MagnuM
Membru Senior
Din: Bucureşti / Romānia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 732
|
|
Masina este un Chevrolet Suburban V2500 Silverado 6.2L V8 Diesel, si am cumparat-o, cu un motor si o cutie de viteze, de rezerva.
Anul fabricatiei: 1991, ultimul an in care s-a mai fabricat acest model de caroserie; introdusa pe piata in 1973, a avut un usor "face-lift" in 1981.
Caroserie: din metal, cu 4 usi laterale si 2 usi in spate, 5 - 8 locuri, dispuse pe 2 - 3 randuri, montata pe sasiu cu tampoane elastice, din cauciuc. Facilitati: geamuri electrice, geamuri laterale fumurii, inchidere centralizata, aer conditionat fata, volan reglabil pe inaltime, cruise control. Dimensiuni: lungime - 5.57 m, latime - 2.02 m, fara oglinzi, inaltime - ~ 2.00 m, cu suspensia si rotile standard, ampatament - 3.29 m, ecartament fata / spate - 1.72 m / 1.66 m, distanta intre planele de asezare ale rotilor, fata / spate - 1.76 m / 1.70 m, console fata / spate - 0.86 m / 1.42 m, garda la sol fata / spate - 0.22 m / 0.22 m, cu suspensia si rotile standard. Mase: gol - 2600 kg, masa maxima autorizata - 3900 kg, sarcina utila - 1300 kg, masa remorcabila - ~ 3000 kg. Rezervor motorina - 128 l. Au fost efectuate lucrari de tinichigerie, inlocuite / completate diverse accesorii si vopsita integral. Am montat pe sasiu, in zona casetei de directie, un kit de ranforsare, format din 4 piese.
Motor: GM Detroit Diesel tip LL4, 4 timpi, diesel aspirat, injectie indirecta, racit cu lichid, blocul motor si chiulasele din fonta, chiulase interschimbabile, axul cu came in bloc, antrenat prin lant, tacheti hidraulici, pompa de injectie Stanadyne, mecanica, rotativa, cu electrovalva pentru oprire, injectoare Bosch. Masa motorului - ~ 300 kg. Caracteristici: numarul cilindrilor - 8 in V la 90 de grade, alezaj x cursa - 101 mm x 97 mm; 3.98" x 3.8", raport de compresie - 21.5, cilindree - 6217 cmc; 379 cubic inches / cin, putere - 165 CP / 3600 rpm, cuplu motor - 35.1 daNm; 25.9 lbft / 2000 rpm. Nu am intervenit... inca.
Cutie de viteze: GM Turbo-Hydramatic tip 4L80-E, cu carcasa din aluminiu, automata, cu convertizor hidrodinamic, controlata electronic, 4 viteze inainte cu suprapriza / overdrive - si una inapoi, selector de viteze pe coloana volanului, cu 7 pozitii - P, R, N, OD, D, 2, 1. Masa cutiei - ~ 115 kg. Trepte de viteza: 1 - 2.482, 2 - 1.482, 3 - 1.000, 4 - 0.750, R - 2.077. Cuplul maxim al cutiei - 120 daNm, turatia maxima de schimbare a treptelor - 5200 rpm. Nu am intervenit... inca.
Cutie de transfer: New Process tip NP 241-C, cu carcasa din aluminiu, fara diferential central, cu reductor planetar, transmiterea momentului motor la axul cardanic fata prin lant si culisanta incorporata pentru axul cardanic spate. Trepte de demultiplicare: H - 1.00, L - 2.72. Nu am intervenit... inca. Prezinta o usoara scurgere de ulei. Intentionez sa schimb cutia de transfer NP 241-C, cu o cutie de transfer NP 205, pe care am achizitionat-o deja: carcasa din fonta, fara diferential central, cu reductor cu pinioane, transmiterea momentului motor la axul cardanic fata prin pinioane si fara culisanta pentru axul cardanic spate. Trepte de demultiplicare: H - 1.00, L - 1.93.
Punte fata: GM tip Corporate 10 bolts, rigida, cu diferential simetric liber, cu 2 pinioane satelite, mecanisme de rulare libera / MRL-uri manuale in butucii rotilor si pivoti sferici. Raport punte - 3.73. Ax cardanic cu culisanta, cu articulatie cardanica simpla la punte si articulatie cardanica dubla la cutia de transfer. Diametrul coroanei - 8.5". Am inlocuit: pivotii superiori si pivotii inferiori. Intentionez sa schimb puntea fata Corporate 10 bolts, cu o punte fata DANA tip 60 King Pin, pe care am achizitionat-o deja: rigida, cu diferential simetric liber, cu 2 pinioane satelite, mecanisme de rulare libera / MRL-uri manuale in butucii rotilor, pivotii inferiori cu rulmenti de presiune si pivotii superiori cu bolturi Raport punte - 3.73. Ax cardanic cu culisanta, cu articulatie cardanica simpla la punte si articulatie cardanica dubla la cutia de transfer. Diametrul coroanei - 9.75". In perspectiva, este si achizitionarea unui blocant / autoblocant.
Punte spate: GM tip Corporate 14 bolts semi-floated / bsf, rigida, cu diferential simetric liber, cu 2 pinioane satelite si axe planetare complet incarcate. Raport punte - 3.73. Ax cardanic fara culisanta, cu articulatii cardanice simple la ambele capete. Diametrul coroanei - 9.5". Nu am intervenit... inca. Intentionez sa schimb puntea spate Corporate 14 bolts semi-floated / bsf, cu o punte spate GM tip Corporate 14 bolts full-floated / bff, pe care am achizitionat-o deja: rigida, cu diferential simetric liber, cu 4 pinioane satelite, axe planetare complet descarcate si butuci pentru roti. Raport punte - 3.73. Ax cardanic cu culisanta, cu articulatii cardanice simple la ambele capete. Diametrul coroanei - 10.5". In perspectiva, este si achizitionarea unui blocant / autoblocant.
Suspensie: rigida, cu arcuri semieliptice cu foi, numar de foi, fata / spate - 3 / 7, amortizoare dublu efect, cu gaz, numar de amortizoare, fata / spate - 4 / 2. Nu am intervenit... inca. Am achizitionat deja un kit de inaltare, cu 4 arcuri, de 2.5", cu amortizoarele si bucsele aferente.
Roti: 5 jante din tabla de otel, latime x diametru - 6.5" x 16", prinderea pe butuc, cu 8 prezoane, diametrul de dispunere al prezoanelor - 6.5", 4 pneuri BFGoodrich All Terrain T/A KO, rezerva Dayton Timberline A/T. Dimensiune pneuri - 235/85R16. Nu am intervenit... inca. Am achizitionat deja 5 jante de otel 8" x 16" si pneuri aferente: BF Goodrich Mud-Terrain T/A KM2 LT285/75R16, echivalent cu 33x11.5x16. Intentionez sa montez distantiere de 8 mm, la rotile din fata si adaptoare de 38 mm, la rotile din spate; in urma montarii distantierelor si adaptoarelor, masina va avea ecartamentul fata / spate egal - 1.736 m si distanta intre planele de asezare ale rotilor, fata / spate - 1.776 m. Piesele le-am achizitionat deja.
Frane: servofrana, cu pompa de inalta presiune, dublu circuit, hidraulica, ABS pentru axa spate, fata - discuri ventilate, spate - tamburi. Frana de stationare cu actionare prin cablu, pe rotile din spate, cu comanda la picior. Diametrul tamburilor - 13". Am inlocuit: discurile de frana, placutele de frana.
Directie: servodirectie, caseta cu circuit de bile si amortizor de socuri, hidraulic, la nivelul puntii. Transmiterea miscarii se face prin 2 bare de directie - una longitudinala si una transversala. Am inlocuit: capetele de bara, de la cele 2 bare - longitudinala si transversala. Intentionez sa schimb caseta de directie si amortizorul, cu un kit de directie PSC, pe care l-am achizitionat deja. Kit-ul cuprinde: rezervor de ulei cu volum marit, pompa servo cu debit marit, caseta de directie cu circuit de bile si iesiri hidraulice - se pastreaza si transmiterea miscarii prin cele 2 bare de directie: una longitudinala si una transversala, racorduri hidraulice, cilindru hidraulic la nivelul puntii.
Instalatie electrica: tensiune - 12 V, 2 baterii, legate in paralel, alternator Lucas AS123 100A. Sistemul de lumini, este conform cu standardul american.
Evolutia masinii, depinde direct de timpul meu liber si de prioritatile financiare de moment...
Cateva poze, asa cum l-am luat:
S02
Si cum este acum:
26.7KB
Modificat de MagnuM (acum 14 ani)
_______________________________________ "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost īn stare..." - Petre Ţuţea
|
|