CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Cristina02 Profile
| Femeie 23 ani Arges cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
George-vlt
Membru nou
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11
|
|
Salut, am luat un Renault Gordini din 67. Masina e in stare buna, motorul merge foarte bine, in schimb dupa 2-3 km fierbe apa. Fostul propietar mi-a spus ca fierbe ca nu s-a mers cu ea ca o fi infundata si ca nu are termostat. Am schimbat lichidul de racire, am pus antigel, in schimb fierbe la fel. In locul vasului de expansiune are o sticla fara dop. Ms
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Scoate radiatorul de pe masina si incearca s-o speli, ca probabil este infundat de mizerie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Lichidul de racire poate sa fiarba din mai multe motive: radiator infundat, chiulasa/pompa de apa/ furtunuri infundate, cureaua de la pompa de apa slabita/rupta, garnitura de chiulasa arsa(masina din fabrica nu are vas de expansiune, deci trebuie vazut daca baga ulei/compresie in apa pe la busonul de umplere, sau daca da apa afara pe la supraplinul ala unde a pus omul sticla). Si neapart trebuie sa aiba termostat, pt. ca altfel e pacat de motor(pana se incalzeste consuma mult si se uzeaza si mai tare/mult).
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 12 ani |
|
emi
Membru Activ
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 135
|
|
am avut aceasta problema la skoda 1000 mb,a fost radiatorul infundat personal nu am reusit sa il desfund prin spalare la rezolvat cineva cu nustiu ce solutii si metode clasice,cert este ca nu am mai avut probleme dupa . bafta
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Da jos de pe masina, astupa-i iesirile si umple-l cu Calgon si lasa-l asa 2-3 zile. Sau poti incerca sa-l umplii cu otet alimentar, si ala il curata ... sa vezi ce reactie si spumew face otetul, in contact cu calcarul depus.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Daca vrei reacti sa vezi cu nufaru ) ( ieftin si parca mai eficient decat otetu si calgonu)
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
George-vlt
Membru nou
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 11
|
|
Multumesc de ajutor. L-am dus la un atelier unde l-au desfundat, cu greu, am inteles ca au anulat 2 elementi care nu puteau fi reparati. In schimb cat a fost radiatorul acolo am dat jos fetele de usi si scaunele ca sa le retapitez. Acum nu pot sa fac proba de mers pentru ca nu am interiorul. Va tin la curent.
Ms
|
|
pus acum 12 ani |
|
dr_krl
Membru Senior
Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
|
|
Ai reusit sa refaci tapiteria? Nu de alta, dar inca nu am aflat daca ai rezolvat problema cu fierberea motorului.
P.S. Ce-mi "place" mie la forumuri este ca vine unu' nou, pune o intrebare sa-si repare roaba, rezolva problema si pe urma se da la "fund". Deh, se mai intampla in aceasta epoca a vitezei nu prea mai au timp de "multumesc pentru sfat, va tin la curent". Bine ca au timp sa puna intrebari.
Modificat de dr_krl (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|