CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: ciocolata4u
 | Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 30 - 51 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
O sa incep cu o prezentare a modelelor generala, dupa care o sa sa dau informatii exacte din "BIBLIA LADA" (asa zic prietenii mei la manualul de reparatii portocaliu, gros de 300+pagini ) )
Gama clasica: 1200 (vaz 2101) 1300 (vaz 21011) 1500 (vaz 2103) 1600 (vaz 2106) Deci vaz 2101: motorizare 1.2 ulterior 1.3 (deci cod motor 2101 si 21011). Exista 2 tipuri de chiulase, 2101 folosita pana prin '76, cu camera de ardere mica, dupa care motoarele au fost echipate cu chiulasele cu codul 21011, camera de ardere mare (toate motoarele au astfel de chiuloasa). 21011: motorizare 1.3, poreclit Lada 1200 S 2102: model de 1200 kombi, motor de 1.3 in general. 2103: modelul du 4 faruri, cel mai frumos(parerea mea), are ca motorizare toata gama Lada (de la 1.3 in sus), cu motorul de baza avand aprox 1500 cm3 (de unde vine si numele). Motorizarea e data de cifra cupa 2103, ex 0(21030.....) e de 1500 cm, 21031 e de 1.3. Poate fi privit ca versiunea de "lux" a lada 1200 2106: 1500 imbunatatit, printre altele are grila fata combinata cu o rama de plastic in jurul farurilor. Versiunea 21060 are cea mai tare motorizare (1600 cm3, cod bloc motor 2106). Bloc foarte versatil, se poate aleza pana la 1800 cm3, fara probleme, din motorul acesta deriva alea de Niva Gama moderna: vaz 2104: lada kombi (mai noua, cu faruri patrate, i se zic "kocka kombi", deci kombi patratos. Motorizari de la 1.3 (pe curea), 1.5, 1.6 pe lant, si ulterior 1700 injectie. 2105: poreclit lada patratoasa, faruri patrate, motor de 1.3 pe curea (dar a primit toate motoarele posibile). Versiune simpla, care poate fi asemanata cu lada 1200, care are dotari de baza 2107: 2105 imbunatatit, are printre altele motor de 1.5, 1.6, 1.7i, alta masca fata, alte scaune, bord mai bine dotat, unele au economizor vacuumatic.Putem sa-i spunem versiunea "lux" a 2105-lui. Revin cu informatii din carte 
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
Ar trebui sa bagam si niste poze 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 16 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Asa e Lada 1600 (2106) destinat exportului:
42.5KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
2104:
73.8KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
2105 VFTS (adica clona de VFTS) folosit la raliuri (radeti radeti, dar aveau cam 160-180 cai, motor de 1.8 facut din blocul de 2106)
79.3KB
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Urmeaza ceva poze cu datele de la VFTS (omologarea de la FIA). Daca vreti sa vedeti cum erau omologate masinile de curse la FIA, dati click pe poze Vizionare placuta ! Omologare Lada VFTS
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
knx
Membru Senior
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Asta e vfts2, cu motor de 1.6 Dar motorul de 1.6 se poate aleza fara probleme pana pe la 1800 cm3, versiunile ulterioare au 1700 sau peste 1700 cm3 Omologarea asta e un ghid bun pt cei care vor sa faca ceva modificari la motor, ca pana greutatea bielelor e data 
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 16 ani |
|
trabyro
Membru Senior
 Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 437
|
|
PROSPECTE LADA OLD STYLE
LADA - an 1984
LADA - an 1986
LADA Model 2107
_______________________________________
Email Dedicat Trabantistilor din Romania si nu numai Contact +(4) 0740-485 474 (Orange) YM: TrabyRo
|
|
pus acum 13 ani |
|
ubord
Membru nou
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 12
|
|
Stie cineva care este distanta axiala intre pinioanele pompei de ulei? ...dimensiunile constructive , sau daca nu o masuratoare facuta cu simt de raspundere.... Avand diametrul pinioanelor si modulul danturarii ecuatia poate fi rezolvata , dar dantura este inclinata si e mai greu de stabilit modulul....
40.2KB
|
|
pus acum 6 ani |
|