CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil angel_jo
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 72 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Ma poate ajuta cineva cu identificarea acestui compresor , as avea nevoie de manual pt el , par sa lipseasca destul de multe piese. ( motorul este la 380 , butelia ii mare si pusa pe 2 sine ca si sania)
Poate trebuia sa pun la ghicitori .
34.1KB
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
|
|
Din ce se vede in poza este ECS1 sau ECS 1,5 facut de fostele Timpuri Noi, daca se poate ceva poze mai detaliate.
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Multumesc , am sa revin cu poze mai multe si indetaliate.
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Asa ccum am promis mai multe poze . Pe placuta este trecut 220/380 ( cum ar putea functiona la 220?) Ce piese imi mai trebuie la el ? ( se vede ca la blocu motor , racitor, si galeria ce uneste 2 pistoane lipseste ceva ) Un manual sau date tehnice unde pot gasi? Orice ii bine venit Multumesc.
Modificat de motanualb (acum 12 ani)
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Multumesc alexandru68, mai rar asa om.
Documentatia pt compresor ECS 1 ECS 1.5 ( ii de la coada la cap)
Modificat de motanualb (acum 12 ani)
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Poze noi surprize noi ...
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
LA compresor s-a lucrat , nu mai este mult. Pana acum s-a mai reparat acel racitor din tevi de cupru
Tevile de cupru sunt prinse in blocurile de aluminiu prin "stemuire" ,cum nu se mai practica/nu se stie acest procedeu am adaptat.Dupa curatare am uns tevile cu silicon si le-am "infipt in blocul de aluminiu pe urma le-am "bercuit" (aprox) , + un strat de silicon , la prima vedere pare a fi ok .
Pe butelie va fi prins acest ansamblu ( supapa siguranta , ceas presiune si presostat) Presostatul nu ii inventie, asa a fost din fabrica :O . Din cate am dedus din surubul de sus se regleaza presiunea max la care sa decupleze (l-am si reglat pe alt compresor, ca idee) dar momentan problema ii ca cupleaza, decupleaza prea repede , presupun ca invartind din surubul de jos(nu se vede in poza) ii voi regla presiunea minima de cuplare.(Jos unde sunt cele 2 suruble pe diagonala este un filet , practic tot ansamblu microintrerupator se fileteaza in baza)
Supapa unisens de 1" ii pe comanda .Sper sa stie sa si goleasca aerul dintre acesta supapa si motor ... daca nu o sa leg o electrovalva, selenoid care sa cupleze cand decupleaza presostatul si sa goleasca presiunea aceea sau din preosotatul cu care a venit compresosrul.. inventez eu ceva .
Aprox asa ii supapa
A venit si panoul de comanda(cel cu 2 butoane rosu si negru)... Era sa uit compresorul are propria resedinta , urmeaza izolarea termica si fonica (vata si poliester )
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 12 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
|
|
Supapa unisens o comanda presostatul la decuplare, goleste traseul de la compresor la supapa de sens pentru o pornire usoara (acel pasait care il auzim cand se opreste compresorul)
|
|
pus acum 12 ani |
|