CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: iris22
| Femeie 22 ani Bucuresti cauta Barbat 32 - 63 ani |
|
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
|
|
am facut un topic aici cu poze si descriere: iar dre73 m-a indrumat sa intreb si aici la utilaje grele..
_______________________________________ !!!!!!!!!!!!! URGENT:
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
ymacandy
Membru Activ
Din: Tirgu-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 191
|
|
Piesa din pozele tale imi pare a fi supapa de descarcare rapida si vine montata la sistemul de franare pt frama de stationare de la Raba. In partea de sus vine aer din intalatie (robinetul este deschis, maneta este eliberata), membrana din supapa este comprimata (orificiu din partea de jos este inchis) si aerul se duce prin gaurile laterale la camerele de franare. Cand robinetul este inchis (frana de mana trasa) nu mai vine aer in camerele de franare, arcurile din camerele de franare se destind (se realizeaza franarea de stationare) aerul se intoarce pe conducta in supapa, membrana deschide orificiul de jos si aerul este eliberat afara. Se aude acel suflu puternic undeva intre camerele de franare. Ea vine montata pe sasiu prin prinderea aceea in cele doua suruburi de 8mm. Cand supapa este defecta, "fasaie" descarca aerul din camere iar rotile spate tind sa mearga infranat si se incing maiurile. Supapa ta oricum nu mai este buna, membrana din ea pare coapta si corpul de aluminiu este corodat.
Modificat de ymacandy (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
|
|
pe corp scrie PAT APRIL 11, 1922
patentul piesei sa fie din 11 Aprilie 1922, asa antic e modelul dupa care s-a fabricat? nu s-a mai innoit tehnica utilajelor de atunci?
mie membrana mi se pare buna, nu pare coapta, iar corpul e murdar cred, fiind din Al nu are cum sa fie ruginit, iar corodat nu prea, doar ca am facut poza seara in casa cu blitul, aparatul fiind un telefon de 2MP, deci multa lumina in mediu semi-intunecat..a iesit prea expusa poza.
revin cu poze maine pe lumina..poate mai e buna.
_______________________________________ !!!!!!!!!!!!! URGENT:
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Chiar daca scrie acel an pe piesa , parerea mea este ca utilizarea aluminiului in industria automobilului a fost de data mai recenta. Conform Wikipedia , productia aluminiului era relativ mica in anul 1922 si foarte costisitoare deoarece utiliza cuptoare care consumau foarte multa energie electrica .,,Metalurgia aluminiului
Aluminiul poate fi obtinut din Al2O3 sau din AlCl3 prin reducere cu metale. Reducerea nu se poate face cu carbon, deoarece s-ar forma Al4C3. AlCl3 + 3Na - Al + 3NaCl Industrial, aluminiul poate fi obtinut prin prelucrarea bauxitei, care poate avea loc in 2 faze: Prepararea aluminei (Al2O3), proces prin care se separa alumina de celelalte impuritati, precum Fe2O3, SiO2, TiO2, etc. Aceasta preparare are loc prin procedeul Bayer, bauxita fiind calcinata la temperatura de 700 °C intr-un cuptor rotativ, in scopul deshidratarii si distrugerii materiilor organice. Are loc un proces de macinare fina si apoi o incalzire sub agitare cu o solutie de NaOH concentrata in autoclave aflate sub presiune de 5 atmosfere si temperaturi de 160-180C, timp de cateva ore. Oxidul de aluminiu trece in solutie sub forma aluminatului de sodiu, Na[Al(OH)4]. Amestecul se filtreaza, solutia de aluminat de sodiu fiind separata de noroaiele-rosii, bogate in Fe2O3 si aluminosilicatul de sodiu insolubil format ca produs secundar, conform reactiilor: SiO2+2NaOH = Na2SiO3+H2O 2NaAlO2 + 2Na2SiO3 + 2H2O = 3Na2O*Al2O3*2SiO2*2H2O" conform Wikipedia. Producerea si prelucrarea aluminiului necesita o temperatura foarte mare, presiune si alte conditii grele de obtinut si abia dupa cel de-al doi-lea razboi mondial a fost folosit in industria auto acest material . Anul 1900 marchează perioada cānd producția mondială de aluminiu a ajuns la 6700 de tone, 1939 cu 700000 de tone și 1943 cu 2.000.000 de tone, datorită celui de-al Doilea Război Mondial. De atunci, producția crescuse mai mult decāt cea a celorlalte metale neferoase.(citat dupa wikipedia) Repet , este doar parerea mea si nu trebuie neaparat sa tii cont de ea. Poti sa incerci si pe motociclism.ro , unde sint forumisti cu o inalta pregatire tehnica vis-a-vis de unele piese inter/ante belice. Nu am idee ce poate fi respectiva piesa , nu am vazut probabil niciodata asa ceva , insa am cautat pe net sa pot da un raspuns cit de cit pertinent .
|
|
pus acum 12 ani |
|
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
|
|
nue nici o problema, nici nu m-am gandit sa abordez cercetarea in aceasta directie..a aluminiului in industria auto, foarte interesant ce ai redat
Nu ma astept ca, cautarile sa ma duca la ceva comoara, la o piesa rara, sunt doar curios ce este piesa, sa stiu ce am de facut cu ea.
Cred ca voi mai pune asemenea intrebari, pt ca descopar prin gramezile mele, tot mai multe piese carora nu le cunosc provenienta.
ymacandy a dat un raspuns foarte detaliat, dar concret doar crede ca ar apartine Rabei, nu pare sigur, iar Patentul acela din 1922 m-a lasat cam
_______________________________________ !!!!!!!!!!!!! URGENT:
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Totusi eu nu cred ca este de Raba...Ei cel putin nu aveau bunul simt sa scrie despre patent...Probabil ceva occidental , posibil U.S.A ...dar mai sapam .Internetul este plin de informatii . Ar conta mult in acest caz , o poza cu ceea ce scrie exact pe piesa .
|
|
pus acum 12 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
este de roman.o sa caut prin cutiile cu piese sa vad daca mai gasesc una.
|
|
pus acum 12 ani |
|
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
|
|
din pacate telefonul meu nu are cine stie ce calitate, dar scrie exact asa PAT. APRIL 11, 1922
se vede ca nu e corodat, e doar roseata/rugina de la umezeala, filetul e perfect, iar membrana e moale, e buna.
43.8KB
_______________________________________ !!!!!!!!!!!!! URGENT:
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
|
|
............
pai si eu ma gandeam ca o fi de la o masina /utilaj strain, vazand patentul ala, scris in engleza
44.2KB
_______________________________________ !!!!!!!!!!!!! URGENT:
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
pus acum 12 ani |
|