele nu a rezultat ca s-ar fi produs un asemenea model dar am vazut o epava care se pare ca ar fi avut o asemenea trapa.
T



O poza extrasa probabil din manualul de reparatie,dovedeste faptul ca a existat din fabricatie un decupaj al pavilionul dar de ce s-a procedat astfel daca nu i s-a pus o trapa !?

citroen traction avant six -1953 intrebare ceea priveste traction s-a fabricat vreun model faltdach

23.5KB


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, ultima afirmatie este corectá.Din fabricá nu a existat niciunul cu trapá sau mai bine zis cu "Toit Ouvrant " ci constitutia masinii (prima caroserie "monoqoque " autopurtantá, ) nu prea a permis acest lucru.
Insá aidoma modelelor precedente ( Rosalie si Citroen C 4 )tavaniul are aceeasi conformatie, in sensul cá la mijloc are doar o tablá metalicá, fárá ranforsári care pőoate fii decupatá , si a existat o firmá care producea Targá de pánzá tip acordeon pt Traction Avant, atát legere cát si separat ptr Normale, aceastá piesá care se putea pune in locul acelui "capac decupat .
Mai exoistá o variantá, la care s-a pus o targá páná la nicvelul lunetei , acele modele se numesc "decouvrable "de fapt un fel de Cabrio, doar cá rama geamurilor laterale rámáne neatinsá, precum si stálpii, si o fásioe de cce 20 cm látime din acoperis, unde sunt ranforsárile , insá la aceste transformári trebuiesc intárite pragurile masinii, plus se pun in 8 locuri ranforsári la sasiu.
Má bucur mult sá vád un coleg Tractionist aici pe site, dupá cum vád, masina Ta e un Légére de dinainte de 1939, cel putin pe baza capotei motorului , pozitionarea axului stergátoarelor de parbriz (dacá nu a primit capota de pa altá masiná )intre timp ...
Ar fii fain dacá i.-ai deschide un topic aparte in care am putea urmári cu atentie resaturarea lui.
Eu unul sigur am sá-l urmáresc cu mare interes.
Spor la treabá colega, ai de lucru si Tu ...

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
starea actualá a bátránei Regine

citroen traction avant six -1953 starea actualá bátránei regine

50.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
in curs de pregátire ptr sablare si apoi tinichigerie...bridele de proindere a semisasiului pe caroserie ....

citroen traction avant six -1953 curs pregátire ptr sablare apoi proindere caroserie ....

43.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
moda in Germania ! A nusiu cáta masiná adusá la care se vede "precizitatea "lucrului !!!
Piesa nouá pusá peste tabla putredá, care in 3-4 ani va putrezi din nou ! Am avut masini aduse care aveau 3 straturi una peste alta pe prag !

citroen traction avant six -1953 moda germania nusiu cáta masiná adusá care vede !!!piesa nouá pusá

35.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interior...

citroen traction avant six -1953

45.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
volan la podea.... o nouá modá

citroen traction avant six -1953 volan podea.... nouá modá

49.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
nu ne vom plictisi....

citroen traction avant six -1953 vom

37.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aceeasi metodá nemteascá pe celaltá parte...

citroen traction avant six -1953 aceeasi metodá nemteascá celaltá parte...

37.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
peticealá aiurea fácutá .... se poate incepe de la inceput.Pácat de timpul pierdut si de materialul nou cárpit de Mesterul Hanzi....  

citroen traction avant six -1953 peticealá aiurea fácutá .... poate incepe timpul pierdut materialul

52KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Vue arriere .....

citroen traction avant six -1953 vue arriere .....

36.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interior in care cu putiná exagerare e loc ptr un Mini ....

citroen traction avant six -1953 interior care putiná exagerare loc ptr mini ....

37.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tubul conductei de apá cu dieametru de 45 mm (ca de camion )

citroen traction avant six -1953 tubul conductei apá dieametru (ca camion

53.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

29.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
teava máncatá la extremitáti de ruginá, usor reparabil...se amputeazá partea proastá.

citroen traction avant six -1953 teava máncatá ruginá, usor amputeazá partea proastá.

54.7KB


pus acum 11 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936

cv2adi a scris:

Da, ultima afirmatie este corectá.Din fabricá nu a existat niciunul cu trapá sau mai bine zis cu "Toit Ouvrant " ci constitutia masinii (prima caroserie "monoqoque " autopurtantá, ) nu prea a permis acest lucru.
Insá aidoma modelelor precedente ( Rosalie si Citroen C 4 )tavaniul are aceeasi conformatie, in sensul cá la mijloc are doar o tablá metalicá, fárá ranforsári care pőoate fii decupatá , si a existat o firmá care producea Targá de pánzá tip acordeon pt Traction Avant, atát legere cát si separat ptr Normale, aceastá piesá care se putea pune in locul acelui "capac decupat .
Mai exoistá o variantá, la care s-a pus o targá páná la nicvelul lunetei , acele modele se numesc "decouvrable "de fapt un fel de Cabrio, doar cá rama geamurilor laterale rámáne neatinsá, precum si stálpii, si o fásioe de cce 20 cm látime din acoperis, unde sunt ranforsárile , insá la aceste transformári trebuiesc intárite pragurile masinii, plus se pun in 8 locuri ranforsári la sasiu.
Má bucur mult sá vád un coleg Tractionist aici pe site, dupá cum vád, masina Ta e un Légére de dinainte de 1939, cel putin pe baza capotei motorului , pozitionarea axului stergátoarelor de parbriz (dacá nu a primit capota de pa altá masiná )intre timp ...
Ar fii fain dacá i.-ai deschide un topic aparte in care am putea urmári cu atentie resaturarea lui.
Eu unul sigur am sá-l urmáresc cu mare interes.
Spor la treabá colega, ai de lucru si Tu ...


Multumesc mult ptr. informatii.

Topic i-as deschide dar masina nu este a mea. Oricum nu cred ca se mai poate vorbi de restaurarea acestui Citroen,ci mai mult de dezmembrarea lui.Pacat ca a avut o asemenea soarta!


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

mark1 a scris:


cv2adi a scris:

Da, ultima afirmatie este corectá.Din fabricá nu a existat niciunul cu trapá sau mai bine zis cu "Toit Ouvrant " ci constitutia masinii (prima caroserie "monoqoque " autopurtantá, ) nu prea a permis acest lucru.
Insá aidoma modelelor precedente ( Rosalie si Citroen C 4 )tavaniul are aceeasi conformatie, in sensul cá la mijloc are doar o tablá metalicá, fárá ranforsári care pőoate fii decupatá , si a existat o firmá care producea Targá de pánzá tip acordeon pt Traction Avant, atát legere cát si separat ptr Normale, aceastá piesá care se putea pune in locul acelui "capac decupat .
Mai exoistá o variantá, la care s-a pus o targá páná la nicvelul lunetei , acele modele se numesc "decouvrable "de fapt un fel de Cabrio, doar cá rama geamurilor laterale rámáne neatinsá, precum si stálpii, si o fásioe de cce 20 cm látime din acoperis, unde sunt ranforsárile , insá la aceste transformári trebuiesc intárite pragurile masinii, plus se pun in 8 locuri ranforsári la sasiu.
Má bucur mult sá vád un coleg Tractionist aici pe site, dupá cum vád, masina Ta e un Légére de dinainte de 1939, cel putin pe baza capotei motorului , pozitionarea axului stergátoarelor de parbriz (dacá nu a primit capota de pa altá masiná )intre timp ...
Ar fii fain dacá i.-ai deschide un topic aparte in care am putea urmári cu atentie resaturarea lui.
Eu unul sigur am sá-l urmáresc cu mare interes.
Spor la treabá colega, ai de lucru si Tu ...


Multumesc mult ptr. informatii.

Topic i-as deschide dar masina nu este a mea. Oricum nu cred ca se mai poate vorbi de restaurarea acestui Citroen,ci mai mult de dezmembrarea lui.Pacat ca a avut o asemenea soarta!

Cu mare plácere, pácat intr-adevár de masiná .... sármana are deja multe elemente stráine pe ea ...faruri, capacele rotilor de ID, etc....dar cred cá s-ar mai putea salva cu o investitie zdraváná .

   


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Surprize noi in cursul demontárii masinii... rezervorul putred, cu multiple gáuri de márimea unui várf de ac, dar suficient sá fie bun .....de aruncat.

citroen traction avant six -1953 surprize noi cursul demontárii masinii... rezervorul putred,

50.2KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

47.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

52.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

60KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
su mai una

citroen traction avant six -1953 mai una

53.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Insá cáteodatá mai am parte si de surprize pozitive.... au sosit cauciucurile originale Michelin, dupá ce am primit in sfársit banii ptr proiectul Citroen DS Taxi diesel, la livrarea acestuia...

citroen traction avant six -1953 insá cáteodatá mai parte surprize sosit originale michelin, dupá

41.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

37.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

31.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

44.3KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si camerele de aer tot Michelin luate odatá cu gumele ...incá in cutie isi asteaptá sá le viná timpul ...

citroen traction avant six -1953 camerele aer tot michelin luate odatá gumele ...incá cutie isi

50.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cáltáturile date jos .... marca Colombes .

citroen traction avant six -1953 date jos .... marca colombes

57.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

39.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi au sosit subansamblelel si ornamentele de la cromat.... nu le-am desfácut pe toate, doar cáteva de probá, ele fiind ambalate de firma care le-a cromat ....foarte bine ca sá nu sufere avarii in timpul transportului ..
Grila ...

citroen traction avant six -1953 azi sosit cromat.... le-am desfácut toate, doar cáteva probá, ele

50.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ea

citroen traction avant six -1953 tot

40.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

citroen traction avant six -1953

49.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

citroen traction avant six -1953 ultima

54.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capacul rotilor..

citroen traction avant six -1953 capacul rotilor..

40.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

36.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bananele de pe bara de protectie...

citroen traction avant six -1953 bananele bara

59.6KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

61.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capacul goarnei cu aer comprimat de pe bara ...

citroen traction avant six -1953 capacul goarnei aer comprimat bara ...

57.2KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

53.5KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
carcasa farului de ceatá

citroen traction avant six -1953 carcasa farului ceatá

55.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

55.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
coltul bárii

citroen traction avant six -1953 coltul bárii

32.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

37.4KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si cele douá foi cu fotografiile pieselor fácute de cátre seful atelierului de cromaj,  pe baza cárora se restituie fiecare piesá ptr a evita reclamatiile !

citroen traction avant six -1953 cele douá foi pieselor fácute cátre seful baza cárora restituie

31.4KB

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
impecabile piesele cromate 

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, intr-adevár este un lucru de calitate, insá cu aceasta si banii alocati acestui proiect s-au terminat, deci páná la reántregirea bugetului , deocamdatá proiectul se opreste.Rámáne sá mai admir cáteodatá piesele si incet sá remontez ce este gata ( spre ex : farurile aditionale, goarnele, lámpile , etc ca in momentul montárii masinii séá fie gata de pus la locul lor.....      

Modificat de cv2adi (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Cum pot arata aceste piese cromate! E incredibil ce calitate au si cand ma gandesc cum vor arata montate pe masina...

pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Cum pot arata aceste piese cromate! E incredibil ce calitate au si cand ma gandesc cum vor arata montate pe masina...

N-o sá má crezi dragá Prietene, dar deja m-au cuprins emotiile, má simt ca si pruncul in ajunul sárbátoruilor de Cráciun cánd nu se pot deschide incá acele cadouri, si nu stii ce-i in ele !
Cred cá voi adormi intr-un tárziu astá noapte cu prospecdtele de Traction cázándu-mi peste bot .....ca sáptámána trecutá ! (atunci l-am si luat pe fiu-meu la intrebári de ce m-a lovit ??? )-dar nu el era vinovatul sáracu !  


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
A mai trecut o noapte, si m-am tot gándit sá fac o comparatie intre pretul cromajului ieselor, si vloarea produsului final ce se va obtine la incheierea proiectului Traction 15 Six !
Asa cá iatá exemple ale preturilor acestei categorii de masini :


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

A mai trecut o noapte, si m-am tot gándit sá fac o comparatie intre pretul cromajului ieselor, si vloarea produsului final ce se va obtine la incheierea proiectului Traction 15 Six !
Asa cá iatá exemple ale preturilor acestei categorii de masini :

Vrei s-o vinzi? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

A mai trecut o noapte, si m-am tot gándit sá fac o comparatie intre pretul cromajului ieselor, si vloarea produsului final ce se va obtine la incheierea proiectului Traction 15 Six !
Asa cá iatá exemple ale preturilor acestei categorii de masini :

Vrei s-o vinzi? 

Nu, deocamdatá rámáne, sá-mi ofere si ea plácerea de a o conduce, deoarece momentan eu ii ofer posibilitatea resuscitárii ! Deci dacá are putin bun simt, atunci má va recompensa ptr efort.
Dacá nu, merge la fier vechi .....  


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi am mai bibilit la farurile aditionale de ceatá, am repus suportii de prindere pe carcasa nichelatá a farului cu nituri asa cum erau inainte de cromare.
Poza 1 : Tálpile farurilor inainte de curátare

citroen traction avant six -1953 azi mai bibilit farurile aditionale ceatá, repus suportii prindere

55KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ele vue posterieure ..

citroen traction avant six -1953 tot ele vue

56.3KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
nituri de 5 mm de aluminiu cumpárate de la magazinul local .

citroen traction avant six -1953 nituri aluminiu cumpárate magazinul local

60.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá curátare, degresare, date cu zinc

citroen traction avant six -1953 dupá curátare, degresare, date zinc

37.3KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá uscare vopsite in negru, asa cum au fost

citroen traction avant six -1953 dupá uscare vopsite negru, asa cum fost

35.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

44.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
repunerea carcasei si nituirea

citroen traction avant six -1953 repunerea carcasei nituirea

37.9KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
una terminatá

citroen traction avant six -1953 una terminatá

51.3KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
oglinzile farului

citroen traction avant six -1953 oglinzile farului

47KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vue arriére ...

citroen traction avant six -1953 vue arriére ...

32.3KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
rama si sticla ..

citroen traction avant six -1953 rama sticla

42.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din fatá cu bec galben original de 6 Volti..

citroen traction avant six -1953 din fatá bec galben original volti..

45.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

citroen traction avant six -1953 tot

35.8KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si dupá refiletare, suruburile regalvanizate si-au reluat locul de cinste in straie noi

citroen traction avant six -1953 dupá suruburile si-au reluat locul cinste straie noi

41.2KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Au urmat goarnele ...

citroen traction avant six -1953 urmat goarnele ...

50.7KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
crimofagul, a fost de mare ajutor in indepártarea straturilor de vopsea de diferite culori, trase una peste alta de-a lungul jumátátii de secol ....

citroen traction avant six -1953 fost mare ajutor vopsea diferite culori, trase una peste alta de-a

46.1KB


pus acum 11 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
talpa claxonului, a fost si ea vopsitá in negru cu pensula cánd colo e de aluminiu, si i-a trebuit doar un polish...

citroen traction avant six -1953 talpa fost vopsitá negru pensula cánd colo aluminiu, i-a trebuit

44.5KB


pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 ... 11  

Mergi la