CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: draghici_elena2000 pe Simpatie
| Femeie 24 ani Dambovita cauta Barbat 24 - 62 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
un subiect delicat,caruia nu am gasit raspuns.in mod normal rotile motrice,care ar trebui sa fie pozitia corecta,pentru ca masina sa nu "serpuiasca" pe strada,in limbaj popular,sa mearga ca un caine? .din ce am inteles rotile din fata daca nu sunt motrice,convergenta ar trebui sa fie 0,adica perfect paralele,iar cele din spate,,,convergente....nu stiu cum.la dacie,din ce stiu eu,rotile spate au convergenta 0,deci sunt perfect paralele,iar cele din fata sunt tot asa convergente.ce nu inteleg,este cum trebuie sa fie:inchise in fata sau inchise in spate.,adica asa?\ /,in sensul de mers inainte,sau asa?/ \?astept raspuns cu viu interes
|
|
pus acum 11 ani |
|
lica_lkw
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
|
|
Axa fata daca este motoare directia trebuie sa fie deschisa adica asa \ / pentru ca tractiunea are tendinta de a o inchide.
|
|
pus acum 11 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
In cartea veche scrie: -unghi de cadere = 1 grad +-30' sau 3-8 mm -convergenta -3>0 mm, adica deschise in fata.
|
|
pus acum 11 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
lica_lkw a scris:
Axa fata daca este motoare directia trebuie sa fie deschisa adica asa \ / pentru ca tractiunea are tendinta de a o inchide. |
deci la mine,dat fiind faptul ca are motor si tractiune spate,asa trebuie sa stea rotile,adica asa?\ /. ps vorbind de rotile din spate.am inteles ca la dacia 1100 care e asemanatoare ,sa zicem cu skoda,rotile din fata sunt un pic inchise in fata.o fi la fel si la skoda?nenorocul meu este ca service-urile nu mai au softul de geometrie pentru skoda mea.
Modificat de sk100it (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Hopa! Eu am scris pentru Dacia 1300. La Skoda 120 zice asa: -unghi de cadere = 1 grad 15' -convergenta = 5>7 mm
Modificat de bachus_21 (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
pus la linie,merge ceva mai bine,insa tot este instabila.concluzia?masina este"barca".adica amortizoarele sunt varza.ce ulei se pune in amortizoare?mentionez ca se demonteaza si se pot repara.
|
|
pus acum 11 ani |
|
lica_lkw
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
|
|
In vremurile apuse foloseam ulei de transformator,daca te gandesti la alta varianta grija sa nu atace elementele din cauciuc. De desfacut se pot desface si reumple dar elementele care sunt uzate le gasesti ?
Modificat de lica_lkw (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
sunt niste simeringuri mai ciudatele.pe alea le am,tijele sunt drepte.sa vad daca merita reparate sau sa cumpar altele.
|
|
pus acum 11 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
In amortizoare se pune ulei hidraulic, cu vascozitatea prescrisa in manualul de reparatie, si in cantitate foarte bine determinata (asta daca nu vrei sa le faci mai tari ). Sa nu confundam unghiul de cadere (privita din fata masina /\ sau \/) cu convergenta, care se regleaza din lungimea barelor de comanda (privita de sus masina, deschisa /\ sau inchisa \/ ). Convergenta afecteaza foarte mult manevrabilitatea (cum, in cat timp si daca iti revine volanul in pozitia dreapta cand lasi dupa viraj), iar caderea afecteaza foarte mult stabilitatea in viraj
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 11 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
knx a scris:
In amortizoare se pune ulei hidraulic, cu vascozitatea prescrisa in manualul de reparatie, si in cantitate foarte bine determinata (asta daca nu vrei sa le faci mai tari ). Sa nu confundam unghiul de cadere (privita din fata masina /\ sau \/) cu convergenta, care se regleaza din lungimea barelor de comanda (privita de sus masina, deschisa /\ sau inchisa \/ ). Convergenta afecteaza foarte mult manevrabilitatea (cum, in cat timp si daca iti revine volanul in pozitia dreapta cand lasi dupa viraj), iar caderea afecteaza foarte mult stabilitatea in viraj |
unghiul de cadere nu e problema,am verificat si este ok.e vorba de convergenta,adica reglajul din capetele de bara.multumesc de sfat ,o sa caut ulei hidraulic,am gasit cantitatea care trebuie in manual,acum sa vad cum vor merge,daca nu,65 de lei costa noi,cele unguresti,bucata.macar doi ani sper sa tina.ce am eu,sunt ale masinii,adica1981
|
|
pus acum 11 ani |
|