CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Karlla Profile
Femeie
22 ani
Timis
cauta Barbat
22 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Oltcit Club din '83 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Dupa cum ma laudam prin alte topicuri, m-am captusit si cu asa ceva. Masina nu imi apartine (la momentul de fata situatia financiara mi-e cam subreda) insa am cumparat-o pt amicul meu care mai detine sutica si 116-le.
Adica si la asta sunt administrator cu drept de folosinta si reparatii    

Scurta descriere a cazanului:
Club, '83, alb, 14500 km (da, da, nu am gresit!); tabla super, interior  excelent culoare cognac(fara bord crapat!)

Poze nu am, insa pun linkul cu anuntul:


Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Foarte buna treaba "administrarea cu drept de folosinta".... adica el plateste toate taxele, iti cumpara benzina, iar tu dai pedala.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
Felicitari! Eu astept poze mai amanuntite, cu interiorul ... etc... etc ...

_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 11 ani
   
Cristii
Membru Senior

Din: Motru
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 218
Salut.
Eu am cont si pe forumul clasic de oltcit si am auzit 2 useri care s-au cam plans de calitatea masinii cand au fost sa o vada.
Nu mi-o lua in nume de rau, dar, ti-o spun asa ca fapt divers sa iti dai seama de ce cumperi, sa nu iei vreo posibila teapa
Nu prea as crede eu ca masina aceasta are kilometrii reali, pentru ca sunt multe detalii care o dau de gol.
Si eu personal am vrut sa o cumpar, ca la o adica, o masina cu 14.000 de kilometrii posibili reali, la 1000 de euro e un pret foarte bun, dar discutand cu al doilea coleg de pe forumul clasic de oltcit care mi-a zis ca a fost sa o vada si ca intre pozele puse pe site si realitate, era o diferenta ca de la cer la pamant, asa ca am renuntat la achizitionarea acestei masini.


_______________________________________
Cumpar orice piese de oltcit.
0767930335

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Apreciez grija parinteasca pe care mi-o porti, insa tin sa te informez ca am avut oltcit inca dinainte sa stii tu cum arata unu. Eu zic ca nu am luat teapa.
Si masina arata altfel decat in poze. Ceva mai bine! Sunt destule detalii care arata ca la 14 mii km.
Fabricata in 83, inmatriculata in 85; din 89 pana in 2010 a stat la garaj cu numere vechi, in 2010 a fost reinmatriculata.

Da de ce ai ajuns tu pe lista neagra? (intrebare retorica) 

Poze o sa fac maine si poimaine; trebuie sa o spal si aspir ca sambata o scot in oras 

Modificat de jgr1001 (acum 7 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157
O duci la parada? Inseamna ca sigur o vom vedea in poze.

_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:

Foarte buna treaba "administrarea cu drept de folosinta".... adica el plateste toate taxele, iti cumpara benzina, iar tu dai pedala.


Benzina mai pun si eu ca sa dau pedala
Tot eu si repar, intretin, ma ocup de acte etc.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

marian_6963 a scris:

O duci la parada? Inseamna ca sigur o vom vedea in poze.


Pai de aia am si  grabit achizitia 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Foarte tare Oltcitul!
Si chiar daca nu ar avea 14500km reali care ar fi problema?
Din poze mi se pare foarte OK masina. Sa o administrezi cu mult drept de folosinta si cu putine ocazii de reparatii    


pus acum 11 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Ma bucur ca acest Oltcit a ajuns pe maini bune, rar mai gasesti Oltcituri ca acest.
Felicitari pentru alegere!


pus acum 11 ani
   
johnny_awj
Membru Activ

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 140
Felicitari pentru achizitie!

S-ar parea ca Oltcit-urile au fost "ratusca cea urata" a industriei auto romanesti, in sensul ca putini sunt cei care le mai apreciaza la adevarata lor valoare, desi la vremea aparitiei lor erau un salt calitativ comparativ cu Dacia 1310.

Abia astept sa ne prezentati (asa cum ne-ati obisnuit) lucrarile facute pentru redarea stralucirii de altadata


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, an 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100 CP, an 1970
Fiat 1800, 1797 cmc, an 1967

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

johnny_awj a scris:


S-ar parea ca Oltcit-urile au fost "ratusca cea urata" a industriei auto romanesti, in sensul ca putini sunt cei care le mai apreciaza la adevarata lor valoare, desi la vremea aparitiei lor erau un salt calitativ comparativ cu Dacia 1310.


Asa e! Nu le-au iubit prea multi!
Desi masina e clar ca performante peste Dacia berlina. Insa e pretentioasa, constructie complexa, solutii tehnice atipice, consuma mai mult....toate astea au trimis-o intr-un colt de umbra

On topic: Azi ma ocup de interior; cel mai important este sa-i lipesc la loc vinilinul pe plafon (nu am vazut nici un oltcit fara problema asta).
Maine spal exteriorul si curat de praf compartimentul motor
Apropo de exterior: are ornamente de streasina cromate dar au fost deteriorate de montarea unui protbagaj  ....din astea nu cred ca gasesc...

Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Felicitari, ce bine ca a ajuns pe maini bune
O vedem sambata in Politehnica?


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

jgr1001 a scris:


johnny_awj a scris:


S-ar parea ca Oltcit-urile au fost "ratusca cea urata" a industriei auto romanesti, in sensul ca putini sunt cei care le mai apreciaza la adevarata lor valoare, desi la vremea aparitiei lor erau un salt calitativ comparativ cu Dacia 1310.


Asa e! Nu le-au iubit prea multi!
Desi masina e clar ca performante peste Dacia berlina. Insa e pretentioasa, constructie complexa, solutii tehnice atipice, consuma mai mult....toate astea au trimis-o intr-un colt de umbra


Comparatia cu Dacia 1300, nu este relevanta, ca R12 este un concept din 1969, cand era chiar foarte moderna. Dar daca comparam Oltcitul cu alte Renaulturi din anii 80, atunci chiar este depasit, atat ca si concept tehnic, cat si ca performante.
Dar e adevarat ca in acea perioada si in gama Renault existau "rebuturi", cum ar fi R14, celebra "Para putreda".
Faza este, ca Oltcitul era deja un concept depasit, inca de la inceput.
Francezii de la Citroen, renuntasera la motoarele racite cu aer, inca pe la sfarsitul anilor 70.
Era mult mai intelept, daca s-ar fi preluat sub licenta un model reusit cum era R5 sau Fiat 128 (in fosta Iugoslavie), sau ar fi putut prelua asamblarea la Citroen 2CV, daca tineau neaparat la motoarele racite cu aer. Ce fain ar fi fost daca s-ar fi fabricat 2CV-ul la Craiova!
Oltcitul, din pacate era un proiect semi-mort, inca din nastere, ce nu mai trebuia la francezi.
In plus totdeauna erau mari probleme, ca nu gaseai piese la ele, si umblai ca tampitul pana gaseai piese, in timp ce ocupa pe degeaba atelierul... sincer, nu prea le duc dorul.
Dar Oltcitul face parte din istoria mioritica, si trebuiesc protejate si ele. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Masina asta e chiar ingrijita si nu pare sa aibe mai multi km, decat era in anunt!
Si vad ca are ornamente cromate si manere de usi cromate, care sunt raritati.
La banii aia, nu a fost o afacere proasta, ca doar o cosmetizezi si va arata ca noua.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Nu vreau sa intru in polemici cu dacioti, dar Oltcitul a fost cu mult mai performant decat toate daciile produse pana la aparitia Super Novei.Cel mai mare handicap al Oltcitului a fost ca s-a fabricat in Romania

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Prostul renume al Oltciturilor a aparut o data cu inceputul fabricatiei si asimilarii pieselor in Ro. Un alt minus a fost lipsa unei retele corespunzatoare de service si piese de schimb in tara (doar Craiova si Bucurestiul erau bine reprezentate). Cele "de Franta" erau complet altceva fata de cele romanesti la toate capitolele. Am avut unul ca al colegului jgr1001, timp de 15 ani si nu m-a lasat nici o singura data in drum, nici macar din cauze minore.

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
On topic:

Ieri am petrecut vreo 5 ore in care am curatat interiorul si am incercat sa lipesc vinilinul pe cartonul plafonului. Zic incercat ca pana la urma am renuntat findca imi iesea doar cu cute si daca s-ar fi uscat asa arata oribil; in plus as fi stricat un plafon care ar iesi foarte frumos la un tapiter auto. In cele din urma am montat plafonul fara vinilin (adica doar cartonul profilat)

Am mai reglat culbutorii pe dreapta pt ca se aude o usoara bataie la cald - inca nu am reusit sa o scot de tot dar mai incerc. I-am reglat pe toti (admisie-evacuare) la 0.2 mm. Oare sa-i reglez mai strans ?
Sunt incantat ca nu are camele uzate deloc! (boala specifica oltcit si-mi era teama de asta pt ca am remarcat zgomotul de cand am testat masina)
Motorul este foarte curat in interior si nu lasa ulei pe nicaieri! 

Azi vreau sa spal exteriorul; Trebuie sa merg la unii care isi dau silinta pt ca are tot felul de naclaieli (in principiu jeg care s-a lipit de vopsea) si care iese foarte greu la carpa (am incercat)

Maine vin in Politehnica cu ea si cu 1300-le 

Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Am spalat oxidu' si a iesit misto! 
Acum l-am dus in parcare la serviciu ca e aproape de Politehnica.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

jgr1001 a scris:

On topic:

Ieri am petrecut vreo 5 ore in care am curatat interiorul si am incercat sa lipesc vinilinul pe cartonul plafonului. Zic incercat ca pana la urma am renuntat findca imi iesea doar cu cute si daca s-ar fi uscat asa arata oribil; in plus as fi stricat un plafon care ar iesi foarte frumos la un tapiter auto. In cele din urma am montat plafonul fara vinilin (adica doar cartonul profilat)

Nu iese cu cute, daca o faci cum trebuie.
Probabil ca ai pus prea mult prenadez si s-o umflat PVC-ul.
Da cu adeziv, doar cartonul, lasa-l sa se usuce vreo 15 minute, apoi preseaza pvc-ul peste. Daca nu astepti macar 10-15 minute, ca sa se usuce un pic adezivul, atunci se umfla PVC-ul si face cute. Toata treaba sa astepti intre aplicarea adezivului si lipire!
Eu am facut mai multe astfel de chestii si toate au iesit bine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Pai cam asa am facut, da nu o iesit. Il duc la tapiter, ca la oltcitul asta nu o sa ma taxeze 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
GABY-DSO
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 354
Mare atentie la reglajul culbutorilor.
Din cauza culbutorilor reglat la o distanta prea mica motor se va incinge prea tare fata de normal.


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Sambata am participat la Fabricat in Romania, alaturi de alte 4 oltcituri 

Ieri insa am mai mesterit: am dat jos aeroterma si am curatat sistemul de ventilatie: avea tot felul de frunze, mizerii...si un bon de benzina
Am curatat de mizerie cavitatea de ventilatie de sub parbriz si am desfundat scurgerile de apa. Acolo e un punct sensibil la coroziune. Per ansamblu tablaria se prezinta excelent. Nu am gasit nici o gaura.
Am mai schimbat uleiul din cutie, ocazie cu care am constatat ca nu are pierderi de ulei pe nicaieri (motor/cutie) 
Carburatorul l-am curatat si am inlocuit si filtrul de benzina de langa roata st-spate (era imbacsit cu rugina); clar ca trebuie sa curat sau de preferat sa inlocuiesc rezervorul cu unul nou. Acum trage mai bine dar tot are ezitari intre 1000-2500 rpm....
Cred ca azi scot sorbul de la rezervor sa vad cum se prezinta inauntru.

Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Am mai facut cate ceva:

M-am bagat si pe la carburator, avea membrana de la econostat fisurata (de aici si consumul mare si lipsa de putere la turatii mici); pt ca l-am surubarit dupa ureche, l-am dus la Brasov la service-ul de carburatoare unde l-au pus la punct.
Acum are relanti stabil, trage bine insa cu ezitari pe la 2-3 mii de ture, dar nu tot timpul. Filtrul de benzina s-a colmatat in cativa km...clar trebuie sa intervin la rezervor, insa probabil la anul ca acum e prea frig.
I-am luat un set de capace noi (cele originale oltcit) desi stiu ca nu era echipat cu asa ceva, da imi plac mie cum arata   
I-am luat si prelata si l-am cazat la garaj pana la primavara. S-au cam strans masinile, deja consideram la modul serios construirea/ extinderea actualului garaj personal, pt a acomoda mai multe masini. Cu cat dam acum pe garaje inchiriate, in cativa ani isi scoate banii.

Sapt trecuta i-am facut identificarea; acum astept sa vina amicul in tara ca sa pot termina cu actele. Si cam atat cu munca pe anul asta 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

jgr1001 a scris:

S-au cam strans masinile, deja consideram la modul serios construirea/ extinderea actualului garaj personal, pt a acomoda mai multe masini. Cu cat dam acum pe garaje inchiriate, in cativa ani isi scoate banii.

Fa macar un sopron cu 4-5 locuri. Dar, degeaba ca in 2-3 ani, tot neincapatoare devine


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Am construit deja macheta. Scara 1:43 ca sa o potrivesc cu machetele din De Agostini
Acum sunt 5 masini de cazat, care vor avea loc lejer. Ar intra si o a-6a ba chiar si a-7a (daca sunt masini mai mititele pana in 4m lungime). Insa cu 7 masini nu mai e loc de nimic....
Chestia este ca nu ma pot extinde cine stie ce....in mom de fata mai am gradina din spatele actualului garaj pe care ma pot extinde. Dimensiunile gradinii sunt 8*8. O sa construiesc pe inca 5*8 m si mai ramane ceva iarba verde care vor fi foarte utili pt manevrat, spalat si gratarit 
Constructia va fi din lemn, inchisa, cu placa betonata si fac si groapa de servisare, ca m-am saturat de yoga auto 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

jgr1001 a scris:

Am construit deja macheta. Scara 1:43 ca sa o potrivesc cu machetele din De Agostini
Acum sunt 5 masini de cazat, care vor avea loc lejer. Ar intra si o a-6a ba chiar si a-7a (daca sunt masini mai mititele pana in 4m lungime). Insa cu 7 masini nu mai e loc de nimic....
Chestia este ca nu ma pot extinde cine stie ce....in mom de fata mai am gradina din spatele actualului garaj pe care ma pot extinde. Dimensiunile gradinii sunt 8*8. O sa construiesc pe inca 5*8 m si mai ramane ceva iarba verde care vor fi foarte utili pt manevrat, spalat si gratarit 
Constructia va fi din lemn, inchisa, cu placa betonata si fac si groapa de servisare, ca m-am saturat de yoga auto 

Pai, atunci eu, cu gradina de 300 x 40 m, ma mai pot extinde. Poate ma apuc de coletionat camioane rusesti


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
2 lucruri:

1 - am inmatriculat oxidu pe bucuresti
2 - mi-am luat aparat foto, deci am poze 




_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

jgr1001 a scris:

2 lucruri:
1 - am inmatriculat oxidu pe bucuresti
2 - mi-am luat aparat foto, deci am poze 


Frumoase amandoua (si ,,oxidu'' si pozele) =D


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Mi-ar fi placut sa fie soare, ieseam afara si faceam poze si mai bune 

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Superb ! 

pus acum 11 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 857
Arata foarte bine, m-a rascolesc amintirile cu prima mea masina, ce vremurii...

In realitate arata parca mai bine, am vazut-o la Fabricat in Romania, multi km. placuti cu ea


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 11 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Sambata cu noaptea in cap (pe la 3 si 20  ) am plecat cu oxidul din B pana la Fagaras. La 7 si 15 ajungeam
Am avut totusi o problema: s-a infundat sorbul din rezervor (multa rugina) iar prin Cristian nu mai tragea deloc; am oprit si am suflat pe furtunul de tur inapoi, dupa aia a mers binisor pana acasa. Trebuie sa rezolv rezervorul, dar asta mai incolo. O buna perioada masina va dormi la noul garaj 

Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 11 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Superb!! 

pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Merci!

Cam de 2 ani nu am mai iesit din garaj cu el. L-am pornit de cateva ori pe an, dar doar atat. Sper ca anul asta sa-mi fac timp. 


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Totusi ar trebui sa se faca intalnire intre pasionatii Oltcit , desigur cele restaurate si atestate la Retromobil , ca si evenimentul  Dacia Clasic . 

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
La ultima tentativa de intalnire Oltcit de care stiu eu s-au adunat 2, sau 3 masini...

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Nu prea exista intalniri de oltcit fiindca majoritatea din ei ca proprietari sunt niste hiene, nu sunt ca daciotii sau trabantistii de exemplu

pus acum 8 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568

iustin.nt a scris:

La ultima tentativa de intalnire Oltcit de care stiu eu s-au adunat 2, sau 3 masini...

La ultima intalnire de anul trecut de la Ploiesti au fost 7 Oltcituri


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la