Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
|
|
si ultima cu poza pe olx fara imagini mai sunt destule
Mașina este un Renault 16 GL fabricație 1967, motor de1470 cc, Tip 697, cutie de viteze cu 5 trepte. O dețin din anul 1995 și sunt al III-lea proprietar.Am cumpărat mașina cu gandul de a o reface în totalitate cu piese noi originale, lucru pe care l-am reușit ! Cronologia restructurării mașinii dispusă pe ani este următoarea: 1. Anul 1997- Refăcut motorul: La chiuloasă am schimbat ghiduri de supape, supape (originale franceze), alezat ghiduri și scaune de supape, rectificat planeitatea chiuloasei.Schimbat cu piese originale franceze ( noi în cutie) : set motor “BORGO” cu segmenți APEX, ax cu came și pinion antrenare delco, pinion mare și mic de distribuție, lanț de distribuție, întinzător de lanț, vibrochen cota STD, cuzineți BORGO manetoane și palier cota STD, rulment de presiune, placă de presiune , disc de ambreiaj “VERTO”, cablu ambreiaj, pompă de ulei , pompă de benzină MARCHALL, pompă de apă, cablu kilometraj. 2. Anul 2000-Schimbat telescoape originale noi “DE CARBON “franceze cu gaz (dublu efect) pe spate și telescoape noi belgiene pe față, schimbat radiator nou de alamă, schimbat yale uși și portbagaj. 3. Anul 2001- Mașina a fost izolată și vopsită roșu metalizat (în cuptor), ocazie cu care i-am schimbat (deși nu era cazul, dar aveam piese noi la dispoziție) ambele portiere față și dreapta spate, chedere și garnituri noi ferestre. Schimbat cablurile de frână de mână și rulmenții la toate roțile. Caroseria nu prezintă rugină și nu a fost tamponată niciodată, lonjeroanele și pragurile au fost umplute anual cu 12 litri de valvolină și portierele unse cu vaselină în interior. 4. Anul 2002- Schimbat cutie de viteze cu 5 viteze de la modelul RENAULT 16-TX 1974 (de pe o mașină tamponată, puțin rulată ). Schimbat planetare noi originale “WEISS”. 5. Anul 2003- Schimbat discuri noi de frână originale franceze. Schimbat parbriz nou (cel vechi spart de criblură. 6. Anul 2005-Schimbat tobă eșapament originală și refăcut țeava de eșapament legatura motor- tobă și apoi ultimul tronson, totul cu țeavă inoxidabilă sudată cu argon. După cum se vede din cele de mai sus ,practic mașina a fost refăcută în totalitate cu piese originale Dețin o sumedenie de piese de schimb noi și vechi dar încă utilizabile, recuperate de pe prima mea mașină ,care evident a fost tot un Renault 16- model 1966. PIESE DE SHIMB ( NOI ÎN CUTIE ): Set motor Karl Schmidt- Germany- R 16, 2 garnituri de chiuloasă, disc de ambreiaj “VERTO”, rulment de presiune, 2 schimburi ferodou ambreaj, cablu ambreiaj, bendix electromotor, solenoid “ROHNE” electromotor, lanț de distributie, cuzineți manetoane și palier cota reparație R .1 (+0.25), pompă de benzină, set reparație “ MARCHALL” pentru pompă de benzină , stopuri complete spate, telescoape spate "SPICA", bare torsiune spate, față ușă dreapta spate, brat inferior dreapta suspensie față, contact principal chei, racorduri flexibile frână spate, curele de transmisie, corp complet de far față, repartitor de frână spate, suporți cauciuc motor. PIESE DE SCHIMB ( FOLOSITE DAR ÎNCĂ UTILIZABILE): Un motor complet R1150 GL Tip 697 1470cc(recuperat de pe vechea mașină, am rulat doar 35.000Km după ce i s-a făcut reparație capitală la Uzina “Camionul “ Brașov),motor complet R1150Gl Type 697 1470cc, doua cutii de viteză, 2 lanțuri de distribuție, 1 electromotor” ROHNE”, 1 delco “DUCELLIER”, pinion mare și mic de distribuție, 3 axe cu came, 2 pompe de ulei, 2 telescoape față și spate, semipunte spate (stânga- dreapta), portiere fără rugină față (dreapta), portieră fără rugină spate (dreapta), 3 pompe de apă recondiționate (schimbat rulmenți și presetupă, disc de ambreiaj (bun), termocuplă radiator, 4 bare de torsiune, electroventilator, pompă de frână, alternator “MOTOROLA”, parbriz și lunetă spate, 4geamuri de portiere,încuietori uși, motor BOSCH ștergător de parbriz, 7 genți R14”, 2 tamburi frână, 2 discuri de frână, 2 casete de directie,2 bielete directie, 2 planetare.Mașina după refacera motorului (anul 1997) a rulat până acum -anul 2016 -98.000 Km – reali.
37.2KB
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
|
|