CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Sophya la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 54 ani |
|
Autor |
Mesaj |
Pagini: 1 2 3 4 ... 11 |
|
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Se mutá topicul acestei masini, inceputá la prezentári, deoarece am inceput bucátirea namilei , deci in consecintá, de aici nu mai e prezentare cá dupá ce dau rugina jos de pe ea, poate nu mai am ce prezenta. Scurt istoric : Tractionul avant in 6 cilindrii a fost fabricat ptr prima datá in 1938, cu motorul de 2670 cmc care se rotea spre dreapta , si se numea G-gauche de la stinga motor G.
Dupá cátiva ani de productie s-a inversat sensul de roatatie spre dreapta , acestea fiind botezate in moteur D -de la sensul de rotatie -dreapta. Ca lucru interesant este cá desi s-a márit considerabil capacit cilindricá de la 1911 la 2670 cmc, cutia a rámas tot cu 3 trepte insá una mult mai micá fiindcá crescánd motorul, nu a mai rámas loc sub capotá, iar pompa de apá din cauzá cá dinamul i-a luat locul , a ajuns pe lateralul blocului motor, de xcare este legat doar prin cele 2 tevi care duc si aduc apa prin ea : Iatá pozele : Pompa de apá este acel Melc ca un turbo, acolo jos sub filtrul de aer, fiindcá intree blocul motor si radiator este situat dinamul masinii ( la varianta in 4 cilindrii acolo este popa de apá )
43KB
Modificat de cv2adi (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
radiatorul enorm, ca de tractor...
44.6KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Aruncátorul de grenade acela lung este filtrul de aer, idem tractoarelor sau si mai mare...
43KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
a inceput bucátirea aláturi de soru-sa care mai stá cuminte si-si asteaptá rándul..
32.6KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
un electtrostarter de 6 Volti, care nu-i recomandat sá ti-o scapi pe picior..
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Pardon poza a rámas de cárutá
42KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
capota motorului azvárlitá este prima miscare ce se face..
32KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
La sosire inainte de bucátire..
47.3KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
piese adunate intre timp...
35.5KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
tot in locul celor neoriginale care n-au nimic comun cu tipul ..
32KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
savo_stelyca
Membru Senior
Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
|
|
cv2adi a scris:
Pardon poza a rámas de cárutá |
Masina asta asa are volanta?La vedere.....nici o carcasa,nimic?
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
savo_stelyca a scris:
cv2adi a scris:
Pardon poza a rámas de cárutá |
Masina asta asa are volanta?La vedere.....nici o carcasa,nimic? |
Da, toate motoarele pán-la urma urmei trebuie sá aibá o volantá,,,,altfel nu s-ar putea porni, nu-i asa ? La ea asa aratá volanta, nu are apárátoare, sau carcasá protectoare, chiar si electrosdtarterul este fixat uintr-un mod destul de primitiv, ceea ce se vede si in poze, dar sá nu uitám cá suntem in anii 30, si aceastá masiná a primit un motor enorm de mare, aproape ca unul de camion de mic tonaj din vremurile acelea, ....si cu detalii de acest gen nu prea s-a ocupat fabrica , important era sá fie cát mai rapidá, si puternicá, ceea ce au si realizat si le-a reusit fenomenal. In Europa era una dintre cele mai rapide masini la vremea aceea, numindu-se "Reine dde la Route "adicá Regina soselelor tocmai din cauza performantelor pe care le atingea. Un traction cu 6 cilindrii atinge si azi viteza de 140 km la orá, fárá probleme .
Modificat de cv2adi (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Máruntaie pregátite ptr cromare....
43.5KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
piesele adunate ptr demararea proiectelor Mobra, Traction Avant impreuná
41.4KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
culoarea asta má frapeazá din ce in ce mai mult...cine a avut vreodatá masiná neagrá, stie ce inseamná sá o tii curatá, deci prefer altceva decát negru, insá 99 % a Tractioanelor a fost negru din pácate ....insá si asta e culoare splendidá, aratá frumos cu cromul....
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Crem?Alb?Albastru inchis? Combinatii de 2 culori?
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
motanualb a scris:
Crem?Alb?Albastru inchis? Combinatii de 2 culori?
|
Crem e culoare f.frumoasá la oldtimere, Traction crem nu a existat din pácate.Capii pátrati din comisia de atestare istoricá din Ungaria nu acordá certificat decát la masini care corespund si coloristic originalului ! (támpiti ) Gri e culoare buná, a existat, albastru inchis (bleu nuit )de asemenea a fost, combinatii de 2 culori e o dificultate din cauza spatelui acestei masini (dupá 1950 nu mai aveau roata de rezervá in exterior pe usa portbagajului )ci aveau cofár (valiza asta pátratá enormá pe spate )care nicicum nu se poate ajusta la armonia formelor rotunde ale masinii. La cele cu male plat pe spate e simplu : "ligheanul care acoperá roata de rezervá e intotdeauna culoarea aripilor restul caroseriei o singurá culoare. Spre exermplificare iatá despre ce e vorba : albá aratá ca o balená ....mie unul nu-mi place deloc : sau asa :
Modificat de cv2adi (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Asta e foarte frumoasa! Gri inchis sau albastru, va arata ca o masina de mafiot.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Asta e foarte frumoasa! Gri inchis sau albastru, va arata ca o masina de mafiot. |
Arátoasá, insá mai am comisia de atestare in fatá .... niste destepti care nu-mi vor da atestatul, fiinscá nu a existat asa ceva in original .
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si griul ala deschis arata bine. Dar alba? Ca am vazut si albe pe net.
Solutia este bej cameleon, care se face neagra, cand te duci in fata comisiei.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Si originalul, cum a iesit din fabricá, avánd toate accesoriile vremurilor anilor 50 "expuse in panoplia bárii din fatá ): Far de ceatá, claxon normal si claxoanele cu aer comprimat (la viteza pe care o atingea era nevoie de asa ceva ....
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Si griul ala deschis arata bine. Dar alba? Ca am vazut si albe pe net.
Solutia este bej cameleon, care se face neagra, cand te duci in fata comisiei. |
Am postat una albá, este pr mine prea hidoasá. ca o balená, dimensiunile masinii se vád mult accentuat in alb, si asa e cát un microbuz, deci ceva mai inchis i-ar sta bine . Cea gri-albástrui má tenteazá momentan dar nu m-am decis incá. Adevárul e cá masina este neagrá in original .... insá am avut parte de aceastá culoare pe care se vád toate zgárieturile, praful, murdária, etc.....doar rahatul de muscá nu se vede ....
|
|
pus acum 12 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Pana la urma cred ca nu prea conteaza culoarea ci important este sa o ,,faci. Si parca neagra arata destul de sobra. Succes in continuare !
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
|
|
cv2adi a scris:
Am postat una albá, este pr mine prea hidoasá. ca o balená, dimensiunile masinii se vád mult accentuat in alb, si asa e cát un microbuz, deci ceva mai inchis i-ar sta bine . Cea gri-albástrui má tenteazá momentan dar nu m-am decis incá. Adevárul e cá masina este neagrá in original .... insá am avut parte de aceastá culoare pe care se vád toate zgárieturile, praful, murdária, etc.....doar rahatul de muscá nu se vede .... |
Si parca mai ai un Traction negru, nu ? Fa-o albastru inchis sau gri
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Citind acest site , nu stiu cat ii adevarat , exista si in 2 culori , chiar perlate :O (gris perle)
(acesta ii asa, de lectura )
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
motanualb a scris:
Citind acest site , nu stiu cat ii adevarat , exista si in 2 culori , chiar perlate :O (gris perle)
(acesta ii asa, de lectura )
|
Mda Motanalb, au existat, chiar si un fel de gri si albastru deschis metalizat, (bineánteles ceva sidefiu mai degrabá, insá s-au fácut cáteva bucáti ).... Paleta de culori gásitá de Tine este absolut autenticá, si serveste si ptr noi ca ghid pe lángá cártulia de culori editatá in 58 in Franta, unde se gásesc aceleasi denumiri. Problema cea mare este cá si desteptetii ástia din comisia de atestare istoricá o detin si cánd prezinti o masiná dintr-un anume an, .....esti reperat automat dupá an, si te trezesti fárá atestat, dacá nu ai respectat intocmai cele scrise aciolo, deci miscare prea multá nu am tre sá má incadrez intr-una din putinele culori existante in 1953 la varianta 15 Six , inclusiv jentile sá fie cuoarea originalá. De culoarea Neagrá mi-e cam scárbá deja dupá ce 12 ani am detinut un TZraction negru si la urmá mai bine nici nu o scoteam din garaj sá nu trebuiascá sá smotruiesc cca 2 ore inainte si 2 ore dupoá folosire rabla....nemaivorbind cá dacá era o intálnire pe un drum práfos, mai bine nu mergeam decát sá lucrez 2-3 ore s-o curát ! Griul si Albastrul acela deschis ppar culori mult mai acceptabile, pe care murdária, praful, eventual mici zgárieturi nu se vád chiar asa de tare ca pe negru sau albastru inchis ! Dar mai e vreme , deci multumesc tuturor ptr ajutor , mai multi ochi vád mai mult, oricum ...
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
jgr1001 a scris:
cv2adi a scris:
Am postat una albá, este pr mine prea hidoasá. ca o balená, dimensiunile masinii se vád mult accentuat in alb, si asa e cát un microbuz, deci ceva mai inchis i-ar sta bine . Cea gri-albástrui má tenteazá momentan dar nu m-am decis incá. Adevárul e cá masina este neagrá in original .... insá am avut parte de aceastá culoare pe care se vád toate zgárieturile, praful, murdária, etc.....doar rahatul de muscá nu se vede .... |
Si parca mai ai un Traction negru, nu ? Fa-o albastru inchis sau gri |
Nu mai ! Gata, s-a dus Tractionul negru dupá 12 ani de convietuire ne-am despártit, ca sá-mi pot realiza marele vis cu SIX-ul .....dar si ásta-i varzá cum a fost si Léger-ul deci o luám de la capát cu construirea unei masini.....
|
|
pus acum 12 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Deja ai experienta mare Adi si cu siguranta ca va fi o bijuterie, la fel ca si celelalte!
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si asta pare sa fie tot din ala, dar cu volan pe dreapta
38.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Si asta pare sa fie tot din ala, dar cu volan pe dreapta
|
Nu este un 11 D adicá CV 11 nu cv 15 , are motor in 4 cilindri.Tot ce-i 11 e cu motorul in 4 cilindri, 15 CV este in 6. Este putin cosmetizatá sá pará 15 CV cu grila cromatá, ceea ce nu ar trebui sá apará, la fel ca si bara fatá care e de la alt tip de masiná, nu-i Citroen, si nici semnalizatoarele fatá din várful aripilor, doar cele 2 albe de la colturi sunt ale ei, de asemenea oglinzile retrovizoare care nu au fost postate niciodatá pe aripi.... Este un hibrid cosmetizat cu prost gust.....ce-mi place antena in stil "paratrásnet " caracteristicá anilor 70-80 aratá "minunat "pe masiná.
Modificat de cv2adi (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
mark1
Membru Senior
Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
|
|
Am o intrebare si eu in ceea ce priveste caroseriile de Traction antebelice,daca s-a fabricat vreun model cu faltdach sau mai bine zis cu trapa panzata doar pe partea superioara a pavilionului? Din cautarile mele nu a rezultat ca s-ar fi produs un asemenea model dar am vazut o epava care se pare ca ar fi avut o asemenea trapa. T
O poza extrasa probabil din manualul de reparatie,dovedeste faptul ca a existat din fabricatie un decupaj al pavilionul dar de ce s-a procedat astfel daca nu i s-a pus o trapa !?
23.5KB
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Da, ultima afirmatie este corectá.Din fabricá nu a existat niciunul cu trapá sau mai bine zis cu "Toit Ouvrant " ci constitutia masinii (prima caroserie "monoqoque " autopurtantá, ) nu prea a permis acest lucru. Insá aidoma modelelor precedente ( Rosalie si Citroen C 4 )tavaniul are aceeasi conformatie, in sensul cá la mijloc are doar o tablá metalicá, fárá ranforsári care pőoate fii decupatá , si a existat o firmá care producea Targá de pánzá tip acordeon pt Traction Avant, atát legere cát si separat ptr Normale, aceastá piesá care se putea pune in locul acelui "capac decupat . Mai exoistá o variantá, la care s-a pus o targá páná la nicvelul lunetei , acele modele se numesc "decouvrable "de fapt un fel de Cabrio, doar cá rama geamurilor laterale rámáne neatinsá, precum si stálpii, si o fásioe de cce 20 cm látime din acoperis, unde sunt ranforsárile , insá la aceste transformári trebuiesc intárite pragurile masinii, plus se pun in 8 locuri ranforsári la sasiu. Má bucur mult sá vád un coleg Tractionist aici pe site, dupá cum vád, masina Ta e un Légére de dinainte de 1939, cel putin pe baza capotei motorului , pozitionarea axului stergátoarelor de parbriz (dacá nu a primit capota de pa altá masiná )intre timp ... Ar fii fain dacá i.-ai deschide un topic aparte in care am putea urmári cu atentie resaturarea lui. Eu unul sigur am sá-l urmáresc cu mare interes. Spor la treabá colega, ai de lucru si Tu ...
Modificat de cv2adi (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
starea actualá a bátránei Regine
50.6KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
in curs de pregátire ptr sablare si apoi tinichigerie...bridele de proindere a semisasiului pe caroserie ....
43.2KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
moda in Germania ! A nusiu cáta masiná adusá la care se vede "precizitatea "lucrului !!! Piesa nouá pusá peste tabla putredá, care in 3-4 ani va putrezi din nou ! Am avut masini aduse care aveau 3 straturi una peste alta pe prag !
35.1KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
volan la podea.... o nouá modá
49.1KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
nu ne vom plictisi....
37.2KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
aceeasi metodá nemteascá pe celaltá parte...
37.4KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
peticealá aiurea fácutá .... se poate incepe de la inceput.Pácat de timpul pierdut si de materialul nou cárpit de Mesterul Hanzi....
52KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
interior in care cu putiná exagerare e loc ptr un Mini ....
37.9KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
tubul conductei de apá cu dieametru de 45 mm (ca de camion )
53.2KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
teava máncatá la extremitáti de ruginá, usor reparabil...se amputeazá partea proastá.
54.7KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
mark1
Membru Senior
Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
|
|
cv2adi a scris:
Da, ultima afirmatie este corectá.Din fabricá nu a existat niciunul cu trapá sau mai bine zis cu "Toit Ouvrant " ci constitutia masinii (prima caroserie "monoqoque " autopurtantá, ) nu prea a permis acest lucru. Insá aidoma modelelor precedente ( Rosalie si Citroen C 4 )tavaniul are aceeasi conformatie, in sensul cá la mijloc are doar o tablá metalicá, fárá ranforsári care pőoate fii decupatá , si a existat o firmá care producea Targá de pánzá tip acordeon pt Traction Avant, atát legere cát si separat ptr Normale, aceastá piesá care se putea pune in locul acelui "capac decupat . Mai exoistá o variantá, la care s-a pus o targá páná la nicvelul lunetei , acele modele se numesc "decouvrable "de fapt un fel de Cabrio, doar cá rama geamurilor laterale rámáne neatinsá, precum si stálpii, si o fásioe de cce 20 cm látime din acoperis, unde sunt ranforsárile , insá la aceste transformári trebuiesc intárite pragurile masinii, plus se pun in 8 locuri ranforsári la sasiu. Má bucur mult sá vád un coleg Tractionist aici pe site, dupá cum vád, masina Ta e un Légére de dinainte de 1939, cel putin pe baza capotei motorului , pozitionarea axului stergátoarelor de parbriz (dacá nu a primit capota de pa altá masiná )intre timp ... Ar fii fain dacá i.-ai deschide un topic aparte in care am putea urmári cu atentie resaturarea lui. Eu unul sigur am sá-l urmáresc cu mare interes. Spor la treabá colega, ai de lucru si Tu ... |
Multumesc mult ptr. informatii.
Topic i-as deschide dar masina nu este a mea. Oricum nu cred ca se mai poate vorbi de restaurarea acestui Citroen,ci mai mult de dezmembrarea lui.Pacat ca a avut o asemenea soarta!
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
mark1 a scris:
cv2adi a scris:
Da, ultima afirmatie este corectá.Din fabricá nu a existat niciunul cu trapá sau mai bine zis cu "Toit Ouvrant " ci constitutia masinii (prima caroserie "monoqoque " autopurtantá, ) nu prea a permis acest lucru. Insá aidoma modelelor precedente ( Rosalie si Citroen C 4 )tavaniul are aceeasi conformatie, in sensul cá la mijloc are doar o tablá metalicá, fárá ranforsári care pőoate fii decupatá , si a existat o firmá care producea Targá de pánzá tip acordeon pt Traction Avant, atát legere cát si separat ptr Normale, aceastá piesá care se putea pune in locul acelui "capac decupat . Mai exoistá o variantá, la care s-a pus o targá páná la nicvelul lunetei , acele modele se numesc "decouvrable "de fapt un fel de Cabrio, doar cá rama geamurilor laterale rámáne neatinsá, precum si stálpii, si o fásioe de cce 20 cm látime din acoperis, unde sunt ranforsárile , insá la aceste transformári trebuiesc intárite pragurile masinii, plus se pun in 8 locuri ranforsári la sasiu. Má bucur mult sá vád un coleg Tractionist aici pe site, dupá cum vád, masina Ta e un Légére de dinainte de 1939, cel putin pe baza capotei motorului , pozitionarea axului stergátoarelor de parbriz (dacá nu a primit capota de pa altá masiná )intre timp ... Ar fii fain dacá i.-ai deschide un topic aparte in care am putea urmári cu atentie resaturarea lui. Eu unul sigur am sá-l urmáresc cu mare interes. Spor la treabá colega, ai de lucru si Tu ... |
Multumesc mult ptr. informatii.
Topic i-as deschide dar masina nu este a mea. Oricum nu cred ca se mai poate vorbi de restaurarea acestui Citroen,ci mai mult de dezmembrarea lui.Pacat ca a avut o asemenea soarta! |
Cu mare plácere, pácat intr-adevár de masiná .... sármana are deja multe elemente stráine pe ea ...faruri, capacele rotilor de ID, etc....dar cred cá s-ar mai putea salva cu o investitie zdraváná .
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Surprize noi in cursul demontárii masinii... rezervorul putred, cu multiple gáuri de márimea unui várf de ac, dar suficient sá fie bun .....de aruncat.
50.2KB
Modificat de cv2adi (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Insá cáteodatá mai am parte si de surprize pozitive.... au sosit cauciucurile originale Michelin, dupá ce am primit in sfársit banii ptr proiectul Citroen DS Taxi diesel, la livrarea acestuia...
41.1KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si camerele de aer tot Michelin luate odatá cu gumele ...incá in cutie isi asteaptá sá le viná timpul ...
50.6KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si cáltáturile date jos .... marca Colombes .
57.9KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Azi au sosit subansamblelel si ornamentele de la cromat.... nu le-am desfácut pe toate, doar cáteva de probá, ele fiind ambalate de firma care le-a cromat ....foarte bine ca sá nu sufere avarii in timpul transportului .. Grila ...
50.1KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
bananele de pe bara de protectie...
59.6KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
capacul goarnei cu aer comprimat de pe bara ...
57.2KB
Modificat de cv2adi (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
carcasa farului de ceatá
55.1KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Si cele douá foi cu fotografiile pieselor fácute de cátre seful atelierului de cromaj, pe baza cárora se restituie fiecare piesá ptr a evita reclamatiile !
31.4KB
Modificat de cv2adi (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
impecabile piesele cromate
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Da, intr-adevár este un lucru de calitate, insá cu aceasta si banii alocati acestui proiect s-au terminat, deci páná la reántregirea bugetului , deocamdatá proiectul se opreste.Rámáne sá mai admir cáteodatá piesele si incet sá remontez ce este gata ( spre ex : farurile aditionale, goarnele, lámpile , etc ca in momentul montárii masinii séá fie gata de pus la locul lor.....
Modificat de cv2adi (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Cum pot arata aceste piese cromate! E incredibil ce calitate au si cand ma gandesc cum vor arata montate pe masina...
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Liviu-Florin a scris:
Cum pot arata aceste piese cromate! E incredibil ce calitate au si cand ma gandesc cum vor arata montate pe masina... |
N-o sá má crezi dragá Prietene, dar deja m-au cuprins emotiile, má simt ca si pruncul in ajunul sárbátoruilor de Cráciun cánd nu se pot deschide incá acele cadouri, si nu stii ce-i in ele ! Cred cá voi adormi intr-un tárziu astá noapte cu prospecdtele de Traction cázándu-mi peste bot .....ca sáptámána trecutá ! (atunci l-am si luat pe fiu-meu la intrebári de ce m-a lovit ??? )-dar nu el era vinovatul sáracu !
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
A mai trecut o noapte, si m-am tot gándit sá fac o comparatie intre pretul cromajului ieselor, si vloarea produsului final ce se va obtine la incheierea proiectului Traction 15 Six ! Asa cá iatá exemple ale preturilor acestei categorii de masini :
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
A mai trecut o noapte, si m-am tot gándit sá fac o comparatie intre pretul cromajului ieselor, si vloarea produsului final ce se va obtine la incheierea proiectului Traction 15 Six ! Asa cá iatá exemple ale preturilor acestei categorii de masini : |
Vrei s-o vinzi?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
A mai trecut o noapte, si m-am tot gándit sá fac o comparatie intre pretul cromajului ieselor, si vloarea produsului final ce se va obtine la incheierea proiectului Traction 15 Six ! Asa cá iatá exemple ale preturilor acestei categorii de masini : |
Vrei s-o vinzi? |
Nu, deocamdatá rámáne, sá-mi ofere si ea plácerea de a o conduce, deoarece momentan eu ii ofer posibilitatea resuscitárii ! Deci dacá are putin bun simt, atunci má va recompensa ptr efort. Dacá nu, merge la fier vechi .....
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Azi am mai bibilit la farurile aditionale de ceatá, am repus suportii de prindere pe carcasa nichelatá a farului cu nituri asa cum erau inainte de cromare. Poza 1 : Tálpile farurilor inainte de curátare
55KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
tot ele vue posterieure ..
56.3KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
nituri de 5 mm de aluminiu cumpárate de la magazinul local .
60.9KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
dupá curátare, degresare, date cu zinc
37.3KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
dupá uscare vopsite in negru, asa cum au fost
35.8KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
repunerea carcasei si nituirea
37.9KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
din fatá cu bec galben original de 6 Volti..
45.8KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
si dupá refiletare, suruburile regalvanizate si-au reluat locul de cinste in straie noi
41.2KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Au urmat goarnele ...
50.7KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
crimofagul, a fost de mare ajutor in indepártarea straturilor de vopsea de diferite culori, trase una peste alta de-a lungul jumátátii de secol ....
46.1KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
talpa claxonului, a fost si ea vopsitá in negru cu pensula cánd colo e de aluminiu, si i-a trebuit doar un polish...
44.5KB
|
|
pus acum 11 ani |
|