CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ciocolata4u
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
30 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Fise tehnice / Totul despre Lada Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
O sa incep cu o prezentare a modelelor generala, dupa care o sa sa dau informatii exacte din "BIBLIA LADA" (asa zic prietenii mei la manualul de reparatii portocaliu, gros de 300+pagini ) )

Gama clasica: 1200 (vaz 2101)
                     1300 (vaz 21011)
                     1500 (vaz 2103)
                     1600 (vaz 2106)
Deci vaz 2101: motorizare 1.2 ulterior 1.3 (deci cod motor 2101 si 21011). Exista 2 tipuri de chiulase, 2101 folosita pana prin '76, cu camera de ardere mica, dupa care motoarele au fost echipate cu chiulasele cu codul 21011, camera de ardere mare (toate motoarele au astfel de chiuloasa).
21011: motorizare 1.3, poreclit Lada 1200 S
2102: model de 1200 kombi, motor de 1.3 in general.
2103: modelul du 4 faruri, cel mai frumos(parerea mea), are ca motorizare toata gama Lada (de la 1.3 in sus), cu motorul de baza avand aprox 1500 cm3 (de unde vine si numele). Motorizarea e data de cifra cupa 2103, ex 0(21030.....) e de 1500 cm, 21031 e de 1.3. Poate fi privit ca versiunea de "lux" a lada 1200 
2106: 1500 imbunatatit, printre altele are grila fata combinata cu o rama de plastic in jurul farurilor.  Versiunea 21060 are cea mai tare motorizare (1600 cm3, cod bloc motor 2106). Bloc foarte versatil, se poate aleza pana la 1800 cm3, fara probleme, din motorul acesta deriva alea de Niva
Gama moderna:
vaz 2104: lada kombi (mai noua, cu faruri patrate, i se zic "kocka kombi", deci kombi patratos. Motorizari de la 1.3 (pe curea), 1.5, 1.6 pe lant, si ulterior 1700 injectie.
2105: poreclit lada patratoasa, faruri patrate, motor de 1.3 pe curea (dar a primit toate motoarele posibile).  Versiune simpla, care poate fi asemanata cu lada 1200, care are dotari de baza
2107: 2105 imbunatatit, are printre altele motor de 1.5, 1.6, 1.7i, alta masca fata, alte scaune, bord mai bine dotat, unele au economizor vacuumatic.Putem sa-i spunem versiunea "lux" a 2105-lui.
Revin cu informatii din carte


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Ar trebui sa bagam si niste poze

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Asa e  Lada 1600 (2106) destinat exportului:

totul despre lada asa e  lada 1600 (2106) destinat

42.5KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 16 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
2104:

totul despre lada 2104:

73.8KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 16 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
2105 VFTS (adica clona de VFTS) folosit la raliuri (radeti radeti, dar aveau cam 160-180 cai, motor de 1.8 facut din blocul de 2106)

totul despre lada 2105 vfts (adica clona vfts) folosit raliuri (radeti radeti, dar aveau cam 160-180

79.3KB


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 16 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Urmeaza ceva poze cu datele de la VFTS (omologarea de la FIA). Daca vreti sa vedeti cum erau omologate masinile de curse la FIA, dati click pe poze Vizionare placuta ! Omologare Lada VFTS



_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 16 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Asta e vfts2, cu motor de 1.6 Dar motorul de 1.6 se poate aleza fara probleme pana pe la 1800 cm3, versiunile ulterioare au 1700 sau peste 1700 cm3 Omologarea asta e un ghid bun pt cei care vor sa faca ceva modificari la motor, ca pana greutatea bielelor e data

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 16 ani
   
trabyro
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 437
PROSPECTE LADA OLD STYLE

LADA - an 1984



LADA - an 1986



LADA Model 2107



_______________________________________
  Email
Dedicat Trabantistilor din Romania si nu numai
Contact +(4) 0740-485 474 (Orange)  YM: TrabyRo

pus acum 13 ani
   
ubord
Membru nou

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 12
Stie cineva care este distanta axiala intre pinioanele pompei de ulei?
...dimensiunile constructive , sau daca nu o masuratoare facuta cu simt de raspundere....
Avand diametrul pinioanelor si modulul danturarii  ecuatia poate fi rezolvata , dar dantura este inclinata si e mai greu de stabilit modulul....

totul despre lada stie cineva care este distanta axiala intre pinioanele pompei sau daca facuta simt

40.2KB


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la