CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Roxxy22 25 ani
| Femeie 25 ani Cluj cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Sá vá prezint o raritate, una dintre cele 34 masini de Rally din categoria tipul DS, care din pácatre nu este a mea, ci a unui prieten al cárui tatá a fost mecanicul echipei de Rally oficiale al facbricii Citroen in anii 60-70, si pilot de incercare inainte tot la aceastá minunatá firmá .( de aici posibilitatea achizitionárii masinii dupá iesirea la pensie ) Sá nu uitám cá Citroenul a fost intotdeauna unul dintre cei mai mari campioni le Rally in lume, si chiar in zilele noastre Sebastian Loeb si Daniel Elena, au devenit campioni mondiali a 7 -a oará consecutiv cu Citroenul WRC ....iar in raliul Paris-Dakkar finlandezul Ari Vataneen a fost de 3 ori campion cu Citroenul ZX al fabricii ) Masina are un palmares foarte bogat , ultima sa participare la Rally -categoria oldtimer o are incá reprezentatá cu stickere pe lunetá. Are insá si nisip rosu de Algeria, Tunisia , coasta de fildes sub bord, si in pártile mai ferite ale caroseriei, acetse tári reprezentánd instantanee din viata zbuciumatá al acestei perle .Si ea va fii expusá in Budapesta la salonul Oldtimer Show. Dar sá lásám pozele sá vorbeascá .....
32KB
Modificat de cv2adi (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
tot Monsieur Ricou ...
36.5KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cristian crudu
Membru Senior
Din: iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 293
|
|
...si asa cum ii spune si numele nu doar istorie pura pe roti ci o "zeitate" pe roti. ma intreb cate idei si inovatii au intrat in acest model de masina, pentru ca in cea de serie aproape ca era un OZN. inca o data mi-am incantat sufletul cu o bijuterie "de razboi"...pardon, de raliu (deh, cam tot aia ptr mine). succes in toate proiectele!
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
cristian crudu a scris:
...si asa cum ii spune si numele nu doar istorie pura pe roti ci o "zeitate" pe roti. ma intreb cate idei si inovatii au intrat in acest model de masina, pentru ca in cea de serie aproape ca era un OZN. inca o data mi-am incantat sufletul cu o bijuterie "de razboi"...pardon, de raliu (deh, cam tot aia ptr mine). succes in toate proiectele! |
multumsec Cristian, la fel vá doresc . cu stimá
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte interesanta! In aprilie am avut ocazia sa ma dau cu aceasta masina, pe post de copilot. Are un comportament foarte diferit, fata de DS-ul de serie!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
Sutica
Membru Senior
Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Foarte interesanta! In aprilie am avut ocazia sa ma dau cu aceasta masina, pe post de copilot. Are un comportament foarte diferit, fata de DS-ul de serie! |
eu zic cá nu-i foarte diferit ci putin mai tare in suspensie, mult mai multi cáluti sub capotá care conferá dinamicitate, iar datoritá reducerii greutátii zboará mai usor peste gropi .... Zi-am oferit posibilitatea conducerii, dar nu prea ai avut chef cá te-a furat feelingul 2 cv-acadiane....
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Sutica a scris:
Foarte frumoasa ! |
multam suticá, eu insá te invidiez ptr frumusica visinie pe care o tot adnir in poze. s-o folosesti sánátos .
|
|
pus acum 12 ani |
|
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
|
|
Foarte interesanta masina precum si povestea ei! Sa mai faci Adi poze la interior si la detaliile inedite ce o diferentiaza fata de "zeita" de serie! Cam ce lucrari veti face la masina? Va fi vopsita? Aceeasi culoare? Cum sta cu partea mecanica? Necesita ceva interventii? Spor la treburi Adi!
|
|
pus acum 12 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Liviu-Florin a scris:
Foarte interesanta masina precum si povestea ei! Sa mai faci Adi poze la interior si la detaliile inedite ce o diferentiaza fata de "zeita" de serie! Cam ce lucrari veti face la masina? Va fi vopsita? Aceeasi culoare? Cum sta cu partea mecanica? Necesita ceva interventii? Spor la treburi Adi! |
Multumesc -Dragá Florine, sincer vorbind , nu am postat poze despre motor, si interior, masina fiind intr-o stare precará din pácate..... Compartimentul motor e plin de noroi, ulei, etc....iar din interior am scos cca jumat de roabá de pámánt, nisip, flacoane, etc, deoarece in ultimii ani aceastá masiná a fost folositá de un cunoscut al prietenului meu pe drumuri desfundte zilnic, pe timp de iarná, in západá si báltoace prin care treceau doar masinile de teren mari..... Deci a ajuns intr-o stare amárátá, cred cá-i va urma rándul peste 2-3 ani si ei sá intre in halá... Tocmai din aceste motive, organizatorul expoului nu este incá hotárát s-o expuná sau nu, chiar dacá e o raritate ! Eu , cunoscándu-i standardele de nivel din anii anteriori, nu má mir, deci astept deocamdatá ráspunsul lui, ce sá facem : ? Dacá te uiti bine pe aripa dreapta fatá si usa dreapta are julituri , cel care a folosit-o a dat de stálpul portii, in spate i-a tocit bara de protectie dánd in coltul casei sale , etc...maaare pácat cá a fost imprumutatá !!!! dar cred cá si prietenul meu si-a dat seama de acest lucru. Acum am lucrat la Prestige, masina care mi-a máncat nervii, zilele si mi-a scos peri albi páná a intrunit in toate detaliile sale nivelul de restaurare dorit de mine, insá a trebuit sá fac niste compromisuri ici-colo ..... Sá ne reauzim cu bine.Sánátate intregii Familii !
Modificat de cv2adi (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
Sutica
Membru Senior
Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
|
|
cv2adi a scris:
Sutica a scris:
Foarte frumoasa ! |
multam suticá, eu insá te invidiez ptr frumusica visinie pe care o tot adnir in poze. s-o folosesti sánátos . |
Multumesc domnu Adi ! Si ale dumneavoastra sutici sunt frumoase !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Mersi in numele proprietarului ....
|
|
pus acum 8 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
Si totusi... care sunt modificarile facute pentru a deveni o masina de raliu?
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
vio16 a scris:
Si totusi... care sunt modificarile facute pentru a deveni o masina de raliu? |
In ptimul ránd caroseria scurattá la doar 2 usi in loc de 4 , ranforsarea ei in mai multe puncte, motor "enervat la 124 cai, "colectoare tip "macaroane ",scaune schimbate, si bineánteles omologare conformá normelor anilor 60, 70 cánd incá aceastá masiná participa efectiv la aceste concursuri si alte mici "máruntisuri " tehnice
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Un film original al fabricii Citroen despre Raliul din Maroc 1971 (cánd exista incá o lume pasnicá, prima aparitie in Raliu al Citroenului SM, si prima sa victorie .... dupá care au urmat multe alte victorii ale fabricii Citroen , páná in zilele noastre , cánd a cástigat de 9 ori consecutiv titlul de campion mondial absolut .... Aici puteti urmári vantajele suspensiei hidropneumatice !!!! Distractie plácutá !
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Sau ZEITA (aici variante cu 4 usi de serie ) .... cu avantajul indubitabil al suspensiei hidropneuamtice care-i conferá un surplus fatá de celelalte vehicole participante ..... pe primele 3 locuri, binánteles 3 Citroenuri !!!!!
|
|
pus acum 8 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Interesante clipurile!
Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
iulian'71
Membru Activ
Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112
|
|
Frumos DS, chiar uitasem ca au fost si cateva coupe-uri. Nasul meu de botez a avut doua DS-uri, unul cu faruri rotunde din prima generatie si unul din cea de a doua generatie, amandoua fiind de culoare gri, asemanator al doilea cu al lui cv2adi. Asta se intampla prin '68 si respectiv '72.
Modificat de iulian'71 (acum 8 ani)
_______________________________________ Grabestete incet ca tot acolo ajungi.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
iulian'71 a scris:
Frumos DS, chiar uitasem ca au fost si cateva coupe-uri. Nasul meu de botez a avut doua DS-uri, unul cu faruri rotunde din prima generatie si unul din cea de a doua generatie, amandoua fiind de culoare gri, asemanator al doilea cu al lui cv2adi. Asta se intampla prin '68 si respectiv '72. |
Inseamná cá era un OM important , fiindcá pe vremea aceea nu oricine putea dobándi un DS, nu numai datoritá faptului cá erau enorm de scumpe, insá aveai nevoie si de acordul ministerelor s-o poti aduce in tará .... As fii fost interesat ce iti povestea ca proprietar al unei astfel de masini in " epoca Daciilor " in Romania ???? Cum se descurca cu service-ul, unde le ducea la reparat dacá se stricau, cum era cálátoria cu ele ....etc
|
|
pus acum 8 ani |
|
liviu59ro
Membru Senior
Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
|
|
Foarte frumos Citroen-ul coupe de raliu, pe care am avut placerea sa- l admir "live"!
|
|
pus acum 8 ani |
|
liviu59ro
Membru Senior
Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
|
|
Un alt Citroen coupe am avut ocazia sa-l admir la o expozitie in Franta, cred ca sunt din aceeasi serie restrinsa!
65.6KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
liviu59ro
Membru Senior
Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
liviu59ro
Membru Senior
Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
liviu59ro
Membru Senior
Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
|
|
Si totusi dintre cele doua minunatii, cea a prietenului Gomer din Ungaria este mai frumoasa!
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Multumesc ptr poze dragá Liviu, má bucur cá le-ai postat aici. Aceasta este cealaltá masiná, pe care o cunoaste si Gomer, nr 14 a fost coechipierul masinii lui, cu nr 3 , in vremurile demult apuse, alergau bará la bará sá ducá spre izbándá faimoasa marcá Citroen , cu mare succes. Palmaresul fabricii in "sectorul " Raliurilor internationale, este unul de mare succes, care páná in zilele noastre a adus omagiul si recunoastinta multor specialisti din domeniul auto din toatá lumea . Sper sá ne revedem cát mai curánd,cu toti prietenii mei din frumosul Maramures !!!!
Modificat de cv2adi (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
liviu59ro
Membru Senior
Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
|
|
Masini formidabile si cu istoric impresionant,ma bucur ca, asemenea masini exista in cercul nostru de prieteni apropiati! Suntem onorati sa va avem invitati de onoare alaturi de noi la cit mai multe evenimente auto retro, de fiecare data ati oferit un plus de stralucire intilnirilor noastre cu minunatele voastre masini!
62.2KB
Modificat de liviu59ro (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
cv2adi a scris:
vio16 a scris:
Si totusi... care sunt modificarile facute pentru a deveni o masina de raliu? |
In ptimul ránd caroseria scurattá la doar 2 usi in loc de 4 , ranforsarea ei in mai multe puncte, motor "enervat la 124 cai, "colectoare tip "macaroane ",scaune schimbate, si bineánteles omologare conformá normelor anilor 60, 70 cánd incá aceastá masiná participa efectiv la aceste concursuri si alte mici "máruntisuri " tehnice |
Ce greutate avea caroseria in 2 usi in varianta pregatita pentru raliu?
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
vio16 a scris:
cv2adi a scris:
vio16 a scris:
Si totusi... care sunt modificarile facute pentru a deveni o masina de raliu? |
In ptimul ránd caroseria scurattá la doar 2 usi in loc de 4 , ranforsarea ei in mai multe puncte, motor "enervat la 124 cai, "colectoare tip "macaroane ",scaune schimbate, si bineánteles omologare conformá normelor anilor 60, 70 cánd incá aceastá masiná participa efectiv la aceste concursuri si alte mici "máruntisuri " tehnice |
Ce greutate avea caroseria in 2 usi in varianta pregatita pentru raliu? |
860 kg dupá "cartea de omologare tehnicá a masinii ) in cotrast cu 1270 kg a limuzinei de serie cu 4 usi !
|
|
pus acum 8 ani |
|
iulian'71
Membru Activ
Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112
|
|
cv2adi a scris:
iulian'71 a scris:
Frumos DS, chiar uitasem ca au fost si cateva coupe-uri. Nasul meu de botez a avut doua DS-uri, unul cu faruri rotunde din prima generatie si unul din cea de a doua generatie, amandoua fiind de culoare gri, asemanator al doilea cu al lui cv2adi. Asta se intampla prin '68 si respectiv '72. |
Inseamná cá era un OM important , fiindcá pe vremea aceea nu oricine putea dobándi un DS, nu numai datoritá faptului cá erau enorm de scumpe, insá aveai nevoie si de acordul ministerelor s-o poti aduce in tará .... As fii fost interesat ce iti povestea ca proprietar al unei astfel de masini in " epoca Daciilor " in Romania ???? Cum se descurca cu service-ul, unde le ducea la reparat dacá se stricau, cum era cálátoria cu ele ....etc |
Service-ul il facea de regula la Ciclop, de altfel stiu ca de la Ciclop a cumparat pe unul din ele. Tata le-a condus pe amandoua din ce stiu. Nasul meu de botez era inginer la baza, insa dupa 1962 a avut numai functii de conducere si de aici relatiile sale cu multi stabi ai vremii. Mai stiu ca tot in anii '70 a facut o calatorie prin vest cu DS-ul, Austria, Franta,Elvetia si Italia unde a fost impresionat de vestita autostrada Del Sole ce leaga nordul de sudul Italiei.
_______________________________________ Grabestete incet ca tot acolo ajungi.
|
|
pus acum 8 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
|
pus acum 8 ani |
|