CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Tanya321
Femeie
24 ani
Giurgiu
cauta Barbat
24 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1310- 1981 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Asta este masinuta pe care o detin acum, o Dacia 1310 din anul de fabricatie 1981, cu multe elemente si componente ale caror an de fabricatie este 1980, incerc sa postez cateva poze , pentru aceasta daca ma poate ajuta cineva cu procedura de atasare a pozelor. Multumesc.

Modificat de cristeacosminbun (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Incerc sa pun poze dupa indicatiile date pe forum de unii din voi, sper sa mearga. Am incarcat pe site-ul 99poze.ro, am linkul, dar nu stiu cum sa-l aduc in postul acesta poza cu poza.
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:


pus acum 11 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Foarte frumoasa Daciana ! Sa o stapanesti sanatos ! Si tipul ala de volan imi place mult !      

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 11 ani
   
dragoos
Membru Senior

Din: Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8824
Frumoasa masina.Pun pozele asa pentru a se vedea mai bine.



_______________________________________
Fiat 1300         1966
Skoda 1000MB  1969
Dacia 1300       1971

pus acum 11 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Salut ! Am vazut aceasta masina live ! E foarte frumoasa , pot spune ca e mai frumoasa decat in pozele puse de tn !  O stiu de cand purta numere de bucuresti !    Sa ai grija de ea ! E pacat ca foarte putine au mai ramas modelu asta ! 

pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Multumesc de ajutor cu pozele, multumesc tuturor ptr. aprecieri.
Si eu acum sunt bucuros ca masina e la mine, desi a fost foarte mult de lucru la ea cand am luat-o. Nu functiona aproape nimic la bord, nici vitezometrul, multi martori, pompa frana cu garnituri, bobina, rugina la podul pedalier la suportul cric dreapta, in spate la roata de rezerva, desi in anuntul de vanzare spunea colegul ca nu are rugina deloc.
Am puricat-o cat de mult am putut, masina nu a avut termostat, am pus, am avut de lucru si la pivoti ( e adevarat ca unii erau originali), iar acum sunt destul de ingrijorat de aripa stanga ce are rugina serioasa langa usa, dar per total, si mie imi place mult masina, ma folosesc de ea, de cand am achizitionat-o am parcurs aprox. 4000 km, din mai anul acesta.
Inca odata multumiri, si daca stie cineva vreo aripa buna de stanga, astept comunicari.


pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
In 1981  nu trebuia sa aiba bare de 1300  inguste , iar lampile de semnalizare pe fata in  panou ?

pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Salut, om-bland. Imi place numele tau de scena. Nu stiu sa-ti spun concret, dar aceasta masina este printre primele modele de 1310, pana si bordul este de renault 12 tl.

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

om_bland a scris:

In 1981  nu trebuia sa aiba bare de 1300  inguste , iar lampile de semnalizare pe fata in  panou ?

Nu, ca s-au fabricat in paralel pana in 1983!
1300 cu elemente de 1310 era mai ieftin, iar 1310 era mai scump si era mai greu de gasit. Era aproape 2000 lei diferenta intre ele!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1309
Eu as fi pastrat jentile si capacele "tzestoasa"...

pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Acum sunt in perioada in care mai am de recuperat 2 din cele 4 roti model vechi, capacele testoasa le am, asa ca daca stii 2 roti bune de 1300, anunta-ma. Multumesc.

pus acum 11 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1309
personal, nu am jenti 1300, dar ce aveau cele de pe masina?

pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
A fost o alta surpriza pe care am avut-o la achizitionarea masinii, dar am trecut peste si incerc sa le adun toate 4 rotile, desi ce gasesc deseori sunt numai indoituri si ruginituri.

pus acum 11 ani
   
bobbyxxx22
Membru Senior

Din: ramnicu valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 530
astea care sunt acum pe masina sunt dunlop sau fergat sau sunt copiile romanesti de 1301?

pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Cred ca e ultima varianta din intrebarea ta, ca nu scrie niciunde nimic pe ele dupa cum am mai vazut pe forumuri la cele frantuze.

pus acum 11 ani
   
marius1978
Membru Senior

Din: I.L.Caragiale-Dambovita
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 9467
Cosmin, nu a fost nicio surpriza cu jantele, ti-am spus ca le-am schimbat pana sa vii la mine sa vezi masina, ba chiar ti-am trimis poze cu ele, o poate confirma si un coleg de pe forum care ti-a trimis pozele si cu rugina las-o mai moale ca aia nu era masina ruginita sau poate ti-ar fi placut mai bine sa fie revopsita si plina de chit sa nu vezi rugina sau te-ai gandit ca vii la mine si vezi o masina noua ca scoasa din fabrica!
Cam toti care au vazut masina aia la mine au ramas impresionati de ea.
Spune tu aici daca nu ti-am spus pana sa vii la mine ca am schimbat jantele sau poate ai crezut ca nu ma uit si eu pe aici.
In rest, nu-ti doresc decat sa o stapanesti sanatos si fara evenimente, pentru ca e o masina rara si frumoasa.

Modificat de marius1978 (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672

marius1978 a scris:

Cosmin, nu a fost nicio surpriza cu jantele, ti-am spus ca le-am schimbat pana sa vii la mine sa vezi masina, ba chiar ti-am trimis poze cu ele, o poate confirma si un coleg de pe forum care ti-a trimis pozele si cu rugina las-o mai moale ca aia nu era masina ruginita sau poate ti-ar fi placut mai bine sa fie revopsita si plina de chit sa nu vezi rugina sau te-ai gandit ca vii la mine si vezi o masina noua ca scoasa din fabrica!
Cam toti care au vazut masina aia la mine au ramas impresionati de ea.
Spune tu aici daca nu ti-am spus pana sa vii la mine ca am schimbat jantele sau poate ai crezut ca nu ma uit si eu pe aici.

Pot confirma ce-a ce a spus Marius ! Am vazut masina in realitate ! Este mai mult decat ok ! 


pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Dragilor, sunt foarte multumit de masina acum, jantele astea chiar imi plac tare mult, imi doresc si cele cu capace ca sa am numai bine unele de iarna si altele de vara. Surpriza a fost la telefon cu jantele ca nu mai erau cele originale pe masina, si asa e , am primit poze si am trecut peste asta atunci.
In rest, tot respectul pentru Marius, ma bucur ca ajuta comunitatea cu tot felul de piese care le gasim tot mai greu, nu vreau sa intru in nici un fel de polemici cu niciunul din toti de peaici, nu este asta scopul meu in viata.
Nu fac NICI un fel de reclama nimanui, mai ales gratis, dar atentie la anunturile gen" fara pic de rugina".
Marius, imi pare rau daca nu ti-au picat bine unele afirmatii, sper sa fim bine mai departe, si sa colaboram bien toti in mentinerea in viata a pasiuni noastre ptr. asftel de masini.
Succes.


pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
Frumoasa Daciana, am mai multe piese pt 1310 daca ai nevoie, da-mi de stire.
Credeam ca lumea prefera numai 1300 frantuzesti, ca deja a innebunit lupu' cu atata Franta.. e bine ca se mai pune la punct si cate o 1310.

Cred ca am ceva jante de 1300, ma uit maine si fac niste poze.

Modificat de florin_cars (acum 11 ani)


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Salut, Florin.
Si eu sunt din Timisoara, mi-ar place sa ne auzim si sa ne vedem.
Nr. meu de telefon este 0746923093.
Cel mai mult ma intereseaza acum 2 roti de 1300 bune si o aripa stanga tot de 1300, dar nu din aceia de conex.
Multumesc.

Modificat de cristeacosminbun (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Foarte frumoasa masina.Acum am vazut-o si eu.O mai fi?

pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Da, domnul Deceneu, masina mai este si circula indiferent de vreme si conditii, este la fel de intretinuta, doar ca starea drumurilor din Timisoara dupa iarna asta mi-a afectat un pivot, mai e si bucsa de la volan si , din pacate, un clantanit metalic puternic la motor, un prieten bun mecanic mi-a zis ca e un piston.
Deci, urmeaza niste reparatii, dar multumesc de preocupare.
Desi mi-ai cumparat o masina mai noua, "second" de fapt dar din 2009, intentionez sa pastrez cat mai mult aceasta Dacia, imi place tare mult


pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Imagini noi cu ea mai aveti?

pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581
Am si eu o intrebare..in cartea de indentitate a masinii tale,la rubrica mentiuni , este trecut "Dacia 1300 cu elemente de dacia 1310" ? sau nu e trecut nimic?

_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 11 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Nu scrie nicaieri treaba asta!!!!! Ori ai citit disputa de pe Dacia Club?
In documentele masinii scrieacia 1300 sau Dacia 1310.

Spune-ne si noua ce serie de sasiu are masina ta?Ca sa vedem exact ce model este!!!


pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581
Am intrebat asta..deoarece un prieten are una dn 82,dar e modificata toata in cn4..si in carte scrie la mentiune "dacia 1300 cu elemente caroserie de dacia 1310" ,dar e clar ca asta s-a mentionat datorita modificarii masini in cn4..dar m-am contrazis cu cineva pe aceasta tema,de asta am intrebat un proprietar.

_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 11 ani
   
marius1978
Membru Senior

Din: I.L.Caragiale-Dambovita
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 9467
Este dacia 1310 si in acte si peste tot. Este din prima serie de dacii 1310, luata cu mari "interventii" la timpul ala, mi-a spus vaduva propietarului toata povestea ei fascinanta de altfel si nu erau basme, mi-a confirmat si cu poze din acea vreme.
Numarul de identificare e 526426 iar serie motor 522632.
Sper sa nu se supere Cosmin ca am dat eu datele.

Modificat de marius1978 (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Prima mea participare la un eveniment RCR:
Retroparada Toamnei 2013, unde masina a primit promisiunea de a fi atestata ca vehicul istoric.
Deocamdata astept telefoanele aferente si ma bucur ca am gasit un garaj provizoariu ptr. dansa.
Ceva poze la zi:


pus acum 10 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Revin cu poze, acum am descoperit gaura la macaroana de a atasa poze

dacia 1310- 1981 revin poze, acum descoperit gaura macaroana atasa poze

42.2KB

Modificat de cristeacosminbun (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103


pus acum 10 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

cristeacosminbun a scris:

Prima mea participare la un eveniment RCR:
Retroparada Toamnei 2013, unde masina a primit promisiunea de a fi atestata ca vehicul istoric.
Deocamdata astept telefoanele aferente si ma bucur ca am gasit un garaj provizoariu ptr. dansa.
Ceva poze la zi:


Felicitari, frumoasa masina! Vin foarte bine bandourile alea pe ea. Sunt de Renault 12, nu?

Are si bunicul meu una asemanatoare, dar din pacate e in moarte clinica. E fabricata in 83 si in certificatul de inmatriculare e trecuta ca "Dacia 1300 cu elemente de 1310". Mai multe poze si informatii puteti gasi aici: http://classiccar.3xforum.ro/post/15338 ... 1300_1310/
Sper ca mentiunile de mai sus sa nu deranjeze. Le-am facut doar pentru ca am vazut ca subiectul a fost discutat in postarile precedente. 


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 10 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1929
Este fff frumoasa si in primul rand fff rara !!!

pus acum 10 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Multumesc pentru aprecieri.
Inseamna mult pentru mine.
Spor si voua la intretinerea pasiunii ptr. clasicele noastre!


pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Salut,
Foarte frumoasa masina as pute spune ca este un unicat, in caz ca ochelarii fata sunt originalii daca nu m-a insel sunt de Renault 12 ph 2 cu decupaje interioare pentru 4 faruri dreptunghiulare cu marginile rotunjite - modelul de tranzitie ph1_ph2.

As avea niste intrebari pentru insemnarile mele:

Grila fata este din material plastic sau metal?
Ceasurile suplimentare pentru apa si ulei sunt montate de uzina?
Vitezometrul si indicatorii de bord sunt originali?

Inca o data felicitari pentru ca ai salvat aceasta masina extrem de rara si pentru modul cum o intretii


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
nu cred ca acele ceasuri suplimentare sunt de uzina montate, au aparut mai tarziu in carcasa de plastic si intoarse catre sofer din cate stiu.

tampoanele de pe bara spate sunt montate ulterior ?


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Multumesc pentru aprecieri.
Sa raspund pe rand la intrebari:
1.  Grila de fata este de metal;
2. Ceasurile de bord sunt originale, dar nu sunt Jaeger sau Veglia, sunt Takosan, si din cate am auzit, astea s-au montat pe primele 1310, inca nu se produceau la noi.
3. Tampoanele pe bari sunt de la mama lor.
4. Ceasurile suplimentare sunt montate ulterior.

Masina o intretin , dar are din pacate ceva probleme la caroserie:
- aripa sofer cu rugina multa langa stalp ( o problema des intalnita la dacii);
- 10 cm patrati rugina la oala roata spate stanga;
- 20 cm patrati rugina dreapta la partea cu suportul cric;
- partea cea mai urata este rugina care a lasat 2 gaurele la contraaripile din interiorul compartimentului motor, care am rezolvat-o temporar cu o solutie foarte buna de oprire a ruginii.

Usile nu sunt bine aliniate, adica au joc in balamale.
Pompa frana are cred probleme, ca tot arcuieste pedala dupa o anumita peioada, si am schimbat un rand de garnituri.

Deci, dupa cum se vede, nu e perfecta, daca pot spune asta, dar e frumoasa si are punctele ei forte care imi dau satisfactii.
Sa auzim de bine

Modificat de cristeacosminbun (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
daca ai schimbat garniturile, inseamna ca e ovalizata pompa inauntru.

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
daca ai schimbat garniturile, inseamna ca e ovalizata pompa inauntru.

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Da, cred ca asta este cu pompa si o voi schimba in curand.

pus acum 10 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Noutati si bucurii pe care le impartasesc cu voi:
- de curand DACIA 1310 DIN 1981 este VEHICUL ISTORIC, si se pare ca este (desi nu e 100 la suta sigur),  a doua 1310 din tara atestata, dupa una existenta prin jud. Suceava

dacia 1310- 1981 noutati bucurii care voi:- curand dacia 1310 din 1981 este vehicul istoric, pare

49.5KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

cristeacosminbun a scris:

Noutati si bucurii pe care le impartasesc cu voi:
- de curand DACIA 1310 DIN 1981 este VEHICUL ISTORIC, si se pare ca este (desi nu e 100 la suta sigur),  a doua 1310 din tara atestata, dupa una existenta prin jud. Suceava

Foarte fain!
Pai modelul asta s-afabricat pana in 1985 in aceasta configuratie. Cum l-o bagat istoric?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
Iti spun eu Misule cum s-a bagat  si modelul acesta la vehicule istorice, cand am fost si eu la RAR tot pentru atestare vehicul istoric, tipul de acolo coincidenta se face ca stia multe despre dacia  si a zis ca pana la ultimele dacii fabricate tipul sau modelul de caroserie este acelasi trecut indifferent ca este din 69 sau 89.

pus acum 10 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397

cristeacosminbun a scris:

Noutati si bucurii pe care le impartasesc cu voi:
- de curand DACIA 1310 DIN 1981 este VEHICUL ISTORIC, si se pare ca este (desi nu e 100 la suta sigur),  a doua 1310 din tara atestata, dupa una existenta prin jud. Suceava


Felicitari...
Initial cand a fost emisa cartea gresisera seria la motor? sau acum au trecut-o gresit,vad initial 622...si acum 522...!
Bafta!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Da stati ca nu inteleg!
Cum ai reusit sa atestezi istoric o masina, a carei fabricatie in versiunea respectiva s-a oprit in 1986?

In conditiile legislatiei actuale, doar peste 3 ani, va imdeplini conditiile de atestare!

Ori ai calatorit in timp,pana in anul 2016, ai facut atestarea si ai venit inapoi, ori e trucata poza, ori s-a modificat legislatia….

Ori apare ca si 1300 cu elemente de 1310?

Hai, zi-ne mai multe detalii, ca multa lume este  interesata!!

Atunci si eu am Fuego, fabricat in 1980 si a carei fabricatie s-o oprit in noiembrie 1985, a carei fabricatie s-a oprit cu un an inainte de a ta....

Cred ca s-o modificat legea, ca altfel nu are nici un sens si nici o logica.Poate colegii de la RCR ne lumineaza in acest sens.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

BTL-gordini a scris:

Iti spun eu Misule cum s-a bagat  si modelul acesta la vehicule istorice, cand am fost si eu la RAR tot pentru atestare vehicul istoric, tipul de acolo coincidenta se face ca stia multe despre dacia  si a zis ca pana la ultimele dacii fabricate tipul sau modelul de caroserie este acelasi trecut indifferent ca este din 69 sau 89.


Asta ce zici tu, nu are sens, ca daca ne luam dupa caroserie, atunci s-ar putea face atestat istoric si la un CN4 din 2004, ca si aia are aceasi cariserie.
Ai atestat istoric pe a ta, cea portocalie customizata? Se fac atestari si pentru masini modificate?     
Hai ca m-ai spart cu asta!
Inseamna ca s-a modificat legislatia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253

cristeacosminbun a scris:

Noutati si bucurii pe care le impartasesc cu voi:
- de curand DACIA 1310 DIN 1981 este VEHICUL ISTORIC, si se pare ca este (desi nu e 100 la suta sigur),  a doua 1310 din tara atestata, dupa una existenta prin jud. Suceava

In primul rand felicitari!
Stii ceva de acea Dacia 1310 de la Suceava ce zici tu ca ar fi atestata?

Legat de discutia ce a fost aici cu Dacia 1300 cu elemente uzinale de 1310 pot sa va spun ca am avut si eu o astfel de masina si intr-adevar, pe cartea de identitate era trecuta aceasta mentiune de catre cei de la RAR.
Si eu sunt foarte curios cum a putut fi atestata aceasta 1310 si nu o spun cu rautate ci chiar ma intereseaza mai ales ca am si eu Dacia 1310 dar e din 1986.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Liviu-Florin a scris:


cristeacosminbun a scris:

Noutati si bucurii pe care le impartasesc cu voi:
- de curand DACIA 1310 DIN 1981 este VEHICUL ISTORIC, si se pare ca este (desi nu e 100 la suta sigur),  a doua 1310 din tara atestata, dupa una existenta prin jud. Suceava

In primul rand felicitari!
Stii ceva de acea Dacia 1310 de la Suceava ce zici tu ca ar fi atestata?

Legat de discutia ce a fost aici cu Dacia 1300 cu elemente uzinale de 1310 pot sa va spun ca am avut si eu o astfel de masina si intr-adevar, pe cartea de identitate era trecuta aceasta mentiune de catre cei de la RAR.
Si eu sunt foarte curios cum a putut fi atestata aceasta 1310 si nu o spun cu rautate ci chiar ma intereseaza mai ales ca am si eu Dacia 1310 dar e din 1986.

Probabil ca s-a reusit modificarea legii, ca de mult se vroia dar alesii nu vroiau s-o modifice. Ar fi si timpul, ca atestarile sa se faca in functie de anul de fabricatie.
Ca alfel ar fi imposibila atestarea unei Dacii 1310, ca asta cu masca dreapta s-o fabricat pana prin 1986. Dar in paralel aparuse si cele cu masca inclinata, inca din 1984.
Parca prin toamna lui 1983, la TIB 83 aparusera primele MLS-uri cu masca inclinata, dar astea cu masca dreapta s-au fabricat pana in 1986, sau toamna lui 1985.
Cele din 84 erau inca cu aerisitoarele de pe stalpii spate ca la 1300, in 1985 tot astea cu masca dreapta erau, dar deja aripile spate erau cu aerisitoarele orizontale si cu strasina dreapta, apoi in 1986 erau deja cele cu masca inclinata, care s-au fabricat pana prin 1992, dupa care au fost doar cu masca CN1. De si CN1 aparuse deja prin 1987-88. Apoi CN2-ul cu capota fata alungita aparuse purin 1995, prin 1997 aparuse CN3-ul cu grila fata modificata, apoi in 1999 aparuse CN4 "zambet de Iliescu", care s-o fabricat pana in 2004 si respectiv 2006 in cazul papucului.
Este grea delimitarea exacta, ca modficarile s-au facut pe parcurs si erau perioade, cand se asamblau in paralel si modele mai noi si modele mai vechi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Ce vreau sa  spun e ca volanul e de modelul cu partu faruri si stopuri duble si bare de 1300,eu cred ca de aceea are bordul de renault pt ca a fost pus de cineva, si masina asta a fost tot un 1300 cu elemente de 1310ca si cel cu patru faruri si stopuri duble si bare de 1300,are bord de r12  faza 2a cu ceasuri Tacosan  nu Jeagar!

Modificat de gavrisan lucian (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

gavrisan lucian a scris:

Asta e o masina rara,si bunicu a avut una la fel era din 80,cu acelasi bord,sa va uitati atent ce ochelari are la faruri seamana cu cei pina in 86/87 dar nu sunt la fel si grila e metalica,au fost facute doar pe comanda pt.........veneau cu eticheta cu numele omului lipita pe bord,de altfel masinile pina in 84 aveau tot bord de 1300, si modelul de tapiserie in doua culori...,asta chiar e alceva si cine are asa ceva trebuie sa fie foarte mindru ,si eu tinjesc dupa asa ceva si nu ma las pina nu gasesc una!

Asta e din primele serii. Mai era una de vanzare cu ceva vreme in urma.
Are bord plansa de bord de R12 TS si ceasuri takosan, ca asa erau primele exemplare, ca romaanii inca nu asimilasera fabricarea bordului.
Bordul era inca din 1980 si din asta si de 1300, ca treptat s-o trecut de la 1300 la 1310.
Faza e ca la Dacia totdeauna s-o trecut treptat de la un model la alta  si totdeauna au existat modele hibride din aceasta cauza. Dar asta este 1310 din prima serie, care s-a fabricat pana in 1986 si de aia is curios cum s-o facut atestarea, ca legea actuala nu permite atestarea, decat de la 30 de ani de la oprirea productiei, si asta in cazul de fata ar fi in 2016.
De aia ma framanta faza asta, ca si eu am Fuego din 1980, la care s-o facut un faceluft minor in 1983 dar s-o fabricat pana in noiembrie 1985, deci daca la dacia s-a facut cumva smecheria, ca sa fie fentata legea, atunci teoretic o pot face si eu la Fuego, ca sa nu trebuiasca sa astept pana in 2015, ca eu nu dau 625 euro timbru de mediu la talharii de la  mediu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

gavrisan lucian a scris:

Ce vreau sa  spun e ca volanul e de modelul cu partu faruri si stopuri duble si bare de 1300,eu cred ca de aceea are bordul de renault pt ca a fost pus de cineva, si masina asta a fost tot un 1300 cu elemente de 1310ca si cel cu patru faruri si stopuri duble si bare de 1300,are bord de r12  faza 2a cu ceasuri Tacosan  nu Jeagar!

Nu! Asa au fost din fabrica cu bordul asta de R12 TS si cu ceasurile Takosan. Ceasurile de 1310, la electroprecizia doar prin 1982 incepusera sa le produca. Din 1982 au inceput si romanii sa fabrice plansa de bord, dar la ai nostrii nu mai existau gaurelele pentru boxa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Am demontat un bord de R12(phase 2) pentru a-l curata si reconditiona.
Cele romanesti sunt din spuma poliuretanica turnata sub presiune si invelita in vinil subtire.Crapa foarte repede din cauza soarelui.
Cele frantuzesti au imbracamintea de vinil gros flexibil aplicata peste un strat de burete.

dacia 1310- 1981 demontat bord r12(phase pentru a-l curata romanesti sunt din spuma turnata sub

35.2KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Alta

dacia 1310- 1981 alta

41.3KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Din nou

dacia 1310- 1981 din nou

35.4KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

deceneu32 a scris:

Am demontat un bord de R12(phase 2) pentru a-l curata si reconditiona.
Cele romanesti sunt din spuma poliuretanica turnata sub presiune si invelita in vinil subtire.Crapa foarte repede din cauza soarelui.
Cele frantuzesti au imbracamintea de vinil gros flexibil aplicata peste un strat de burete.


  Asa e facuta si la R15/17 phase2, nu apar crapaturi, nici dupa ani de zile de stat in soare. GTL-ul meu a stat saraca acolo in spatele blocului, din 1992, pana in 2011, cand l-am cumparat si nu are nici macar o fisura pe bord.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Facute cu cap!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

deceneu32 a scris:

Am demontat un bord de R12(phase 2) pentru a-l curata si reconditiona.
Cele romanesti sunt din spuma poliuretanica turnata sub presiune si invelita in vinil subtire.Crapa foarte repede din cauza soarelui.
Cele frantuzesti au imbracamintea de vinil gros flexibil aplicata peste un strat de burete.

Dupa ce l-ai belit asa, le mai poti pune totul la loc, ca sa se aseze toate la locul lor?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
In iarna lui 80 bunicu a cumparat un 1310 ca masina de mai sus dar bleo 61 cu bord de 1310 cu ceas fara turometru si fara ceasuri de apa si ulei in dreapta deci cu ceas romanesc nu cu bord de r 12 si masina era tot o comanda speciala avea pe bord deasupra ceasurilor scris numele bunicului.Seara am fost in BJATM unde era garnitura de tren incarcata cu masini,si erau patru dacii la fel ca a lui bunici,toate aveau acelasi bord si erau aceeasi culoare,dar nu aveau bord de r 12,ramin la parera mea NU E BORDU EI!!!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Ba e bordul ei original, ca a fost un lot care avea bord de R12 si ceasuri Takosan. Si plafonierele erau din alea mici ca la R5, care nu au intrerupator ci se aprind prin balansare.
Si lotul ala de borduri de la iceput, au fost borduri de R12 turcesti, de aia au ceasuri Takosan si nu Jeager sau Veglia. Apoi incet au inceput sa le produca si ai nostrii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860

Misu de Cluj a scris:

Ba e bordul ei original, ca a fost un lot care avea bord de R12 si ceasuri Takosan. Si plafonierele erau din alea mici ca la R5, care nu au intrerupator ci se aprind prin balansare.

Da plafonierele erau,dar volanul e de modelul cu bord de 1300, nu ar fi pus volanu la bordu ala,ar fi trebuit sa aiba si consola cu radio lira si un dufuzor,stiu foarte bune ce ar trebui sa fie,doar am avut masina pina in 88!!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Volanul ar trebui sa fie cu 4 spite, cu bordul asta nu a fost volan cu 2 spite. Ala intr-adevar a fost schimbat, sau o fi original, ca pe vremea aia se monta ce era la indemana. Stim cu totii ca la inceputul anilor '80 s-au fabricat o gramada de strutzocamile. Si consola ar trebui sa fie intr-adevar.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Masina din punctul meu de vedere a fost o 1300 cu patru faruri si stopurii duble si cu ornament pe capota spate si colturile de la aripi,inca mai sunt pe strazi modelui asta,dar la masina asta sa mai adaugat barele si bordul,volanul a ramas cel de 1300 consola nu a avut si nici nu ia pus,asta e,dar oricum masina e frumoasa!

pus acum 10 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Volanul asta a fost la bordul asta, n-au fost numai cu 4 spite, n-a fost volan din asta la cele cu bordul romanesc de 1310, asta-i adevarat. Inclin sa cred ca asta a fost configuratia initiala.

pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

Misu de Cluj a scris:


Dupa ce l-ai belit asa, le mai poti pune totul la loc, ca sa se aseze toate la locul lor?

Normal,maine ii fac o poza!


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Volan cu patru brate s-a montat pe variantele MS si MLS.Dacia lui este varianta standard.


S-au montat patru modele de borduri,in functie de echipament:
JAEGER

VEGLIA&TAKOSAN

ELECTROPRECIZIA(IEPS)


Au existat si modele cu bare de protectie fara flapsuri laterale de cauciuc,ca la Renault 12(phase 2):


Modificat de deceneu32 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
nah, ca faza cu barile gen R12 faza 2 n-o stiam. Am vazut destule "Dacii" in tinerete si credeam ca sunt de fapt R12 cu barile astea...

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Interesante poze cu 1310 break din 1980, ca oficial a fost lansat in 1984.
Oricum la inceputul anilor 80 nu prea vedeai Daci 1310 pe strazi, ca erau extrem de rare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Am revenit de la munca acum, sambata seara, si m-am speriat cat de multe discutii a iscat atestarea masinii..
Eu stiu ca o detin, am fost cu ea la Retroparada si am intrebat daca se poate atesta, si asta e rezultatul, fara sa ma documentez cu nimic inainte.
Sper sa auzim numai de bne, si doresc tuturor posesorilor de masini vechi si ingrijite, orice marca ar fi, sa le poata atesta daca doresc asta...
Cu respecte tuturor.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

cristeacosminbun a scris:

Noutati si bucurii pe care le impartasesc cu voi:
- de curand DACIA 1310 DIN 1981 este VEHICUL ISTORIC, si se pare ca este (desi nu e 100 la suta sigur),  a doua 1310 din tara atestata, dupa una existenta prin jud. Suceava

Acuma vad care este smecheria!
Ca initial masina era omologata ca si Dacia 1310, care nu se incadra sa fie atestata istoric, apoi cei de la RAR au facut o smecherie si au schimbat numarul de omologare la rubrica 5 si l-au transformat in Dacia 1300 cu elementre de 1310.
Foarte tare smecheria. Deci daca ai o Dacie 1310, model fabricat pana in 1986, te duci la RAR si ti-l transforma in Dacia 1300, care s-o fabricat pana in 1983 si  astfel se fenteaza legea.
Totusi, decat sa se recurga la astfel de artificii, nu ar fi fost mai simplu, modificarea legii, ca atestarile sa se  faca la 30 de ani de la data fabricatiei?
In orice caz, este o metoda de fentare a legii, foarte smechera
E o chestie la limita legii, dar cum Romania este tara tuturor posibilitatilor si tot ce face RAR-ul este legal, atunci si faza asta poate fi considerata legala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574

Misu de Cluj a scris:

Acuma vad care este smecheria!
Ca initial masina era omologata ca si Dacia 1310, care nu se incadra sa fie atestata istoric, apoi cei de la RAR au facut o smecherie si au schimbat numarul de omologare la rubrica 5 si l-au transformat in Dacia 1300 cu elementre de 1310.

Nu inteleg,unde scrie?Te referi la numarul de omologare 00526426?

dacia 1310- 1981 misu cluj vad care este smecheria! initial masina era omologata dacia 1310, care

49.8KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Ala e seria.
Ma refer la numarul de omologare-tip - Rubrica 5
Ala cu AADA.....
A fost schimbat codul de omologare-tip, in rest fisa a ramas identica.
Mare smecheri astia de la RAR..., si astfel se baga la istorice un model de masina fabricata pana in 1986


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Am inteles!
Si cum ar fi trebuit sa fie in mod normal numarul de omologare pentru o Dacie 1310 din 1981?Astea sunt coduri interne ale RAR.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Eu nu am 1310, dar probabil e codul din prima rubrica. Daca ai 1310, vezi codul la rubrica 5.
Faza e ca in 1981 se fabrica si 1310 si 1300 si 1300 cu elemente de 1310, care au coduri diferite.
Interesant ca aici scrie AADA1400...
Ceea ce in mod logic ar trebui sa fie Dacia 1400 cu motor 102-00, dar in cazul de fata are motor 810-99.
Oricum cei de la RAR se pricep foarte bine, ca la mine la Lastun mi-au explicat ca "Asta are motor in 2 timp ca nu i se vad supapele"


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Referitor la numarul de omologare, nu cred ca aia e smecheria. Ala se schimba acum la toate masinile care au cartea completata inainte de nu mai stiu ce an. Anul asta, la toate masinile cu care am fost la RAR au schimbat nr. de omologare.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

tavi_dacia1100 a scris:

Referitor la numarul de omologare, nu cred ca aia e smecheria. Ala se schimba acum la toate masinile care au cartea completata inainte de nu mai stiu ce an. Anul asta, la toate masinile cu care am fost la RAR au schimbat nr. de omologare.


De aia le schimba pentru ca baza lor de date e plina de greseli, si cand isi dau seama le corecteaza (dar tot pe cheltuiala  ta).
Si la Vw broaste, e plina tara cu 1300 cu cod de omologare de 1302 si tot felul de minuni.
Si sa stii, ca tocmai cu codurile de omologare se fac smecherii si tot felul de manevre!
Pai tocmai de aia am zis ca e bine sa facem o mica baza de date, ca numarul de omologare-tip este identitatea modelului respectiv.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Ativix
Membru nou

Din: bucuresti - buftea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 14
E o mare ameteala

De exemplu:

Dacia 1300 , fab 1982,  trecuta in carte cu AADA1300.. . si cu mentiunea "elemente uzinale de 1310" specificata in CIV.

4 faruri/ stopuri duble / bari 1300/ bord 1300/ volan 4 spite.

Dacia 1310 , fab 1981 , trecuta in carte cu AADA1100 .., fara mentiune in CIV

4 faruri / stopuri duble / bari 1310 / bord 1310 / volan 4 spite


Dacia 1300 fab. 1981.

4 faruri/ stopuri mici/ bari 1300/ bord 1300/ volan 2 spite.


Masinile descrise mai sus  asa au iesit din fabrica. 


pus acum 10 ani
   
Keo
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 5

CatalinSV a scris:

Am intrebat asta..deoarece un prieten are una dn 82,dar e modificata toata in cn4..si in carte scrie la mentiune "dacia 1300 cu elemente caroserie de dacia 1310" ,dar e clar ca asta s-a mentionat datorita modificarii masini in cn4..dar m-am contrazis cu cineva pe aceasta tema,de asta am intrebat un proprietar.

Mentiunea e facuta pentru modelele 1300 care aveau ceva de 1310, din fabrica.
Am eu asa ceva, din 82, si are doar motorul si 4 faruri, cu masca metalica. In rest, e 1300 toata. Si e originala, 39.000 km.


pus acum 10 ani
   
urgenteauto
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 188
Mai exista masina? IN ce stare mai este? Se mai ocupa proprietarul de ea sau a ajuns la Remat? Nici un update de 3 ani

_______________________________________
Automobilul este un obiect de comunicare directă cu oamenii, el ne poartă de-a lungul ţării şi de-a latul moravurilor mai puţin cunoscute.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

urgenteauto a scris:

Mai exista masina? IN ce stare mai este? Se mai ocupa proprietarul de ea sau a ajuns la Remat? Nici un update de 3 ani

Te rugam sa-ti faci prezentarea la rubrica prezentare forumisti!

Masina este de vanzare pe olx.ro


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Prezentarea e facuta de ceva vreme. Multumesc.
Dumneata ai fost primul care mi-ai urat '' bun venit '' in 2012...

Modificat de cristeacosminbun (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Mesajul ii era adresat userului cu o postare la activ, care a pus intrebarea... 

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

iustin.nt a scris:

Mesajul ii era adresat userului cu o postare la activ, care a pus intrebarea... 

Exact!            


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
cristeacosminbun
Membru Activ

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 103
Am inteles si eu acuma. Zi buna tuturor!

pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la