CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Coco11
Femeie
25 ani
Constanta
cauta Barbat
27 - 65 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 -1976 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 19
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
Felicitari, arata foarte bine  

_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi mult.Calitatea vopsitului nu a iesit cuj mi-am dorit (mici lipsuri ) dar in ansamblu merge...
Pe fotografii nu reies problemele astea eu le vád din pácate (impuritáti din aer care se vás pe suprafata unor elemente...dar asa rámáne.Poate mai incerc un polish ....
Nu m-am putut abtine si am mai remontat cáte ceva ....máruntisuri..

dacia 1300 -1976 mersi vopsitului iesit cuj mi-am dorit (mici lipsuri dar ansamblu merge...pe

30.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

29.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tampoanele de la balamalele capotei motorului

dacia 1300 -1976 tampoanele balamalele capotei motorului

26.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
plácutele remontate

dacia 1300 -1976 plácutele remontate

24.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
suportul de sustinere a capotei

dacia 1300 -1976 suportul sustinere capotei

21.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
perdelele de la aerisire habitaclu repuse...

dacia 1300 -1976 perdelele aerisire habitaclu repuse...

27.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dopurile de plastic din fundul portbagajului ,

dacia 1300 -1976 dopurile plastic din fundul

21KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ..

dacia 1300 -1976 tot

17.1KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

plácutele remontate

Pai alea trebuiesc polishate, ca sa te vezi in ele, mai ales placuta rombica daca o polishezi, iese foarte frumos. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

plácutele remontate

Pai alea trebuiesc polishate, ca sa te vezi in ele, mai ales placuta rombica daca o polishezi, iese foarte frumos. 

Nteles sá tráiti !


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sa vezi ce fain arata rombul ala de cupru cand e polishat, dar trebuie sa insisti, ca si intre litere sa se faca oglinda. Eu le-am polishat la ale mele de multe ori, dar apoi se oxideaza relativ rapid Data viitoare le dau cu lac.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Asteptam poze Adi de la cat mai multe etape ale montajului!   

Modificat de Liviu-Florin (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

Misu de Cluj a scris:

Sa vezi ce fain arata rombul ala de cupru cand e polishat

Cam asa:

dacia 1300 -1976 misu cluj scris:sa vezi fain arata rombul ala cupru cand asa:

27.8KB


pus acum 10 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Felicitari Ady, este o bijuterie!

pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Sau asa:

dacia 1300 -1976 sau asa:

45.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc dragá Liviu, si tuturor colegilor, Deceneu, m-ai dat gata cu rombul ála de cupru...
De-abia astept sá pot merge máine la atelier sá incep frecusul cu pastá polish....aratá enorm de frumos masina Ta Deceneu ! Am de la cine inváta ....
         


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Felicitari Ady!Imi place cum a iesit masina.
Spor la lustruit!
Romburile nu sunt ale mele...


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Multumesc dragá Liviu, si tuturor colegilor, Deceneu, m-ai dat gata cu rombul ála de cupru...
De-abia astept sá pot merge máine la atelier sá incep frecusul cu pastá polish....aratá enorm de frumos masina Ta Deceneu ! Am de la cine inváta ....
         

Sa le dai si cu ceva lac, ca altel dupa cateva saptamani, iarasi va arata ca inainte de polishat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

deceneu32 a scris:

Felicitari Ady!Imi place cum a iesit masina.
Spor la lustruit!
Romburile nu sunt ale mele...

Mersi mult pt idee, pt foto, si complimente .
Eu nu sunt prea satisfácut ...din pácate .      


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Multumesc dragá Liviu, si tuturor colegilor, Deceneu, m-ai dat gata cu rombul ála de cupru...
De-abia astept sá pot merge máine la atelier sá incep frecusul cu pastá polish....aratá enorm de frumos masina Ta Deceneu ! Am de la cine inváta ....
         

Sa le dai si cu ceva lac, ca altel dupa cateva saptamani, iarasi va arata ca inainte de polishat.

Da, asa fac si cu piesele galvanizate , intotdeauna le dau cu lac incolor pe deasupra sá nu se oxideze din nou .Mersi


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Asteptam rezultatele!

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

deceneu32 a scris:

Asteptam rezultatele!

O seará buná deceneu...rezultatul momentan este o febrá musculará dorso cervicalá afurisitá, su un incveput de spondilozá lombará cronicá cu pusee de acutizare dupá 10 ore de lucru la elementele caroseriei (smirglu de 2000, apoi 3000, pastá 3M de douá tipuri, aplicate in 2 manse ......
Spre fericire, au oesit mai mult de jumate din impuritáti, insá au mai si rámas niste cratere de diferite márimi, unele mai vizibile, altele mai putin......
Voi reveni cu poze máine-poimáine.    


pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

cv2adi a scris:


deceneu32 a scris:

Asteptam rezultatele!

O seará buná deceneu...rezultatul momentan este o febrá musculará dorso cervicalá afurisitá, su un incveput de spondilozá lombará cronicá cu pusee de acutizare dupá 10 ore de lucru la elementele caroseriei (smirglu de 2000, apoi 3000, pastá 3M de douá tipuri, aplicate in 2 manse ......
Spre fericire, au oesit mai mult de jumate din impuritáti, insá au mai si rámas niste cratere de diferite márimi, unele mai vizibile, altele mai putin......
Voi reveni cu poze máine-poimáine.    

Am inteles ca tu repari cu multa grija masinile altora  .... dar din cite se intelege  ar trebui sa faci o revizie , si ceva reparatii la "mecanismele" proprietate personala  ... un schimb de ulei , o antifonare ca la carte ... ceva ?! 


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:

rezultatul momentan este o febrá musculará dorso cervicalá afurisitá, su un incveput de spondilozá lombará cronicá cu pusee de acutizare

Imi pare rau!
Lasa treaba,odihneste-te,fa-te bine!!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dragá colega Mihai , ai perfectá dreptate, ar fii cazul sá mi fac si eu o reparatie capitalá, fiindcá in acesti 20 de ani de cánd má lupt cu rugina, cu fieráriile asttea m-am amortizat de-a binelea si eu (mi-a revenit astmul bronsic din adolescentá pe baza frigului si rácelilor repetate pe care le-am cules in halá tárás pe sub rable , lombosciaticá de la ridicarea multitudinii de motoare, cutii, etc....si as mai putea umple site-ul cu váicáreli dar nu are rost.
Mai cu totii avem fiecare probléemele noastre cu care ne luptám zi de zi....asa cá mai bine tac si-mi duc mai departe bagajul cu ponoase in liniste....páná cánd m-a lása cel de SUS !
Multumesc Deceneu , am sá-ti urmez sfatul, m-am pus la adápost ptr 2.3 zile cu ceai fierbinte si niste virtamine....      

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Dragá colega Mihai , ai perfectá dreptate, ar fii cazul sá mi fac si eu o reparatie capitalá, fiindcá in acesti 20 de ani de cánd má lupt cu rugina, cu fieráriile asttea m-am amortizat de-a binelea si eu (mi-a revenit astmul bronsic din adolescentá pe baza frigului si rácelilor repetate pe care le-am cules in halá tárás pe sub rable , lombosciaticá de la ridicarea multitudinii de motoare, cutii, etc....si as mai putea umple site-ul cu váicáreli dar nu are rost.
Mai cu totii avem fiecare probléemele noastre cu care ne luptám zi de zi....asa cá mai bine tac si-mi duc mai departe bagajul cu ponoase in liniste....páná cánd m-a lása cel de SUS !
Multumesc Deceneu , am sá-ti urmez sfatul, m-am pus la adápost ptr 2.3 zile cu ceai fierbinte si niste virtamine....      

Mai fa o mica vacanta si mai bine fa ceva chestii marunte, ce le poti face in casa.
Nu merita sa stat in frig, ca vine iarasi primavara si va fi mai placut de lucrat.
Faza e ca si tu, cand vezi ce s-o adunat in hala si cat ai avea de lucru, nu poti sta linistit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857

cv2adi a scris:

Dragá colega Mihai , ai perfectá dreptate, ar fii cazul sá mi fac si eu o reparatie capitalá, fiindcá in acesti 20 de ani de cánd má lupt cu rugina, cu fieráriile asttea m-am amortizat de-a binelea si eu (mi-a revenit astmul bronsic din adolescentá pe baza frigului si rácelilor repetate pe care le-am cules in halá tárás pe sub rable , lombosciaticá de la ridicarea multitudinii de motoare, cutii, etc....si as mai putea umple site-ul cu váicáreli dar nu are rost.
Mai cu totii avem fiecare probléemele noastre cu care ne luptám zi de zi....asa cá mai bine tac si-mi duc mai departe bagajul cu ponoase in liniste....páná cánd m-a lása cel de SUS !
Multumesc Deceneu , am sá-ti urmez sfatul, m-am pus la adápost ptr 2.3 zile cu ceai fierbinte si niste virtamine....      


Multa sanatate si refacere grabnica


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Dragá colega Mihai , ai perfectá dreptate, ar fii cazul sá mi fac si eu o reparatie capitalá, fiindcá in acesti 20 de ani de cánd má lupt cu rugina, cu fieráriile asttea m-am amortizat de-a binelea si eu (mi-a revenit astmul bronsic din adolescentá pe baza frigului si rácelilor repetate pe care le-am cules in halá tárás pe sub rable , lombosciaticá de la ridicarea multitudinii de motoare, cutii, etc....si as mai putea umple site-ul cu váicáreli dar nu are rost.
Mai cu totii avem fiecare probléemele noastre cu care ne luptám zi de zi....asa cá mai bine tac si-mi duc mai departe bagajul cu ponoase in liniste....páná cánd m-a lása cel de SUS !
Multumesc Deceneu , am sá-ti urmez sfatul, m-am pus la adápost ptr 2.3 zile cu ceai fierbinte si niste virtamine....      

Mai fa o mica vacanta si mai bine fa ceva chestii marunte, ce le poti face in casa.
Nu merita sa stat in frig, ca vine iarasi primavara si va fi mai placut de lucrat.
Faza e ca si tu, cand vezi ce s-o adunat in hala si cat ai avea de lucru, nu poti sta linistit.

Esti absoéut in temá ! Perfect adevárat ! Má gándesc de multe ori dacá oi mai primi atátia ani de la cel de SUS in cadou in care sá-mi pot absolvi "problemele "luate pe cap de-a lungul anilor...    
Ptr Cezarmand : Multumesc mult pt gándurile bune am sá incerc sá le urmez.
Sánátate si spor si tie !    


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Rog colegii care cunosc sistemul de spálátor de parbriz tipul vechi cu pompá la picior (modele franceze ) sá má edifice despre modul de legare .
Adicá : atát pe vasul TRANSPAR cát si pe poma de la picior am gásit doar cáte un orificiu (conform pozelor )
La Citroenuri cu sistem identic de spálare, pe pompa de picior existá 2 orificii : una suflá lichidul din pompá inspre parbriz, pe cealaltá vine lichidul din vas cátre pompá ( Suge )
La pompa de la Dacia asta nu am 2 stuturi doar una, ceea ce má deruteazá putin.Pompa creeazá presiune inspre vas, dar de acolo cum iese lichidul spre parbriz ???
Alátur pozele cu tot ce am momentan .Multumesc anticipat ptr ajutor.

dacia 1300 -1976 rog colegii care cunosc sistemul spálátor parbriz tipul vechi pompá picior (modele

20.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

20.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

19.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

24.4KB


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Sper sa nu zic vreo prostie, ca niciodata nu am studiat atent fenomenul, dar dupa capul meu cred ca lichidul se aduna in furtun prin cadere, de unde la actionarea pompitei presiunea il scoate prin stropitori, pt. ca in borcan nu mai poate intra (are un fel de suapa de sens cu bila, de altfel ca si stropitorile).

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

tavi_dacia1100 a scris:

Sper sa nu zic vreo prostie, ca niciodata nu am studiat atent fenomenul, dar dupa capul meu cred ca lichidul se aduna in furtun prin cadere, de unde la actionarea pompitei presiunea il scoate prin stropitori, pt. ca in borcan nu mai poate intra (are un fel de suapa de sens cu bila, de altfel ca si stropitorile).

Multumesc mult Tavi , afirmatia este logicá , intrebarea urmátoare este : Unde vin puse ramificatiile ( T -ul si Y ul ?)  


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Cred ca T-ul (in care intra furtunul de la pompa) vine pe furtunul care merge de la borcan la stropitori, iar Y-ul intre stropitori (si intra in el furtunul care vine din T).

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi Tavi ptr edificare, rámáne doar sá mai intreb unde anume existá ramificatiile aste ( T-ul si Y ul unde anume in compartimentul motor trebuie sá fie ?
Y este clar cá se situazá intre cele 2 stropitori (face conexiunea intre ele, creed cá in jurul mecanismului de inchidere a capotei motorului ......iar de acolo coboará teava spre T ul in cauzá si unde anume face jonctiunea cu acesta ?
Mersi incá o datá  


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Asta chiar nu va mai pot spune, pt. ca nici eu nu stiu cum trebuie sa fie. La Daciile mele se vede ca si-a bagat romanasu' mana in ele si au fost modificate, dar aici (cu amplasarea exacta) cred ca ne poate lamuri dl. Danut.

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

tavi_dacia1100 a scris:

Asta chiar nu va mai pot spune, pt. ca nici eu nu stiu cum trebuie sa fie. La Daciile mele se vede ca si-a bagat romanasu' mana in ele si au fost modificate, dar aici (cu amplasarea exacta) cred ca ne poate lamuri dl. Danut.

Multumesc mult Tavi ptr ajutor !  


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Am lamurit intre timp acesta enigma cu Adrian.    

_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Exista doua T-uri ambele in compartimentul motor. Iar rezervorul are in stut o mica supapa by-pass care permite curgerea lichidului catre furtun, dar nu permite sa revina in bidon. Pompa e legata de un T, pe ramura de sub rezervor, si cand o apesi, lichidul din furtune, nu poate sa se intoarca in rezervor, ci este fortat catre stuturile de la stropitori.
La toate Renaulturile din anii 60 este aceasi sistem, doar ca la unele e pompa de picior, la altele pompita de mana pe bord.


dacia 1300 -1976 exista doua t-uri ambele motor. iar rezervorul are stut mica supapa by-pass care Admin

41.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Aici se vede amplasarea exacta.

dacia 1300 -1976 aici vede amplasarea exacta. Admin

42.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
De fapt si la Lastun tot acest sistem de spalator era, la toate exemplarele.
Pe cele doua Lastunuri nu le-ai avut?
La Lastun difera doar, ca are o singura stropitoare cu doua orificii, in rest este identica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi mult ptr explicatii, la lástun nu mai tin minte cum erau, insá in rezrvorul ásta TRANSPAR al meu stutul de la bazá este permeabil in ambele sensuri , adicá ori suflu ori trag aerul trece in ambele sensuri, deci nu are acel by-pass .Inseamná cá sunt bidoane Citroen , nu de la Renault desi sunt absolut identice ca aspect inclusiv si tipul lor.
Rámáne sá-mi caut ori un bidon ori doar un stut din ásta cu sistem by-pass ...  


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:

Am lamurit intre timp acesta enigma cu Adrian.    

Multumesc mult ptr explicatiile date , cunostintele mele de fizicá nu-mi permiteau sá-mi dau seama cum functioneazá un sistem atát de simplu cu ceea ce am, insá acum se fácu luminá ....
Bidonul meu nu are acel sistem de "sens unic " fiind bidoane provenite de la acelasi fabricant, cu acelasi nume, insá pt Citroenuri, unde pompa de picior are 2 orificii :una in care suflá si una de intrare a lichidului in pompá.
De aici mi se trage nedumerirea , fiindcá nu poate functiona ceea ce am eu momentan.
Deci totusi nu am, absentat atát de mult de la orele de fizicá ....    


pus acum 10 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Nu stiu daca mai trebuie: am gasit un cauciuc de ala pentru pedale. Nou. Cum fac sa il trimit?

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Mersi mult ptr explicatii, la lástun nu mai tin minte cum erau, insá in rezrvorul ásta TRANSPAR al meu stutul de la bazá este permeabil in ambele sensuri , adicá ori suflu ori trag aerul trece in ambele sensuri, deci nu are acel by-pass .Inseamná cá sunt bidoane Citroen , nu de la Renault desi sunt absolut identice ca aspect inclusiv si tipul lor.
Rámáne sá-mi caut ori un bidon ori doar un stut din ásta cu sistem by-pass ...  

E bidon Renault, dar atunci inseamna caa ramas apa chioara in ea si a inghetat si supaba s-o belit. Schimba bidonul cu alta, care are supapa buna, ca altfel nu va functiona.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:

Am lamurit intre timp acesta enigma cu Adrian.    

Multumesc mult ptr explicatiile date , cunostintele mele de fizicá nu-mi permiteau sá-mi dau seama cum functioneazá un sistem atát de simplu cu ceea ce am, insá acum se fácu luminá ....
Bidonul meu nu are acel sistem de "sens unic " fiind bidoane provenite de la acelasi fabricant, cu acelasi nume, insá pt Citroenuri, unde pompa de picior are 2 orificii :una in care suflá si una de intrare a lichidului in pompá.
De aici mi se trage nedumerirea , fiindcá nu poate functiona ceea ce am eu momentan.
Deci totusi nu am, absentat atát de mult de la orele de fizicá ....    

Dragilor, este foarte simplu: "Pentru un purice nu aruncam cojocul".

Adrian, daca mai detii o diuza de stropitor, ii desfiletezi capacul si ramana duza propriuzisa pe care o poti inlocui la bidonasul de strop-gel si ai mai rezolvat inca o problema.
In domeniul auot, exista atatea combinatii si tertipuri ingineresti neputand sa ramai pe langa, niciodata...nevoia ne invata si ne pune creierasul in miscare.

Mult succes la inventii.    


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

autom a scris:

Nu stiu daca mai trebuie: am gasit un cauciuc de ala pentru pedale. Nou. Cum fac sa il trimit?

Multumesc mult Autom, chiar azi fávceam inventarul pieselor de care as mai avea nevoie si am constatat cá nu am fácut rost de acel cauciuc de pedalá.
Ar fii bine dacá s-ar putrea expedia cu plata in ramburs la adresa Tatálui meu la Oradea .
Dacá nu mai incerc sá gásesc o solutie.....
oricum multumesc tare mmult cá nu m-ati uitat !      


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Mersi mult ptr explicatii, la lástun nu mai tin minte cum erau, insá in rezrvorul ásta TRANSPAR al meu stutul de la bazá este permeabil in ambele sensuri , adicá ori suflu ori trag aerul trece in ambele sensuri, deci nu are acel by-pass .Inseamná cá sunt bidoane Citroen , nu de la Renault desi sunt absolut identice ca aspect inclusiv si tipul lor.
Rámáne sá-mi caut ori un bidon ori doar un stut din ásta cu sistem by-pass ...  

E bidon Renault, dar atunci inseamna caa ramas apa chioara in ea si a inghetat si supaba s-o belit. Schimba bidonul cu alta, care are supapa buna, ca altfel nu va functiona.

Am rezolvat enigma : Am scos de la un bidon Transpar o duzá si am pus-o la celalaltá care aratá mai bine.Acum functioneazá biila aceea by-pass, am totul, inclusiv modul de fixare si pozitionare a conductelor, T-urilor, etc...MULTUMESC MULT TUTUROR !      

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si am mai lucrat cáte ceva la bátránicá...

dacia 1300 -1976 mai lucrat cáte ceva

19.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

30.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
portbagaj

dacia 1300 -1976 portbagaj

30.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
suportul contraripi

dacia 1300 -1976 suportul contraripi

24.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
inele noi de gumá in locasurile de pe caroserie la trecerea firelor electrice

dacia 1300 -1976 inele noi gumá locasurile caroserie trecerea firelor electrice

16.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
suportul borcanului cu muráturi a lui Buni.....

dacia 1300 -1976 suportul borcanului muráturi lui buni.....

18.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
primul ornament repus ....dupá transpiratii si lupte cu nervii

dacia 1300 -1976 primul ornament repus ....dupá lupte nervii

20.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

30.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am remontat aerisitoarele din stálpii C

dacia 1300 -1976 remontat din stálpii

29.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cárlig din aluminu...cred cá e ceva house made, dar mi se pare destul de solidutá ....asa cá am lásat-o in locul celei de plastic .

dacia 1300 -1976 cárlig din ceva house made, dar pare destul solidutá ....asa lásat-o locul celei

19.8KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si bumbul deschizátorii...si firul lámpii de iluminare nr de circulatie ...deja repusá la locul ei

dacia 1300 -1976 bumbul firul lámpii iluminare circulatie ...deja repusá locul

26.7KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

20.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si mai una cu suportii caloriferului

dacia 1300 -1976 mai una suportii

26.2KB


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Iese o treaba de nota 20! Felicitari pentru rabdare si meticulozitate! 

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Iese o treaba de nota 20! Felicitari pentru rabdare si meticulozitate! 

Multumesc mult Dragá Liviu ! Incerc sá scot maximul cu putiintá din masina asta...      


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Incerc sá scot maximul cu putiintá din masina asta...      

Atunci iti trebuie o axa cu came sport si niste carburatoare Dellorto orizontale   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Incerc sá scot maximul cu putiintá din masina asta...      

Atunci iti trebuie o axa cu came sport si niste carburatoare Dellorto orizontale   

Nu c-o fac praf atunci ....       


pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
Urmaresc si eu din umbra lucrarile ,f. frumos se lucreaza.

pus acum 10 ani
   
treadwear
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 26
Daca vrei sa bage cald nu uita sa izolezi bine spatiile dintre calorifer si locul in care sta, daca-o faci bine chiar o sa ai caldura.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

BTL-gordini a scris:

Urmaresc si eu din umbra lucrarile ,f. frumos se lucreaza.

Multumesc ptr interes si ptr vorbele bune, de la un expert in domeniu ......Mersi mult si ptr piese !
   


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

treadwear a scris:

Daca vrei sa bage cald nu uita sa izolezi bine spatiile dintre calorifer si locul in care sta, daca-o faci bine chiar o sa ai caldura.

Am inteles, mersi mult am sá incerc s-o fac asa, desi masina asta nu cred cá va pune papucul afará din garaj in perioada toamná-iarna .

Mersi mult  


pus acum 10 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675

deceneu32 a scris:

Sau asa:

Cum se lucreaza,meticulos


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá o zi intreagá de condus (ieri ) de 700 km, azi nu am mai prea avut timp si chef de mult lucru in artelierul rece, asa cá m-am multumit cu unele máruntisuri de pus pe masiná....dupá cum urmeazá :

dacia 1300 -1976 dupá intreagá condus (ieri 700 km, azi mai prea avut timp chef mult lucru

37.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am pregátit bidonul, suportul, tevile, racordurile etc....de implantat

dacia 1300 -1976 pregátit bidonul, suportul, tevile, etc....de implantat

30.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am repus tubul de gumá de scurgerea apei din jgheabul de sub parbriz la locul predestinat in interiorul aripilor, fixat cu clemele originale.

dacia 1300 -1976 repus tubul gumá scurgerea apei din jgheabul sub parbriz locul interiorul aripilor,

27.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am repus conductele electrice din compart.motor la locul lor, fixate cu urechile de plastic originale salvate cu greu...

dacia 1300 -1976 repus conductele electrice din locul lor, fixate urechile plastic originale salvate

29.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pardon, aici sunt fixate.Celelalte douá de sub radiatorul de rácire urmeazá sá fie fixate mai tárziu.

dacia 1300 -1976 pardon, aici sunt douá sub radiatorul rácire urmeazá fie fixate mai tárziu.

31.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá

dacia 1300 -1976 cealaltá

27.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

36.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am repus suportii cutiei de viteze pe lonjeroane

dacia 1300 -1976 repus suportii cutiei viteze lonjeroane

27.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

31.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

37.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá parte (dreapta )

dacia 1300 -1976 cealaltá parte (dreapta

30.2KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

am pregátit bidonul, suportul, tevile, racordurile etc....de implantat

De la ce tip de masina provine bidonul din poza? De la ceva Citroen?
Prima data cand vad un astfel de bidigon.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

am pregátit bidonul, suportul, tevile, racordurile etc....de implantat

De la ce tip de masina provine bidonul din poza? De la ceva Citroen?
Prima data cand vad un astfel de bidigon.

Da, este de Citroen , insá i-am implantat acea supapá by.pass, deci am fácut o struto cámilá functionalá.


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
La partea mecanica(bucse/pivoti/bielete...etc) necesita ceva interventii?

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

am pregátit bidonul, suportul, tevile, racordurile etc....de implantat

De la ce tip de masina provine bidonul din poza? De la ceva Citroen?
Prima data cand vad un astfel de bidigon.

Da, este de Citroen , insá i-am implantat acea supapá by.pass, deci am fácut o struto cámilá functionalá.

Ai grija la lichidul de spalator ca si eu luasem de la hipermarket lichid de spalat geamul de iarna, pe care scria -20 grade, dar la zero grade ingheata de minune pe geam.
L-am si aruncat si pun amestecul clasic de spirt sanitar amestecat cu palinca de prune .


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

La partea mecanica(bucse/pivoti/bielete...etc) necesita ceva interventii?

Da, atát trenul fatá cát si puntea spate vine dat jos cu totul, plus tevile de benziná , de fráná, etc tot ce mai are caroseria pe ea cá trebuiesc vopsite basculele, etrierii, tevile regalvanizate, etc.... deci tot mai am de desfácut .
Remontarea o fac doar acolo unde nu voi mai interveni ....
 


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


De la ce tip de masina provine bidonul din poza? De la ceva Citroen?
Prima data cand vad un astfel de bidigon.

Da, este de Citroen , insá i-am implantat acea supapá by.pass, deci am fácut o struto cámilá functionalá.

Ai grija la lichidul de spalator ca si eu luasem de la hipermarket lichid de spalat geamul de iarna, pe care scria -20 grade, dar la zero grade ingheata de minune pe geam.
L-am si aruncat si pun amestecul clasic de spirt sanitar amestecat cu palinca de prune .

E pácat de pálinca de prune sá dai cu ea pe parbriz, mai bine scoate capul pe geam cánd sprituiesti si jetul stropitorului orienteazá-l in gurá ....asa v4ei conduce mai vesel, si dacá-ti face politia perchezitie, n-o sá gásescá nici urmá de sticlá asupra ta ....  


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Liviu-Florin a scris:

La partea mecanica(bucse/pivoti/bielete...etc) necesita ceva interventii?

Da, atát trenul fatá cát si puntea spate vine dat jos cu totul, plus tevile de benziná , de fráná, etc tot ce mai are caroseria pe ea cá trebuiesc vopsite basculele, etrierii, tevile regalvanizate, etc.... deci tot mai am de desfácut .
Remontarea o fac doar acolo unde nu voi mai interveni ....
 

Alea de dedesubt, lasa-le pe primavara. Pe vremea asta rece, , nu lucra pe dedesubt, ca bagi boala in tine!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Ady,te rog eu frumos,demonteaza instalatia electrica si curata firele de vopsea.E foarte urita vopseaua pe plastice si cablaje.

pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

deceneu32 a scris:

Ady,te rog eu frumos,demonteaza instalatia electrica si curata firele de vopsea.E foarte urita vopseaua pe plastice si cablaje.

Cred ca se poate curata cu o carpa cu diluant, fara sa o dea jos.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, aveti perfectá dreptate , de-abia dupá urmárirea pozelor pe calculator am vázut cá s-au mázgálit cablajele desii au fost infásurate intr-o pungá de plastic insá pesemne s-a rupt sau s-a desfácut cumva.
Am sá le dau cu diluant .Azi am scos cremaliera si am pus-o la punct cu gresare, curátare, schimbat un burduf, si vopsitá.
Dupá ce revin suruburile de fixare de la galvanizat, o voi remonta la loc.
Mersi pt atentionare incá o datá  


pus acum 10 ani
   
treadwear
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 26
Baietii au dreptate, prea a iesit tot foarte bine. Cablajele merita mai multa atentie, mai ales ca-s originale.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

treadwear a scris:

Baietii au dreptate, prea a iesit tot foarte bine. Cablajele merita mai multa atentie, mai ales ca-s originale.

Da asa este, máine nu ies din hal páná nu au dispárut urnmele de vopsea de pe cablaj, ......cá aratá oribil.Nici mie nu-mi plac lucrárile in urma cárora apar urme de vopsea pe suprafete unde nu ar avea ce cáuta......
Mersi incá o datá pt atentionare .
Adevárul e cá am fost prea lenes si pesimist pt a da jos bordul cu toate cablurile si instrumentele aferente, ca si in alte cazuri, insá m-am sperioat din cauza necunoasterii tipului si am procedat asa cum se vede.....si acum mi-am fácut iar de lucru.
Asta e adevárul.0DSar promit solemn sá remediez problema fiindcá nici mie nu-mi place .


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi am lucrat nitel la caseta de directie, curátat, vopsit carcasa, galvanizat elementele de prindere pe traversá , etc... si urmeazá repozitionarea.

dacia 1300 -1976 azi lucrat nitel caseta directie, curátat, vopsit carcasa, galvanizat elementele

50.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

41.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

40.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

32.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

37.4KB


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 19  

Mergi la