CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
Hyena
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 53
Am una bucata carburator Weber 32 dir 28 de pe un Volvo 340 din '86 (cred)
vreau sa il montez pe dacia mea motor 1,6 problema e ca nu stiu ce jicloare imi trebuie pt motorul de 1,6... cand l-am luat avea un amestec de jicloare de dacie
momentan am pe masina un carburator ozone de lada 1500s cu 135 benzina si 170 aer pe prima camera si 140 benzina si 190 aer pe a 2-a camera
la lada niva 1,6 am vazut ca este recomandat 130 cu 150 pe prima camera si 140 cu 150 pe a 2-a camera
56.4KB
_______________________________________
pus acum 12 ani
Hyena
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 53
si inca una
33.7KB
_______________________________________
pus acum 12 ani
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Probabil altcineva stie o formula pe de rost ... sau poate ca nu. Oricum, e greu de zis, pt. ca tu vrei sa incerci o combinatie ce nu s-a pus de catre fabrica, depinde f mult de particularitatile motorului si carbului etc... Ai putea sa il pui asa, sau sa-l jetezi aproximativ si sa te iei dupa indiciile clasice ...sa verifici bujiile, esapamentul,e tc.
Eu ti-as da alt sfat, util pt toti cei care incearca sa faca tuning de carburatoare, incearca combinatii noi de carburi , etc.
Cumpara o bujie transparenta, si o sa poti sa vezi si sa reglezi imediat amestecul, o sa-ti dai seama daca jiclerele sunt potrivite etc.
Ea se poate cumpara de pe ebay
Eu mi-am cumparat una, si pot sa zic ca parca "mi-a deschis ochii" in materie de carburatie, s-a terminat cu bajbaiala.
Modificat de Komissar (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
Hyena
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 53
caburatorul asta a fost montat pe multe masini din gama reno... spre exemplu pe reno 16 care are motor tot de 1,6 problema e ca nu gasesc pe nicaieri dimensiunea jicloarelor
_______________________________________
pus acum 12 ani
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Eu mi-am pus pe masina carburatorul stock, refacut, jiclerele din carte, delcoul stock. Avansul pus la punct ca in carte si ce sa vezi .... ? Desi masina mergea bine, "dupa ureche" : Bujia transparenta imi arata ca merg bogat. Am cautat jiclere subdimensionate, si VOILA! - masina merge f bine, si consuma si mai putin ... In final, dupa mai multe experimente am constatat ca evacuarea a fost "de vina" - evacuare ce a fost reparata de mine, (sudata) si probabil ca si-a schumbat proprietatile (back-pressure si exhaust gas scavenging, nu stiu cum sa le zic in romana).
Ideea si morala e ca dupa atatia ani nici un motor nu mai e la fel... cu ce a fost cand era masina noua. Cel mai bine e sa ai o metoda "dinamica" de a verifica si controla ce se intampla, nu sa mergi orbeste pe niste formule de acum 1000 de ani , fara nici o metode de masura si control a lor.
Modificat de Komissar (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
Hyena
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 53
nici nu ma gandeam ca o sa pun niste siglere si ca gata o sa mearga perfect eu intrebam orientativ ca sa stiu de unde sa incep... si eu pe monocorp aveam jiclorul de benzina mai mic si mergea bine
caracteristicile motorului oricum nu mai sunt aceleasi avand in vedere ca este comprimat si ca evacuarea are diametru mai mare si este de CONEX iar sudurile par sa fie facute de maimute