CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexyindianca 24 ani
Femeie
24 ani
Ilfov
cauta Barbat
24 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Rodaj Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
DaciaFWE
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 26
Stiu ca in rodaj nu se forteaza motorul,dar ma asteptam sa traga mai binisor.La drum intins merge frumos dar trebuie sa o turez sa prind macar 80 ,eram pe varianta in constanta cu a 4a podea nici 80 nu cred ca aveam sau cine stie..In sarcina pe un pod de ex la fel o turez si e ca atunci cand iti patineaza ambreajul .Masina in cauza este o dacie 1.3 4 trepte,precizez ca nu intrerupe si ca ambreajul este nou (ferodourile) motorul nu are 60 de km .

rodaj stiu rodaj forteaza asteptam traga mai binisor.la drum intins merge frumos dar trebuie turez

40.4KB

Modificat de DaciaFWE (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Dintr-o poza de-a ta am vazut ca ai pedala de acceleratie indoita, cam asa o am si eu la TLX si am sub jumatate din cursa normala, si un top speed pe la 110 

OFF: Cu pompa aia de frana vrei tu sa fugi mai tare? Daca tot ai chef de 'reising', da jos gluma aia proasta, nu de alta, dar abia ai vopsit-o 


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 11 ani
   
pasbogdan
Membru nou

Din: Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
In ce regim mergeti pt rodaj?
Rodajul ar trebui facut cu solicitari mai sus de medie pt motor.Nu turatie mare insa solicitat.Segmentii trebuie sa fie impinsi inspre cilindri si sa isi gaseasca pozitia finala.Altfel gazele din camera de ardere isi vor "croi"drum printre segment si cilindru si segmentii nu vor fi etansi niciodata.Al 2-lea lucru care se urmareste la rodaj este stabilirea cat mai rapida a pozitiei segmentilor cat mai apropiata de cea la montaj(180,120 de grade in functie de nr de segmenti si forma pistonului/camerei de ardere/tipului constructiv).In cazul unui rodaj domol,cu mers mult in relanti segmentii se vor roti in canalul lor si vor putea ajunge cu fantele aliniate.
Din ce material sunt segmentii montati si cu ce granulatie sunt honuite camasile?
Cu respect,


pus acum 11 ani
   
DaciaFWE
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 26

pasbogdan a scris:

In ce regim mergeti pt rodaj?
Rodajul ar trebui facut cu solicitari mai sus de medie pt motor.Nu turatie mare insa solicitat.Segmentii trebuie sa fie impinsi inspre cilindri si sa isi gaseasca pozitia finala.Altfel gazele din camera de ardere isi vor "croi"drum printre segment si cilindru si segmentii nu vor fi etansi niciodata.Al 2-lea lucru care se urmareste la rodaj este stabilirea cat mai rapida a pozitiei segmentilor cat mai apropiata de cea la montaj(180,120 de grade in functie de nr de segmenti si forma pistonului/camerei de ardere/tipului constructiv).In cazul unui rodaj domol,cu mers mult in relanti segmentii se vor roti in canalul lor si vor putea ajunge cu fantele aliniate.
Din ce material sunt segmentii montati si cu ce granulatie sunt honuite camasile?
Cu respect,


Am rezolvat cat de cat problema cu alt carburator.Setu este borgo de 1289,si segmentii goetze.Drum mai lung nu am apucat sa fac ,din cauza consumului imens cu celalalt carburator (eram speriat) in jur de 20%


pus acum 11 ani
   
pasbogdan
Membru nou

Din: Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18

DaciaFWE a scris:


pasbogdan a scris:

In ce regim mergeti pt rodaj?
Rodajul ar trebui facut cu solicitari mai sus de medie pt motor.Nu turatie mare insa solicitat.Segmentii trebuie sa fie impinsi inspre cilindri si sa isi gaseasca pozitia finala.Altfel gazele din camera de ardere isi vor "croi"drum printre segment si cilindru si segmentii nu vor fi etansi niciodata.Al 2-lea lucru care se urmareste la rodaj este stabilirea cat mai rapida a pozitiei segmentilor cat mai apropiata de cea la montaj(180,120 de grade in functie de nr de segmenti si forma pistonului/camerei de ardere/tipului constructiv).In cazul unui rodaj domol,cu mers mult in relanti segmentii se vor roti in canalul lor si vor putea ajunge cu fantele aliniate.
Din ce material sunt segmentii montati si cu ce granulatie sunt honuite camasile?
Cu respect,


Am rezolvat cat de cat problema cu alt carburator.Setu este borgo de 1289,si segmentii goetze.Drum mai lung nu am apucat sa fac ,din cauza consumului imens cu celalalt carburator (eram speriat) in jur de 20%

Este bine ca nu ati folosit masina cu acel carburator.Un amestec foarte bogat "spala"uleiul de pe cilindri contribuind la uzuri si la disparitia de pe cilindri a urmelor de honuit vitale pentru retinerea uleiului destinat ungerii segmentilor superiori in special.


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la