| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: ramona23 pe Simpatie
 
 |  | Femeie 24 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 24 - 52 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Atentie!  Acest Topic este numai pentru ultra pasionati,si este si un mic ghid de reparatie.Pentru ceilalti va fi doar un motiv de plictiseala sau pierdere de timp,asa ca ii invit sa deschida alte topicuri mai interesante.                 Istoria universala ,nu moare niciodata,dar raman sau poate nu dovezi si marturii,dar daca vorbim dpdv tehnic, al evolutiei motorului cu ardere interna si a lucrurilor carora le-a dat viata, masini,motociclete, avioane,etc.,lumea intreaga este plina de o multime de  marturii si dovezi a acestor bijuterii tehnice,care putem spune ca unele dintre ele nu vor muri niciodata,incapatanandu-se sa existe, existenta care a traversat prin diverse epoci a unei civilizatii, care si atunci si acum,este inca destul de zbuciumata.Dar sa lasam cuvintele deocamdata,si sa aduc un mic elogiu pictorial,unei motociclete care,la fel ca un copil care vrea sa traiasca in burta mamei,reuseste sa supravietuiasca ,diverselor "chiuretaje" la care a fost supusa.  Prima poza cand era si ranita,si "moarta" si abandonata: 
 
 63.1KB
 
 Modificat de dimitri (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Deci este vorba despre un NSU 351 OSL,fabricatie 1938,varianta a 2-a,modelul civil,care astazi in data de 30 August 2012,am reusit sa o aduc in stadiul acesta: 
 
 72.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Iar ptr ca am ramas dator de pe finalul Topicului NSU 351 OSL din 1938,partea I , pun un moment,care am zis ca imi taie respiratia.Momentul primei porniri dupa 30-40 de ani de adormire.Back to life!  :       (Eram asa de emotionat ca a pornit la prima peda,si preocupat de functionarea pompei de ulei,ca am facut mai mult o filmare tehnica decat de ansamblu) 
 Modificat de dimitri (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Important este ca motorul merge bine si este in parametrii.Singura nemultumire este ca nu-mi incarca releul de la dinam. 
 Modificat de dimitri (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							yanysMembru Junior
 
 Din: SATU MARE
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 90
 |  | 
				
					| Felicitari ,e o motocicleta absolut superba. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							fishy86
							Moderator
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 2050
						 |  | 
				
					| Felicitari pentru munca depusa ! Se vede ca ai muncit la ea , a iesit super !
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Va multumesc ,dar mai am mult pana a o aduce aproape de adevar.Ptr originalitate,trebuie in viitor sa fac rost de o sa Drillastic,finale de evacuare,busoane la rezervorul de benzina si ulei,aripa de spate,far ,si sa-i repar dinamul original(eu am luat-o cu un dinam hand made,facut pe freza).Oricum,pana in momentul de fata,e binisor,si sper pe viitor sa-i fac si atasul.Ii da un farmec aparte.Dar pana atunci,voi mai pune poze din diverse etape ale "restaurarii".Nu de alta ,dar am ramas la rezervorul de ulei,si dupa el  urma ce era mai interesant......Rotile si Dinamul Bosch B 142 !  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							hufo
							Membru Senior
							  Din: Sighisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 3084
						 |  | 
				
					| Superb! Eu nu am inceput treaba la al meu deoarece nu am toate piesele.
 dimitri,farul este original?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							hufo
							Membru Senior
							  Din: Sighisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 3084
						 |  | 
				
					| Arata foarte bine inca putin si e gata !
  
 Succes
 
 
 43.6KB
 
 Modificat de hufo (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Multumesc , parca tu spunea-i ca ptr 60 de euro,muzeul NSU iti elibereaza un certificat de autenticitate si cu istoric,dc le trimiti seriile motocicletei? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							hufo
							Membru Senior
							  Din: Sighisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 3084
						 |  | 
				
					| stai ca nu am inteles ce vrei sa ma intrebi. offtopic :
 Pai documentul cu seriile si istoricul este una si piesele lipsa este alceva ..
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Am inteles ca dc trimiti la muzeul NSU 60 euro, si seriile motocicletei pe care o detii,iti trimite acasa un plic cu un document de autenticitate si un mic istoric al motocicletei respective ,pe baza arhivelor lor. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | hufo a scris: 
 Superb!
 Eu nu am inceput treaba la al meu deoarece nu am toate piesele.
 dimitri,farul este original?
 | 
 Farul care il am acum montat, este un far de K 750.Dar lucrez la restaurarea unui far Bosch EAS 170 de BMW R12/14 militar din anii 30-40.Am tot la el, cu exceptia cheii de contact.Si binenteles kilometrajul.Dar merge perfect cel de AWO.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							hufo
							Membru Senior
							  Din: Sighisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 3084
						 |  | 
				
					| 
 | dimitri a scris: 
 Am inteles ca dc trimiti la muzeul NSU 60 euro, si seriile motocicletei pe care o detii,iti trimite acasa un plic cu un document de autenticitate si un mic istoric al motocicletei respective ,pe baza arhivelor lor.
 | 
 
 Da este adevarat!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | hufo a scris: 
 
 
 | dimitri a scris: 
 Am inteles ca dc trimiti la muzeul NSU 60 euro, si seriile motocicletei pe care o detii,iti trimite acasa un plic cu un document de autenticitate si un mic istoric al motocicletei respective ,pe baza arhivelor lor.
 | 
 
 Da este adevarat!
 | 
 Poti sa ma ajuti si pe mine cu adresa de la muzeu si ce trebuie sa mai scriu?.Nu stiu care este procedura de aici din Romania.Si cum trimit banii?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							motoare
							Membru nou
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 43
						 |  | 
				
					| Am auzit motorul cum suna si mi-am permis sa si il si downloades.este mirific,FELICITARI!Am sa revin.Cu stima! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  |