CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
CosminaCSM Profile
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 39 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Anunturi vazute pe net / anunturi romanesti vazute pe net Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 ... 120
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 74
DACIA1325-LIBERTA

Dacia 1320


pus acum 8 ani
   
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 74

Misu de Cluj a scris:

Pe Crosslander 244 la toate au fost puse aer conditionat, si la cele inca fabricate la Campulung, inainte ca linia de montaj sa fie mutat in Brazilia.


Linia de montaj nu a fost mutată in Brazilia, cea din Brazilia funcţiona din 2001.


pus acum 8 ani
   
Andrey
Membru Senior

Din: C O N S T A N T A
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1839
an 1983,pret 700euro,tel.0764 654 450

anunturi romanesti vazute net 1983,pret 654 450

49.9KB


_______________________________________
Nu lasati o masina ce merita salvata sa ajunga rabla (facebook)     

pus acum 8 ani
   
josh_15
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 27

Frumusica Skoda asta, oare cam cat ar face, ca pretu din anunt e din alta poveste?


anunturi romanesti vazute net frumusica skoda asta, oare cam cat face, pretu din anunt din alta

42.4KB


pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

josh_15 a scris:

http://olx.ro/oferta/skoda-100-s-ID4YvTc.html

Frumusica Skoda asta, oare cam cat ar face, ca pretu din anunt e din alta poveste?

Nu face doi bani.Doua Skode din astea am avut.Mi-am blestemat zilele cu ele.La tabla sunt foarte proaste,mai ales cele cu maner ingropat,motoarele fierb ca la balamuc,poti sa-i pui table exterioare,sa mergi cu capacul ridicat,poti s-o si ...i ca tot nu e ok.Motoarele halesc ulei intr-o veselie,pierd ulei pe la distributie,neavand simering,ci fulie cu filet fara sfarsit,sa te fereasca Sfantul sa ai un accident frontal,ca ala esti,are rezervorul in fata,neprotejat in nici un fel.
Intr-un cuvant,gratis daca mi-ar da-o nu as lua asa ceva.De aceea m-am bagat la 120,cu toate ca are si asta destule neajunsuri,dar este incomparabil mai reusita ca S100


pus acum 8 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100

sk100it a scris:


josh_15 a scris:

http://olx.ro/oferta/skoda-100-s-ID4YvTc.html

Frumusica Skoda asta, oare cam cat ar face, ca pretu din anunt e din alta poveste?

Nu face doi bani.Doua Skode din astea am avut.Mi-am blestemat zilele cu ele.La tabla sunt foarte proaste,mai ales cele cu maner ingropat,motoarele fierb ca la balamuc,poti sa-i pui table exterioare,sa mergi cu capacul ridicat,poti s-o si ...i ca tot nu e ok.Motoarele halesc ulei intr-o veselie,pierd ulei pe la distributie,neavand simering,ci fulie cu filet fara sfarsit,sa te fereasca Sfantul sa ai un accident frontal,ca ala esti,are rezervorul in fata,neprotejat in nici un fel.
Intr-un cuvant,gratis daca mi-ar da-o nu as lua asa ceva.De aceea m-am bagat la 120,cu toate ca are si asta destule neajunsuri,dar este incomparabil mai reusita ca S100

Nu cred ca este in intregime adevarat ce ai scris aici, cred ca daca ai circuitul de racire in mintiile lui ( radiator curat etc..) nu ar trebui sa fiarba.
Totusi cred ca masina a fost testata la viata ei de producator in diverse conditii climatice Manciur are 1000MB , care este aproape acelsi lucru cu S100, ma tractat in 2011 pe Dealu Negru, si nu a fiert,
Totusi, la intalnirea de anul tecut a venit tipul di Danemarca cu s100 si nu cred ca se oprea pe drum sa astapte sa se raceasca motorul..
Pana in anii 90 au fost destule la Cehi si la noi si nu cred ca au fost cazuri importante de accidente frontale, urmate de explozii. Aceleas lucru se poate spune si despre celebrele Dacii 1300 1310 care au rezervorul in consola spate, in caz de lovitura in fund..


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Un Aro 246 la dezmembrarile de la Valcea.
Varianta rara cu 7 locuri!
Nu scrie anul, dar cred ca o fi 1994-97.
Cu doar 7000 km!
Motor TDX 28 de Campulung.

Si o ambulanta Aro.

Am vorbit cu ei vara trecuta si se pare ca masinile care ajung la ei, nu de la Romtehnica provin, ci direct de la armata prin programul rabla, ca si armata a beneficiat de programul rabla.
Toate au fost casate cu tichet de rabla!
Masinile astea figureaza ca fiind distruse.
Nu se mai pot inmatricula, ca practic nu ar mai trebui sa existe.

Totusi, daca ai o epava de Aro, cu acte in regula, merita sa dai 100 euro pe un Aro din asta, ca poti muta caroseria pe sasiul tau. La Aro nu exista serie poansonat pe caroserie, doar pe sasiu, deci poti permuta caroseriile cum vrei tu, atata timp cat ai un sasiu in stare buna si cu acte.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Un 243 L25 din 1998


Are inca folia de fabrica pe scaune…

O masina bine pastrata.

Faza este ca peste 15 ani, cand vom dori sa gasim una din asta, nu vom mai gasi nici una, ca vor disparea pana atunci...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Un 241 din 1976, tiganit si killerit.


Apoi cand scoti tabla aia striata de aluminiu, totul va fi putred pe dedesubt, din cauza coroziunii catodice, care se creaza intre fier si aluminiu.
Unii nu stiu asta si imbraca tot interiorul masinii cu tabla de aluminiu.
Tabla aia de aluminiu este o tampenie colosala, ca toata tabla se distruge pe sub el!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ruginol
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 71
misu deja aluneci rau pe panta pierzaniei esti ca babele alea care ''trebuie'' sa salveze toti maidanezii.
trebuie sa pricepi ca nu le vei putea gara pe toate in sura asteptand pensia si potul la loto sa te ocupi de ele  , unele vor fi topite asa cum e firesc -alegeti 2-3-10 si scoatele zilnic pe sosea , asa vei face un serviciu marcii si modelului


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ruginol a scris:

misu deja aluneci rau pe panta pierzaniei esti ca babele alea care ''trebuie'' sa salveze toti maidanezii.
trebuie sa pricepi ca nu le vei putea gara pe toate in sura asteptand pensia si potul la loto sa te ocupi de ele  , unele vor fi topite asa cum e firesc -alegeti 2-3-10 si scoatele zilnic pe sosea , asa vei face un serviciu marcii si modelului

Asa se vorbea in urma cu 20 de ani si despre modelele de masini care au disparut de tot, din cauza nepasarii si al ignorantei unora care au avut acelasi mentalitate pe care o ai tu!
Mai vorbim despre acelasi subiect peste 15 ani si vei rade de tine ca ce prost ai fost!
De aia s-a distrus toata tara, ca oamenii sunt nepasatori si ignoranti, care totdeauna zic ca oricum nu se mai poate face nimica, ca nu se merita, sau sa lasam sa faca altii in locul nostru.  Dupa ce a fost aplicata aceasta mentalitate timp de 26 ani, se si vad rezultatele!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ruginol
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 71
da-mi voie sa ghicesc ai si 15 maidanezi salvati?

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ruginol a scris:

da-mi voie sa ghicesc ai si 15 maidanezi salvati?

Nu imi plac cainii! 
Pe maidanezi le las celor ca tine, cei cu mintea ingusta, care nu sunt in stare nici sa scrie cateva randuri coerente la prezentare...
Imi plac masinile vechi, doar din alea am 15.
Dar nu te stresa din cauza lor, ca sunt bine intretinute si mare parte dintre ele sunt functionale si cu actele la zi!     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

ruginol a scris:

misu deja aluneci rau pe panta pierzaniei esti ca babele alea care ''trebuie'' sa salveze toti maidanezii.
trebuie sa pricepi ca nu le vei putea gara pe toate in sura asteptand pensia si potul la loto sa te ocupi de ele  , unele vor fi topite asa cum e firesc -alegeti 2-3-10 si scoatele zilnic pe sosea , asa vei face un serviciu marcii si modelului


Te obsedează ceea ce e-n curtea altuia? Văd că te-ai pus pe criticat şi pe alte topicuri, pe la camioane şi tractoare şi ai dovedit că eşti pe lângă subiect. Ce să facă X...ce să facă Y, aia e prea slabă , cealaltă e nu ştiu cum...dar TU...ai realizat ceva?Dacă da, posteză şi arată-ne. N-am auzit de tine, în afară de manele.


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443

ruginol a scris:

da-mi voie sa ghicesc ai si 15 maidanezi salvati?

Daca Misu nu ar fi avut colectia pe care o are in prezent probabil acest forum nu ar fi existat si deja unele modele ar fi disparut ,asa ca respect pentru toata munca si colectia de fiare .


_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
johnny_awj
Membru Activ

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 140

globoloty a scris:


Daca Misu nu ar fi avut colectia pe care o are in prezent probabil acest forum nu ar fi existat si deja unele modele ar fi disparut ,asa ca respect pentru toata munca si colectia de fiare .


FOARTE ADEVARAT 


_______________________________________
Fiat 124, 1197 cmc, an 1968
Fiat 125S, 1608 cmc, 100 CP, an 1970
Fiat 1800, 1797 cmc, an 1967

pus acum 8 ani
   
ruginol
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 71
bine copi
hai sa golim toate anuurile de pe olr aici si sa lanampeluri dispe de salvare pt fiecare masina pre '90
cat desre subct domnu astept sa mai cresc


pus acum 8 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Sincer nici eu nu as salva chestii mai timpurii dar unele postari cu anunturi ajuta si eu mi-am luat o masina din cauza ca a fost postata aici .

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ruginol a scris:

bine copii
hai sa golim toate anunturile de pe olx aici si sa lansam apeluri disperate de salvare pt fiecare masina pre '90
cat despre subiecte domnu r ... astept sa mai cresti .

Tu mergi frumos si mai asculta-ti cate o manea cu Guta, cum iti place.
Cat despre caini, sa stii ca am un dulau de ciobanesc carpatin de rasa, pe care l-am cumparat cu 300 de euro. Are aproape 100 kg si il cheama "Animalu".
A fost scump, dar este special dresat. Simte mirosul de cocalar manelist de la peste un kilometru.
Iar cand vede pe vreunul, sare pe el, il doboara si ai face sex oral. Iar in caz de impotrivire il si musca.
De cand l-am luat, pe strada noastra nu mai ascula nimeni manele.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ruginol
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 71
realizezi cat de prost sunt?
simti asa o rusine citind ce am scris ?


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ruginol a scris:

realizezi cat de prost esti ?
simti asa o rusine citind ce ai scris ?

Cand e vorba de cretini, nu simt nici o rusine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Ruginol...eşti nasol.PAAAAAAA!

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cat despre masini, cateodata merita sa mai cumperi si cate un exemplar mai rar si bine pastrat, chiar daca inca nu are 30 de ani impliniti!
Daca eu nu as fi cumparat in urma cu 10 ani Aro 10 seria1 sau Lastun, sau daca 2cvAdi nu ar fi cumparat Mobrele, Lastunii sau Dacia 1320, atunci probabil ca nu ar mai exista nici un exemplar functional pe sosele si ar fi pe prag de disparitie totala....
Cateodata trebuie sa privesti putin in perspectiva....
Apoi sa nu uitam de colegii, care au inceput sa colectioneze cate o Dacia Liberta, sau Oltcit camioneta, sau Nova R523.... in momentul de fata par sa fie nebuni, dar in perspectiva stiu ei ce stiu...., Cinste lor! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Lasa-l pe cocalar in oxizii lui. De acum poate posta pe Taraf TV .  Ooooooooof, viaţaaaaa meaaaaaaa (citat din repertoriul sãu preferat)       

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Misu de Cluj a scris:

Tabla aia de aluminiu este o tampenie colosala, ca toata tabla se distruge pe sub el!


Tampenia ca tampenia, dar mai e si hidoasa pe deasupra. 


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
mcd81
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 211

Misu de Cluj a scris:


ruginol a scris:

bine copii
hai sa golim toate anunturile de pe olx aici si sa lansam apeluri disperate de salvare pt fiecare masina pre '90
cat despre subiecte domnu r ... astept sa mai cresti .

Tu mergi frumos si mai asculta-ti cate o manea cu Guta, cum iti place.
Cat despre caini, sa stii ca am un dulau de ciobanesc carpatin de rasa, pe care l-am cumparat cu 300 de euro. Are aproape 100 kg si il cheama "Animalu".
A fost scump, dar este special dresat. Simte mirosul de cocalar manelist de la peste un kilometru.
Iar cand vede pe vreunul, sare pe el, il doboara si ai face sex oral. Iar in caz de impotrivire il si musca.
De cand l-am luat, pe strada noastra nu mai ascula nimeni manele.    


Ce-a mai tare replica , asta cu ciobanescu   
Cat despre specimene de genul acesta , trebuie banate direct , numai pentru simplu fapt ca nu si-a facut o simpla prezentare


pus acum 8 ani
   
emp
Membru Activ

Din: cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 170
poate interesează pe cineva   

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sa facem un  studiu de caz concret!
Cazul Dacia Sport.
In urma cu 10 ani, puteai sa cumperi exemplare foarte bune, la preturi decente.
Erau considerate niste gunoaie!
Daca cumparai asa ceva, toata lumea radea de tine!
Au trecut cei 10 ani, iar in prezent cand apare cate o epava ruginita de Dacia Sport de vanzare, toata lumea se bate  pe ea, ca niste fraieri, sa o cumpere la pret de zece ori mai mare decat ar fi costat un exemplar bun in urma cu 10 ani.

Aceasi tendinta se observ in prezent cu Daciile 1310 din anii ’80.
In urma cu 4-5 ani toata lumea le considera niste gunoaie, iar acuma incep sa urce preturile si lumea incepe sa le cumpere la preturi care in urma cu 4-5 ani pareau ridicol de mari pentru o astfel de masina.

Cazul Oltcit este mai ciudat, ca a fost ignorat in totalitate si in trecut, este ignorat si in prezent. Dar oare va fi ignorat si peste 10-15 ani?

De cazul Dacia 1300 nu mai vorbesc! Cum era privita Dacia 1300 in urma cu 15 ani?
Era privita ca un gunoi!
Acuma toate lumea doreste sa-si cumpere una!

Am facut referire doar la cazuri romasnesti, ca aici vorbim de istoria auto Romaneasca, de care noi cu totii suntem responsabili sa le conservam pentru viitor, ca nimeni nu va veni din strainatate sa o faca in locul nostru.

Daca studiem aceste cazuri, la ce concluzie ajungem?
Atunci va intreb asa retoric?
Cine este nebunul si cine este fraierul?
Incercati sa gasiti raspunsul la aceasta intrebare!

Nu mai zic de faptul ca in urma cu 10-12 ani a fost pe sub nasul meu o Dacie 1100S si o Dacie Sport alba serie speciala, pe care le-am considerat gunoaie, pe motiv ca sunt modele prea noi si nu merita nici o atentie! Acuma ma dau cu capul de perete…

Deci asta incerc sa va explic, ca in domeniul oldtimer, punctele de vedere si perspectivele se schimba destul de rapid si neasteptat, iar daca vrei sa fii pe val si sa nu fii fraier, cateodata trebuie sa incerci sa ghicesti viitorul si sa ai o gandire de perspectiva!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Referitor la Oltcit, si imi cer scuze daca e off topic, desi acum nu mai pare, dar cum considerati voi, il stergeti sau nu, nici eu care sunt proprietar numai de Oltcit-uri si am Oltcit in familie de nou nu pot sa-mi dau seama care este cauza ghinionului pe care l-a avut si vad ca inca n-a scapat de el, desii cred ca niste cauze posibile ar fi 2 usi, nu se poate omologa gpl desi acum in ziua de azi, cu bani faci orice mai ales ca la Craiova e firma autorizata de RAR care monteaza si omologheaza gpl, lipsa pieselor de schimb, dificil de reparat la ele pentru unu care a avut dacie in trecut, consum maricel de benzina - acum depinde, sunt multe discutii pe tema asta, dar daca e carburatorul original si masina buna, n-ai treaba, 6-7 maxim in afara si 10-11 in oras, cam mult in oras dar asta e, astea cred ca ar fi principalele cazuri.
El ca masina nu o sa mai existe aproape deloc in urmatorii 2-3 ani, dara mite in 10-15 ani, fiindca din ce am observat are boala sa dispara repede si sa nu mai apara   , azi treci pe langa el, il vezi in parcare, maine, canci si apoi nu-l mai vezi deloc.
Oltcit mai cumpara in general tot astia care au avut oltcit sau mai au, deci unii din noi care ne cunoastem in rest, absolut nimeni.
Se mai cauta oltcit din cand in cand de necunoscuti dar pentru buggy/carat/rabla, deci pentru diverse tampenii pentru a-l distruge de tot.
Eu pot sa spun impacat ca am fost, sunt si voi fi multumit mereu de aceste masini, mi-au intrat la suflet si nu pot sa le mai scot, oricat a-si incerca........


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Jonn a scris:

Referitor la Oltcit, si imi cer scuze daca e off topic, desi acum nu mai pare, dar cum considerati voi, il stergeti sau nu, nici eu care sunt proprietar numai de Oltcit-uri si am Oltcit in familie de nou nu pot sa-mi dau seama care este cauza ghinionului pe care l-a avut si vad ca inca n-a scapat de el, desii cred ca niste cauze posibile ar fi 2 usi, nu se poate omologa gpl desi acum in ziua de azi, cu bani faci orice mai ales ca la Craiova e firma autorizata de RAR care monteaza si omologheaza gpl, lipsa pieselor de schimb, dificil de reparat la ele pentru unu care a avut dacie in trecut, consum maricel de benzina - acum depinde, sunt multe discutii pe tema asta, dar daca e carburatorul original si masina buna, n-ai treaba, 6-7 maxim in afara si 10-11 in oras, cam mult in oras dar asta e, astea cred ca ar fi principalele cazuri.
El ca masina nu o sa mai existe aproape deloc in urmatorii 2-3 ani, dara mite in 10-15 ani, fiindca din ce am observat are boala sa dispara repede si sa nu mai apara   , azi treci pe langa el, il vezi in parcare, maine, canci si apoi nu-l mai vezi deloc.
Oltcit mai cumpara in general tot astia care au avut oltcit sau mai au, deci unii din noi care ne cunoastem in rest, absolut nimeni.
Se mai cauta oltcit din cand in cand de necunoscuti dar pentru buggy/carat/rabla, deci pentru diverse tampenii pentru a-l distruge de tot.
Eu pot sa spun impacat ca am fost, sunt si voi fi multumit mereu de aceste masini, mi-au intrat la suflet si nu pot sa le mai scot, oricat a-si incerca........

Ca un fost proprietar de Oltcit si alte 2 bucáti in familie, ....de unde am ajuns in final la Citroen, sunt de párere cá Oltcitul este o masiná foarte bine conceputá, silentioasá, rapidá, elegantá, cu o suspensie ce-i oferá un confort mult mai bun decát la dacie, insá din pácate a avut ghinionul sá se nascá la inceputul Epocii de Aur ..... cánd economia de materii prime, si materuiale a ajuns la várf.
Piesele (multe din ele ) sunt de o calitate mediocrá din pácate (mereu aceleasi probleme mai la toate masinile : ax culbutori "máncati "fráne care din cauza metlelor componente ( fier + aluminiu " se gripeazá repede, lipsa partialá sau totalá a protectiei anticorosive ) etc a dus la "moartea prematurá " al acestui tip de masiná.
Din nefericire firma de la craiova nu a fost in másurá sá-i ofere u nivel calitativ "Citroen ", problemele legate de aceasta au dus in final chiar si la desfacerea contractului cu Citroen , care nu si-a mai vázut indeplinite conditiile calitative impuse , si aceasta a dus la decáderea acestei minunate masini .
Peste asta se mai suprapune lipsa experientei mecanicilor la f. multe Service-uri auto , ACR, uri etc care nu aveau apartura necesará si cunostinte detailate cu privire spre ex la "calibrarea carburatorului ", fapt care si pe noi ne-a dus in exasperare ( La Service auto de pe Calea Clujului ) spre ex era doar un singur mecanic ( D.nul Csikós )care a participat la curs de reciclare in craiova timp de 6 luni ca delegat al Service-ului Orádean, si era singurul care avea abolut tot ce-i trebuie ptr a lcra efectiv la motoarele astea .( Cánd Dánsul nu era la lucru, nici nu lásam masina acolo ) .Masinile intretinute de el, erau abolut sigure in exploatare, consumau max 6 L si alergau de-ti era mai mare dragul sá cálátoresti cu ele .
Daciile le-am vázut de cele mai multe ori prin luneta masinii cum se fáceau din ce in ce mai mici .......
Alt aspect negativ este cá vorbim de un motor rácit cu aer, experimentat in cond de temp cu valori termice de vará , de aceea la minusz 10-20 gradeacest motor atinge f.gre tempde regim , ca atare, colectoarele carburatorului lungi de cca 50 cm, contribuie masiv la consumul mare pe timp de iarná , chiar si cu ecranul calandru pus .
Ca alt neajuns (autogol ) al firmei a fost montarea motorului de 600 cmc (de 2 CV )intr-o caroserie grea de tablá,pe care o miscá greu cu randament prost .(diferenta de greutate intre 2 CV si Oltcit este cca 300 kg )mult prea mult ptr un motor de 34 cai .
Ptr mine Oltcitul va rámáne o amintire plácutá, mi-a insotit tineretea si adolescenta si nu odatá am constatatpe propria piele ce inseamná o masiná finá, bine reglatá de cátre un specialist in materie si nu orice mecanic cocalar , de atunci incxerc sá urmez tot aceastá cale , si nu mi-a párut ráu niciodatá.
In cei 20 de ani de citroenist nu am rámasniciodatá in drum, confortul cálátoriilor mele era una peste másurá, si nu odatá am stárnit priviri mirate si oarecum invidioase de la ceilalti participanti in trafic la volanul unui Citroen bátrán, uitat de lume, dezavuat , considerat un gunoi, care nu prea putea fii urmárit sau depásit nici cu masini noi, plastice de 4-5 ani !!!
Deci Oltcitul cu toate astea sunt sigur cá va rámáne un automobil unic, special in felul sáu peste care razele sarelui in apunere vor sclipi multá vreme , oferind generatiilot ce vin dupá noi momente de nostalgie, de cunoastere al unei epoci in care intre automobil si sofer exista o legáturá mult mai stránsá decát in cele de azi


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799

Misu de Cluj a scris:

merita sa dai 100 euro pe un Aro din asta,



boss, vezi ca poate doar privitu' e 100 de euro. Ai intrebat vreodata sa vezi cam ce preturi are nenea ala cu dezmembrarile? O sa fugi mancand jar 


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Oltcitul cu toate problemele lui, va avea totusi grupul lui restrans de pasionati. 

Pot sa va zic ca luna aceasta numarul de Oltcituri cu atestat istoric va creste la: 5 (cinci)   

Toate sunt Club, nici un Special sau vreun Axel TRS....


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Caut Aro 241 si nu gasesc...
Alti prieteni cauta Aro 10 pana'n 83.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Tov a scris:


Misu de Cluj a scris:

merita sa dai 100 euro pe un Aro din asta,



boss, vezi ca poate doar privitu' e 100 de euro. Ai intrebat vreodata sa vezi cam ce preturi are nenea ala cu dezmembrarile? O sa fugi mancand jar 


Masina nu am cumparat, doar piese. Cu piesele m-au taxat destul de scump, dar am reusit sa negiciez cate ceva din pretul initial.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

jgr1001 a scris:

Oltcitul cu toate problemele lui, va avea totusi grupul lui restrans de pasionati. 

Pot sa va zic ca luna aceasta numarul de Oltcituri cu atestat istoric va creste la: 5 (cinci)   

Toate sunt Club, nici un Special sau vreun Axel TRS....


Poate ca mai apare si vreun special. Eu is foarte atent cand umblu prin oras si prin parcarile din spatele blocurilor, dar Oltcit Special nu am mai vazut nici un exemplar de vreo sase ani.
Este aici ala rosie Club din 1982, cu seria 00017, dar este extrem de ruginit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Pfff, Axel Trs se numea doar pentru export in unele tari, cum ar fi de exemplu franta, la noi era Club 12 Trs Oltcit sau Oltena dupa caz.
Nu ai cum sa vezi un Oltcit Trs atestat ca vehicul istoric fiindca nu a implinit varsta necesara.......
Specialul e foarte rar ca Oltcit, s-au produs doar 2000 de exemplare intre 1982-1984, avea motorul de pe citroenul 2cv cum a spus si adi dar multi au renuntat la ele fiindca erau prea puturoase avand motorul mic de 652 cmc cu 2 pistoane desii in 4 timpi, tot boxer, racit cu aer, piesele de schimb nu se gaseau pentru ele inca de la inceput, avea aprindere electronica integrala thomson sau motorala dupa caz, captori de proximitate care iti picau mereu pe galerii, se prajeau si se ducea dracu, si beleaua era ca nu mai gaseai si multe altele.
Dupa oltcitul special, aceeiasi soarta au avut=o si oltcit-urile club 11 rm si club 11 rt dar alea din cauza calitatii pieselor care lasa de dorit, adica de calitate foarte proasta corcite si cu piese de dacie.
Deci daca gasiti pe undeva oltcit rm sau rt luati-le ca o sa ajunga ca oltcitul special, deja sunt rare si astea rm si rt.
Ca oltcit-uri rare sunt oltcit special, oltcit club s ( asta cred ca a si disparut, e foarte rar), oltcit club 11, oltcit club 11e( iar la fel si asta, a disparut, era pentru carat marfuri usoare, fara banchete in spate), oltcit club 11 rm si rt, oltcit aura 11r( facut pentru export, iar la fel, disparut) si oltcit camioneta, cs, tot ca specialul, rar si pe cale de disparitie.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ydaniel a scris:

Caut Aro 241 si nu gasesc...
Alti prieteni cauta Aro 10 pana'n 83.

Aro 10 pina in 1983, nu mai sunt, ca le-am adunat eu pe toate
Pentru Aro 24, cea mai buna sursa raman tot licitatiile de la Romtehnica.
Aro 241 a existat la armata, daca ai rabdare si urmaresti licitatiile, ai sanse sa gasesti.
Am auzit ca recent a fost mare "batalie" intre licitanti pentru un Gaz 69 si pentru un M461.
Erau 7-8 persoane care licitau pentru aceasi masina...
Daca apare vreun Aro 241, tot  batalie va fi la licitatie!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Jonn a scris:

Pfff, Axel Trs se numea doar pentru export in unele tari, cum ar fi de exemplu franta, la noi era Club 12 Trs Oltcit sau Oltena dupa caz.
Nu ai cum sa vezi un Oltcit Trs atestat ca vehicul istoric fiindca nu a implinit varsta necesara.......
Specialul e foarte rar ca Oltcit, s-au produs doar 2000 de exemplare intre 1982-1984, avea motorul de pe citroenul 2cv cum a spus si adi dar multi au renuntat la ele fiindca erau prea puturoase avand motorul mic de 652 cmc cu 2 pistoane desii in 4 timpi, tot boxer, racit cu aer, piesele de schimb nu se gaseau pentru ele inca de la inceput, avea aprindere electronica integrala thomson sau motorala dupa caz, captori de proximitate care iti picau mereu pe galerii, se prajeau si se ducea dracu, si beleaua era ca nu mai gaseai si multe altele.
Dupa oltcitul special, aceeiasi soarta au avut=o si oltcit-urile club 11 rm si club 11 rt dar alea din cauza calitatii pieselor care lasa de dorit, adica de calitate foarte proasta corcite si cu piese de dacie.
Deci daca gasiti pe undeva oltcit rm sau rt luati-le ca o sa ajunga ca oltcitul special, deja sunt rare si astea rm si rt.
Ca oltcit-uri rare sunt oltcit special, oltcit club s ( asta cred ca a si disparut, e foarte rar), oltcit club 11, oltcit club 11e( iar la fel si asta, a disparut, era pentru carat marfuri usoare, fara banchete in spate), oltcit club 11 rm si rt, oltcit aura 11r( facut pentru export, iar la fel, disparut) si oltcit camioneta, cs, tot ca specialul, rar si pe cale de disparitie.


RM si RT inca mai stiu cateva exemplare. Au potential, dar is tare corcit facute.
Eu am condus RM si era mult mai lent decat un Oltcit original.
La Special nu era motorul de 2cv, ci un motor derivat din motorul de 2cv.
La 2cv este de 602 cmc, asta de special este de 652 cmc su cu aprindere electronica integrala. De fapt este motorul de Citroen LN/LNA.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Am avut 5 rm-uri pana acum, in prezent am doar 2 rm-uri dar mie nu mi se par deloc lente, ba chiar sunt nervoase
Fata de trs, cam sunt, dar fata de celelalte modele tot cu motor de 1129 mi se par ca trag mai bine
Poate rm-u de l-ai condus avea ceva probleme, nu stiu ce sa zic.
Intr-adevar, sunt corcite dar sunt si astea pe cale de disparitie.
Ce pot sa spun e ca rt-u e mai rar ca rm-u 


pus acum 8 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Stiu si eu ca axel trs era de fapt vandut ca citroen. Dar mai stiu ca am vazut la noi asa ceva, acum ceva ani; probabil un exemplar re-importat prin anii '90

Am avut rm, rt, au ajuns la remat. Erau terminate. Acum am in administrare un club '83.


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 8 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
RM si RT sunt tot ca Clubul, au insa un mare minus in ceea ce priveste franele, clar mai proaste (RT cu tamburi pe spate), frana de mana practic inexistenta in paranteza fie spus la ITP treceai legal fara frana de mana functionala, si directia foarte greoaie (facand parcarea echivalenta cu trasu de fiare la sala de forta), plus toate piesele romanesti de calitatea cunoscuta. Ca o paranteza am mers si cu 2CV si cu Special, Specialul mi s-a parut mai nervos decat 2CV-ul cu toate kg in plus, parca urca mai frumos in ture si cu zgomot mai putin.

pus acum 8 ani
   
Bogdan28
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509

Misu de Cluj a scris:


jgr1001 a scris:

Oltcitul cu toate problemele lui, va avea totusi grupul lui restrans de pasionati. 

Pot sa va zic ca luna aceasta numarul de Oltcituri cu atestat istoric va creste la: 5 (cinci)   

Toate sunt Club, nici un Special sau vreun Axel TRS....


Poate ca mai apare si vreun special. Eu is foarte atent cand umblu prin oras si prin parcarile din spatele blocurilor, dar Oltcit Special nu am mai vazut nici un exemplar de vreo sase ani.
Este aici ala rosie Club din 1982, cu seria 00017, dar este extrem de ruginit.


In Craiova mai exista un exemplar de Oltcit Special impecabil,aproape nou nout,la un nene de vreo 80 de ani care nici nu a avut permis de conducere!!


_______________________________________
Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS

pus acum 8 ani
   
florin11bv
Membru Senior

Din: Bucuresti/Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 235
Domnule Misu,

Intr-adevar, Oltciturile Special au ajuns un fel de farfurii zburatoare, le vedem la fel de des ca si p-alea ale extraterestrilor.
Acum vreo jumate de an eram pe centura Bucurestilor (la volan, nu la altceva). Si mergeam eu cand..na.. vad un oltcit rosu care mergea repejor. Parca-ma simtit ceva, i-am dat bice si DA, era un Special frumos, cu niste bunicuti inauntru. Nevasta a trebuit sa-mi suporte entuziasmul.


Misu de Cluj a scris:


jgr1001 a scris:

Oltcitul cu toate problemele lui, va avea totusi grupul lui restrans de pasionati. 

Pot sa va zic ca luna aceasta numarul de Oltcituri cu atestat istoric va creste la: 5 (cinci)   

Toate sunt Club, nici un Special sau vreun Axel TRS....


Poate ca mai apare si vreun special. Eu is foarte atent cand umblu prin oras si prin parcarile din spatele blocurilor, dar Oltcit Special nu am mai vazut nici un exemplar de vreo sase ani.
Este aici ala rosie Club din 1982, cu seria 00017, dar este extrem de ruginit.


Modificat de florin11bv (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

classicfan a scris:

Ca o paranteza am mers si cu 2CV si cu Special, Specialul mi s-a parut mai nervos decat 2CV-ul cu toate kg in plus, parca urca mai frumos in ture si cu zgomot mai putin.

2CV Special si 2CV Club au motoare identice de 602 cmc.
Singura deosebire ar fi ca Specialul este echipat mult mai simplificat, cred ca are in jur de cel putin 80 kg in minus fata de Club.
Iar Oltcit special are motor mai mare de 652 cmc in loc de 602 cum are 2CV-ul. Este normal sa fie mult mai puternic, plus ca are aprindere electronica integrata, iar la 2cv este cu aprindere clasica. Toate astea conteaza.

Cat despre RM, RT nu prea cunosc detalii amanuntite, am avut contact direct, doar cu cele cateva masini, care au trecut pe la atelier.  Stiu ca diferea pozitia franelor, unele aveau frane langa roata, altrle langa cutie, frana de mana iarasi era diferita, la unele era in fata, la altele in spate.

Ar fi indicat crearea unui topic la sectiunea "File de istorie" special dedicat Oltcit, cu poze si descrierea fiecarui model in parte cu diferentele intre ele. Recunosc ca si eu is cam in ceata cu privire la diferentele dintre diverse modele de Oltcit. Ai rog pe colegii olcitari sa creeze un astfel de topic.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Se rezolva cu topicul 

pus acum 8 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
sa i zica careva vreo 2 Dumnezeieste la asta ca eu parca nu am rabdare sa il sun .
In rest , faina MiniMobra


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ieri a fost mai ieftina...am vazut-o si eu...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

fishy86 a scris:

sa i zica careva vreo 2 Dumnezeieste la asta ca eu parca nu am rabdare sa il sun .
In rest , faina MiniMobra


"Porneste la buton si este unica in Ro"     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


fishy86 a scris:

sa i zica careva vreo 2 Dumnezeieste la asta ca eu parca nu am rabdare sa il sun .
In rest , faina MiniMobra


"Porneste la buton si este unica in Ro"     

Pom de cráciun , Unicat " la care te poti apuca de cromare, vopsit, etc dacá o vrei ca léumea.misule, vezi cá asta mácar are furca spate ....  


pus acum 8 ani
   
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 74
Dacia 1300 Break 1977

pus acum 8 ani
   
Bogdan28
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509

costy84 a scris:

Dacia 1300 Break 1977


O EPAVA!


_______________________________________
Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Tipul asta vad ca are multe anunturi, majoritatea despre dacii, dar vad ca are si o liberta alba.
Misu, nu cumva asta e liberta aia din cluj de la tine de era de vanzare?


pus acum 8 ani
   
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 74
Dacă nu mă înşel după Nova de langă Break este şi o Dacia Sport, probabil incearcă să facă bani din rarităţi.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Jonn a scris:

Tipul asta vad ca are multe anunturi, majoritatea despre dacii, dar vad ca are si o liberta alba.
Misu, nu cumva asta e liberta aia din cluj de la tine de era de vanzare?


Asata este bisnitarul ala, cu care colabireaza colegul nostru Iulian cu Zai-colection.
Masinile nu prea au actele rezolvate...
Ala ce am gasit eu, nu avea lampi de ceata incastrate in masca si avea usile schimbate cu manere de berlina.
Deci nu e masina aia. Aia inca exista si e de vanzare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Un anunt interesant, ca vad ca lumea se indreapta catre categoria grea


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Bogdan28
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509

Misu de Cluj a scris:


Jonn a scris:

Tipul asta vad ca are multe anunturi, majoritatea despre dacii, dar vad ca are si o liberta alba.
Misu, nu cumva asta e liberta aia din cluj de la tine de era de vanzare?


Asata este bisnitarul ala, cu care colabireaza colegul nostru Iulian cu Zai-colection.
Masinile nu prea au actele rezolvate...
Ala ce am gasit eu, nu avea lampi de ceata incastrate in masca si avea usile schimbate cu manere de berlina.
Deci nu e masina aia. Aia inca exista si e de vanzare.


Break-ul ala am vrut sa-l cumpar si eu dar era varza!Cerea pe el 800 lei!


_______________________________________
Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Jonn a scris:

Tipul asta vad ca are multe anunturi, majoritatea despre dacii, dar vad ca are si o liberta alba.


Ala-i in lumea lui! Pacat de masinile pe care a pus mana. Am vazut cateva Dacii 1300 foarte ok in anunturile alea + breakul ala misto de Canada, dar se vor duce toate de rapa, ca nu-i nimeni nebun sa-i dea banii aia.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Daca era sa munceasca la ele, sa-si dea silinta, mai spuneam, dar daca le ia cu 2-300 de lei bucata si le pune la vanzare cu sume cuprinse intre 1000-1500 de euro, e batut in cap, el crede ca banii cresc in pom

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Alea is masini cu acte in neregula. Nu au fiscal, doar cumparate si revandute de cateva ori asa fara hartii.
Apoi sa dai sume asa de mari la un samsar, ca apoi sa te apuci sa faci pe detectivul sa dai de ultimul proprietar din acte si sa incerci sa clarifici actele.
Mai bine cauti masini direct de la proprietari si nu te bagi in complicatii inutile si bani aruncati pe fereastra...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Ce ma amuza anuntul asta, omu cred ca tot pe forumul asta a vazut sau prin postari ca piesele de special sunt mai rare ca masina si unele din ele merg si pe diverse modele de citroen mai vechi dar da-o dracului, nici chiar asa
altul care crede ca banii cresc in pom.....


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

Bogdan28 a scris:


costy84 a scris:

Dacia 1300 Break 1977


O EPAVA!

Confirm!Masina era ingropata in pamant.Au tras-o din curte cu un escavator.
Si ne-a cerut pe masina 8 milioane.....


Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283

Misu de Cluj a scris:


Jonn a scris:

Tipul asta vad ca are multe anunturi, majoritatea despre dacii, dar vad ca are si o liberta alba.
Misu, nu cumva asta e liberta aia din cluj de la tine de era de vanzare?


Asata este bisnitarul ala, cu care colabireaza colegul nostru Iulian cu Zai-colection.
Masinile nu prea au actele rezolvate...
Ala ce am gasit eu, nu avea lampi de ceata incastrate in masca si avea usile schimbate cu manere de berlina.
Deci nu e masina aia. Aia inca exista si e de vanzare.



Omul mi-e prieten, cam toata lumea a pus anunturile lui din ultimii ani aici pe forum, avea inainte BMW-uri 1602, 1800, VW Transportere 2 si 3, Chevrolet Vega cu parbriz D1300, Citroen Traction Avant, Moskwichuri, Lada 1200-1500, Kapitan anii 30, Porsche 930 slant nose, Mercedes 220 cred anii 30, si alte masini de toate felurile. Acum de 2 ani a trecut pe Dacii vechi, are 3 Liberte din cate stiu eu, Sporturi si berline + breakuri. Care merg mai bine, alea le gasiti la el, acum cu cat le vinde sau ce face cu ele, e problema lui, nu ma bag 
Oricum, stiu ca mai pune si mana pe ele, le porneste, face franele, chestiile mecanice stiu ca in general le cam rezolvsa, are atelier destul de bine pus la punct plus ca legat de cunostinte si mesteri pe zona Timisoarei ii stie pe cei mai vechi(si noi) din bransa si cei mai buni, asta daca intampina probleme greu de trecut.

Daca nu gasesc aici client pt toate piesele de Daciana ce le-am pus la vanzare mai demult, i le voi da lui si vor aparea pe masinile de la vanzare in final.


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

deceneu32 a scris:


Bogdan28 a scris:


costy84 a scris:

Dacia 1300 Break 1977


O EPAVA!

Confirm!Masina era ingropata in pamant.Au tras-o din curte cu un escavator.
Si ne-a cerut pe masina 8 milioane.....
http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935029.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935033.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935036.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935039.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935096.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935170.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935245.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935316.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935403.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935481.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935547.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935619.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935676.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935720.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935773.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935860.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935911.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935953.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935961.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936013.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936046.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936089.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936114.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936150.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936192.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936272.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936340.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936383.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936454.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936517.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936617.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936686.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936822.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936891.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936991.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 937094.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 937148.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 937196.jpg


Ala se mai poate face. 800 lei a meritat! Interesant frana cu servo si simplu circuit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
asa au toate breakurile 1300

pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
A propus cineva gen 500 de euro pe break? poate vanzatorul ar fi multumit asa...

anunturi romanesti vazute net propus cineva gen 500 euro break? poate vanzatorul multumit asa...

65.9KB


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
dar pare cam cu kilometraj...

anunturi romanesti vazute net dar pare cam

56.9KB


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Alex1300BV a scris:

A propus cineva gen 500 de euro pe break? poate vanzatorul ar fi multumit asa...



Unde-i anuntul ?


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Aveti cumva alte poze obtinute de la vanzator?
Sper sa o ia cineva dintre dvs si sa o vedem restaurata...

anunturi romanesti vazute net aveti cumva alte poze obtinute cineva dintre dvs vedem

72.4KB


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311

Vand DACIA 1410-BREAK- Export- CANADA


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc .
Nu...nu ma pasioneaza.
E noua, distrusa si scumpa...chiar la 500 e-uri .Poate jumate din 500 merita , in halul in care e.


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

Misu de Cluj a scris:


deceneu32 a scris:


Bogdan28 a scris:



O EPAVA!

Confirm!Masina era ingropata in pamant.Au tras-o din curte cu un escavator.
Si ne-a cerut pe masina 8 milioane.....
http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935029.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935033.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935036.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935039.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935096.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935170.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935245.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935316.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935403.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935481.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935547.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935619.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935676.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935720.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935773.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935860.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935911.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 935953.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 935961.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936013.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936046.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936089.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936114.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936150.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936192.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936272.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936340.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936383.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936454.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936517.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936617.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936686.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936822.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45994 ... 936891.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 936991.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 937094.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 937148.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45994 ... 937196.jpg


Ala se mai poate face. 800 lei a meritat! Interesant frana cu servo si simplu circuit.

Da,atat merita:8 milioane lei vechi,nu 1200 euro.

Renault 12 break(R 1330) are servofrana si pompa cu circuit simplu din  semptembrie 1972,incepand de la seria sasiu 41502.Dacia 1300 break a fost lansata in ianuarie 1973:a avut numai pompa simpla cu servofrana.

anunturi romanesti vazute net misu cluj scris:o era ingropata pamant.au tras-o din curte ne-a cerut

42.3KB

Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
cum se schimba scara de valori.. In 1988, cineva a dat pe break-ul rosu in jur de 120000 lei, adica 60 de salarii medii...

pus acum 8 ani
   
Maniak22
Vizitator



Florine nu te supara dar daca tu nu ai reusit in cativa ani de cand esti plecat din tara sa iti vinzi ladita cu piese de Dacie crezi ca prietenul asta al tau cu preturi exorbitante de la care nu cumpara nimeni o sa ti le vanda ?

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Alex1300BV a scris:

dar pare cam cu kilometraj...

Uita-te cat de jegoase sunt scaunele!
Jegul are deja luciu!
Cineva cu minim bun simt le-ar curata inainte sa faca poza si sa o puna la vanzare.
Cu putina apa si pur universal si o perie moale se poate curata, apoi le dai cu vreo doua flacoane de spuma de curatat tapiterii si ar arata altfel.
Eu nu as avea obraz sa pun astfel de poze jegoase...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gicaprimejdie
Membru nou

Din: Iashinton
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 45
Deceneu32 poate ma ajuti si pe mine cu o dilema,am 2 Dacii din 1973,una are frana cu simplu circuit si cealalta are servo cu simplu circuit sa inteleg ca este de fabrica?ambele sunt berline...

_______________________________________
2xDacia 1973

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
1301 la Craiova :


Dacia 1300 unic proprietar cu factura de achizitie din 1976 februarie functionabila  074 451 0166

1900 lei negociabil







Decit sa va luati prostii, cumparati Dacia !



Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ala nu este 1301. Este 1300 simplu!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Care-i  diferenta sau diferentele care sint ?

pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

gherghin nicolae a scris:

1301 la Craiova :


Dacia 1300 unic proprietar cu factura de achizitie din 1976 februarie functionabila  074 451 0166

1900 lei negociabil

http://i67.tinypic.com/s49v1x.jpg

http://i63.tinypic.com/10qfcck.jpg

http://i63.tinypic.com/fao5lg.jpg

Decit sa va luati prostii, cumparati Dacia !

http://i64.tinypic.com/2ztakph.jpg

Nu este 1301,nu te lua dupa culoarea neagra a caroseriei.
Este o banala 1300,din 1976,culoarea originala rosie,revopsita negru.Am vazut masina live,am pozat-o si in trafic la vechiul proprietar.Vopseaua neagra a sarit pe alocuri si se vede originala rosie.


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Te cred, stiu ca le cunosti cel mai bine, dar am vazut tapiteria aia rosie...
Volanul , ceasurile suplimentare ...stiu ca nu-s de acolo, dar intrebam de diferentele intre 1300 si 1301 .
Ma gindesc ca n-or fi multe , nu ?


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

gicaprimejdie a scris:

Deceneu32 poate ma ajuti si pe mine cu o dilema,am 2 Dacii din 1973,una are frana cu simplu circuit si cealalta are servo cu simplu circuit sa inteleg ca este de fabrica?ambele sunt berline...

Pentru anul 1973 nu exista Dacie berlina(R 1170) cu servofrana.Aceasta este prezenta numai pe break(R 1330).A ta a fost montata ulterior...
Servofrana pe berlina pentru anul 1973 intalnesti numai la francezi,pe Renault 12 TS(R 1177).


Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

gherghin nicolae a scris:

Te cred, stiu ca le cunosti cel mai bine, dar am vazut tapiteria aia rosie...
Volanul , ceasurile suplimentare ...stiu ca nu-s de acolo, dar intrebam de diferentele intre 1300 si 1301 .
Ma gindesc ca n-or fi multe , nu ?

Cam asa arata o Dacie 1301:Silviu Arsenescu-1974



Inca una a lui Silviu Arsenescu din 1975


Inca una,tot a lui,din 1976


Dan Becheanu-1977,inainte de a fi restaurata


Si o anonima din 1978.A fost la vanzare pe DaciaClub


Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

gherghin nicolae a scris:

Care-i  diferenta sau diferentele care sint ?

Diferentele ar fi urmatoarele:
1.Lansata in 1974 exclusiv pentru RSR.Nu s-au exportat.Numarul de echipare de pe placa ovala este 220
2.Prezenta obligatorie monogramei DACIA 1301 pe capota spate.Acest tip trebuie sa fie precizat in acte
3.Vopsea covarsitor neagra.Cica s-ar fi vopsit si in alte culori(ALB).Daca stiti vreuna,puneti poze.
4.Prezenta obligatorie a jantelor restilizate,de provenienta frantuzeasca sau romaneasca
5.Volan frantuzesc QUILLERY cu pernita MUS
6.Luneta spate cu degivrare
7.Spalator parbriz electric actionat din clapeta
8.Bord JAEGER cu jurnalier(prima serie),inlocuit cu ELECTROPRECIZIA,fara jurnalier
9.Pompa frana cu circuit simplu sau dublu,cu tester nivel lichid de frana in bord
10.Scaune suprainaltate n-am vazut decat in poze si pe masina lui Silviu Arsenescu din 1975.Restul au avut scaune standard(vinil sau material textil)
11.Prezenta manere de viraj frantuzesti,apoi romanesti
12.Retrovizor interior cu pozitie zi/noapte
13.Reostat iluminare tablou bord,bricheta electrica
14.Iluminare bricheta,cutie acte si portbagaj

Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
gicaprimejdie
Membru nou

Din: Iashinton
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 45
Multumesc pentru lamurire.

_______________________________________
2xDacia 1973

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc.
Foarte faina prezentarea.
Cred ca ar trebui sa deschizi un topic aici pentru o identificare mai usoara a diferitelor tipuri.
Pentru ca stii multe despre Dacii si e pacat sa nu avem si aici informatiile .


pus acum 8 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298

deceneu32 a scris:


gherghin nicolae a scris:

Care-i  diferenta sau diferentele care sint ?

Diferentele ar fi urmatoarele:
1.Lansata in 1974 exclusiv pentru RSR.Nu s-au exportat.Numarul de echipare de pe placa ovala este 220
2.Prezenta obligatorie monogramei DACIA 1301 pe capota spate.Acest tip trebuie sa fie precizat in acte
3.Vopsea covarsitor neagra.Cica s-ar fi vopsit si in alte culori(ALB).Daca stiti vreuna,puneti poze.
4.Prezenta obligatorie a jantelor restilizate,de provenienta frantuzeasca sau romaneasca
5.Volan frantuzesc QUILLERY cu pernita MUS
6.Luneta spate cu degivrare
7.Spalator parbriz electric actionat din clapeta
8.Bord JAEGER cu jurnalier(prima serie),inlocuit cu ELECTROPRECIZIA,fara jurnalier
9.Pompa frana cu circuit simplu sau dublu,cu tester nivel lichid de frana in bord
10.Scaune suprainaltate n-am vazut decat in poze si pe masina lui Silviu Arsenescu din 1975.Restul au avut scaune standard(vinil sau material textil)
11.Prezenta manere de viraj frantuzesti,nu romanesti
12.Retrovizor interior cu pozitie zi/noapte
13.Reostat iluminare tablou bord,bricheta electrica
14.Iluminare bricheta,cutie acte si portbagaj



Eu as mai adauga consola cu radio, antena pe aripa fata dreapta, mocheta rosie (inclusiv pe polita spate si pe cea mica de sub torpedo).
A mea (1977) avea manere de viraj romanesti.


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 8 ani
   
mhoria
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 542
"Anonima" din 1978 pe care o prezinta colegul Deceneu este a mea si nu a fost vanduta inca. Am achizitionat o mare parte din reperele necesar a fi inlocuite la ea in procesul de restaurare, dar actiunea nu a fost inceputa. Deoarece am in derulare alte proiecte mai interesante (din punctul meu de vedere) probabil ca nici nu ma voi apuca de restaurare. Poate un alt coleg.

pus acum 8 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
e putin off topic dar e cel mai tare anunt de pe Olx



incredibil !!




pus acum 8 ani
   
tr88bcd
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205
Mercedes W123 - Cobra 200D

anunturi romanesti vazute net mercedes w123 cobra 200d

57.5KB


_______________________________________
- site de anunturi dedicat retro-automobilelor

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455


anunturi romanesti vazute net

52.8KB


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455


anunturi romanesti vazute net

54.4KB


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455


anunturi romanesti vazute net

58.9KB


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455


anunturi romanesti vazute net

66.7KB


pus acum 8 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923

oldtimercraiova a scris:

http://olx.ro/oferta/aro-10-intreg-sau-dezmembrat-ID5j452.html#ef2ce8d6cf



am sunat si eu dar s-a vandut de 10 zile


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Baza buna de restaurare , cel putin asa pare in poze.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

catalin7070 a scris:


oldtimercraiova a scris:

http://olx.ro/oferta/aro-10-intreg-sau-dezmembrat-ID5j452.html#ef2ce8d6cf



am sunat si eu dar s-a vandut de 10 zile

Atat cea galbena, cat si cele albastre sunt modele tarzii, din seriile 3, anii 90'. Nu au farmec.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

oldtimercraiova a scris:

http://olx.ro/oferta/schimb-aro-10-cu-capre-sau-oi-ID5jBA4.html#46b13b70e6

Asta in schimb este interesant. Seria1 timpurie din 1982, dar cum sta puntea spate, pare sa fie versiune cu punte rigida.
Dar vezi ca omu' vrea capre si oi la schimb...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
m5665
Membru Activ

Din: Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 198
e putin off topic dar e cel mai tare anunt de pe Olx
incredibil !! ... 681d9ccd84

Cu permisiunea moderatorilor , am sa copiez aici textul, cred ca este bine sa ramana, pentru  sectiunea "momente vesele"

 

E o masina cu un motor EXCELENT! 114 cp.
Bateria e buna.
Cauciucuri de iarna buna.
Pretul:
- 1100 euro (5000 ron) fara alea 4 roti ptr vara. Exact cum e acum in poze.
- 1300 euro (6000 ron) cu un plus set de janta aluminiu montate cauciucuri vara, vezi poze. La schimbare sezon doar schimbi rotile si gata.
TAXA PLATITA SI NERECUPERATA.
Inmatriculata in TG-Mures pe numele meu. Masina se afla la Cluj.

La depasiri camioane eu o bag in viteza 2 si-i dau talpa maxim, la 110 schimb in viteza 3. Merge fantastic pe dealuri / munti.
Niste BMW X6 ma depasesc, altii nu prea. E ca o racheta

La autostrada deobicei cu 150/160 km/h, dar merge si cu 190 km/h ( cu 5 personane in ea) insa atunci e zgomotoasa.
Vezi procesul verbal 189km/h. - ( am mers cu 215 cind am filmat) - desigur mi-au luat permisul pe loc.
NU intreba in ce stare e motorul, ca e evident daca merge cu 215 km/h
In aceste conditii, si still condus consuma pe la 9-12 l / 100 km.
Am incercat o noapte de Vineri condus incet, fara sa schimb viteza mult. Am tinut cit am putut la 80-85 km/h si am scos un consum de 5.5 litri / 100 , Dar aia e ptr pensionari - sau cei care folosesc ca autoutilitara cu remorca!
Alte plusuri:
- are trapa e foarte comod vara! Nu se inchinge asa de tare masina daca lasi parcat.
- bancheta rabatabila: poti sa incarci destul de mare volum.
- senzor de parcare: poti parca cu precizie de 10 cm! E foarte util in oras.
- rugina nu e acoperita. E garantie antifurt Nimeni nu o sa sparga o rabla ruginita.
- motorul nu pierde ulei, nu pierde apa. Am schimbat uleiul la 10 mi de kilometri si nu la 15-20 mii.
- ABS
- impozit pe anul 2016: 200 ron
- asigurare 1 an: 400 ron
- rovineta 120 ron
( deci 60 ron / luna toate taxele)
- lumini ceata
- claxon aditional
- inchidere centralizata
- alarma
- cirlig remorca - cel din spatele tau va fi mai atent, altfel o sa distruga el masina lui si asta nu are nimica.
Minusuri:
- alternatorul, partea de statica ar trebuii schimbata. E bun si unul stricat de la dezmembrari doar sa aiba partea statica buna, diodele , releul a fost schimbat. Merge si asa dar ma deranjeaza becul rosu aprins, ca-i rosu...e deajuns cit curent produce si asa.
- rugina la usi, praguri. Nu-i estetic, nu-i masina de fite.
poze.
- AC nefunctional, curge la radiatorul lui, 370 ron radiatorul + trebuie dezumidificator schimbat . Dar e trapa.
- la curbe spre dreapa abia se aude dar va trebuii schimbat o piesa de 100 ron. Planetar?

- pierde foarte putin ulei servo, fiind crapat burduful: 1 litri / 1 an ( 15 ron) - dar de aceea arata groaznic inauntru: plin de ulei. -ca doar nu o sa spal acolo...Chiar daca curge si nu o observi va fi asa de greu sa rotesti volanul ca la o Dacie, exact, nu-i pericol de accident. E o garnitura distrusa si mi-au zis ca trebuie demontat mult si manopera e 1000 de ron ( nu a avut chef mecanicul sa repare)
-parbrizul fisurat la pasager, fiindca a fost lasat bricheta la bord vara si a explodat bricheta...nu-i deranjat ptr sofer.
- in cei 2 ani de cind sint proprietar am schimbat:
- acumulatorul ( va trebuii sa tina inca 4 ani)
- curele
- bowdenul de la aceleratie
- telescopul
- pompa benzina
- capac de benzina ( da nu era original si nu a lasat aer si a distrus pompa)
- 17000 km facuti am schimabt ulei + filtre 2x
Motivul vinzarii:
- nu face fata la teren asa de bine ca un SUV (drum forestier). Am luat un SUV sa nu chinuiesc pe asta la teren.
E cu muuult mai bun la teren decit un VW Bora sau alte masini, fiindca are pragul destul de sus!
Doresc radierea de la numele meu si nu sint de acord cu contract de comodatar. Taxa e 0, ITP valid, asigurare, rovinerta valida ect.
Daca nu deranjeaza rugina, sau ai chefi sa umbli la dezmembrari ptr 4 usi e chiar merita sa cumperi la acest preti, fiind intretinea SUPER IEFTINA
Scoti bani si din dezmembrare:
motor 600
cirlig 200
acumulator 100
jenti + cauciuc 100
+ fier vechi ...
+alte
Deci merita sa dai 1100/1300 euro.
Nu dau teapa.
Am video cu 210km/h.


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

gicaprimejdie a scris:

Multumesc pentru lamurire.

Cu placere!

gherghin nicolae a scris:

Multumesc.
Foarte faina prezentarea.
Cred ca ar trebui sa deschizi un topic aici pentru o identificare mai usoara a diferitelor tipuri.
Pentru ca stii multe despre Dacii si e pacat sa nu avem si aici informatiile .

Nu am timp.Cred ca exista ceva topice despre modelele Dacia.

Amatorul a scris:


Eu as mai adauga consola cu radio, antena pe aripa fata dreapta, mocheta rosie (inclusiv pe polita spate si pe cea mica de sub torpedo).
A mea (1977) avea manere de viraj romanesti.

Multumesc pentru precizari!
1.Consola radio romaneasca  si antena telescopica n-am vrut sa le mentionez deoarece nu sunt sigur ca ar fi echipare de fabrica.Nu stiu ce sa zic....Numai o factura IDMS poate sa confirme echiparea din fabrica.
Daca te uiti cu atentie in brosurile de prezentare de epoca apare o consola de Renault 12 TS.
2.In ceea ce priveste imbracamintea podelei,am constatat ca aceasta este fie din vinil/cauciuc negru,ca la Dacia standard,fie mocheta rosie.Tocmai de-asta m-am ferit s-o mentionez.
3.As mai putea adauga oglinzi exterioare stanga-dreapta CIPA.

mhoria a scris:

"Anonima" din 1978 pe care o prezinta colegul Deceneu este a mea si nu a fost vanduta inca. Am achizitionat o mare parte din reperele necesar a fi inlocuite la ea in procesul de restaurare, dar actiunea nu a fost inceputa. Deoarece am in derulare alte proiecte mai interesante (din punctul meu de vedere) probabil ca nici nu ma voi apuca de restaurare. Poate un alt coleg.

Ma bucur ca exista.
Unde o putem vedea?Niste date despre ea nu ne oferi?Nu-i deschizi un topic?Ne-ar ajuta foarte mult.

Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

m5665 a scris:

e putin off topic dar e cel mai tare anunt de pe Olx
incredibil !! ... 681d9ccd84

Cu permisiunea moderatorilor , am sa copiez aici textul, cred ca este bine sa ramana, pentru  sectiunea "momente vesele"

 

E o masina cu un motor EXCELENT! 114 cp.
Bateria e buna.
Cauciucuri de iarna buna.
Pretul:
- 1100 euro (5000 ron) fara alea 4 roti ptr vara. Exact cum e acum in poze.
- 1300 euro (6000 ron) cu un plus set de janta aluminiu montate cauciucuri vara, vezi poze. La schimbare sezon doar schimbi rotile si gata.
TAXA PLATITA SI NERECUPERATA.
Inmatriculata in TG-Mures pe numele meu. Masina se afla la Cluj.

La depasiri camioane eu o bag in viteza 2 si-i dau talpa maxim, la 110 schimb in viteza 3. Merge fantastic pe dealuri / munti.
Niste BMW X6 ma depasesc, altii nu prea. E ca o racheta

La autostrada deobicei cu 150/160 km/h, dar merge si cu 190 km/h ( cu 5 personane in ea) insa atunci e zgomotoasa.
Vezi procesul verbal 189km/h. - ( am mers cu 215 cind am filmat) - desigur mi-au luat permisul pe loc.
NU intreba in ce stare e motorul, ca e evident daca merge cu 215 km/h
In aceste conditii, si still condus consuma pe la 9-12 l / 100 km.
Am incercat o noapte de Vineri condus incet, fara sa schimb viteza mult. Am tinut cit am putut la 80-85 km/h si am scos un consum de 5.5 litri / 100 , Dar aia e ptr pensionari - sau cei care folosesc ca autoutilitara cu remorca!
Alte plusuri:
- are trapa e foarte comod vara! Nu se inchinge asa de tare masina daca lasi parcat.
- bancheta rabatabila: poti sa incarci destul de mare volum.
- senzor de parcare: poti parca cu precizie de 10 cm! E foarte util in oras.
- rugina nu e acoperita. E garantie antifurt Nimeni nu o sa sparga o rabla ruginita.
- motorul nu pierde ulei, nu pierde apa. Am schimbat uleiul la 10 mi de kilometri si nu la 15-20 mii.
- ABS
- impozit pe anul 2016: 200 ron
- asigurare 1 an: 400 ron
- rovineta 120 ron
( deci 60 ron / luna toate taxele)
- lumini ceata
- claxon aditional
- inchidere centralizata
- alarma
- cirlig remorca - cel din spatele tau va fi mai atent, altfel o sa distruga el masina lui si asta nu are nimica.
Minusuri:
- alternatorul, partea de statica ar trebuii schimbata. E bun si unul stricat de la dezmembrari doar sa aiba partea statica buna, diodele , releul a fost schimbat. Merge si asa dar ma deranjeaza becul rosu aprins, ca-i rosu...e deajuns cit curent produce si asa.
- rugina la usi, praguri. Nu-i estetic, nu-i masina de fite.
poze.
- AC nefunctional, curge la radiatorul lui, 370 ron radiatorul + trebuie dezumidificator schimbat . Dar e trapa.
- la curbe spre dreapa abia se aude dar va trebuii schimbat o piesa de 100 ron. Planetar?

- pierde foarte putin ulei servo, fiind crapat burduful: 1 litri / 1 an ( 15 ron) - dar de aceea arata groaznic inauntru: plin de ulei. -ca doar nu o sa spal acolo...Chiar daca curge si nu o observi va fi asa de greu sa rotesti volanul ca la o Dacie, exact, nu-i pericol de accident. E o garnitura distrusa si mi-au zis ca trebuie demontat mult si manopera e 1000 de ron ( nu a avut chef mecanicul sa repare)
-parbrizul fisurat la pasager, fiindca a fost lasat bricheta la bord vara si a explodat bricheta...nu-i deranjat ptr sofer.
- in cei 2 ani de cind sint proprietar am schimbat:
- acumulatorul ( va trebuii sa tina inca 4 ani)
- curele
- bowdenul de la aceleratie
- telescopul
- pompa benzina
- capac de benzina ( da nu era original si nu a lasat aer si a distrus pompa)
- 17000 km facuti am schimabt ulei + filtre 2x
Motivul vinzarii:
- nu face fata la teren asa de bine ca un SUV (drum forestier). Am luat un SUV sa nu chinuiesc pe asta la teren.
E cu muuult mai bun la teren decit un VW Bora sau alte masini, fiindca are pragul destul de sus!
Doresc radierea de la numele meu si nu sint de acord cu contract de comodatar. Taxa e 0, ITP valid, asigurare, rovinerta valida ect.
Daca nu deranjeaza rugina, sau ai chefi sa umbli la dezmembrari ptr 4 usi e chiar merita sa cumperi la acest preti, fiind intretinea SUPER IEFTINA
Scoti bani si din dezmembrare:
motor 600
cirlig 200
acumulator 100
jenti + cauciuc 100
+ fier vechi ...
+alte
Deci merita sa dai 1100/1300 euro.
Nu dau teapa.
Am video cu 210km/h.

Apoi la asta initial iti vine sa razi, dar apoi incepi sa faci cruce.
Este un caz tipic, cand prostia atinge un nivel atat de ridicat, incat devine pericol social...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 ... 120  

Mergi la