CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
draghici_elena2000 pe Simpatie
Femeie
24 ani
Dambovita
cauta Barbat
24 - 62 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / convergenta roti Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
un subiect delicat,caruia nu am gasit raspuns.in mod normal rotile motrice,care ar trebui sa fie pozitia corecta,pentru ca masina sa nu "serpuiasca" pe strada,in limbaj popular,sa mearga ca un caine? .din ce am inteles rotile din fata daca nu sunt motrice,convergenta ar trebui sa fie 0,adica perfect paralele,iar cele din spate,,,convergente....nu stiu cum.la dacie,din ce stiu eu,rotile spate au convergenta 0,deci sunt perfect paralele,iar cele din fata sunt tot asa convergente.ce nu inteleg,este cum trebuie sa fie:inchise in fata sau inchise in spate.,adica asa?\ /,in sensul de mers inainte,sau asa?/ \?astept raspuns cu viu interes    

pus acum 11 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Axa fata daca este motoare directia trebuie sa fie deschisa adica asa \ / pentru ca tractiunea are tendinta de a o inchide.

pus acum 11 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
In cartea veche    scrie:
-unghi de cadere = 1 grad +-30' sau 3-8 mm
-convergenta -3>0 mm, adica deschise in fata.


pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

lica_lkw a scris:

Axa fata daca este motoare directia trebuie sa fie deschisa adica asa \ / pentru ca tractiunea are tendinta de a o inchide.

deci la mine,dat fiind faptul ca are motor si tractiune spate,asa trebuie sa stea rotile,adica asa?\ /. ps vorbind de rotile din spate.am inteles ca la dacia 1100 care e asemanatoare ,sa zicem cu skoda,rotile din fata sunt un pic inchise in fata.o fi la fel si la skoda?nenorocul meu este ca service-urile nu mai au softul de geometrie pentru skoda mea.

Modificat de sk100it (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
Hopa!
Eu am scris pentru Dacia 1300. La Skoda 120 zice asa:
-unghi de cadere = 1 grad 15'
-convergenta = 5>7 mm

Modificat de bachus_21 (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
pus la linie,merge ceva mai bine,insa tot este instabila.concluzia?masina este"barca".adica amortizoarele sunt varza.ce ulei se pune in amortizoare?mentionez ca se demonteaza si se pot repara.    

pus acum 11 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
In vremurile apuse foloseam ulei de transformator,daca te gandesti la alta varianta grija sa nu atace elementele din cauciuc. De desfacut se pot desface si reumple dar elementele care sunt uzate le gasesti ?

Modificat de lica_lkw (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
sunt niste simeringuri mai ciudatele.pe alea le am,tijele sunt drepte.sa vad daca merita reparate sau sa cumpar altele.

pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
In amortizoare se pune ulei hidraulic, cu vascozitatea prescrisa in manualul de reparatie, si in cantitate foarte bine determinata (asta daca nu vrei sa le faci mai tari  ). Sa nu confundam unghiul de cadere (privita din fata masina /\ sau \/) cu convergenta, care se regleaza din lungimea barelor de comanda (privita de sus masina, deschisa /\ sau inchisa \/ ). Convergenta afecteaza foarte mult manevrabilitatea (cum, in cat timp si daca iti revine volanul in pozitia dreapta cand lasi dupa viraj), iar caderea afecteaza foarte mult stabilitatea in viraj 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

knx a scris:

In amortizoare se pune ulei hidraulic, cu vascozitatea prescrisa in manualul de reparatie, si in cantitate foarte bine determinata (asta daca nu vrei sa le faci mai tari  ). Sa nu confundam unghiul de cadere (privita din fata masina /\ sau \/) cu convergenta, care se regleaza din lungimea barelor de comanda (privita de sus masina, deschisa /\ sau inchisa \/ ). Convergenta afecteaza foarte mult manevrabilitatea (cum, in cat timp si daca iti revine volanul in pozitia dreapta cand lasi dupa viraj), iar caderea afecteaza foarte mult stabilitatea in viraj 

Asta stiu! Dar se gaseste undeva acest faimos ulei? Iar referitor la convergenta am raspuns strict la intrebarea pusa, iar cel intreba banuiesc ca stie ce vrea.


pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

knx a scris:

In amortizoare se pune ulei hidraulic, cu vascozitatea prescrisa in manualul de reparatie, si in cantitate foarte bine determinata (asta daca nu vrei sa le faci mai tari  ). Sa nu confundam unghiul de cadere (privita din fata masina /\ sau \/) cu convergenta, care se regleaza din lungimea barelor de comanda (privita de sus masina, deschisa /\ sau inchisa \/ ). Convergenta afecteaza foarte mult manevrabilitatea (cum, in cat timp si daca iti revine volanul in pozitia dreapta cand lasi dupa viraj), iar caderea afecteaza foarte mult stabilitatea in viraj 

unghiul de cadere nu e problema,am verificat si este ok.e vorba de convergenta,adica reglajul din capetele de bara.multumesc de sfat ,o sa caut ulei hidraulic,am gasit cantitatea care trebuie in manual,acum sa vad cum vor merge,daca nu,65 de lei costa noi,cele unguresti,bucata.macar doi ani sper sa tina.ce am eu,sunt ale masinii,adica1981


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la