CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil hoata20
Femeie
22 ani
Bihor
cauta Barbat
21 - 42 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / Renault 5 - file de istorie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Si asta din mexic, cu motorul cromat...

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111







_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111







_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Si un filmulet tare fain cu istoria R5:




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111




_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
O poza cu R5 si R Super5, ca inca mai sunt, care le confunda.
Aici se vede clar, ca sunt complet diferite si nu au legatura intre ele.

renault file istorie poza super5, inca mai sunt, care vede clar, sunt complet diferite legatura Admin

36.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111


renault file istorie Admin

42.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111


renault file istorie Admin

60.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
A aparut un nou forum R5, forumul lui Mirel Vicaru


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
CRONOLOGIE RENAULT 5 (1972-85)


1972

Versiuni:
5L      R1220  782 cmc   36 CP
5 TL   R1222  956 cmc   47 CP
5 TL   R1242  956 cmc   47 CP (FASA)

- 28 ianuarie 1972 lansarea R5.
- L cu motor tip 839 de 782 cmc
- TL cu motor tip 689 de 956 cmc
-      este prima masina cu spoilere din plastic
-      schimbator de viteze la bord
-       bord cu suprafata striata
- apare versiunea spaniola a lui TL (FASA)

1973

Vesiuni:
5L      R1220  782 cmc   36 CP
5 TL   R1222  956 cmc   47 CP
5 TL   R1242  956 cmc   47 CP (FASA)

- la TL  motorul de  956 cmc, raportul de compresie creste de la 8,3:1 la 9,25:1
- pentru versiunea TL, schimbatorul este la podea
- comenzile climatizarii in stanga volanului

1974

Versiuni:
5L      R1220  782 cmc   36 CP
5 TL   R1222  956 cmc   47 CP
5 LS   R1224  1289 cmc  64 CP
5 TL   R1242  956 cmc   47 CP (FASA)
7 TL   R1283  1037 cmc   50 CP (FASA)

- comenzile climatizarii in centru langa scrumiera
- schimbator de viteze la podea pentru toate modelele
- bord cu suprafata plana, fara striatii
- LS are motor tip 810 de 1299 cmc
- dotari LS: turometru electronic, covoare mocheta, jante stilizate, faruri cu iod si stergator luneta.
- Apare R7 TL berlina in 3 volume cu motor de 1037 cmc pentru piata spaniola.

1975

Versiuni:
5L         R1220  782 cmc   36 CP
5 TL     R1222  956 cmc   47 CP
5 TS     R1224  1289 cmc  64 CP
5 TL     R1242  956 cmc   47 CP (FASA)
5 GTL  R1240  1037 cmc   50 CP (FASA)
5 TS     R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
7 TL     R1283  1037 cmc   50 CP (FASA)


-      versiunea LS este redenumita TS
- dotari TS: scaune fata integrale suprainaltate, consola centrala pentru radio, centuri de siguranta automate, lampi de mers inapoi
- 15 oct 1975 – capacitate rezervor redus de la 41 l la 38 l.
- apare versiunea TS spaniola cu motor de 1289 cmc
- apare versiunea GTL spaniola, cu motor de 1037 cmc preluat de pe R7 TL


1976

Versiuni:
5L                             R1220  782 cmc   36 CP
5 TL                          R1222  956 cmc   47 CP
5 TS                          R1224  1289 cmc  64 CP
5 GTL                       R1225  1289 cmc  42 CP
5 Societe 950            R2382  956 cmc   44 CP
5 TL/ GTL Export    R1226 1289 cmc  60 CP
5 TL                          R1242  956 cmc   47 CP (FASA)
5 GTL                       R1240  1037 cmc   50 CP (FASA)
5 TS                           R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
7 TL                           R1283  1037 cmc   50 CP (FASA)

- Februarie 1976: apare versiunea economica GTL
- Dotari GTL: bandouri laterale din plastic, motor tip 810, de 1289 cmc, 42 CP, cu carburator simplu Solex, transmisie cu rapoarte lungi
- Apare versiunea Societe, fara geamuri laterale spate si doua locuri.
- Apare versiunea TL/GTL Export, pentru piata Nord Americana, cu motor 1289 cmc, echipat cu sisteme de depoluare.
- Serie speciala “Jet” pentru piata austriaca pe baza de TS

1977

Versiuni:
5L                                    R1220  782 cmc   35,5 CP
5L                                    R1221  845 cmc   36 CP
5 TL                                 R1222  956 cmc   44 CP
5 GTL                              R1225  1289 cmc  42 CP
5 TS                                 R1224  1289 cmc  64 CP
5 Alpine                           R1223  1397 cmc  93 CP
5 Societe 950                   R2382  956 cmc   44 CP
5 Societe 850                   R2381  845 cmc   37 CP
5 TL/ GTL Export           R1226 1289 cmc  60 CP
5 Le Car GTL/Deluxe     R1228 1289 cmc  58 CP
5 TL                                 R1242    956 cmc   47 CP (FASA)
5 GTL                              R1240  1037 cmc   50 CP (FASA)
5 TS                                 R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
7 TL                                 R1283  1037 cmc   50 CP (FASA)

- apare modelul Alpine ci motor 1397 cmc de 93 CP
- pe piata engleza Alpine se numeste Gordini
- pe GTL,TS si Alpine apare consola Radio cu difuzor incorporat
- pe piata franceza si austriaca, modelul de baza primeste un nou motor de 845 cmc (tip 800.10), 36 CP devenind R1221.
- Versiunea 1220 cu motor 782 cmc, ramane disponibil pe unele piete.
- La TS si Alpine apar farurile H4
- Alpine primeste doua faruri de ceata in spoiler
- Apare versiunea Societe R2381, cu mecanica de R1221 si suspensii de R2382 (Iunie 1977)
- Pe in loc de filtrul de aer vertical apare filtrul de aer orizontal
- Priza diagnosticare pe motor
- Pe GTL apare servofrana
- Modificat maneta schimbatorului de viteza
- Centuri de siguranta automate la toate versiunile (in afara de Societe)
- Pe TS si Alpine sunt montate geamuri laterale spate pivotante
- Le Car GTL si Le Car Deluxe pentru piata americana

1978

5L                                        R1221  845 cmc   36 CP
5 TL                                     R1222  956 cmc   44 CP
5 GTL                                  R1225  1289 cmc  42 CP
5 TS                                     R1224  1289 cmc  64 CP
5 Automatic                         R122501 1289 cmc 64 CP
5 Alpine                               R1223  1397 cmc  93 CP
5 Societe 950                       R2382  956 cmc   44 CP
5 Societe 850                       R2381  845 cmc   37 CP
5 Societe Export                  R2386 1289 cmc
5 TL/ GTL Export               R1226 1289 cmc  60 CP
5 Le Car GTL/Deluxe          R1228 1289 cmc  58 CP
5 TL                                     R1242  956 cmc   47 CP (FASA)
5 GTL                                  R1240  1037 cmc   50 CP (FASA)
5 TS                                     R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
7 TL                                     R1283  1037 cmc   50 CP (FASA)

- versiune de scoala cu dubla comanda Auto Ecole (apr 1978)
- serie speciala  Monte Carlo pe baza de TS, galben cu bari si bandouri rosii – 2400 exemplare
- apare R5 Automatic pe baza de GTL R1225, cu cutie de viteze automatica cu 3 trepte, comandata electronic. Pavilion vinil negru si bandouri plastic laterale de culoare negru mat.
- (nov 1978) serie limitata “Le Car” in stil american, bazat pe TS – 6000 exemplare.
- Serie speciala Black Beauty  pentru piata americana, pe baza de Le Car Deluxe – 2500 exemplare 
-       Serie speciala TS Rally pentru piata germana

1979

5L                                        R1221  845 cmc   36 CP
5 TL                                     R1222  956 cmc   44 CP
5 GTL                                  R1225  1289 cmc  42 CP
5 TS                                     R1224  1289 cmc  64 CP
5 Automatic                         R122503 1289 cmc 64 CP
5 Alpine                               R1223  1397 cmc  93 CP
5 Societe 950                       R2382  956 cmc   44 CP
5 Societe 850                       R2381  845 cmc   37 CP
5 Societe 1100                     R2387 1108 cmc 45 CP
5 Societe 1100  GPL           R2387 1108 cmc 41 CP
5 Societe Export                  R2386 1289 cmc
5 Le Car GTL/Deluxe          R1228 1289 cmc  58 CP
5 TL                                     R1242  956 cmc   47 CP (FASA)
5 GTL                                  R1240  1037 cmc   50 CP (FASA)
5 TS                                     R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
7 TL                                     R1283  1037 cmc   50 CP (FASA)


- noua plansa de bord la toata modelele
- scaune fata integrale tip “petale” pentru versiunile GTL, TS, Automatic si Alpine
- scaune simple redesenate pentru restul gamei
- Serie speciala Black Beauty  pentru piata americana, pe baza de Le Car Deluxe – 3300 exemplare
- Serie speciala Silver Star  pentru piata germana, pe baza de TL – 2000 exemplare

1980

5L   3p                                          R1221  845 cmc   36 CP
5L   5p                                          R1391  845 cmc   36 CP
5 TL 3p                                         R1222  956 cmc   45 CP
5 TL 5p                                         R1392  956 cmc   45 CP
5 GTL 3p                                      R1225  1289 cmc  45 CP
5 GTL 5p                                      R1395  1289 cmc  45 CP
5 Automatic  3p                            R1225  1289 cmc 55 CP
5 Automatic  5p                            R1395  1289 cmc 55 CP
5 TS  3p, 5p                                  R1224  1289 cmc  64 CP
5 Alpine                                        R1223  1397 cmc  93 CP
5 Societe 850                                R2381  845 cmc   37 CP
5 Societe 1100                              R2387 1108 cmc 45 CP
5 Societe 1100  GPL                     R2387 1108 cmc 41 CP
5 Societe Export                            R2386 1289 cmc
5 Le Car /Le Car Deluxe 3p          R1229 1397 cmc  51 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 5p          R1399 1397 cmc  51 CP
5 TL                                               R1242  956 cmc   47 CP (FASA)
5 GTL                                            R1240  1037 cmc   50 CP (FASA)
5 TS                                               R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
7 TL                                               R1283  1037 cmc   50 CP (FASA)

- apare caroseria cu 5 usi, disponibil pentru versiunile L, TL, GTL si Automatic
- sunt fabricate 1574 exemplare de 5TS cu 5 usi in perioada sept. 1979 - apr 1981.
- Clantele de la usile versiunii cu 5 usi sunt cromate in primul an de fabricatie.
- La versiunile americane Le Car si Le Car Deluxe, apare motorul tip 847 de 1397 cmc  cu catalizator ,in loc de vechiul motor de tip 810, de 1289 cmc. Versiunea Le Car e disponibila si cu 5 usi.


1981

5L   3p                                                   R1221  845 cmc   36 CP
5L   5p                                                   R1391  845 cmc   36 CP
5 TL 3p                                                  R1227  1108 cmc   45 CP
5 TL 5p                                                  R1397  1108 cmc   45 CP
5 GTL 3p                                               R1227  1108 cmc  45 CP
5 GTL 5p                                               R1397  1108 cmc  45 CP
5 Automatic  3p                                     R1225  1289 cmc 55 CP
5 Automatic  5p                                     R1395  1289 cmc 55 CP
5 TS                                                       R1224  1289 cmc  64 CP
5 Alpine                                                 R1223  1397 cmc  93 CP
5 Turbo 1                                               R 8220  1397 cmc 160 CP
5 Societe 850                                         R2381  845 cmc   37 CP
5 Societe 1100                                       R2387 1108 cmc 45 CP
5 Societe 1100  GPL                             R2387 1108 cmc 41 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 3p                  R1229 1397 cmc  51 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 5p                  R1399 1397 cmc  51 CP
5 TL                                                       R1247  1108 cmc   45 CP (FASA)
5 GTL                                                    R1247  1108 cmc   47 CP (FASA)
5 TS                                                       R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
5 TX                                                      R1249   1397 cmc   63 CP (FASA)
7 GTL                                                    R1287  1108 cmc   47 CP (FASA)

- gama ramane neschimbata, fara de 1980
- clantele de la usi negre la versiunile cu 5 usi
- apare versiunea R5 Turbo cu motor central si doua locuri, cu motor turbo de 1397 si 160 CP.
- La versiunea TL, motorul de 956 cmc este inlocuit cu motorul de 1108 cmc.
- La versiunea GTL, motorul de 1289 cmc este inlocuit cu motorul de 1108 cmc. Si cutie de viteze cu 5 trepte
- Serie speciala “Five by Renault” pentru piata engleza, bazat pe GTL – 1000 exemplare
- Apare versiunea TX spaniola cu motor de 1397 cmc
- Apare  R7 GTL cu caroserie restilizata si cu motor de 1108 cmc in loc de cel de 1037 cmc


1982

5L   3p                                                     R1221  845 cmc   37 CP
5L   5p                                                     R1391  845 cmc   37 CP
5 TL 3p                                                    R1227  1108 cmc   45 CP
5 TL 5p                                                    R1397  1108 cmc   45 CP
5 GTL 3p                                                 R1227  1108 cmc  45 CP
5 GTL 5p                                                 R1397  1108 cmc  45 CP
5 Automatic  3p                                       R1229  1397 cmc 58,5 CP
5 Automatic  5p                                       R1399  1397 cmc 58,5 CP
5 TS                                                         R1229  1397 cmc  63 CP
5 TX                                                        R1229   1397 cmc  63 CP
5 TX Automatic                                      R1229  1397 cmc 58,5 CP
5 Alpine  Turbo                                      R122B  1397 cmc  110 CP
5 Turbo 1                                                R 8220  1397 cmc 160 CP
5 Campus                                                R1221   845 cmc 37 CP
5 Societe 850                                          R2381  845 cmc   37 CP
5 Societe 1100                                        R2387 1108 cmc 45 CP
5 Societe 1100  GPL                              R2387 1108 cmc 41 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 3p                   R1229 1397 cmc  51 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 5p                   R1399 1397 cmc  51 CP
5 TL                                                        R1247  1108 cmc   45 CP (FASA)
5 GTL                                                     R1247  1108 cmc   47 CP (FASA)
5 TS                                                        R1244   1289 cmc   64 CP (FASA)
5 TX                                                       R1249   1397 cmc   63 CP (FASA)
7 GTL                                                     R1287  1108 cmc   47 CP (FASA)

-      la versiunile TS si Automatic, apare nolul motor tip 847 de 1397 cmc in loc de cel de tip 810 de 1289 cmc.
- apar versiunile de lux TX si TX Automatic, cu echipare de lux si mecanica de TS
- apare versiunea Alpine Turbo cu motor Alpine Renault de 1397 cmc Turbo de 110 CP, care inlocuieste versiunea Alpine.
- Serie speciala Atlanta penrtu piata Germana si norvegiana pe baza de TL si GTL
- Serie speciala St Tropez pentru piata elvetiana pe baza de GTL si TS
- Serie speciala Soleil  bazat pe TL pentru piata englezeasca.


1983

5L   3p                                          R1221  845 cmc   37 CP
5L   5p                                          R1391  845 cmc   37 CP
5L Elvetia  3p                               R1221  1108 cmc   45 CP
5L Elvetia  5p                               R1391  1108 cmc   45 CP
5 TL 3p                                         R1227  1108 cmc   45 CP
5 TL 5p                                         R1397  1108 cmc   45 CP
5 GTL 3p                                      R1227  1108 cmc  45 CP
5 GTL 5p                                      R1397  1108 cmc  45 CP
5 Automatic  3p                            R1229  1397 cmc 58,5 CP
5 Automatic  5p                            R1399  1397 cmc 58,5 CP
5 TS                                               R1229  1397 cmc  63 CP
5 TX                                              R1229   1397 cmc  63 CP
5 TX Automatic                            R1229  1397 cmc 58,5 CP
5 Alpine  Turbo                            R122B  1397 cmc  110 CP
5 Turbo 2                                      R 8820  1397 cmc 160 CP
5 Parisienne                                  R1222  956 cmc   44 CP
5 Campus                                      R1221  845 cmc   37 CP
5 Societe 850                                R2381  845 cmc   37 CP
5 Societe 1100                              R2387 1108 cmc 45 CP
5 Societe 1100  GPL                    R2387 1108 cmc 41 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 3p         R1229 1397 cmc  51 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 5p         R1399 1397 cmc  51 CP
5 TL                                              R1247  1108 cmc   45 CP (FASA)
5 GTL                                           R1247  1108 cmc   47 CP (FASA)
5 TX                                             R1249   1397 cmc   63 CP (FASA)

-apare versiunea Campus cu motor de 845 cmc, bazat pe R1221 in culoara visinie cu banda laterala “campus”, spoiler fata, eleron acoperis si trapa. – 5000 bucati pentru piata franceza.
-pentru pietele europene, apare seria speciala  Parisienne, bazat pe vechiul  TL de 956 cmc R1222. – 3000 exemplare.
- pentru piata belgiana apare versiunea College, bazat pe TL, cu motor de 1108 cm, R1227.
-pentru piata elvetiana, modelele de baza R1221(3 usi) si R1391 (5 usi) sunt echipate cu motoarele de pe TL de 1108 cmc de 45 CP, in locul motorului de baza de 845 cmc, plus  bara cu spoiler in loc de bara fata simpla.
-versiunea Copa Turbo pentru piata spaniola, pe baza de Apline Turbo


1984

5L   3p                                            R1221  845 cmc   37 CP
5L   5p                                            R1391  845 cmc   37 CP
5L Elvetia  3p                                 R1221  1108 cmc   45 CP
5L Elvetia  5p                                 R1391  1108 cmc   45 CP
5 TL 3p                                           R1227  1108 cmc   45 CP
5 TL 5p                                           R1397  1108 cmc   45 CP
5 GTL 3p                                        R1227  1108 cmc  45 CP
5 GTL 5p                                        R1397  1108 cmc  45 CP
5 Automatic  3p                              R1229  1397 cmc 58,5 CP
5 Automatic  5p                              R1399  1397 cmc 58,5 CP
5 TS                                                R1229  1397 cmc  63 CP
5 TX                                               R1229   1397 cmc  63 CP
5 TX Automatic                             R1229  1397 cmc 58,5 CP
5 Alpine  Turbo                              R122B  1397 cmc  110 CP
5 Turbo 2                                        R 8820  1397 cmc 160 CP
5 Parisienne 2                                 R1222  956 cmc   44 CP
5 Super Campus                             R1222  956 cmc   44 CP
5 Exclusive                                     R1227 1108 cmc  45 CP
5 Societe 850                                  R2381  845 cmc   37 CP
5 Societe 1100                                R2387 1108 cmc 45 CP
5 Societe 1100  GPL                       R2387 1108 cmc 41 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 3p            R1229 1397 cmc  51 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 5p            R1399 1397 cmc  51 CP
5 TL                                                 R1247  1108 cmc   45 CP (FASA)
5 GTL                                              R1247  1108 cmc   47 CP (FASA)
5 TX                                                R1249   1397 cmc   63 CP (FASA)


- pentru piata franceza apare versiunea speciala “Super Campus” , bazat pe vechiul TL  R1222 de 956 cmc, urmasul lui Campus, disponibil in trei culori (galben Van Gogh, visiniu si albastru Versailles), cu autocolante decorative laterale si cu echipamentul similar cu Campus.
- pentru pietele europene apare versiunea speciala Parisienne 2, identica cu Super Campus.
- In total 5000 exemplare Super Campus + Parisienne2
- Pentru piata englezeasca seria speciala 5th Avenue.
- Tot pentru piata englezeasca seria speciala Flair, bazat pe TL, cu motor de 1108 cmc.
- Pentru piata suedeza, versiune speciala Exclussive, bazat pe TL, cu motor de 1108 cmc, jante speedline, trapa si stergatoare de faruri.
-pentru piata elvetiana, modelele de baza R1221(3 usi) si R1391 (5 usi) sunt echipate cu motoarele de pe TL de 1108 cmc de 45 CP, in locul motorului de baza de 845 cmc, plus  bara cu spoiler in loc de bara fata simpla.


1985

5 Laureate L  3p                         R1222  956 cmc  44 CP
5 Laureate TL 5p                        R1397  1108 cmc 45 CP
5 Laureate GTL 5p                     R1397  1108 cmc 45 CP
5 Laureate Turbo                        R122B  1397 cmc  110 CP
5 Turbo 2                                    R 8820  1397 cmc 160 CP
5 Societe 1100                            R2387 1108 cmc 45 CP
5 Societe 1100  GPL                   R2387 1108 cmc 41 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 3p        R1229 1397 cmc  51 CP
5 Le Car /Le Car Deluxe 5p        R1399 1397 cmc  51 CP

- Gama este simplificata din cauza aparitiei Super5
- Apare seria speciala “Laureate” cu bari vopsite in culoarea caroseriei
- Toate modelele au bari fata cu spoiler
- Versiunea Laureate disponibile: Laureate L, Laureate TL, Laureate GTL si Laureate Turbo
- Banda decorativa lateral si inscriptii Laureate pe capota si hayon
- In versiunea de Baza Laureate L , reapare motorul de 956 cmc in locul motorului de 845 cmc.
- Laureate L si Laureate Turbo, disponibile numai cu 3 usi.
- Laureate TL si Laureate GTL, disponibile numai cu 5 usi.


Mai multe aici:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Ce poza faina 

renault file istorie poza Admin

45.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Un prospect foarte frumos, cu R5 LS (1974-75), gasit pe facebook.

ls



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Le Car

renault file istorie car Admin

55.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Asta cu numere de California

renault file istorie asta numere california Admin

37.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Foarte interesante aceste masini!

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111

Liviu-Florin a scris:

Foarte interesante aceste masini!

Le car, este de fapt tot un fel de R5 TS, cu motor de 1300 sau 1400 (in functie de  an), dar fabricat pentru piata americana. Este cu carburator dublu corp, dar sa vezi ce sistem de depoluare are, cu tot felul de supape si compresor de aer antrenat de pompa de apa, care baga aer in cilindrii prin niste supape. Are si catalizator. Dar comparativ cu TS-ul european, care avea 64 CP, asta are doar 51 CP.
Le Car au fost montate atat in Canada la AMC-Renault, cat si in Mexic.
A existat si versiunea Le Car Deluxe, cu faruri patrate americane cu rama cromata si cu bari proeminente.
In Europa nu prea au ajuns. Cele mai multe s-au pastrat in Mexic.
Pe piata mexicana se numeau Renault 5 Mirage.

renault file istorie aceste masini!le car, este fapt tot fel ts, motor 1300 sau 1400 (in functie Admin

40KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
In filmele frantuzesti de prin 70-80 apar o multime de R5 si in culori metalizate tare placate; vernil,maro metalizat,bej metalizat....

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111

Liviu-Florin a scris:

In filmele frantuzesti de prin 70-80 apar o multime de R5 si in culori metalizate tare placate; vernil,maro metalizat,bej metalizat....

Culorile metalizate erau optiune si se platea in plus.
Inca de la inceput din 1972 , au existat culori metalizate in paleta.
Foarte frumoase paletele de culori din anii ’70.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Ai nostri nu au nici acum atat de multe culori in paleta lor --ma refer la Dacia

pus acum 9 ani
   
mirel vicaru
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1120
Exista un R5 Le car in Braila, l-am vazut, la un moment dat voia omul sa il vanda cu 1500 lei, masina este intr-o stare destul de slaba, nu gasesc acum pozele insa pot spune ca masina avea indicatorul de viteza in mile, nu km, avea o placuta cu seria prinsa de bord. Eu tin legarura cu omul, o sa-i duc si niste piese cu primul drum la Braila si poate ca intr-o zi o sa cumpar masina.




Misu de Cluj a scris:


Liviu-Florin a scris:

Foarte interesante aceste masini!

Le car, este de fapt tot un fel de R5 TS, cu motor de 1300 sau 1400 (in functie de  an), dar fabricat pentru piata americana. Este cu carburator dublu corp, dar sa vezi ce sistem de depoluare are, cu tot felul de supape si compresor de aer antrenat de pompa de apa, care baga aer in cilindrii prin niste supape. Are si catalizator. Dar comparativ cu TS-ul european, care avea 64 CP, asta are doar 51 CP.
Le Car au fost montate atat in Canada la AMC-Renault, cat si in Mexic.
A existat si versiunea Le Car Deluxe, cu faruri patrate americane cu rama cromata si cu bari proeminente.
In Europa nu prea au ajuns. Cele mai multe s-au pastrat in Mexic.
Pe piata mexicana se numeau Renault 5 Mirage.


_______________________________________


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111

mirel vicaru a scris:

Exista un R5 Le car in Braila, l-am vazut, la un moment dat voia omul sa il vanda cu 1500 lei, masina este intr-o stare destul de slaba, nu gasesc acum pozele insa pot spune ca masina avea indicatorul de viteza in mile, nu km, avea o placuta cu seria prinsa de bord. Eu tin legarura cu omul, o sa-i duc si niste piese cu primul drum la Braila si poate ca intr-o zi o sa cumpar masina.




Misu de Cluj a scris:


Liviu-Florin a scris:

Foarte interesante aceste masini!

Le car, este de fapt tot un fel de R5 TS, cu motor de 1300 sau 1400 (in functie de  an), dar fabricat pentru piata americana. Este cu carburator dublu corp, dar sa vezi ce sistem de depoluare are, cu tot felul de supape si compresor de aer antrenat de pompa de apa, care baga aer in cilindrii prin niste supape. Are si catalizator. Dar comparativ cu TS-ul european, care avea 64 CP, asta are doar 51 CP.
Le Car au fost montate atat in Canada la AMC-Renault, cat si in Mexic.
A existat si versiunea Le Car Deluxe, cu faruri patrate americane cu rama cromata si cu bari proeminente.
In Europa nu prea au ajuns. Cele mai multe s-au pastrat in Mexic.
Pe piata mexicana se numeau Renault 5 Mirage.


Aia de culoare bej, sau ceva crem din ala metalizat? Era anunt pe 4tuning... candva prin 2011-2012.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
R5 cu 6 roti, facute pentru Paris-Dakar. Doar cateva exemplare s-au construit.
Motor central de R5 Turbo, de vreo 260 cp, si tractiune pe cele 4 roti din spate.
Caroseria in mare parte din aluminiu.
Is foarte rare si foarte scumpe (de la 50000 euro in sus).

renault file istorie roti, facute pentru doar cateva exemplare s-au central turbo, vreo 260 cp, Admin

41.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111











_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
O poza cu masina lui Ferjancz Attila. R5 Alpine Gr2
Am vazut masina pe viu in 2012 la Oldtimerexpo.
R_Alpine_Ferjancz_Attila



renault file istorie poza masina lui ferjancz attila. alpine gr2 vazut masina viu 2012 Admin

45.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
 

renault file istorie   Admin

37.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Video cu fabrica de la Flins, cand se faceau R5-uri:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Cronologia R5 pe piata germana (1972-84)
Cronologie_si_date_tehnice_R_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111
Sepand PK iranian, pe mecanica de Mazda 121 si caroserie de R5:

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48111


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la