CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Roxxy22 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Cluj
cauta Barbat
25 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 -1976 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 19
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

danut 69-71 a scris:


Misu de Cluj a scris:


danut 69-71 a scris:


Multumesc Misi...Mai tare-i asta, m refer la originalitate si functionalitate.

Slaba treaba, ca eu am doua Pegas Camping originale si trei Pegas Kent. 

Si de ce n-ai spus pana acum ca ai 5 biciclete comuniste!

Caut de ceva timp un Kent intr-o stare cat mai apropiata de "Camping"



Am 8 pegasuri comuniste si dio carpati, plus sectuinea rusofona cu 3 Sputnik si Minsk, plus sectiunea nemteasca ... in total 19 biciclete vechi 
Acuma si tu ai ajuns la stadiul bolii, cand realizezi ca ai prea multe masini si incepi sa aduni biciclete vechi, ca ocupa mai putin loc.   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

Misu de Cluj a scris:


danut 69-71 a scris:


Misu de Cluj a scris:


Slaba treaba, ca eu am doua Pegas Camping originale si trei Pegas Kent. 

Si de ce n-ai spus pana acum ca ai 5 biciclete comuniste!

Caut de ceva timp un Kent intr-o stare cat mai apropiata de "Camping"



Am 8 pegasuri comuniste si dio carpati, plus sectuinea rusofona cu 3 Sputnik si Minsk, plus sectiunea nemteasca ... in total 19 biciclete vechi 
Acuma si tu ai ajuns la stadiul bolii, cand realizezi ca ai prea multe masini si incepi sa aduni biciclete vechi, ca ocupa mai putin loc.   

Ai perfecta dreptate cand vine vorba de spatiu...mai sunt si altele colectibile si nu ocupa spatiu nici macar cat o bicicleta.    

@ Adrian, sunt vremuri de mult apuse si acum incepem sa respiram prin ce a trecut si ne trezesc interesele.
Unele "cunostinte" nu vor reusi vreodata sa ne inteleaga nebunia.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:

O poza cu 16 DAN, special pentru Adrian, pe cand masina avea jante de aliaj.
Le am pe toate 5, roata de rezerva este noua, 0 km.
Aceste jante erau echipare de fabrica pentru "Dacia Dedicatie", o masina vopsita in 2 nunate de gri metalizat.

Da, foarte frumoase jante, ale mele nu sunt asa .Sunt mai pline, de forma stelei comuniste cu aspect mai puutin spportiv ca acestea ale tale
.


pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194

danut 69-71 a scris:

...........
...
Unele "cunostinte" nu vor reusi vreodata sa ne inteleaga nebunia.


Mie mi se spune c-am asa: " UNELE PERSOANE AU CATE O PASARICA LA CAP, DAR TU AI UN STOL INTREG",asa ca eu zic sa ne vedem de ale noastre iar dupa cele vesnice v-om fi pomeniti ca si oameni cu ceva la cap, dar pentru noi nu v-a mai conta, probabil se vor bucura de vechturile cu valoare doar urmasii nostri ce vor aprecia lucrurile diferite,NONCONFORMISTII, in rest v-om fi istorie sau ceva fara nume , probabil noi am mai trait vremurile alea sau cum se zice "DEJA VU"

         

Modificat de sparrowhawk (acum 10 ani)


_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:

O poza cu 16 DAN, special pentru Adrian, pe cand masina avea jante de aliaj.
Le am pe toate 5, roata de rezerva este noua, 0 km.
Aceste jante erau echipare de fabrica pentru "Dacia Dedicatie", o masina vopsita in 2 nunate de gri metalizat.

Da, foarte frumoase jante, ale mele nu sunt asa .Sunt mai pline, de forma stelei comuniste cu aspect mai puutin spportiv ca acestea ale tale
.


Hai, pune poze ca-s chiar curios ce fel de jante ai?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Adrian, asa arata jantele mele.

dacia 1300 -1976 adrian, asa arata jantele mele.

39.6KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
E drept, asta-i rezerva dar si celelalte arata ca "NEW"

dacia 1300 -1976 drept, asta-i rezerva dar celelalte arata

33.2KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Astept si eu poze cu jantele tale.

dacia 1300 -1976 astept poze jantele tale.

32.5KB

Modificat de danut 69-71 (acum 10 ani)


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

danut 69-71 a scris:

Adrian, asa arata jantele mele.

Am vrut sa cumpar si eu un set de jante din astea de "Dedicatie" sa le pun pe R15, dar is cam grele, surprinzator de grele pentru niste jante din aliaj de aluminiu.
Pe la urma mi-am luat un set de jante Amil, care au fost pe vremuri pe lista de optionale.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am sá pun poze cánd revin de la vopsitre electrostaticá .  

pus acum 10 ani
   
Alex23
Membru nou

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 35
Jantele seamana cu cele de pe Dedicatie, sunt turcesti CMS si sunt mult mai bine finisate si vopsite decat cele romanesti.

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

Alex23 a scris:

Jantele seamana cu cele de pe Dedicatie, sunt turcesti CMS si sunt mult mai bine finisate si vopsite decat cele romanesti.

Romanii nu au fost capabili sa faca asemenea jante, au inlocuit doar capacul central  cu unul inscriptionat DACIA, in rest tot turcesti raman.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am mai lucrat cáte putin de cánd veni vremea buná .......

dacia 1300 -1976 mai lucrat cáte putin cánd veni vremea buná .......

33KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

45.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

41.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

39.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

31.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

40.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

35.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

40.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

34.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

31.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

28KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

39.6KB


pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Super, ca deobicei
La arcurile spate in parte de jos din ce material este izolatia? ca veam si eu o dilema, nu stiu ce sa folosesc, furtunul original este ingalbenit si arata rau


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

50.9KB


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cezarmad a scris:

Super, ca deobicei
La arcurile spate in parte de jos din ce material este izolatia? ca veam si eu o dilema, nu stiu ce sa folosesc, furtunul original este ingalbenit si arata rau

Normal este un furtun transparent, Adrian a folosit unu panzat/armat...e OK.

Felicitari Adrian, nu ma pot mandri cu o asemenea avansare la conserva mea.

Modificat de danut 69-71 (acum 10 ani)


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
vladut
Membru Senior

Din: Targoviste-Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 403
Eee arta !ce mai , super ,mereu va urmaresc lucrarile si ma minunez de ceea ce iese , bravo , si multe proiecte incontinuare ,SUPER parca acum iese de pe poarta fabrici .Arta

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

cezarmad a scris:

Super, ca deobicei
La arcurile spate in parte de jos din ce material este izolatia? ca veam si eu o dilema, nu stiu ce sa folosesc, furtunul original este ingalbenit si arata rau

Mersi mult, intr-adevár materialul respectiv este ingálbenit si rupt. eu am salvat doar partea de sus ale telescoapelor spate , rstul era gunoi.
Am folosit un furtun de plastiic cauciucat transparent folosit la furtunele cu care se scoate motorina din rezervoare (cele care au un dispozitiv cu bilá ) la una din extremitáti .    


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vladut a scris:

Eee arta !ce mai , super ,mereu va urmaresc lucrarile si ma minunez de ceea ce iese , bravo , si multe proiecte incontinuare ,SUPER parca acum iese de pe poarta fabrici .Arta

Multumesc mult pt interes si pt recunostinta.Cu stimá     


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
LIKE! Asteptam continuarea lucrarilor cu multe poze atasate!

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:


cezarmad a scris:

Super, ca deobicei
La arcurile spate in parte de jos din ce material este izolatia? ca veam si eu o dilema, nu stiu ce sa folosesc, furtunul original este ingalbenit si arata rau

Normal este un furtun transparent, Adrian a folosit unu panzat/armat...e OK.

Felicitari Adrian, nu ma pot mandri cu o asemenea avansare la conserva mea.

Tu m-ai infectat Dánut, la Baia-Mare am rámas perplex vázádnu-ti masina verde, de atunci nu am mai avut astámpár.
Deci am avut ce inváta de la tine .... insá mai am foarte mult de invátat in domeniul Dacia 1300-
Si multumesc mult pt marele ajutos acordat páná in prezent atát Tie cát si celorlalti colegi de pe forum care m-au ajutat....
Dar mai e mult páná la final, ca atare, multe ore de lucru vor mai urma.
   


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

LIKE! Asteptam continuarea lucrarilor cu multe poze atasate!

Mersi mult Liviu din pácate avansez tare incet fiindcá e mult de lucru si incerc sá duc mai multe proiecte deoidatá....insá toate fazele tehnologice dureazá mult si trebuie sá le astept cu rábdare, plus timpul ..... de care nu dispzun de cát as dori niciodatá....  


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:


cezarmad a scris:

Super, ca deobicei
La arcurile spate in parte de jos din ce material este izolatia? ca veam si eu o dilema, nu stiu ce sa folosesc, furtunul original este ingalbenit si arata rau

Normal este un furtun transparent, Adrian a folosit unu panzat/armat...e OK.

Felicitari Adrian, nu ma pot mandri cu o asemenea avansare la conserva mea.

Tu m-ai infectat Dánut, la Baia-Mare am rámas perplex vázádnu-ti masina verde, de atunci nu am mai avut astámpár.
Deci am avut ce inváta de la tine .... insá mai am foarte mult de invátat in domeniul Dacia 1300-
Si multumesc mult pt marele ajutos acordat páná in prezent atát Tie cát si celorlalti colegi de pe forum care m-au ajutat....
Dar mai e mult páná la final, ca atare, multe ore de lucru vor mai urma.
   

Dragule, stiu ca te-am infectat si ma bucur ca ai ajuns foarte bine pana acum.

Acesta este stadiul la care ma aflu cu masinuta si nu ma pot bucura cum o faci tu...la mine mai prevad minim 4-5 luni de munca.

dacia 1300 -1976 cv2adi 69-71 deobicei arcurile spate parte jos din material este izolatia? veam

24.5KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Alta!

dacia 1300 -1976 alta!

27.7KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Inca...

dacia 1300 -1976 inca...

30.4KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Si

dacia 1300 -1976

31.3KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Tot.

dacia 1300 -1976 tot.

28.5KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Sper sa nu te superi ca-ti poluez topicul cu tigaia mea.        

dacia 1300 -1976 sper superi ca-ti poluez topicul tigaia mea.        

33.4KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Tin sa precizez ca toata masina a fost rasa pana la tabla curata, interior/exterior/dedesubt, nu sablata.
Acum in unele zone este grunduita deoarece oxideaza tabla goala...munca de sisif.      

dacia 1300 -1976 tin precizez toata masina fost rasa pana tabla curata, unele zone este grunduita

32.7KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ce vorbesti cá nu-i fácutá ca a mea ? Este mult mai frumos si temeinic realizatá , eu n-am intrat in ea chair atát de tare, fiindcá bordul spre ex nici nu l-am scos din loc .....si cred cá dacá as fii fácut-o n-as mai fii fost in stare sá reconstruiesc toatá masina de la zero asa cum o faci Tu pe a Ta !
Pe lángá asta si eu cred cá voi mai suferi cam jumat de an s-o repun toatá pe roti , nu cred s-o term in mai repede.
Spor la treabá Dánut !


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Multumesc Adrian, esti un minunat, cu siguranta tu vei putea fi prezent cu ea la Brasov...eu, nici o sansa.
Din punctul me de vedere, TU ai facut o treaba extraordinara comparativ cu multe alte masini facute pe la noi prin tara.

Mai este una si la Cluj a lui Lucian, abia astept sa iesim la o promenada cu conservele noastre.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194

danut 69-71 a scris:

Multumesc Adrian, esti un minunat, cu siguranta tu vei putea fi prezent cu ea la Brasov...eu, nici o sansa.
Din punctul me de vedere, TU ai facut o treaba extraordinara comparativ cu multe alte masini facute pe la noi prin tara.

Mai este una si la Cluj a lui Lucian, abia astept sa iesim la o promenada cu conservele noastre.



cv2adi a scris:

Ce vorbesti cá nu-i fácutá ca a mea ? Este mult mai frumos si temeinic realizatá , eu n-am intrat in ea chair atát de tare, fiindcá bordul spre ex nici nu l-am scos din loc .....si cred cá dacá as fii fácut-o n-as mai fii fost in stare sá reconstruiesc toatá masina de la zero asa cum o faci Tu pe a Ta !
Pe lángá asta si eu cred cá voi mai suferi cam jumat de an s-o repun toatá pe roti , nu cred s-o term in mai repede.
Spor la treabá Dánut !



Amandoi ati facut treaba buna


_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

danut 69-71 a scris:

Tin sa precizez ca toata masina a fost rasa pana la tabla curata, interior/exterior/dedesubt, nu sablata.
Acum in unele zone este grunduita deoarece oxideaza tabla goala...munca de sisif.      

Rasa si curatata cu  scule de mana?     
Ai angajati cihnezi? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Pe lángá asta si eu cred cá voi mai suferi cam jumat de an s-o repun toatá pe roti , nu cred s-o term in mai repede.

In faza in care se afla tigaia ta, in trei saptamani, maxim o luna poate fi complet gata, daca ai toate piesele pregatite si nu-ti lipseste nimica dupa care sa trebuiasca sa astepti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

Misu de Cluj a scris:


danut 69-71 a scris:

Tin sa precizez ca toata masina a fost rasa pana la tabla curata, interior/exterior/dedesubt, nu sablata.
Acum in unele zone este grunduita deoarece oxideaza tabla goala...munca de sisif.      

Rasa si curatata cu  scule de mana?     
Ai angajati cihnezi? 

Da, totul s-a facut la mana...Nu, n-am angajat chinezi, este o vorba:" Pentru bani si cioara-ti canta".


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Pe lángá asta si eu cred cá voi mai suferi cam jumat de an s-o repun toatá pe roti , nu cred s-o term in mai repede.

In faza in care se afla tigaia ta, in trei saptamani, maxim o luna poate fi complet gata, daca ai toate piesele pregatite si nu-ti lipseste nimica dupa care sa trebuiasca sa astepti.

Misu, iti propun sa-i facem o vizita lui Adrian si intr-o saptamana n-avem ce face toti 3.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

danut 69-71 a scris:


Misu de Cluj a scris:


danut 69-71 a scris:

Tin sa precizez ca toata masina a fost rasa pana la tabla curata, interior/exterior/dedesubt, nu sablata.
Acum in unele zone este grunduita deoarece oxideaza tabla goala...munca de sisif.      

Rasa si curatata cu  scule de mana?     
Ai angajati cihnezi? 

Da, totul s-a facut la mana...Nu, n-am angajat chinezi, este o vorba:" Pentru bani si cioara-ti canta".

Eu la ale mele, curat doar acolo unde sunt probleme. Unde izolatia originala este inca buna, nu are sens sa fie razuit, ca asa la calitatea cum a fost in fabrica, tot nu-l poti face. Eu is pe ideea, ca e este bun la locul ei si fara probleme, trebuie lasat in pace.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

danut 69-71 a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Pe lángá asta si eu cred cá voi mai suferi cam jumat de an s-o repun toatá pe roti , nu cred s-o term in mai repede.

In faza in care se afla tigaia ta, in trei saptamani, maxim o luna poate fi complet gata, daca ai toate piesele pregatite si nu-ti lipseste nimica dupa care sa trebuiasca sa astepti.

Misu, iti propun sa-i facem o vizita lui Adrian si intr-o saptamana n-avem ce face toti 3.

Eu vin, doar sa ma cheme
Dar nu ma cheama, ca de fiecare data cand ma duc pana la el, dupa ce vin acasa Adi isi cumpara inca un Renault. Si de aia nu ma cheama, ca sa nu-l distrag de la Citroen.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


danut 69-71 a scris:


Misu de Cluj a scris:


In faza in care se afla tigaia ta, in trei saptamani, maxim o luna poate fi complet gata, daca ai toate piesele pregatite si nu-ti lipseste nimica dupa care sa trebuiasca sa astepti.

Misu, iti propun sa-i facem o vizita lui Adrian si intr-o saptamana n-avem ce face toti 3.

Eu vin, doar sa ma cheme
Dar nu ma cheama, ca de fiecare data cand ma duc pana la el, dupa ce vin acasa Adi isi cumpara inca un Renault. Si de aia nu ma cheama, ca sa nu-l distrag de la Citroen.

                 


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

Misu de Cluj a scris:


danut 69-71 a scris:


Misu de Cluj a scris:


Rasa si curatata cu  scule de mana?     
Ai angajati cihnezi? 

Da, totul s-a facut la mana...Nu, n-am angajat chinezi, este o vorba:" Pentru bani si cioara-ti canta".

Eu la ale mele, curat doar acolo unde sunt probleme. Unde izolatia originala este inca buna, nu are sens sa fie razuit, ca asa la calitatea cum a fost in fabrica, tot nu-l poti face. Eu is pe ideea, ca e este bun la locul ei si fara probleme, trebuie lasat in pace.

Stiu ce zici si eu sunt de aceeasi parere... am gasit multe bube sub antifonul care se prezenta aproape perfect si atunci am luat decizia de a scoate absolut tot.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pái cu Voi precis cá as gáta masina in cáteva sáptámáni fiindcá nu as fii nevoit sá comit prostii pe care le-am fácut : Spre ex nu intelegeam niccum de ce nu se potrivesc gáurile si fantele sabotuilor fránei spate pe care le-am achizitionat noi de fabricá cu ceea ce am avut inainte.....
Asa cá am luat pila in máná si am pilit ca nebunul sá potrivesc fantele tijei fránei de máná si orificiile arcurilor sá le pot monta.
De-abia mai tárziu mi-am dat seama cá-s de 1310 sabotii respectivi.
Cu asta am pierdut cca 2 zile , s.a.m.d.  deci Voi, cei care le vedeti zilnic, nu faceti gafe de astea, ci automat stiti despre ce este vorba .
Cu asemenea "pierderi de timp " proiectul evolueazá fioarte incet, anevoios ..... din pácate.
Insá tributul la lectia Dacia 1300 trebuie sá-l plátesc pesemne benevol ....          


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ca sá vezi nervi : Asa n-am pátit niciodatá in cei 17 ani de restaurári ....
Dupá ce am stráns aceste suruburi ale butucului.... a sárit galvanizarea de pe ele.
Pesemne suprafata nui a fost curatatá bine, fiindcá acum mai vád urme de vopsea neagrá pe capurile suruburilor....deci jos cu ele si inapoi in baia galvanicá firar....
Cu asmenea minuscule "bucurii " iar mai trece 1 sáptámáná sau minim 4 zile !....

dacia 1300 -1976 vezi nervi asa n-am pátit niciodatá cei ani restaurári ....dupá stráns aceste

40.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si mai o gafá care ar fii trebuit mult mai aprofundat lucratá : Sá scot clipsurile astea de fixare a conductelor de fráná si benziná, insá nu am gásit niciunde in comert, asa cá cele 4 bucáti primite cadou de la márinimosul nostru coleg Cátálin7070 au fost bijuterii tinute in birou, doar pt folosire in caz cá una sau douá dintre ele se rupe, sau se distruge pe parcursul proicesului derestaurare....
Insá má voi apuca sá le rázuiesc cu bisturiul sau o surubelnitá micá ascutitá sá se vadá culoarea plasticului, altfel iar au de ce sá se lege ástia de la atestare....

dacia 1300 -1976 mai gafá care fii trebuit mult mai aprofundat lucratá scot clipsurile astea fixare

37.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si clipsul acesta asteaptá sá fie curátatá ....deci voi avea de lucru mult....

dacia 1300 -1976 clipsul acesta asteaptá fie curátatá ....deci voi avea lucru mult....

32.5KB


pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Salutare,

Are cineva pe Dacia club clipsuri de vanzare, 5 lei bucata, daca vrei vorbesc cu el, l-e cumpar si ti-le trimit la Oradea.  


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298
Cezar, am eu clipsuri, i le fac cadou lui Adi, numai sa-mi spuna de cate are nevoie si daca sunt pt una sau 2 coducte
Aaaaa si trebuie sa se hotarasca la culoare, cred ca am negre si rosii
Verific joi cand ajung acasa....


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dragii mei.... nu mai am cuvinte ! Sincer nu sunt obisnuit cu astfel de intentii nobile, este un fenomen rar, de multe ori doar rávnit si visat .....
Nu le doresc cadou, le plátesc, faptul in sine cá existá si le pot lua de undeva inseamná enorm de mult.
As prefera rosii (aratá mai fain pe fondul crem )insá nu stiu de cáte am nevoie.
Exceptánd puntea spate pe care deja am pus cele pe care le aveam de la Cátálin (mai am una rezervá ) nu stiu cáte sunt pe caroserie ????
Le voi numára exact sá vád cáte sunt si de care fel ? Cu 2 sau cu 3 locase ?
Vá multumesc mult de tot ptr ajutor si márinimie ambilor colegi  .......        


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Astea sunt invelitorile de plastic de pe arcuri ...... pe care nu le-am mai putut pune inapoi pe masiná.
ATENTIE : Sub aceste invelitori stá apa si rugina-si face lucrul : Arcurile s-au decojit bine de tot, si dupá sablare se vede cá in aceste zone diametrul profilului e mai mic decát la mijloc........sper sá nu se rupá in mers!      

dacia 1300 -1976 astea sunt plastic arcuri ...... care le-am mai putut pune inapoi sub aceste

60.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot "ciorapii "arcurilor

dacia 1300 -1976 tot

64.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
azi am terminat electrostarterul si alternatorul, curátat, schimbat cárbuni, busce, uns si vopsit si hopa la loc.Sunt gata de implant

dacia 1300 -1976 azi terminat curátat, schimbat cárbuni, busce, uns vopsit hopa loc.sunt gata

33.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

36.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

37.1KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

si clipsul acesta asteaptá sá fie curátatá ....deci voi avea de lucru mult....

Acuma eu nu le-as curata si nici demonta, ci le-as vopsi cu o pensula mica in negru, ca oricum dupa cateva sute de kilometrii se va depune praful si noroiul si nici nu se vor observa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

si clipsul acesta asteaptá sá fie curátatá ....deci voi avea de lucru mult....

Acuma eu nu le-as curata si nici demonta, ci le-as vopsi cu o pensula mica in negru, ca oricum dupa cateva sute de kilometrii se va depune praful si noroiul si nici nu se vor observa.

Da, si asta e o posibilitate, insá dacá se mázgáleste si caroseria , pe mine m-ar deranja, nemaivorbind despre capii pátrati de la atestare.... care má cunosc de cátiva ani si má stiu ca pe un tipicar inráit, si m-as da de gol cu o asmenea fentá...


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:

Astea sunt invelitorile de plastic de pe arcuri ...... pe care nu le-am mai putut pune inapoi pe masiná.
ATENTIE : Sub aceste invelitori stá apa si rugina-si face lucrul : Arcurile s-au decojit bine de tot, si dupá sablare se vede cá in aceste zone diametrul profilului e mai mic decát la mijloc........sper sá nu se rupá in mers!      

Cand se monteaza aceste mansoane, se da cu vaselina...de regula se optureaza cu vaselina partea superioara a arcului impotriva apei si condensului.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:

Astea sunt invelitorile de plastic de pe arcuri ...... pe care nu le-am mai putut pune inapoi pe masiná.
ATENTIE : Sub aceste invelitori stá apa si rugina-si face lucrul : Arcurile s-au decojit bine de tot, si dupá sablare se vede cá in aceste zone diametrul profilului e mai mic decát la mijloc........sper sá nu se rupá in mers!      

Cand se monteaza aceste mansoane, se da cu vaselina...de regula se optureaza cu vaselina partea superioara a arcului impotriva apei si condensului.

Da, asa am fácut Dánut, m-am gándit eu cá iará va sta apa acolo, pe de altá parte furtunul ásta era atát se strámt cá dupá prima curburá, doar unsá cu vaselina a mers mai sus pe resort.A fost o muncá de ocnas.....    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:

Astea sunt invelitorile de plastic de pe arcuri ...... pe care nu le-am mai putut pune inapoi pe masiná.
ATENTIE : Sub aceste invelitori stá apa si rugina-si face lucrul : Arcurile s-au decojit bine de tot, si dupá sablare se vede cá in aceste zone diametrul profilului e mai mic decát la mijloc........sper sá nu se rupá in mers!      

Cand se monteaza aceste mansoane, se da cu vaselina...de regula se optureaza cu vaselina partea superioara a arcului impotriva apei si condensului.

Da, asa am fácut Dánut, m-am gándit eu cá iará va sta apa acolo, pe de altá parte furtunul ásta era atát se strámt cá dupá prima curburá, doar unsá cu vaselina a mers mai sus pe resort.A fost o muncá de ocnas.....    

Nu-i munca de ocnas, doar ca furtunul trebuie bagat inainte de montare in apa fierbinte, ca sa se inmoaie si asa il poti trage mai usor pe spirele arcului.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, stiu asta, insá acest furtun fiind unul pánzat, nu se dilatá atát de mult cát ar fii fost necesar,iar eu de fricá sá nu intre apa sub ea, am luat unul care intrá exact pe arc, cánd colo ar fii trebuit unul mai mare, sá-l pot pune usor..... in fine am reusit in 3 ore sá le pun pe toate 4 la extremitátile arcurilor.....

pus acum 10 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298
Adi, te rog confirma-mi ca este modelul care iti trebuie...

dacia 1300 -1976 adi, rog este modelul care iti trebuie...

17.2KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, el este delicventul mult cáutat ......

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298
Va rog alegeti culoarea dorita, stimate domn 

dacia 1300 -1976 rog alegeti culoarea dorita, stimate domn 

28.5KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
Ma uitam la pozele cu ferodourile, si vroiam sa te intreb ce an de fabricatie au?sper sa nu fie recent facute ca nu e lucru bun.Eu am comandat mai demult ferodouri FERODO pt. Renault 12 si am fost foarte multumit de ele,mai ales ca nu mai au nituri si gaurelele aferente.Am pus niste poze.

dacia 1300 -1976 uitam pozele vroiam intreb fabricatie au?sper fie recent facute lucru bun.eu

51.8KB


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Daniel, tot ce-i lipit si n-au nituri sunt modelul nou.

Le prefer pe cele nituite deorece mi s-a intamplat sa se desprinda ferodoul de pe sabot.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:

Daniel, tot ce-i lipit si n-au nituri sunt modelul nou.

Le prefer pe cele nituite deorece mi s-a intamplat sa se desprinda ferodoul de pe sabot.

               


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

BTL-gordini a scris:

Ma uitam la pozele cu ferodourile, si vroiam sa te intreb ce an de fabricatie au?sper sa nu fie recent facute ca nu e lucru bun.Eu am comandat mai demult ferodouri FERODO pt. Renault 12 si am fost foarte multumit de ele,mai ales ca nu mai au nituri si gaurelele aferente.Am pus niste poze.

Eu cred cá-s ferodouri de fabricá de 1310, deci noi dar comunistre incá gásite p-aici prin magazinele fostuului comert socialist dar importate prin anii 85-89 ....
Nu stiu d.p.d.v. calitativ cum sunt, insá nui sunt intocmai identice cu cele vechi ..
Deci cred cá-s de 1310 .Sper insá ca dupá "pilire si transformare "sá nu-mi creeze surprize.      


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Cu ce ne mai uimesti Adi? Ce ai mai facut la masina? 

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Cu ce ne mai uimesti Adi? Ce ai mai facut la masina? 

Dragul meu Florin .... nici nu mai am curaj sá vorbesc despre acest proiect.....se pare cá pot sá incep s-o demontez din nou !      


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Liviu-Florin a scris:

Cu ce ne mai uimesti Adi? Ce ai mai facut la masina? 

Dragul meu Florin .... nici nu mai am curaj sá vorbesc despre acest proiect.....se pare cá pot sá incep s-o demontez din nou !      

De ce s-o demontezi? Vrei  s-o refaci rosie? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Liviu-Florin a scris:

Cu ce ne mai uimesti Adi? Ce ai mai facut la masina? 

Dragul meu Florin .... nici nu mai am curaj sá vorbesc despre acest proiect.....se pare cá pot sá incep s-o demontez din nou !      

De ce s-o demontezi? Vrei  s-o refaci rosie? 

Nu ! Nicidecum ! Sunt foarte multumit de culoare , insá calitatea vopsitului e departe de ceea ce-mi doream : Pur si simplu, nu am respectat fzele tehnologice intocmai, si pe chitul incá umed (cred ) am aplicat spritchitul, iar apoi starturile de vopsea si lac....
Si iac-asa dupá 4 luni de la vopsit incepe sá mi se surpe stratul inferior, si apar "hártile " sau insulele de chit precum si zonele smirgluite prin vopsea......
Moentan doar pe capota motorului insá cred cá vor apare si pe celelalte párti, tehnologia si greselile fiind aceleasi pe toatá suprafata caroseriei la toate elementele....                


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Lasa-o asa, ca dupa ce o scoti la soare si se coace un pic, se stabilizeaza straturile, apoi daca o slefuiesti cu smirghel foarte fin si dai un ploish, va arata foarte bine.
Scoate-o la soare sa stea la caldura!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Lasa-o asa, ca dupa ce o scoti la soare si se coace un pic, se stabilizeaza straturile, apoi daca o slefuiesti cu smirghel foarte fin si dai un ploish, va arata foarte bine.
Scoate-o la soare sa stea la caldura!

Pái se va "surpa si mai " si va aráta ca o broascá ráioasá..... ki-a pierit deocamdatá cheful de ea, si elanul de asemenea.
Deocamdatá nu am timp de ea, stá in halá cu rotile, motorul si cutia plus planetarele repuse la loc .... insá stau pe gánduri cu ce anume am pácátuit de nu-mi iese nici 1300 le si nici Renaultul 8 ......
         


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
S-ar putea ca vopseaua originala sa nu fie compatibila cu vopseaua noua.
Ai putina rabdare asambleaza-le si iesi cu ele la plimbare, ca altfel te necajesti si faci sange rau.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cred ca esti foarte perseverent , iar aceasta problema nu este decit un fel de incercare ...
Nu dispera , macar asteapta ca vopseaua sa-si faca de cap iar, apoi o iei din nou , acum , ai mai invatat ceva , dar si noi ...   


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ideea este ca in lumea asta nimic nu este perfect, asa cum si oamenii au mici defecte, boli etc, asa si masinile pot avea mici hibe pe care putem sa le acceptam.
Bineinteles ca tindem sa atingem perfectiunea, dar perfectiunea nu exista.
Toata lumea alege vopsele scumpe pe baza de apa etc, dar care de multe ori nu sunt  compatibile cu stratul vechi de vopsea de dedesubt.
Daca masina din fabrica a fost vopsit cu vopsea 1k nitrocelulozica (gen Emaur), atunci asa este sanatos ca si la revopsire sa fie folosita aceasi gen de vopsea.
Eu am vazut caz ca cineva si-a dus masina la vopsit cu vopsea pe baza de apa, lucrare ce a iesit foarte frumos, a dat 1500 euro pe vopsit, apoi dupa vreo 6 luni, a inceput sa se cojeasca, ca stratul de baza nu era compatibil cu noua vopsea.
Daca se vrea vopsea moderna, atunci trebuie totul curatat pana la metal sa nu ramana strat de vopsea veche.
Sfatul meu e sa-i tragi inca un strat de lac, apoi asambleaza-o si bucura-te de masina.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult pt compasiunea Voastrá, de zile intregi stau si má gándesc ce sá fac ? Incá nu e prea asamblatá, caroseria e practic nudá, doar cele 2 semnalizatoare le am pe mascá si butonul de deschidere al portbagajului ....
Astea se pot demonta in 5 minute dacá e vorba de o revopsire (lácuire ) insá mai las sá lucreze straturile de jos ! Sá fie si mai surpatá !
Masina a fost revopsitá cu vopsea DU PONT care bineánteles nu este identicá cu cea veche (emaur ) insá nu cred cá aceste reactii le am din cauza incompatibilitátii ci mai degrabá din cauza lipsei timpului de uscare a chitului si spritchitului, care au rámas umede (2 zile repaos ) si s-au mai uscat intre timp iar pe suprafatá au apárut acelke "hárti " reprezentánd insulele de chit si zonele smirgluite .....care se vád la lumina neonului in halá.
Afará la soare nu se vede nimica insá cánd intru in halá si vád "harta "pe capota motorului si portbagaj ..... imi stá párul máciucá !  


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Imi pare rau sa aud astfel de lucruri Adi! Si eu sunt de parerea lui Misu ca ar fi bine sa o echipezi, sa te bucuri de plimbarile cu ea si apoi sa decizi ce si cum faci. Acum inteleg ca esti suparat ca dupa atata munca si daruire sa se intample asta. Dupa ce te vei mai linisti cu siguranta ca vei vedea altfel situatia.
Bucura-te Adi de masina si vezi partea plina a paharului. Totul se rezolva! Noi sa fim sanatosi! Tablele se fac!    


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Imi pare rau sa aud astfel de lucruri Adi! Si eu sunt de parerea lui Misu ca ar fi bine sa o echipezi, sa te bucuri de plimbarile cu ea si apoi sa decizi ce si cum faci. Acum inteleg ca esti suparat ca dupa atata munca si daruire sa se intample asta. Dupa ce te vei mai linisti cu siguranta ca vei vedea altfel situatia.
Bucura-te Adi de masina si vezi partea plina a paharului. Totul se rezolva! Noi sa fim sanatosi! Tablele se fac!    

Mersi mult Florine ! Am sá incerc sá vá urmez sfaturile .... si sá má bucur de ea !  


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

.... insá stau pe gánduri cu ce anume am pácátuit de nu-mi iese nici 1300 le si nici Renaultul 8 ......
         


E foarte simplu! Masinile frantuzesti sunt sensibile si se supara usor. Nu se simt acasa.
Ia un cearceaf mare si picteaza pe ea emblema UAP cu vulturul si alaturi rombul Renault, apoi agata-l in atelier alaturi de steagul cu emblema Citroen.
Vei vedea ca nu vor mai fi probleme.     

PS. Mai pune si niste postere cu Mobre acolo pe peretii laterali!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Lasa-o asa, ca dupa ce o scoti la soare si se coace un pic, se stabilizeaza straturile, apoi daca o slefuiesti cu smirghel foarte fin si dai un ploish, va arata foarte bine.
Scoate-o la soare sa stea la caldura!

Pái se va "surpa si mai " si va aráta ca o broascá ráioasá..... ki-a pierit deocamdatá cheful de ea, si elanul de asemenea.
Deocamdatá nu am timp de ea, stá in halá cu rotile, motorul si cutia plus planetarele repuse la loc .... insá stau pe gánduri cu ce anume am pácátuit de nu-mi iese nici 1300 le si nici Renaultul 8 ......
         

Adrian

Asta se intampla deseori cand iti doresti un lucru foarte mult.

Stai trankilo, nu forta nota si ai sa vezi ca nu ai gresit cu absolut nimic...usurel si se aseaza de la sine.

Nu-i de vina vopseaua, nici 10 mii de straturi, ai fortat putin nota si asta se intampla, nu dispera, uita-te cum arata dacia cand ai luat-o si ai sa vezi diferenta.

Nu stiu ce se intampla cu acest site, am incercat de mai multe ori sa postez si ?????????????


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Poate ca niste poze ar face ca parerile sa fie obiective

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi mult Dánut , de asemenea ptr ajutorul si sfaturile primite prin telefon , poate ai dreptate .Deocamdatá o trag pe dreapta, las vopseaua sá lucreze, apoi voi vedea : ori continui echiparea masinii mai departe ori dezechipez ceea ce am pus pe ea páná acum si reiau faza tehnologicá Vopsit-Polishat de la stadiul pregátire pt vopsit.
Mersi Alex, pozele nu pot fii obiective, nu le pot face atát de clare si fine incát sá se poatá vedea aceste minuscule "hárti " pe suprafatá , insá dacá mai continuá procesul (o expun la soare ) sunt sigur cá se va vedea mai bine.
Ieri am fost in atelier, sá dau de máncare la cáini, insá nu m-am uitat la vopsea, ci am incercat asamblarea esapamentului cu tobe cu tot .... zicánd cá páná stau dedesubt nu vád grozávia de deasupra...        


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:

Mersi mult Dánut , de asemenea ptr ajutorul si sfaturile primite prin telefon , poate ai dreptate .Deocamdatá o trag pe dreapta, las vopseaua sá lucreze, apoi voi vedea : ori continui echiparea masinii mai departe ori dezechipez ceea ce am pus pe ea páná acum si reiau faza tehnologicá Vopsit-Polishat de la stadiul pregátire pt vopsit.
Mersi Alex, pozele nu pot fii obiective, nu le pot face atát de clare si fine incát sá se poatá vedea aceste minuscule "hárti " pe suprafatá , insá dacá mai continuá procesul (o expun la soare ) sunt sigur cá se va vedea mai bine.
Ieri am fost in atelier, sá dau de máncare la cáini, insá nu m-am uitat la vopsea, ci am incercat asamblarea esapamentului cu tobe cu tot .... zicánd cá páná stau dedesubt nu vád grozávia de deasupra...        

Nu te mai consuma, n-are rost...viata merge inainte.

Este recomandat s-o scoti in soare/caldura si micile retusuri se pot face local fara probleme, blending si altu moare s-asa n-are.    

Esti sanatos, familia e OK, asta-i cel mai important.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Daca sinteti convins 1000% ca o sa iasa mai bine daca o sa o refaceti, treceti la actiune...decit sa va enervati pe viitor... Daca nu, cum zicea cineva celebru pe forum, traversati strada, si uitati-va la masina de acolo...

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Alex1300BV a scris:

Daca sinteti convins 1000% ca o sa iasa mai bine daca o sa o refaceti, treceti la actiune...decit sa va enervati pe viitor... Daca nu, cum zicea cineva celebru pe forum, traversati strada, si uitati-va la masina de acolo...


Exact! Cea mai buna metoda!     
Iar daca se vede si de partea cealalta a strazii, atunci o parchezi la capatul strazii si tu te uiti la ea de ca celalalt capat! 
Cand am facut R 15-le, dupa chituire parea frumos, dar vopseaua galbana e foarte pacatoasa, ca scoate in evidenta orice zoampla sau valuire.
Cand am vazut, mi s-a ridicat parul. Apoi am mai dormit cateva nopti, dupa care am cumparat vopsea neagra mata cu care i-am trasat niste dungi.
Valurile au ramas, dar nu se mai vad, ca dungile distrag atentia.    
Apoi mai sunt alte chestii, pe capota se pot lipi numere ca la masinile de raliu, sunt chiar si din alea cu folie magnetica, cum avea Liviu59 pe Dacia 1100, cand a fost la OT Expo. Se pot face multe smecherii.    
Acuma cu nervii intinsi, nu recomand refacerea vopsirii de la zero ca iarasi strici ceva, apoi te dai cu capul de perete. Mai bine s-o echipezi si sa circuli cu ea asa cum este macar un sezon, apoi dupa ce se mai aduna cateva lovituri si zgarieturi (care sunt inevitabile, daca circuli), atunci o revopsesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc dragi colegi, aveti perfectá dreptate.Am scos-o in soare si azi toatá ziua, si o voi face si in celelalte zile, ca sá se inmoaie ceea ce trebuie sá se inmoaie, insá azi am avut o altá suprizá :
Nu mai am suspensie DELOC ! Masina stá ca pe butuci , cu fata si cu spatele in cer, arcurile sunt la locul lor, toate repuse in farfuriile lor in pozitie corectá .
Toate suruburile sunt puse doar cu mána la basculele inferioare, superioare, NIMIC nu este stráns cu cheia, masina si-a primit motor + cutie + planetare si nu s-a lásat mai jos vcu nici 1 centimetru ca si cánd era caroseria goalá
Am inceput sá "dansez "cu toate cele 100 kg ale mele pe traversa fatá din compartimentul motor, si masina nu se lasá decát cát se inmoaie cauciucurile ! Suspensi ZERO ?
La fel si pe puntea spate, am deschis capota portbagajului si m-am pus cu fundul pe platforma portbagahului dorind sá simt cá se lasá sub mine !
Acelasi rezultat.
La cele 2 roti din fatá, intre marginea secerei aripii si cauciuc am 2 pálmi distantá !
Sunt sigur cá iar am montat ceva gresit.
Intrebarea mea este :
E posibil ca acele furtune de plastic pe care le-am aplicat pe extremitátile arcurilor ptr prevenirea rezonatiilor sá creeze asemenea probleme ? E drept cá-s mai tari ca material ca si cele din fabricá, insá distanta e prea mare zic eu.
Unde existá posibiliutate de reglare a gardei de sol la puntea fatá si spate ?
Eu vád doar T-ul de pe bascula superioará a puntii fatá in care vine talpa amortizorului ca singur loc de reglaj.
In mod sigur masina asta nu era atát de inaltá cánd a sdosit la mine, deci undeva e o bubá .....
Multumesc anticipat pt explicatii.
     


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Amortizoarele culisau cand le-ai pus pe masina Adi?

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:

Multumesc dragi colegi, aveti perfectá dreptate.Am scos-o in soare si azi toatá ziua, si o voi face si in celelalte zile, ca sá se inmoaie ceea ce trebuie sá se inmoaie, insá azi am avut o altá suprizá :
Nu mai am suspensie DELOC ! Masina stá ca pe butuci , cu fata si cu spatele in cer, arcurile sunt la locul lor, toate repuse in farfuriile lor in pozitie corectá .
Toate suruburile sunt puse doar cu mána la basculele inferioare, superioare, NIMIC nu este stráns cu cheia, masina si-a primit motor + cutie + planetare si nu s-a lásat mai jos vcu nici 1 centimetru ca si cánd era caroseria goalá
Am inceput sá "dansez "cu toate cele 100 kg ale mele pe traversa fatá din compartimentul motor, si masina nu se lasá decát cát se inmoaie cauciucurile ! Suspensi ZERO ?
La fel si pe puntea spate, am deschis capota portbagajului si m-am pus cu fundul pe platforma portbagahului dorind sá simt cá se lasá sub mine !
Acelasi rezultat.
La cele 2 roti din fatá, intre marginea secerei aripii si cauciuc am 2 pálmi distantá !
Sunt sigur cá iar am montat ceva gresit.
Intrebarea mea este :
E posibil ca acele furtune de plastic pe care le-am aplicat pe extremitátile arcurilor ptr prevenirea rezonatiilor sá creeze asemenea probleme ? E drept cá-s mai tari ca material ca si cele din fabricá, insá distanta e prea mare zic eu.
Unde existá posibiliutate de reglare a gardei de sol la puntea fatá si spate ?
Eu vád doar T-ul de pe bascula superioará a puntii fatá in care vine talpa amortizorului ca singur loc de reglaj.
In mod sigur masina asta nu era atát de inaltá cánd a sdosit la mine, deci undeva e o bubá .....
Multumesc anticipat pt explicatii.
     

Adrian,

Suspensia este noua, masina a stat in extensie mult timp, asteapta ca totul se aseaza...daca mai dai si-o tura in Romania cu ea, vorbim peste jumatate de an!

Rezultatu va fi cel scontat.    


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu ai ce sa montezi gresit. Toata suspensia este foarte simpla.
Telescoapele is noi si cum e caroseria goala is blocati la capatul cursei.
Trebuie sa se rodeze un pic.
Dupa ce pui motorul, si dai cateva ture pe un drum pietruit, se va aseza suspensia..
Ce fel de telescoape ai? Pe gaz sau pe ulei?
Motorul e pus pe masina?
Garda la sol, nu ai cum s-o reglezi, doar daca pui arcuri mai scurte.

Eu cand bucatesc o masina pe care nu o stiu asa de bine, ma ghidez dupa catalogul de piese, ca acolo este totul pe desenele explodate si vezi toate maruntaiele in ordinea asamblarii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194

cv2adi a scris:

..................
Nu mai am suspensie DELOC ! Masina stá ca pe butuci , cu fata si cu spatele in cer,........


Acelasi lucru l-am patit si eu cand am schimbat toata bucsaraia si am pus alte telescoape, dar in 2 saptamani de folosinta a masinii fata a revenit la inaltimea ei, dar spatele tot asa sus a ramas, probabil din cauza ca nu am avut greutate pe ea, cineva mi-a zis ca trebuia sa montez bascula in pozitie ridicata sau mai pe intelesul meu ca si cum ar fi incarcata, pentru ca daca la montare o tin pe capre si bascula este in jos atunci pana se rotesc bucsele in locasuri dureaza ceva timp, asta a fost un sfat dat de cineva, nu ca ar fi o regula, fii calm ca o scoti tu la capat


_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 19  

Mergi la