CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angel_jo
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 72 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 -1976 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 19
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Poti monta lampita linistit. Ala in mod normal doar pe 1300L sau 1300 LS era montat.

Am inteles Domnule .Deci asta-i smecheria !     


pus acum 10 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Misu de Cluj a scris:

Mda... prima dragoste nu se uita. Iata  o poza facuta in Faget, cu mine in 1981 si prima mea dragoste, o epava R5L din 1972, accidentata si parasita de studentii arabi.
Cat m-am jucat in ea. Atunci i-am zis la taicameu, ca atunci cand voi fi mare voi cumpara una la fel, iar el mi-a zis ca atunci cand voi fi eu mare, nu vor mai fi din astea...
Apoi a trecut muuuult timp si se parea ca mi-am uitat epava mea indragita din copilarie....
Si ca amintire, am pastrat o oala de far si un scut metalic, care se monteaza intre aripa fata si toba de esapament.
Piesele astea au stat vreo 30 de ani in sopron, iar acuma la asta alba, exact alea sunt lipsa si se vor reaseza la locul lor. Deci o mica parte din epava aia va rula din nou pe drumuri!


Frumoasa poveste!

Domnu' Adi, felicitari pt. munca depusa! Masina arata impecabil. Torpedoul cred ca este prevazut cu suportii necesari montarii acelei lampi. Cel putin asa este la masina bunicului meu din '73.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
Ti-am pus poze cu lampa din portbagaj sa vezi modelul de care ai nevoie, daca te uiti la tine la masina o sa vezi ca lampa intra intr-o gaura care nu este rotunda ci ovala.

dacia 1300 -1976 ti-am pus poze lampa din portbagaj vezi modelul care nevoie, daca uiti tine masina

38.8KB


pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
ultima poza.

dacia 1300 -1976 ultima poza.

39KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc Iustin ...    
BTL Gordini : Mersi pt poze desi sunt cam mici insá ce trebuie sá se vadá se vede destul de bine.(Má innebunesti cu masina asta "farmacie " oro de cáte ori postezi o pozá !
Esti nemaipomenit ! Fantasticá frumusetea Ta ! Sá-ti tráiascá !
Dacá -mi spiu si cum functioneazá ....adicá unde are intrerupárotul sau senzorul cánd se dschide portbagajul ..???? ti-as fii recunoscátor Dani !
Mersi oricum pt ajutor.  
P.S : M-as duce acum in zilele astea libere de 1 Mai sá lucrez la masiná insá familia a decis sá iesim la iarbá verde la fript de mici ....asa cum  se cuvine sá pástrezi datina veche ale acestor zile !    

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Prin 1976 inca nu a fost lampa de portbagaj  in dotarea daciilor standard, dar firul este tras la loc, deci o poti monta.
Intrerupatorul este separat sub balamaua din stanga este loc sa montezi un intrerupator de la usa. Uita-te si vei vedea locasul.
Asa se leaga, asta e din schema R15/17 si la ala e la fel.
Is tare pacatoase lampile astea mici, ca raman aprinse tot timpul, cat e portbagajul deschis.
La cele mai multe se topeste plasticul, de la caldura degajata de bec.
Insa voi face la R15 o smecherie, ca o voi alimenta de la lampa de pozitie si astfel se va aprinde doar atunci, cand luminile de pozitie sunt aprinse, ca ziua nu are sens sa stea aprinsa.
Deocamdata am scos becul, ca sa protejez lampita.

dacia 1300 -1976 prin 1976 inca fost lampa dotarea daciilor standard, dar firul este tras loc, deci Admin

47.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Aici poza cu lampa, pe R15:


Pe Dacii, au fost montate doar dupa 1978-79.
Inainte nu se montau decat pe L si LS, la versiunile Standard era doar gaura si firul care atarna si nici intrerupator nu avea montat.

L -avea in plus fata de Standard, iluminare cutie acte, iluminare portbagaj si luneta cu dezaburire.
LS -ul avea dotarile de la L, plus bord cu jurnalier, scaune fata cu spatar inalt de R12TS si  jante Fergat.

Dar sincer sa fiu LS nu prea am vazut, doar prin poze cateva exemplare cu aceasta dotare, de obicei negre asa zise "securiste".

PS Puteai sa organizezi in piknik acolo in fata atelierului, ca ai iaba verde acolo destul, iar in timp ce familia se ocupa de gratare, tu putei sa montezi masina. Nu de alta, dar mai sunt 10 zile pana la intalneala de la BV si mai ai de asamblat, plus ca ar mai trebui si probat, inainte sa pleci cu ea la drum lung.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Aici se vede locasul intrerupatorului de sub balamaua stanga. (scuze ca e asa unsuroasa si murdara, dar fiind masina de zi de zi, nu o pot tine asa curata).

dacia 1300 -1976 aici vede locasul sub balamaua stanga. (scuze asa unsuroasa murdara, dar fiind Admin

32KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pe asta a mea galbena din 1976, lampa din asta am, asa a fost de la inceput.
Din cate stiu, e plafoniera de la TV sau SR.
Nu stiu daca asa a venit din fabrica, sau l-o fi montat fostul proprietar, dar e faina ca are intrerupator separat si nu ramane aprinsa tot timpul cand  e deschis portbagajul.
Am gasit in targ una la fel noua, pe care o voi pune in locul asteia, cand va ajunge si dacia galbena la rand sa se renasca.
La aialalta visinie din 1973, este doar gaura si nu are nici macar fir de alimentare.

dacia 1300 -1976 asta mea galbena din 1976, lampa din asta am, asa fost inceput. din cate stiu, Admin

42.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

BTL-gordini a scris:

Ti-am pus poze cu lampa din portbagaj sa vezi modelul de care ai nevoie, daca te uiti la tine la masina o sa vezi ca lampa intra intr-o gaura care nu este rotunda ci ovala.

Vad ca Dani i-a montat dedesubt separat un mic intrerupator.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult Mishu ptr poze, explicatii si detaliile foarte amánuntite, acum deja stiu cum ar trebui sá arate pártile astea pe care nu le-a avut nici asta din fabricá.
Nu ai de ce te scuza masina Ta merge fenomenal, si fiins masiná de uz cotidian, e normal sá fie muradará in pártile astea mai putin vizibile, cá doar n-o sá stergi praful in fiecare zi in toate unghiurile portbagajului....
Ideea cu familia si lucrul e buná, singurul dezavantaj ar fii cá Buck si Ami nu ar sta cuminti, ci mi-ar hali toti micii de pe grátar .....
Insá tot am reusit sá mai dreg ceva la masiná azi seara, am repus la loc capacul grilá al caloriferului.....si alte máruntaie

dacia 1300 -1976 multumesc mult mishu ptr poze, explicatii detaliile foarte acum deja stiu cum

22.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

17KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

17.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
linie mai buná nu i-am putut da , si asa m-am luptat destul de mult cu aripile astea, care din pácate au fost repuse prost de cátre Picasso ...    

dacia 1300 -1976 linie mai buná i-am putut asa m-am luptat destul mult aripile astea, care din

27.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am dat cu protector de ceará Mike Sanders pe buza parbrizului si a lunetei ca apa sá nu-si facá "datoria " ...

dacia 1300 -1976 dat protector ceará mike sanders buza lunetei apa nu-si facá " ...

37.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si in spate

dacia 1300 -1976 spate

30.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si in spate

dacia 1300 -1976 spate

30.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
iar incepe serverul cu postarea dublá ....

dacia 1300 -1976 iar incepe serverul postarea dublá ....

24KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

18.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima pe azi

dacia 1300 -1976 ultima azi

28.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Máine ar urma sá repun luneta si parbrizul la locul lor, insá cer sfatul celor mai experimentati :
Vreau sá schimb "inimioara de cheder " la ambele sticle (fatá si spate )
Cum e mai usor : Sá repun sticlele la locul lor cu inimioarele vechi ingálbenite, sau sá le schimb intái pe masa de lucru si apoi sá repun sticlele la locul lor in caroserie ?    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Eu scot inimile de cheder si asa montez geamurile fara ele, apoi le montez dupa.
Altfel daca le montezi inainte chederele vor fi prea rigide, te vei chinui si risti sa spargi geamul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:

Máine ar urma sá repun luneta si parbrizul la locul lor, insá cer sfatul celor mai experimentati :
Vreau sá schimb "inimioara de cheder " la ambele sticle (fatá si spate )
Cum e mai usor : Sá repun sticlele la locul lor cu inimioarele vechi ingálbenite, sau sá le schimb intái pe masa de lucru si apoi sá repun sticlele la locul lor in caroserie ?    

Adrian, te invidiez pentru avansul lucrarii, mi-as fi dorit si eu sa fiu macar la acest nivel.
Sper sa reusesti sa ajungi cu masinuta la BV, daca nu, ai un loc asigurat indiferent cu ce vii!
In functie de zona, avem o vorba: "Cate bordee, atatea aobicee", eu personal, mai intai schimb inimioara si apoi montez parbrizul/luneta.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc ptr sfaturi, cred cá voi incerca sá scot inimioara veche din cheder, o sá ung tot chederul cu silicon pe toatre pártile si apoi voi repune inimioara nouá dupá care hopa sus la locul ei.
Masina in mod sigur nu va fii gata pt Brasov, ca atare nbici nu má gándesc s-o reansamblez páná atunci, fiindcá nu e posibil .
Oricum, multumesc ptr invitatie, má voi strádui sá pt ajunge la timp acolo , desi m-am inscris la un curs de reciclare-specializare de oftalmologie pe Vineri, de acolo voi decola spre Brasov ....    
P.S :
Am uitat cá máine va trebui sá incep sá repun tapiseria pe plafon , fiincá ea vine lipitá sub parbriz si lunetá.....    


pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Urmaresc de mult acest topic cu toate detaliile pe care le expui , felicitari pentru munca depusa si pentru migala care-o ai masina arata super .
Un detaliu , ma uitam in aceasta foto la toba de esapament in partea de jos acolo unde se intilnesc cele doua inele de cauciuc pe acel supurt , nu vinea montata o specie de siguranta care treabuia sa blocheze iesirea accidentala? .... eu aveam un break din 89 si ma juleam tot timpul la montat acea siguranta.(nu stiu daca acea siguranta era prevazuta si la modelele mai vechi)

cv2adi a scris:

i-am luat si douá cercuri de alea de gumá da-s mai groase decát cele originale ....nu prea stau bine in cárlig !


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

mihaai a scris:

Urmaresc de mult acest topic cu toate detaliile pe care le expui , felicitari pentru munca depusa si pentru migala care-o ai masina arata super .
Un detaliu , ma uitam in aceasta foto la toba de esapament in partea de jos acolo unde se intilnesc cele doua inele de cauciuc pe acel supurt , nu vinea montata o specie de siguranta care treabuia sa blocheze iesirea accidentala? .... eu aveam un break din 89 si ma juleam tot timpul la montat acea siguranta.(nu stiu daca acea siguranta era prevazuta si la modelele mai vechi)

cv2adi a scris:

i-am luat si douá cercuri de alea de gumá da-s mai groase decát cele originale ....nu prea stau bine in cárlig !

Ai perfectá dreptate Mihai, acel "umeras galvanizat in galben, cáruia nu-i gáseam destinatia si locul nicicum, dupá ce m-a edificat colegul si prietenul meu Dánut 69-71 l-am repus la loc, si are menirea de a preveni pierderea acelor cercuri de cauciuc de fixare a tobei .
nu stiu dacá se vede, doar un coltisor se mai vede din el, dacá te uiti cu atentie....pe fondul anvelopei se vede un cárlig mic de cul galbená ce iese de sub urechea de fixare a tobei pe caroserie ....greu de observat
intr-adevár, altfel zboará inelele astea de la loc....    
Multumesc ptr atentionare   

dacia 1300 -1976 mihaai mult acest topic toate detaliile care expui felicitari pentru munca depusa

30.4KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aseará m-am luptat cu .....bara fatá, ochelarii si masca de cooperativá, si am sosit acasá infránt si trist.Ochelarul din drapta e catastrofal cum stá, (i s-au schimbat cele douá aripi fatá )cel din stánga mai merge cumva ,dar nu-i corectá nici aceia, insá bara fatá in coltul din dreapta are vreo 4 cm distantá de suportul din colt, nu stiu dacá din cauza aripii sau altá cauzá, insá e imposibil de reasezat......(dacá o stráng la loc, mi se creeazá o buclá (cocoasá )pe suprafata bárii  lángá tamponul de cauciuc din dreapta ....deci o indoaie.
Toate suruburile de fixare a suportilor pe caroserie si pe bará le-am stráns doar cu mána, deci nu-mi dau seama ce anume e buba....
Merg azi si incep lupta din nou.....nu vrea nicicum baba asta afurisitá sá se imbrace in straie noi .....        
Ca fapt divers :Bara spate a reusit din prima .....

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1309
nasol cum arata?

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

Aseará m-am luptat cu .....bara fatá, ochelarii si masca de cooperativá, si am sosit acasá infránt si trist.Ochelarul din drapta e catastrofal cum stá, (i s-au schimbat cele douá aripi fatá )cel din stánga mai merge cumva ,dar nu-i corectá nici aceia, insá bara fatá in coltul din dreapta are vreo 4 cm distantá de suportul din colt, nu stiu dacá din cauza aripii sau altá cauzá, insá e imposibil de reasezat......(dacá o stráng la loc, mi se creeazá o buclá (cocoasá )pe suprafata bárii  lángá tamponul de cauciuc din dreapta ....deci o indoaie.
Toate suruburile de fixare a suportilor pe caroserie si pe bará le-am stráns doar cu mána, deci nu-mi dau seama ce anume e buba....
Merg azi si incep lupta din nou.....nu vrea nicicum baba asta afurisitá sá se imbrace in straie noi .....        
Ca fapt divers :Bara spate a reusit din prima .....

Nu te stresa. Inca nu esti obisnuit cu lufturile de la Dacia.
Se masoara usor: daca-ti intra mana este ok, daca-ti intra piciorul atunci mai tragi un strat de chit, iar daca-ti intra si capul, atunci e bai mare si trebuie sa fii ingrijorat


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

cv2adi a scris:


mihaai a scris:

Urmaresc de mult acest topic cu toate detaliile pe care le expui , felicitari pentru munca depusa si pentru migala care-o ai masina arata super .
Un detaliu , ma uitam in aceasta foto la toba de esapament in partea de jos acolo unde se intilnesc cele doua inele de cauciuc pe acel supurt , nu vinea montata o specie de siguranta care treabuia sa blocheze iesirea accidentala? .... eu aveam un break din 89 si ma juleam tot timpul la montat acea siguranta.(nu stiu daca acea siguranta era prevazuta si la modelele mai vechi)

cv2adi a scris:

i-am luat si douá cercuri de alea de gumá da-s mai groase decát cele originale ....nu prea stau bine in cárlig !

Ai perfectá dreptate Mihai, acel "umeras galvanizat in galben, cáruia nu-i gáseam destinatia si locul nicicum, dupá ce m-a edificat colegul si prietenul meu Dánut 69-71 l-am repus la loc, si are menirea de a preveni pierderea acelor cercuri de cauciuc de fixare a tobei .
nu stiu dacá se vede, doar un coltisor se mai vede din el, dacá te uiti cu atentie....pe fondul anvelopei se vede un cárlig mic de cul galbená ce iese de sub urechea de fixare a tobei pe caroserie ....greu de observat
intr-adevár, altfel zboará inelele astea de la loc....    
Multumesc ptr atentionare   



In afara de siguranta de la cirligele caroseriei, mai era una, de forma literei C cu un ochete la mijloc, pt elasticitate, care se punea in partea de jos, pe cirligele tobei, nu stiu daca ai mai avut-o sau nu, a lui taica-meu, fab '75 o avea


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu o am Oldman din pácate....
In sfársit, acum am terminat lucrul se fácu seará páná am mai dibuit niste lufturi la ochelari, si la bará.Unul dintre suportii frontali de pe panou era montat invers, desi mie m9i se páreau absolut simetrici ambii.In sfársit pe cel din dreapta l-am dat jos, l-am rotit cu 180 grade si am remontat totul la loc si acum e bine, nu se mai trosioneazá bara ....    
Asa aráta inainte...ochelarii stánga cu luft groaznic desupra farului ..

dacia 1300 -1976 oldman din sfársit, acum terminat lucrul fácu seará páná mai dibuit niste lufturi

34.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

31.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealéaltá parte ...tot groaznicá...

dacia 1300 -1976 cealéaltá parte ...tot

26KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

35.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
distantá bará colt drept .....    

dacia 1300 -1976 distantá bará colt drept .....    

25.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu ..

dacia 1300 -1976 detaliu

23.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá o luptá de o orá ....nu stiam de ce naiba e asimetricá bara....páná cánd am realizat cá tampoanele sunt de diferite márimi ....
Deci existá tampoane Foarte mari, mari si mici .....asta nu stiam
Deci caut perechea acestui tampon mare de dreapta, unul pe stánga in stare buná dacá are cineva....

dacia 1300 -1976 dupá luptá orá ....nu stiam naiba asimetricá cánd realizat tampoanele sunt diferite

29KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
luft stánga

dacia 1300 -1976 luft stánga

31.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
luft dreapta--

dacia 1300 -1976 luft dreapta--

28KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá putiná luptá....luftul la coltul ochelarilor s-a mai ameliorat ...

dacia 1300 -1976 dupá putiná coltul s-a mai ameliorat ...

36KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
deja aratá mai bine....  

dacia 1300 -1976 deja aratá mai bine....  

37.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cu tampoane egale...(mijlocii )  

dacia 1300 -1976 tampoane  

31.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dovada diferentei márimii tampoanelor...

dacia 1300 -1976 dovada diferentei márimii

27.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si celálalt

dacia 1300 -1976 celálalt

19.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
inainte de terminarea lucrului ...

dacia 1300 -1976 inainte terminarea lucrului ...

31.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

31KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vulturul mare ....

dacia 1300 -1976 vulturul mare ....

33.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá patre deja ainiatá in másura posibilitátilor...

dacia 1300 -1976 cealaltá patre deja ainiatá másura

31.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cele douá mari ajutoare , care má insiotesc deja de mai bine de un deceniu ! Cele mai bune produse de polishat crom si aluminiu.    

dacia 1300 -1976 cele douá mari ajutoare care insiotesc deja mai bine deceniu cele mai bune produse

29.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ele

dacia 1300 -1976 tot ele

31KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá spálare si dat cu silicon pe ambele fete, am repus covoarele de PVC pe podea...

dacia 1300 -1976 dupá spálare dat silicon ambele fete, repus covoarele pvc podea...

37.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

37.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

40.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si in sfársit am dorit sá fiu cát se poate de fidel, si am falsificat dupá revopsire inclusiv scrisul codului culorii masinii, ca cei de la comisia de atestare sá nu se poatá lega nici de acest aspect ( au fost cazuri )
Asa cá m-am stráduit sá redau cát se poate de autentic si urát inscrisul , fabricánd un sablon, insá mie mi-a iesit mult mai urát decát cele de fabricá....dar asa rámáne ...    

dacia 1300 -1976 sfársit dorit fiu cát poate fidel, falsificat dupá revopsire inclusiv scrisul

26.2KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

dupá o luptá de o orá ....nu stiam de ce naiba e asimetricá bara....páná cánd am realizat cá tampoanele sunt de diferite márimi ....
Deci existá tampoane Foarte mari, mari si mici .....asta nu stiam

Nu exista! Doar tampoane de fata si tampoane de spate. Tu ai pus una de spate in fata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

cealaltá patre deja ainiatá in másura posibilitátilor...

Si suportii metalici de jos, care leaga partea de jos al  tampoanelor de lonjeroane, nu le pui?
Vezi ca si alea difera atat pe fata/spate, cat si pe stanga/dreapta.
Ca nici in spate nu le vad. Alea se monteaza inainte sa strangi suruburile de la bara.
Si scuturile metalice de sub rezervor si de sub baia de ulei, nu le pui? Ca fara ele lovesti rezervorul sau baia.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

si cu tampoane egale...(mijlocii )  

Astea-s ambele sunt tampoane de spate. Astea doua muta-le in spate, ca probabil ai montat alea din fata in spate si cele din spate in fata.
Tampoanele fata trebuie sa ajunga la nivelul ornamentelor cromate.

Maine iti fac poze sa vezi cum vin.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

dovada diferentei márimii tampoanelor...

Alea care vin pana sus la nivelul ornamentului sunt tampoane de fata, iar alea care in partea de sus is mai joase si partea de jos mai lunga, cum aveai pe stanga fata, is tampoane de spate.
Daca nu le montezi corect la locul lor, atunci nu poti monta nici suportii metalici de jos, care le fixeaza de lonjeroane.
Alea marcate cu rosu. E nasol ca alea toate au suruburi M7 si te dai cu capul de perete cand le pierzi si tebuie sa cauti surub M7.
Scuturi_si_suport_tampoane



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Maine iti fac poze clare, acuma am cautat poze cu masini, sa le vezi.
Cele din fata, au parte de sus mai inalta si partea de jos mai mica, iar alea de spate is invers cu partea de sus mai joasa si partea de jos mai lunga, ca altfel nu poti monta suportii de fixare de jos.
Tu ai montat un tampon de dreapta spate pe stanga fata, apoi ai montat inca una de stanga spate pe dreapta fata. Acuma ai pe fata montate doua tampoane de spate.
Dupa ce le pui la locul lor, vor arata bine.
Daca nu ai vrut sa ne chemi pe mine si pe Danut ... maine o iei de la capat ... amu lucrii de doua ori.

tampoane_bara



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pe toatá masina am tampoane egale ca márime, atát cele din spate cát si cele din fatá.
Singura care vine páná la ornamentul de pe grilá este unul cumpárat in plus dintr-un stoc al unui garaj .Este doar una singurá de márimea asta.
Máine am sá merg sá másor si pe cele din spate, dar in cutia de carton in care au fost depozitate, toate 4 au fost identice ca márime, doar asta cumpáratá este mai lungá decát celelalte 4-
Asta inseamná cá cineva inaintea mea a mai desfácut bara , a dat-o jos de pe masiná, si nu i-a pus tampoane de fatá (alea lungi din care am doar una singurá pe dreapta ) ci tampoane de spate mai scurte .
Tijele alea de sustinere le voi remonta mai tárziu dupá ce má conving cá din masiná nu curge ulei, si benziná din rezervor .... nu se stie niciodatá.
Decát sá apará scurgeri si sá incep sá demontez scuturile, mai bine nu le pun páná nu am testat masina.
Mersi mult pt explicatii  si desene tehnice.    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Inseamna ca deja la cumparare aveai tampoane de spate pe fata.
Iti mai trebuie un tampon stanga-fata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Inseamna ca deja la cumparare aveai tampoane de spate pe fata.

Trist ....dar adevárat.Nu are cineva aici pe forum de vánzare un tampon stánga fatá ???
Stii pe cineva ?    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:

deja aratá mai bine....  

Da, probabil s-o lucrat la bara din fata, ca are urechea aia pentru manivela, ceea ce nu a existat la Dacia 1300, doar la Dacia 1100 si unii ulterior le puneau si pe 1300.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:

dupá o luptá de o orá ....nu stiam de ce naiba e asimetricá bara....páná cánd am realizat cá tampoanele sunt de diferite márimi ....
Deci existá tampoane Foarte mari, mari si mici .....asta nu stiam
Deci caut perechea acestui tampon mare de dreapta, unul pe stánga in stare buná dacá are cineva....

Adrian, tamponul din partea soferului este de staga spate si cel de pe dreapta fata, l-ai nimerit.
Sa-mi spui ce anume ai nevoie, poate iti aduc la Brasov.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Exact cum zice Danut, o lista cu piese necesare ar fi bine de postat. Poate mai gasim una alta...Inteleg ca ajungi la Brasov, un motiv in plus sa astept cu nerabdare weekendul viitor

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409
Uite aici cum trebuie sa se aseze tampoanele de fata.

dacia 1300 -1976 uite aici cum trebuie aseze tampoanele fata.

43.4KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult Dánut si Oldman ptr intentiile de ajutor si bunávointá , as fii foarte fericit dacá as stii dinainte ce am si ce nu am la masina asta .
Ar fii intr-adevár foarte benefucá o asemenea listá inssá necunoscánd tipul masinii, uite cá dau de multe ori cu báta-n baltá ......
Mersi ptr edificare, ceea ce stiu sigur este sá caut un tampon fatá stánga in stare buná.Asta pe moment .
Ceea ce mai stiu sigur cá-mi lipseste sunt clipsurile de fixare ale baghetelor la praguri pe care nu le-am gásit nicáieri desi am umblat mult dupá ele.
De pe toatá masina am reusit sá salvez doar 4 bucáti in total, care poate ajung doar pt bagheta portbagajului.La mine au fost de culoare verde deschis aceste mici X-uri culacte pe-o laturá.
In mod sigur nu pot veni cu masina asta la Brasov , nu e gata, am foarte multe de fácut pe ea, si chiar dacá lucrez destul de mult la ea in ultima vreme nu o voi putea termina .....in mod sigur   
Voi face tot posibilul sá ajung la reciclarea DACIA de la Brasov insá nu promit in mod sigur deoarece Vineri trebuie sá fiu prezent páná seara la o reuniune profesionalá din Budapesta -de oftalmologie veterinará .la care m-am inscris incá din Februarie
Voi incerca totusi .Tin neaparat sá cunosc colegii care m-au salvat de multe ori deja cu sfaturi, piese, indicatii, etc...multi dintre ei fiindu-mi si prieteni , chiar dacá doar  virtual !        
In legáturá cu bijuteriile ce vor fii expuse la Brasov deja má uit zilnic pe afis si la Daciile lui Dánut din topicele mai vechi , si salivez......sunt semnele incipiente ale unei boli in curs de cronicizare

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Adi, ce latime au ornamentele de prag? Eu am ceva cleme de prindere noi, dar dimensiunea acestora a diferit in functie de anul de fabricatie...

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Amatorul a scris:

Adi, ce latime au ornamentele de prag? Eu am ceva cleme de prindere noi, dar dimensiunea acestora a diferit in functie de anul de fabricatie...

Ornamentele de prag sunt altele decát cele originale ( prin bunávointa si ajutorul unui coleg de forum mult stimat de mine, insá care a cerut discretie totalá ) am reusit sá intru in posesia unor ornamente de prag lungi de pe o Daie din 71 .
Acelea sunt incá la Oradea, Miercuri voi intra in posesia lor si am sá pot sá le másor (le aduce Tatál meu )
Eu credeam cá aceste clipsuri sunt identice ca márime la toate tipurile de baghete ....
Deci doar dupá ce intru in posesia lor voi fii in situatia sá le másor si sá stiu dimensiunea corectá....
Oricum multumesc mult.        


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
In altá ordine de idei , dupá un scurt inventar fácut azi la fata locului as avea nevoie de urmátiooarele piese :
1. Suport de sustinere a conductei de benziná de pe capacul culbutor
2. Un ornament stánga ochelar far Dacia pre 75 ( al meu are multe lovituri ireparabile)
3. Un ochelar stáng de plastic -Dacia TLX 1989-mascá inclinatá (DOAR de fabricá )-fiindcá toate cele cumpárate la magazine auto sunt de cooperativá si stanta este cu 2 cm mai scurtá la marginea dinspre grilá , si lasá un luft urát .
Atasez mai jos poze cu piesele ....
Nu stiu dacá la Brasov va fii si talcioc de piese second sau noi cu ocazia intálnirii ca si la alte intálniri din Europa ???    

dacia 1300 -1976 altá ordine idei dupá scurt inventar fácut azi fata locului avea nevoie piese :1.

43.7KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ornament "lucrat "      

dacia 1300 -1976 ornament "      

33KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ...

dacia 1300 -1976 tot ...

25.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si ochelarii de fabricá verso cel din stánga de cooperativá .....

dacia 1300 -1976 ochelarii fabricá verso cel din stánga .....

28.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cel de stánga de cooperativá...      

dacia 1300 -1976 cel stánga      

26.6KB


pus acum 10 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Adi ,dar si farurile cam nu prea dau bine. Daca vrei originale ELBA noi noute , am vazut la noi la Pascani chiar de curand seturi de cate doua bucati cu tot cu suport la un magazin de piese auto camioane si sunt facute pentru ROMAN (camioanele ROMAN au fost echipate si cu astfel de elemente optice ) .Probabil pretul destul de marisor adica de 190 de lei setul le mai tine pe stoc. Atentie daca mergi la Brasov poti incerca sa cauti si poate gasesti si mai ieftin decat la Pascani dar sa scrie musai ELBA in centrul geamului ca altfel sunt niste imitatii Turcesti de tot rahatul .Am luat eu unul cu 18 lei si nici macar pozitia urechilor de fixare nu e deloc in regula . Succes in continuare !

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vranceanu a scris:

Adi ,dar si farurile cam nu prea dau bine. Daca vrei originale ELBA noi noute , am vazut la noi la Pascani chiar de curand seturi de cate doua bucati cu tot cu suport la un magazin de piese auto camioane si sunt facute pentru ROMAN (camioanele ROMAN au fost echipate si cu astfel de elemente optice ) .Probabil pretul destul de marisor adica de 190 de lei setul le mai tine pe stoc. Atentie daca mergi la Brasov poti incerca sa cauti si poate gasesti si mai ieftin decat la Pascani dar sa scrie musai ELBA in centrul geamului ca altfel sunt niste imitatii Turcesti de tot rahatul .Am luat eu unul cu 18 lei si nici macar pozitia urechilor de fixare nu e deloc in regula . Succes in continuare !

Mersi mult pt interes , stiu cá nu sunt originale, acestea sunt poloneze WESEM.
Am circa trei perechi de blocuri optice originaler noi noute insá nu le-am montat incá pe masiná.
Prima datá as dori sá procur ochelarul ásta de stánga, apoi dau jos toatá masca, ochelarii, blocurile optice, fac dispárutá rugina din locasuri, revopsesc totul si remontez toatá fata originalá cum a fost din fabricá.
Ba mai am si o fustá fatá de sub bará de TLX pe care s dori s-o montez ....deci o renovare frontalá totalá.
Oricum multumesc pt artentionare.
Din pácate insá ochelarul acela stáng nu din cauza farurilor stá asa cás.... ci stanta cooperativelor este diferitá de cea de fabricá...    


pus acum 10 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
M'da cu pisele de ,,cooperativa'' e mare problema. Tin minte de pe vremea cand aveam Break-ul din '87 ca am luat ochelari si masca noua ,insa am fost nevoit sa recurg la tot felul de ,,ciobaneli'' ca sa le pot aseza cat de cat .
Si tot aratau ca dracu insa originale nu am mai avut timp sa gasesc pt ca a trebuit sa plec inafara si sa scap de masina . Acuma cred ca e reincarnata in cuie chinezesti. Imi pare rau dupa ea  dar e tardiv. Poate ai noroc si gasesti ochelar original cand ajungi la BV ca sa arate cum trebuie . Succes si spor in continuare !


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

vranceanu a scris:

M'da cu pisele de ,,cooperativa'' e mare problema. Tin minte de pe vremea cand aveam Break-ul din '87 ca am luat ochelari si masca noua ,insa am fost nevoit sa recurg la tot felul de ,,ciobaneli'' ca sa le pot aseza cat de cat .
Si tot aratau ca dracu insa originale nu am mai avut timp sa gasesc pt ca a trebuit sa plec inafara si sa scap de masina . Acuma cred ca e reincarnata in cuie chinezesti. Imi pare rau dupa ea  dar e tardiv. Poate ai noroc si gasesti ochelar original cand ajungi la BV ca sa arate cum trebuie . Succes si spor in continuare !

Multumesc mult !  


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:

ornament "lucrat "      

Adrian, am scos de la naftalina 2 bucati/noi ornament staga+dreapta pentru tine, imi pare rau ca nu le-am facut si o poza...le ai la Brasov.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:

ornament "lucrat "      

Adrian, am scos de la naftalina 2 bucati/noi ornament staga+dreapta pentru tine, imi pare rau ca nu le-am facut si o poza...le ai la Brasov.

OAAAUUUU !Dánut.....m-ai dat gata ! Esti EXTRAORDINAR ! Multumesc din inimá !
    Insá pt mine sunt bune si cele second, care nu-s lovite sau indoite....fiindcá le polishez la páslá si le fac ca noi ....
P.S : Am inteles cá la Brasov nu se pot face deja inscriei, acuma sunt in dilemá ce sá fac ? Voiam sá vin cu Breakul, dar dacá nu mai sunt locuri, atunci nu cred cá are rost sá merg cu ea páná acolo......mai bine má sui in ceva mai rapid si mai comod, sá fiu mácar ca pedestras prezent la eveniment sá vá admir minunatele Dacii ......
Ca pedestras se poate veni ? Má lasá sá intru ?Existá posibilitáti de parcare prin zoná ?      

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:

ornament "lucrat "      

Adrian, am scos de la naftalina 2 bucati/noi ornament staga+dreapta pentru tine, imi pare rau ca nu le-am facut si o poza...le ai la Brasov.

OAAAUUUU !Dánut.....m-ai dat gata ! Esti EXTRAORDINAR ! Multumesc din inimá !
   
P.S : Am inteles cá la Brasov nu se pot face deja inscriei, acuma sunt in dilemá ce sá fac ? Voiam sá vin cu Breakul, dar dacá nu mai sunt locuri, atunci nu cred cá are rost sá merg cu ea páná acolo......mai bine má sui in ceva mai rapid si mai comod, sá fiu mácar ca pedestras prezent la eveniment sá vá admir minunatele Dacii ......
Ca pedestras se poate veni ? Má lasá sá intru ?Existá posibilitáti de parcare prin zoná ?      

Adrian, tu vina cu break-ul si e OK.

Iti mai aduc cateva maruntisuri, sper sa-ti fie de folos.

Modificat de danut 69-71 (acum 10 ani)


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409
Daca vrei sa-ti iei ceva mai rapid si mai comod, tu hotarasti.

_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:

Daca vrei sa-ti iei ceva mai rapid si mai comod, tu hotarasti.

La ce anume Te referi Dánut ? Va fii talcioc ?
In altá ordine de idei nu doresc nicidecum sá constitui o exceptie, má conformez intru totul regulilor expozitiei, ca oricare alt membru sau vizitator.
Marea mea doleantá este aceea de a admira minunátiile Voastre, de a inváta de la Voi, cei familiarizati si experti in Dacia 1300, si nu in ultimul ránd sá má intálnesc cu Voi sá cunosc cát mai multi colegi pe care doar virtual i-am cunoscut páná acum, iar cu ceilalti sá ne revedem din nou.
Asta ar fii bucuria participárii mele, si nu in ultimul ránd intentia váditá de a procura piesele ce-mi lipsesc ptr finalizarea proiectului D.1300 in marea cámpie Panonicá....unde nu mai gásesc nici mácar un surub de 7 mm .......    

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 176
Felicitari pentru munca depusa! Masina arata mai bine ca la iesirea din fabrica!!!

Cat despre intalnirea de la Brasov, eu neavand masina de expus, voi veni de dimineata, voi lasa masina la motel si voi merge cu un coleg catre expozitia din Piata Sfatului, in opinia mea cea mai interesanta parte fiind cea de la motel de dupa expozitie unde vom discuta despre masini si diverse tips & tricks.


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

iulica89 a scris:

Felicitari pentru munca depusa! Masina arata mai bine ca la iesirea din fabrica!!!

Cat despre intalnirea de la Brasov, eu neavand masina de expus, voi veni de dimineata, voi lasa masina la motel si voi merge cu un coleg catre expozitia din Piata Sfatului, in opinia mea cea mai interesanta parte fiind cea de la motel de dupa expozitie unde vom discuta despre masini si diverse tips & tricks.

        Oauu ce fain Suná bine discutia asta ....
Multumesc .sper sá ne putem revedea sánátosi si voiosi la Brasov....
La care _Motel va fii ?


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:

Daca vrei sa-ti iei ceva mai rapid si mai comod, tu hotarasti.

La ce anume Te referi Dánut ? Va fii talcioc ?
In altá ordine de idei nu doresc nicidecum sá constitui o exceptie, má conformez intru totul regulilor expozitiei, ca oricare alt membru sau vizitator.
Marea mea doleantá este aceea de a admira minunátiile Voastre, de a inváta de la Voi, cei familiarizati si experti in Dacia 1300, si nu in ultimul ránd sá má intálnesc cu Voi sá cunosc cát mai multi colegi pe care doar virtual i-am cunoscut páná acum, iar cu ceilalti sá ne revedem din nou.
Asta ar fii bucuria participárii mele, si nu in ultimul ránd intentia váditá de a procura piesele ce-mi lipsesc ptr finalizarea proiectului D.1300 in marea cámpie Panonicá....unde nu mai gásesc nici mácar un surub de 7 mm .......    

Nu va fi talcioc, iti mai aduc eu cateva piese sa-ti finalizezi proiectul.

Daca mai ai nevoie de ceva, te rog sa spui ce anume si daca am, te servesc.

Aici vom parca/campa/petrece!


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:

Daca vrei sa-ti iei ceva mai rapid si mai comod, tu hotarasti.

La ce anume Te referi Dánut ? Va fii talcioc ?
In altá ordine de idei nu doresc nicidecum sá constitui o exceptie, má conformez intru totul regulilor expozitiei, ca oricare alt membru sau vizitator.
Marea mea doleantá este aceea de a admira minunátiile Voastre, de a inváta de la Voi, cei familiarizati si experti in Dacia 1300, si nu in ultimul ránd sá má intálnesc cu Voi sá cunosc cát mai multi colegi pe care doar virtual i-am cunoscut páná acum, iar cu ceilalti sá ne revedem din nou.
Asta ar fii bucuria participárii mele, si nu in ultimul ránd intentia váditá de a procura piesele ce-mi lipsesc ptr finalizarea proiectului D.1300 in marea cámpie Panonicá....unde nu mai gásesc nici mácar un surub de 7 mm .......    

Nu va fi talcioc, iti mai aduc eu cateva piese sa-ti finalizezi proiectul.

Daca mai ai nevoie de ceva, te rog sa spui ce anume si daca am, te servesc.

Aici vom parca/campa/petrece!

Mersi mult Dánut, sá nu uiti ghidonul de care ma vorbit la telefon .....ca sá má revansez si eu cu un nimic .....
 


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:


La ce anume Te referi Dánut ? Va fii talcioc ?
In altá ordine de idei nu doresc nicidecum sá constitui o exceptie, má conformez intru totul regulilor expozitiei, ca oricare alt membru sau vizitator.
Marea mea doleantá este aceea de a admira minunátiile Voastre, de a inváta de la Voi, cei familiarizati si experti in Dacia 1300, si nu in ultimul ránd sá má intálnesc cu Voi sá cunosc cát mai multi colegi pe care doar virtual i-am cunoscut páná acum, iar cu ceilalti sá ne revedem din nou.
Asta ar fii bucuria participárii mele, si nu in ultimul ránd intentia váditá de a procura piesele ce-mi lipsesc ptr finalizarea proiectului D.1300 in marea cámpie Panonicá....unde nu mai gásesc nici mácar un surub de 7 mm .......    

Nu va fi talcioc, iti mai aduc eu cateva piese sa-ti finalizezi proiectul.

Daca mai ai nevoie de ceva, te rog sa spui ce anume si daca am, te servesc.

Aici vom parca/campa/petrece!

Mersi mult Dánut, sá nu uiti ghidonul de care ma vorbit la telefon .....ca sá má revansez si eu cu un nimic .....
 

Am sa-ti aduc si ghidonul.  


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Stiu ca e off topic, dar sunt sigur ca o sa va placa. https://plus.google.com/photos/+Citro%C ... 7965198849 

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc Iustin multe dintre ele le cunosc din anii trecuti de la expozitia Citromobile Olanda .Din pácate anul acesta nu am avut ocazia sá ajung acolo.
Mersi      


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 409
Adrian, uite o centrare de capota de spate cu chederul pe masina.

dacia 1300 -1976 adrian, uite centrare capota spate chederul masina.

25.4KB


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Este extraordinará ! Spor la treabá sá ai Dánut ! Va fii o operá de artá idem celorlalte bijuterii de-ale tale.        Cát profesionalism Domle ...
Sunt de párere cá pt o asmenea raritate ar fii mai mult decát obligatoriu sá se deschidá un topic separat fiindcá sub titlul unei Dacii de 76 se pierde CEA mai Bátráná Dacia 1300 din tará , care sunt sigur cá va fii un exemplu de urmat pt multi dintre noi .
Ar fii mare pácat sá nu aibá un topic separat la loc de cinste 
Este mult peste nivelul masinii mele ca importantá , o masiná cu totul de exceptie atát ca si nr de serie cát si ca amploare si nivelul restaurárii .
Bineánteles dacá si moderatorii sau celelalte persoane competente in decizii sunt de acord.
De sters sub nici o formá sá nu se steargá si sá fie in permanentá tinutá la zi tot procesul cá sá-l putem urmári cát mai multi
In ce privestu lufturile porbagajului si usilor, la masina mea rámán doar vise ... nici nu se pot aminti in aceeasi zi cu ce se vád pe frumusetea Ta Dánut !

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Adi, mare atentie! La Dacia ai fost doua tipuri de conducte de frana, cu doua tipuri de filete avand pasi diferiti dar foarte asemanatori. Daca pui racord cu filet fin la ala cu pas mai mare si invers, atunci nu mai poti strange ca lumea racordul si va curge lichid prin racord!
Ai grija si probeaza-le separat pe fiecare si verifica pasul filetului la conducta noua, sa fie exact identic cu cea de pe conducte veche, ca altfel strici toate filetele atat la pompa de frana cat si la etrieri si cilindri receptori.
Mare atentie! Sa nu faci nimica, pana nu compari pasul filetelor si nu le probezi prealabil!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Adi, mare atentie! La Dacia ai fost doua tipuri de conducte de frana, cu doua tipuri de filete avand pasi diferiti dar foarte asemanatori. Daca pui racord cu filet fin la ala cu pas mai mare si invers, atunci nu mai poti strange ca lumea racordul si va curge lichid prin racord!
Ai grija si probeaza-le separat pe fiecare si verifica pasul filetului la conducta noua, sa fie exact identic cu cea de pe conducte veche, ca altfel strici toate filetele atat la pompa de frana cat si la etrieri si cilindri receptori.
Mare atentie! Sa nu faci nimica, pana nu compari pasul filetelor si nu le probezi prealabil!

Na bine cá-mi spui .....
Multumesc de atentionare.Nici asta n-am stiut ...... Credeam cá Dacia 1300 era doar cu un singur tip de filet si racorduri.....      

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Dacia 1300 avea un singur tip de filet, dar 1310 aavea doua feluri.
Pana mi-am dat seama si eu am stricat o pompa de frana noua, asta s-o intamplat prin anii '90. Filetul trebuie sa intre fix. Daca are joc, inseamna ca nu este cel potrivit si strici filetul daca o strangi.
Eu am obiceiul, ca sa mut capetele filetate de pe conductele vechi pe cele noi, apoi am stanta speciala, cu care refac capatul tevii.
Astfel, repun vechile filete la locul lor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Un tip de filet este M10x1 iar celalalt era numit de strungari(si Danut cred ca stie la care maistru strungar ma refer) 9,5X24ganguri,si l-am gasit in special la primele pompe dublu circuit.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si inca ceva! Daca vrei sa-ti mearga Dacia bine, NU cumpara elemente de frana romanesti, prin bestauto sau prin magazinele romanesti ca vei avea doar probleme!!

Is de calitate proasta, cu tot felul de defecte de prelucrare.
Furtunele de frana romanesti crapa dupa un an, iar unele au filetul mai lung sau mai scurt, aiurea facute, incat de abia le poti monta.

Pompe de frana si  cilindrii de frana prost prelucrate, cu garnituri de proasta calitate, cu care vei avea doar probleme si frane slabe.

Evita si piesele marca "Autospeed" care is chinezarii de proasta calitate.
Piesele marca "Breckner" is destul de bune, alea le pot lua linistit.

Nu folosi piese de Dacie la sistemul de franare! Cauta piese de R12!

Sistemul de franare este un punct sensibil la Dacie, dar daca stii ce piese sa alegi si mai ales ce piese sa eviti, atunci nu vei avea probleme.

Eu de ani de zile toate furtunele de frana pun doar straine, cumparate de la Unix aduse din Ungaria.
Iar pompa centrala si cilindrii de frana doar spaniole, marca Samko, cumparate tot prin Unix.
Se gasesc si garnituri de frana separat, atat italiene, cat si spaniole, tot prin Unix aduse din Ungaria.

Tu ai avantajul fata de noi, ca le poti cumpara direct din Budapesta de la depozitul mare si nu trebuie sa astepti 1-2 zile pana soseste comanda din Ungaria.

Cand faci comanda la Unix, nu cauta pentru Dacia ca nu vei gasi aproape nimica in baza lor de date.

Cauta de Renault 12, ca exista oferta bogata de piese si fa comanda asa, ca vei gasi de toate si calitativ bune!

Preturile is ca orice piesa de Renault, mai mari decat pretul pieselor romanesti, dar daca iei in considerare ca tin dublu sau triplu, atunci devin mai ieftine in timp si te scutesc de o gramada de probleme!

Daca vrei coduri Unix, poti sa-ti dau si alea, dar oricum le si gasesti pe pagina unix, numai sa ai grija ce alegi, ca si pe  Renault 12 s-au montat mai multe tipuri de sisteme de franare, cu mai multe tipuri de pompe de frana si mai multe tipuri de cilindri de frana, care nu sunt compatibile intre ele.

Ceea ce am zis acuma despre frane, este valabil si pentru piesele de directie si suspensie (rotule, bielete de directie, bucsi, burdufe de planetara). Pune si alea doar straine!
Si rulmentii din fata, ai grija ce pui ca-s proaste si huruie ca dracu dupa cativa Km. Cauta rulmenti de calitate strainezi!

Acuma scuza-ma ca insist cu detalii din astea care par banale, dar exista pe piata foarte multe piese de proasta calitate pe care trebuie sa le eviti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

renault 12G a scris:

Dl. Danut o treaba de 5 stele!!

@Dl. Adrian , mi-a facut o deosebita placere sa stam de vorba , putin cat a fost , si faptul ca am reusit sa va cunosc . Sper ca sfatul meu privitor la capota sper sa va ajute , chiar daca nu este cine stie ce . Va urez mult succes si sa ne vedem cu bine la urmatoarele intalniri . Inca o data , imi pare nespus de bine ca v-am cunoscut , deoarece , eu fiind la "inceput" cu pasiunea mea ,in compartie cu experienta dumneavoastra sunt mic copil.(datorita si varstei mele , 17 ani .. puteti sa nu ma "domniti". Dar vorba aia "mai fur si eu meserie" de la oricine pot invata ceva .
O seara buna ,
Cu respect !!

Mersi mult si eu, a fost intr-adevár el fugitivo, insá sigur o sá aibá continuare .....
La ándul meu iti doresc si eu spor la proiecte, si multumiri totodatá ptr treaba cu capota ! Am aplicat-o intocmai , si rezultatul e pe másurá.
Danut mi-a destáinuit ca sá nu exasperez dacá nu o sá reusesc sá fac lufturi ca si el, fiindcá o masiná francezá si una románeascá nu sunt identice nici chiar din fabricá.
   


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Si inca ceva! Daca vrei sa-ti mearga Dacia bine, NU cumpara elemente de frana romanesti, prin bestauto sau prin magazinele romanesti ca vei avea doar probleme!!

Is de calitate proasta, cu tot felul de defecte de prelucrare.
Furtunele de frana romanesti crapa dupa un an, iar unele au filetul mai lung sau mai scurt, aiurea facute, incat de abia le poti monta.

Pompe de frana si  cilindrii de frana prost prelucrate, cu garnituri de proasta calitate, cu care vei avea doar probleme si frane slabe.

Evita si piesele marca "Autospeed" care is chinezarii de proasta calitate.
Piesele marca "Breckner" is destul de bune, alea le pot lua linistit.

Nu folosi piese de Dacie la sistemul de franare! Cauta piese de R12!

Sistemul de franare este un punct sensibil la Dacie, dar daca stii ce piese sa alegi si mai ales ce piese sa eviti, atunci nu vei avea probleme.

Eu de ani de zile toate furtunele de frana pun doar straine, cumparate de la Unix aduse din Ungaria.
Iar pompa centrala si cilindrii de frana doar spaniole, marca Samko, cumparate tot prin Unix.
Se gasesc si garnituri de frana separat, atat italiene, cat si spaniole, tot prin Unix aduse din Ungaria.

Tu ai avantajul fata de noi, ca le poti cumpara direct din Budapesta de la depozitul mare si nu trebuie sa astepti 1-2 zile pana soseste comanda din Ungaria.

Cand faci comanda la Unix, nu cauta pentru Dacia ca nu vei gasi aproape nimica in baza lor de date.

Cauta de Renault 12, ca exista oferta bogata de piese si fa comanda asa, ca vei gasi de toate si calitativ bune!

Preturile is ca orice piesa de Renault, mai mari decat pretul pieselor romanesti, dar daca iei in considerare ca tin dublu sau triplu, atunci devin mai ieftine in timp si te scutesc de o gramada de probleme!

Daca vrei coduri Unix, poti sa-ti dau si alea, dar oricum le si gasesti pe pagina unix, numai sa ai grija ce alegi, ca si pe  Renault 12 s-au montat mai multe tipuri de sisteme de franare, cu mai multe tipuri de pompe de frana si mai multe tipuri de cilindri de frana, care nu sunt compatibile intre ele.

Ceea ce am zis acuma despre frane, este valabil si pentru piesele de directie si suspensie (rotule, bielete de directie, bucsi, burdufe de planetara). Pune si alea doar straine!
Si rulmentii din fata, ai grija ce pui ca-s proaste si huruie ca dracu dupa cativa Km. Cauta rulmenti de calitate strainezi!

Acuma scuza-ma ca insist cu detalii din astea care par banale, dar exista pe piata foarte multe piese de proasta calitate pe care trebuie sa le eviti.

Bine cá-mi spui .... eu eram deja gata sá iau startul la Oradea sá procur piesele.
Trimite-mi te rog :
1.codul pt o pompá centralá de fráná simplu circuit
2.codul pt un racord cu 3 cái dacá existá separat
3.cod ptr un repartitor fráná simplu cicuit
Dacá le ai cumva.
Máine plec si fac comanda la unix.
Mersi mult      


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pompa centrala de frana Samko 79175 sau 79189

Repoartizor de frana apare doar Bosch, dae este extrem de scump, la 1500 lei, nimeni nu- tampit sa dea 300 euro pe un repartizor de frana! Aici codul 10137114
Mai bine refoloseste-l pe ala vechi sau pune una romaneasca, ca la pretul ala iei inca doua Dacii.

Cilindrii de frana spate Samko de 22,2 mm sistem Bendix
  stanga 75369
  dreapta 75370

Furtune de frana fata 759092
Furtun frana spate 759099

Racordul ala cu trei cai nu exista nicaieri, cauta o bara patrata de bronz la magazin de instalatii si mergi la un strungar bun sa-ti faca una. Unde exista un meserias cu un strung si o freza. Sau sa-ti faca alt filet mai mare la racordul vechi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 19  

Mergi la