CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
marymari din Bacau
Femeie
24 ani
Bacau
cauta Barbat
24 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 - 1978 - (replica Gordini) Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Va prezint dacia mea 1300. Am achizitionat-o acum o luna de la un batran (primul proprietar) si vreau sa o transform intr-o replica Gordini.
Este din 78, 109000 km, fara modificari, a fost pastrata destul de bine, doar aripa stanga fata este schimbata.
Momentan vreau sa ii remediez problemele ca sa o pot trece pe numele meu, iar la primavara sa o desfac bucati si sa ma apuc serios de ea. Pana atunci vreau sa adun toate piesele de care am nevoie.

dacia 1300 1978 (replica gordini) prezint dacia mea 1300. acum luna batran (primul vreau transform

59.7KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

43.6KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

43KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

41.1KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

40.2KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
interior

dacia 1300 1978 (replica gordini) interior

32.5KB


pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Faina masinuta dar de ce sa o faci replica gordini ? Pune jenti si capace conform anului de fabricatie si vei iesi mult mai ieftin si plus de asta ii vei pastra cat mai mult autenticitatea . O replica nu are nici o valoare . Ma rog ; asta e parerea mea .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Frumoasa masina si cu potential bun. Are ceva dreptate vranceanu, i-ar sta bine o restaurare ca la carte, dar pana la urma tu vei merge cu ea, asa ca fa-o cum iti place tie. Ideea de baza e sa le salvam, dar sa ne si bucuram de ele, fiecare dupa gustul lui. Dar daca vrei sa faci un sondaj de opinie, eu as vopsi-o la fel, cu nichelajele refacute, interiorul impecabil si vopseaua originala stralucitoare. Sa ai bafta cu ea si spor!

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
as fi facut-o originala daca ar fi fost frantuzeasca. Oricum masina nu va avea parte de modificari majore, doar ii voi micsora garda, voi pune niste jante (probabil si trecere la 4 prezoane), niste proiectoare si dungile albe. Va ramane tot rosie, dar alta nuanta probabil rosu cum este macheta Dacia de la DeAgostini

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Parerea mea, ca nu-i nici o blasfemie, daca-ti faci o replica de R12 Gordini, atata timp, cat o faci cu cap.
Cat despre valoarea replicilor, de multe ori sunt mai  scumpe, decat exemplarele originale. Bine, asta in tarile cu mentalitate normala. La noi, oricum predomina, mentalitatea de turma indobitocita, si indiferent ,daca ai o masina veche originala, sau modificata, tot RABLA este,  ca asa vrea “leder-shipul”.
Dar, sa nu uitam, ca noi cei cu vechiturile, suntem oi  negre, care nu-si urmeaza turma!
Cel mai bine, sa ai doua masini identice, una originala si una modificata.

Exista deja, cateva astfel de replici in tara.
Cea mai renumita, este cea din Alba-Iulia, a  colegului BTL-Gordini.
Am avut ocazia, sa vad masina aia,  la intalnirea Dacia 1300 din vara, si era clar vedeta evenimentului.
Poate e putin si exagerata, ca si conductele de frana, de dedesubt erau polishate si astfel de chestii sarite de pe fix, dar arata excelent si toata stima pentru o astfel de lucrare, care in nici un caz, nu valoreaza mai putin, decat una originala.
Oricum, daca o faci cu gandul, ca s-o revinzi aici in tara, atunci mai bine nici nu te apuca! Atunci ia-ti un Golf 3 si fii frticit! Astfel de proiecte, le faci pentru tine, ca sa te bucuri de ele!

Exista un alt exemplar foarte frumos si discret in Ungaria, la colegul Dr_Zozo, un mare pasionat de Renaulturi vechi.
El a luat o Dacie, din 1979, tot caramizie ca a ta. A refacut-o complet si i-a pus un motor de Fuego GTS.
Prinderile motorului is compatibile, deci nu trebuie sa modifici, nimica.
Problema a fost cu cutia, ca pe R18 si Fuego este cutie de tip NG, care difera atat la prinderi, cat si la partea de timonerie si ar necesita modificari brutale.
Dar, carcasa de ambreiaj, de pe cutia NG, se potriveste pe cutia 365 *cea de Dacia cu 5 trepte.
Volanta, ramane de la Fuego, placa de presiune, la fel de Fuego, dar pui disc de ambreiaj de Dacia 1600, de 200, ca sa se potriveasca canelurile cu cutia de Dacie de tip 365. Pui si demaror de Fuego.
Deci toata treaba, cu modificari minime,  care oricand permit revenirea in curs de cateva ore la configuratia originala.
Dr_Zozo zice, ca merge lejer cu 160 km/h pe autostrada.
A facut o chestie discreta si performanta, fara modificari ireversibile.
In primavara, daca merg in Ungaria, o sa trec pe la el sa-i vad masina, ca tare imi place ce a facut.
El a omologat-o fara probleme. La noi, este mai dificil.

Dar, cum ziceam, in cateva ore, poti sa treci la configuratia originala.
O data la 2 ani, cand faci ITP-ul,  pui la loc motorul original.
Si ca sa nu ai probleme cu potera sau cu rar-ul, mai investesti 400-500 lei, intr-o statie CB performanta, la care sa-ti ciulesti urechile, ca sa eviti filtrele.
Iar daca, totusi te prinde si iti ia talonul, te duci acasa si pui la loc motorul original, te duci la rar, si primesti actele inapoi, ca nu au ce sa-ti faca.

Ar mai fi varianta sa upgradezi motorul vechi  la 1600, ca atunci nu ai probleme, ca in acte ramane 1300, si oricum nici cainele nu stie ce ai inauntru. Dar atunci ajungi de la 54 CP, la 70-75 CP, ceea ce nu-I mare lucru. Cu motorul de Fuego, ajungi din start la 100 CP, iar daca te mai bagi in motor, chiar si pe la 110 CP, cum are si Dr_Zozo.
In Franta se pun motoare de R5 Turbo, atat pe R12, cat si pe R8, dar parca e mai sanatos, un motor aspirat.

Parerea mea, ca pe exterior sa nu modifici nimica, nici macar dungi. Sa fie, cat mai discreta.
Trecerea la 4 prezoane, este o prostie, sau mai bine zis un moft.
Cat timp si la R12 Gordini de raliu, de vreo 160 CP, tot cu 3 prezoane era, atunci nu vad nici un rost, sa faci o astfel de modificare.Eventual poti pune prezoane de Papuc sau Aro 10, care-s mai solide.
Eventual, niste jenti Gotti, cum o fost pe R12 Gordini.
Toata chestia, sa fac totul cu cap, astfel ca sa o poti readuce oricand, la configuratia initiala.

Si eu am de gand sa fac asa ceva la Dacia galbena, ca oricum nu este perfecta, si oricum este cea visinie, care este originala si care va si ramane originala. De aia an si pus anunt, ca as cimpara o carcasa de ambreiaj de R18/ Fuego, ca motor de Fuego am deja unul in plus. Dar asta, mai incolo, cand voi apuca perioada, cand ma apuca plictiseala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Valoare masinii nu prea ma intereseaza, ca o fac pentru mine si prefer o Dacie mai diferita. Daca as mai avea inca una frantuzeasca sigur as pastra-o originala. Am vazut mai multe replici de R12 Gordini ce arata tare bine si poate si din cauza asta am hotarat sa ma indrept spre stilu asta.
La motor momentan nu ma gandesc prea mult, vreau sa pun la punct mai intai caroseria, suspensia, franele si jantele. Am gasit un Renault Fuego la remat in Timisoara, dar nu cred ca a mai fost folosit de ani buni si nu stiu in ce stare ar fi motorul.
Trecerea la 4 prezoane nu o consider un moft, pt ca jante Gotti sunt slabe sanse sa gasesc (la pret accesibil), si odata cu trecerea la 4 prezoane vreau sa pun pe fata discuri ventilate si pe spate discuri normale.
Exteriorul va fi discret, eventual voi modifica pasajele spate in functie de jante (vreau ceva minim 7j).


pus acum 11 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Merita sa cauti jenti in trei prezoane de la alti producatori. De exemplu, un amic are jenti Borbet 5,5 r13 cu trei prezoane, o minune, cu sase spite late.
Cat priveste ce a spus Misi, ar fi o idee buna de schimbat motorul...... Ramane sa te decizi ce vrei si sa bagi gaz sa-ti indeplinesti visul. Succesuri!!!


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Daca gasesc jante in 3 prezoane le cumpar, numai ca vreau sa fie late, daca nu trec la 4.
Cu motorul mai am timp sa ma decid. Sa vad rezolvate prioritatile...


pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581
salut..interesanta masina..o stiu de pe alt forum,si m-i s-a parut destul de interesanta.mai ales pentru starea in care e.In privinta jantelor,nu e rau sa treci la 4 prezoane,am un prieten care a pus 4 prezoane pe dacie,trecere facuta cu flanse,si nu e nici o problema,nu se cunoaste mare diferenta in timpul rulajului.

Am si eu o intrebare..sper sa nu te supere..cat a costat masina?ca si eu caut una in starea in care e a ta,si as vrea sa vad cam ce suma de bani mi-ar trebui. 


_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
15 mil am dat pe ea. Eu nu vreau flanse, pe fata vreau sa pun fuzete de papuc regaurite la 4x100 si pe spate punte de R 18/Fuego.

pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581

Raul90 a scris:

15 mil am dat pe ea. Eu nu vreau flanse, pe fata vreau sa pun fuzete de papuc regaurite la 4x100 si pe spate punte de R 18/Fuego.


asa e cel mai bine..ai franare mai buna,eventual pe spate merg doar tamburi de r 18 din cate stiu eu...fara sa schmbi puntea(poate vorbesc prostii).


_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Niste poze de acuma seara. Maine sper sa revin cu altele pe zi.

dacia 1300 1978 (replica gordini) niste poze acuma seara. maine sper revin altele zi.

30.7KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

34KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

29.7KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

31.4KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poze

dacia 1300 1978 (replica gordini) poze

27KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Imi puteti recomanda o pompa de benzina de calitate ce o gasesc in magazine?

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cauta pompa de benzina, facuta in Polonia.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Sau sofabex, de pe Renault 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581

Misu de Cluj a scris:

Cauta pompa de benzina, facuta in Polonia.


sunt pe skoda pompe din alea cu filtru decantator incorporat in pompa ..ce parere ai despre ele misu?

Modificat de CatalinSV (acum 11 ani)


_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Alea poloneze, de 125p is foate bune, si se potrivesc perfect.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Mi se pare ca una din pompele care s-a stricat era facuta in Polonia. O sa vad maine ce gasesc cand merg la magazin, ca deja am schimbat 4 pompe.
De asta ce ziceti? Am gasit la UNIX pe site.

dacia 1300 1978 (replica gordini) pare una din pompele care s-a stricat era facuta polonia. vad

7.3KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Nu, ala are capac bombat, asemanatoare, cu pompa romaneasca, doar ca are capacul de diametru un pic mai mic.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
asta ar fi ?

dacia 1300 1978 (replica gordini) asta

18.3KB


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Raul90 a scris:

asta ar fi ?

Da. Am pus pe Dacia visinie in urma cu vreo 3 ani si nca mai merge.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Am schimbat azi pompa de benzina si am dat si rezervoru jos sa il curat. Era plin de mizerie.
Dimineata am programare la RAR ca vreau a o trec pe numele meu.


pus acum 11 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
Bravo Raul , foarte frumoasa si ingrijita,mai rar sa gasesti acuma asa ceva.
Eu as tineo asa cum e ea.
Si Mishi are 2 exemplare si incearca sa le conserve;
Parerea mea sincer,nu are rost sa ' impodobesti 'o masina atata de frumoasa si autentica ca 'bradul de craciun'...mai ales ca sunt asa de rare in ultimul timp.

Modificat de hufo (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

hufo a scris:

.
Si Mishi are 2 exemplare si incearca sa le conserve

Nu incerc, sa le conserv, ci le-am conservat deja, cat se poate in coditiile in care circul zilnic cu ele, dar nu fac conserve din ele


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Aveti idee de ce imi face masina o intrerupere cand accelerez incet la o turatie mai mica? Intrerupe, si apoi se duce. La aprindere tot ar fi reglat bine, platina noua, bujii noi, avans reglat cu stroboscopu. Carburatorul a fost reglat  bine, dar am observat pe la jigleru ala cu bila cand accelerez scuipa benzina inapoi printr-o gaurica de pe margine. Asa trebuie?

pus acum 11 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Jetul de benzina de la jiglerul de accelerare trebe sa fie orientat spre centrul difuzorului carburatorului. Daca jetul bate pe peretele difuzorului nu te prea ajuta la accelerare.
Verifica avansul vacuumatic.


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Jetul bate in centru, dar acolo sub plutitor ii jigleru ala cu bila care am observat ca are o gaurica prin care arunca benzina inapoi in vana cand accelerez. Are voie sa faca asa? Am cumparat alt jigler cu bila care nu are gaurica din aia pe margine, dar la asta nou cand accelerez baga benzina inapoi in vana pe la bila aia ( nu cred ca inchide bine)

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
gata Raule, ai scapat de RAR? E pe numele ta?

Acuma vad si eu Daciana de la mosu, mare noroc ai avut 


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
aditza579
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 10

Misu de Cluj a scris:


Ar mai fi varianta sa upgradezi motorul vechi  la 1600, ca atunci nu ai probleme, ca in acte ramane 1300, si oricum nici cainele nu stie ce ai inauntru. Dar atunci ajungi de la 54 CP, la 70-75 CP, ceea ce nu-I mare lucru.

Motorul de 1.3 nu poate niciodata sa ajunga la 1.6. Este imposibila aceasta modificare. Doar din 1.3 in 1.4. A doua varianta este din 1.4 in 1.6. Dar sa sari direct de la 1.3 la 1.6 nu se poate. Oricum, un motor de 1.6 de Dacia 1300 este un pas foarte mare inainte, diferenta este enorma, pentru ca 72 de caluti, pe o caroserie de, putin peste 900 de kg, sunt foarte de ajuns.


_______________________________________
Dacia 1300 RS 1978 - Under construction
Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi ! ... Albert Einstein

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
si parca se pastreaza chiulasa de 1.4 cu supape/arcuri de 1.6 pt o compresie marita

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Da Florin am trecut-o pe numele meu... Am mai intampinat niste probleme cu ea da curand o sa se rezolve toate...
La motor vreau momentan sa ii iau 1mm din chiulasa, sa ii pun pe admisie supape de 1.6 si daca am noroc si o axa mai smechera...


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Am mai lucrat  la masina zilele astea. Am dat cutia jos si i-am reglat grupu si am scurtat arcurile.
Am si achizitionat niste piese, printre care si o punte de R18. Urmeaza fuzete de papuc diesel si jante si ma apuc de tinichigerie.

dacia 1300 1978 (replica gordini) mai masina zilele astea. dat cutia jos i-am reglat grupu scurtat

28.8KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

37.1KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

30.5KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

37.7KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

59.4KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

48.9KB


pus acum 11 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Nu am mai postat de mult aici. La masina am mai lucrat intre timp, azi reusind sa termin tinichigeria. De maine o dezechipez complet, o curat pe burta pana la tabla si apoi o antifonez.

dacia 1300 1978 (replica gordini) mai postat mult aici. masina mai lucrat intre timp, azi reusind

46.1KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

62.5KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

52.5KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

49.1KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

36.8KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

31.6KB


pus acum 10 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Spui ca vrei sa "tai" din chiulasa 1 mm; vei ajunge la un raport de comprimare de aproximativ 9,3. Un arbore cu came mai "smecher" ar fi cel de pe Renault 12 TS sau TL. Si un alt carburator ar fi recomandat daca tot te apuci de modificari... iar tablaria trebuie sa fie ca la carte (e bine ca ai inceput cu ea) 

_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Intre timp am luat si 2 carburatoare Solex orizontale. Trebuie sa fac  galerie pt ele ca sa le montez. Oricum de motor o sa ma apuc dupa ce termin cu caroseria.

pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Aia da ! Galerie cel mai bine e sa-ti cauti una de pe vremuri, turnata din aluminiu.
Daca ai in gand carburatoare, cauta-ti o axa, si daca e "mica" de 270-280 grade, ca altfel nu vor functiona la capacitatea si la asteptarile tale, plus ca gandeste-te ca va trebui sa jetezi carburatoarele dupa motor, nu vor merge ceas din prima niciodata. Eu sincer as schimba carburatoarele cu Dell'orto, Weber, din simplul considerent, ca la astea doua zise de mine gasesti kituri de reparatie si jicloare, difuzoare pana si la Unix, la bani rezonabili, la solex mai greu spre imposibil.
Daca iti gasesti axa, 1mm e foarte putin, trebuie sa aduci raportul sa fie in jur de 10, sa ai cuplu jos.
Cu axa aia de Ts, abia castigi  ceva, e aproape zero, maxim te ajuta la cuplu.


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Axa si galerie o sa cumpar daca gasesc.
Saptamana viitoare o sa duc chiulasa la facut. Ma gandeam sa iau din ea cam 2mm, dar ma tem sa nu fie prea mult. Si pe admisie as vrea sa montez supape de 1.6 daca se poate...


pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Cu o axa, nu este mult, cu aia stock, probabil. Supape de 1.6... e o idee buna, insa recomand sa modifici si scaunele de supape, ca daca pui supape de 1.6 pe scaune normale nu ai facut nimic. Ca tot duci chiulasa la facut, recomand s-o verifici inainte sa o duci, meseriasii de obicei uita sa verifice daca mai sunt bune ghidurile de supape. Daca ai in plan o axa "mica" recomand sa pui ghiduri de supape cu locas pt simeringuri, face foarte mult aceasta modificare, in special la consumul de ulei.

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
Daca vei "taia" 2 mm din chiulasa vei ajunge la un raport de comprimare de aproximativ 10,3. Benzina pe care o vei folosi trebuie sa fie de calitate altfel va merge cu detonatii.
Si atunci cand am facut recomandarea cu arborele de la Renault 12 TS sau TL m-am gandit la cea mai simpla solutie, nu am stiut va vrei sa faci niste modificari mai substantiale, sa obtii o putere mai mare.
Succes si sa ne tii la curent cu evolutia !


_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 10 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Cu axa originala, da, te bati cu aceasta problema. Cu una modificata, nu. La 10:1 teoretic ai presiune finala in cilindrii (ceea ce se masoara cu compresmetrul) intre 14-16 bari.
Benzina de 95 are limita de autoaprindere in jurul valorii de 13.5 bari. Dar datorita faptului ca folosesti o axa modificata, care are alta durata de deschidere, alta ridicare, incrucisarea supapelor e alta la PMS, astfel aceasta valoare nu se atinge, deci cu axa mica, pana in ~300 grade poti merge fara nici o problema cu benzina de 95.Explicatia e simpla.
Axa de serie e facuta in asa fel incat sa asigure o presiune finala cat mai mare, cu un raport de comprimare cat mai mic, insotit de un consum mic, emisii de noxe pe cat se poate normale, si sa asigure durabilitate, in detrimentul performantelor.
Daca montezi o axa modificata intr-un motor de serie, o sa constati ca valoarea  presiunii finale din cilindrii scade drastic, ca sa compensezi acest deficit, trebuie sa maresti raportul de comprimare. Cu cat e axa "mai mare" cu atat trebuie sa compensezi pierderile mai mult prin marirea raportului, astfel a presiunii finale.
Pe foarte scurt, principiul de functionare e simplu, deoarece maresti raportul de comprimare,  creste depresiunea din admisie (forta de aspiratie e mult mai mare ca la motorul original),  durata de deschidere a supapei de admisie si incrucisarea supapelor find mai mare, se produce o mai buna umplere a cilindrilor si un coeficient de gaze reziduale mic. Asta binenteles la turatii cat decat mari, la turatii mici e imperfecta umplerea cilindrilor, astfel se balbaie motorul   Asta foarte pe scurt si minimalist, empiric...

Chestie testata de mine personal, la un motor facut calumea cu axa, rodat, cu toate inregula, pe compresmetru la turatia data de electromotor, presiunea finala in cilindrii e in jurul valorii de 10 bari, cu toate ca motorul e comprimat si are axa.
Singurele modificari pe care trebuie sa le faci e sa ai un sistem de alimentare capabil ( sa nu mergi cu ameste sarac pe cat se poate, orizontalele cu jetarea corespunzatoare sunt suficiente sa satisfaci aceasta cerinta) si aprindere potenta, si o curba de avans corespunzatoare (cel mai bine e combinatia dintre o aprindere de Vw cu senzor hall si un modul de programare care se conecteaza intre distribuitor si modul de aprindere, cu care poti altera alura graficului de avans dupa bunul plac), platina nu prea poate tine pasul.


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Am si aprindere de Golf 2. Pana fac rost de axa si de galerie pt carburi cred ca  iau 1,5 mm din chiulasa sa nu fie probleme. Si scaunele de la supape le modific.
O sa montez si o pompa de ulei cu debit marit...

dacia 1300 1978 (replica gordini) aprindere golf pana fac rost axa galerie carburi cred ca  iau

32.5KB


pus acum 10 ani
   
Julian
Membru Activ

Din: Bucureşti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 143
In cazul asta vei avea un raport de aproximativ 9,7...9,8.  Schimbarea sistemului de aprindere este o idee buna, deoarece modificarile aduse vor creste puterea dar si turatia la care se va obtine (mai ales daca vei pune alt arbore cu came, carburator etc.) iar sistemul original face fata greu la peste 6000 rot/min. Si o pompa de ulei cu debit marit va ajuta dar ar fi bine sa nu-i anulezi supapa de suprapresiune.

In legatura cu ce s-a spus mai sus, intr-adevar, asa este, o incrucisare mai mare a supapelor (la acest motor este destul de mica) are efectul micsorari detonatiei datorita faptului ca "matura" mai bine gazele arse reziduale si raceste cilindrul, gazele "traversandu-l". Asta mareste insa intr-o oarecare masura si consumul, accentuand si fenomentul de "curgere inversa" - care oricum se petrece (experienta proprie). Pentru a limita acest fenomen trebuie ridicata turatia de relanti pana la 950...1000 rot/min.


_______________________________________
Dacia 1300 [1979]

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Are cineva idee ce coduri au culorile de pe masinile de mai jos?

dacia 1300 1978 (replica gordini) are cineva idee coduri culorile masinile mai jos?

46.7KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Si asta

dacia 1300 1978 (replica gordini) asta

53.9KB


pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
mai Raul..codurile nu se iau dupa poze, aparatul tau putea f usor sa "contamineze" nuanta originala, asa ca cl mai bn ia legatura cu proprietarul TR-ului, cautandu-l prin RCR banuiesc ca vei da de el.

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Rosu 28

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Florin stiu ca nu se iau culorile dupa poze, dar ma gandeam ca poate cineva cunoaste proprietarii si m-ar putea ajuta...

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gherghin nicolae a scris:

Rosu 28

Sigur ca da! Rosu 28 este visiniu!  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Raul90 a scris:

Are cineva idee ce coduri au culorile de pe masinile de mai jos?

Din paleta Renault
Orange 331:
sau:
Rouge 705:
Tot paleta de culori Renault din anii 70:
Sau in paleta de la R5:
dai click pe an si vezi paleta de culori.
Sau paleta de culori de la R12:
dai click pe “tientes et ganissages” si selectezi pe ani.

Ala ce cauti tu, in mod clar este Rosu 705.

Sau daca vrei ceva mai ieftin romanesc, incearca Rosu 250 sau Rosu 275.
Paleta Emaur:
Paleta Duralchid:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Multumesc Misu. Rosu 705 cred ca e culoarea pe care o vreau. Saptamana viitoare merg sa vad si pe paletar cum arata.
Si niste poze de azi. Am reusit sa curat cam jumatate din vechiul antifon. Luni sper sa termin.

dacia 1300 1978 (replica gordini) multumesc misu. rosu 705 cred culoarea care vreau. saptamana

42.7KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

42.4KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza

49.5KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Am terminat si cu antifonatul.
Masina a fost curatata pe burta pana la tabla (munca de chinez batran), am dat cu coroplast, grund, mastic pensulabil si spray cu cupru la suduri, 2 straturi de antifon si o mana de vopsea.
Cam asa arata:

dacia 1300 1978 (replica gordini) terminat masina fost curatata burta pana tabla (munca chinez

43.9KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
grundul

dacia 1300 1978 (replica gordini) grundul

43.9KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
grund +mastic

dacia 1300 1978 (replica gordini) grund +mastic

34.2KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
antifon

dacia 1300 1978 (replica gordini) antifon

39KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
antifon

dacia 1300 1978 (replica gordini) antifon

33.4KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
antifon

dacia 1300 1978 (replica gordini) antifon

36KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
vopseaua (m-a prins noaptea)

dacia 1300 1978 (replica gordini) vopseaua (m-a prins noaptea)

30.9KB


pus acum 10 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1300
Frumos! 
Ce vopsea ai aplicat?


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
MS.
Vopsea Emaur. Am dat-o doar ca sa nu stea apa...


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
varianta finala pe zi...

dacia 1300 1978 (replica gordini) varianta finala zi...

37.2KB


pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
mai Raul, dar cu temperaturile astea te-ai pus tu sa dai vu grund/mastic si alte alea ?
un prieten de o saptamana tot asteapta asemenea operatiuni la TM, tine masina in garaj si se roaga sa "dea" niste 24-25 grade intr-o zi sa sara pe masina


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Am avut noroc de cateva zile fara ploaie si am zis sa termin cu podeaua odata...
Sper sa reusesc sa o trimit la vopsit pe finalul saptamanii.


pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
daca mai ai nevoie de cate ceva original de 1300, nu de fantuzoaica, vino rpd prin tm, sa te duc la masina carburatoristului timisorenilor, are o 1410 cu care umbla si 1300-le vechi, care merge brici dpdv tehnic dar jalnic la coaja, pe care vrea sa-l dea la fier vechi. Trebuie sa-l duc cu platforma la un remat, deci grabeste-te ca inca nu e stabilita data. 1410-le arata doar mai bn, dar a recunoscut ca 1300-le ii merge de 10ori mai bn insa e jalnica tabla..

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
duminica sper sa ajung in Tm. Te anunt.

pus acum 10 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581

florin_cars a scris:

daca mai ai nevoie de cate ceva original de 1300, nu de fantuzoaica, vino rpd prin tm, sa te duc la masina carburatoristului timisorenilor, are o 1410 cu care umbla si 1300-le vechi, care merge brici dpdv tehnic dar jalnic la coaja, pe care vrea sa-l dea la fier vechi. Trebuie sa-l duc cu platforma la un remat, deci grabeste-te ca inca nu e stabilita data. 1410-le arata doar mai bn, dar a recunoscut ca 1300-le ii merge de 10ori mai bn insa e jalnica tabla..


te rog fa ceva poze si pune-le sa le vedem si noi..chiar daca e coaja si e pe ultimul drum 


_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Felicitári Raul.....te invidiez ptr stadiul avansat al unei lucrári deloc usoare .....Bravo si spor in continuare !

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Multumesc Adi. Mai am si eu mult de munca...
Succes cu proiectele tale!


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Azi am pus masina pe roti.
Maine o sa ma distrez cu aliniatu aripilor, usilor si capotelor. Sper sa reusesc...

dacia 1300 1978 (replica gordini) azi pus masina roti.maine distrez aliniatu aripilor, usilor

44.4KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
din spate (iar m-a prins noaptea)

dacia 1300 1978 (replica gordini) din spate (iar m-a prins noaptea)

34.3KB


pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
asa se intampla mereu..eu la 22 intru in casa, ca deja bate vantul si e frig, dar vara pana la ora 24 nu ma vedeai in casa..

_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283

CatalinSV a scris:


florin_cars a scris:

daca mai ai nevoie de cate ceva original de 1300, nu de fantuzoaica, vino rpd prin tm, sa te duc la masina carburatoristului timisorenilor, are o 1410 cu care umbla si 1300-le vechi, care merge brici dpdv tehnic dar jalnic la coaja, pe care vrea sa-l dea la fier vechi. Trebuie sa-l duc cu platforma la un remat, deci grabeste-te ca inca nu e stabilita data. 1410-le arata doar mai bn, dar a recunoscut ca 1300-le ii merge de 10ori mai bn insa e jalnica tabla..


te rog fa ceva poze si pune-le sa le vedem si noi..chiar daca e coaja si e pe ultimul drum 


eu stiu masina aia de 7-8 ani de cand il cunosc pe nea mesteru carburatorist, nu e nimic special la ea ca aspect exterior, nici nu m-am gandit sa-i fac poze, dar de obicei cand le transport masinile pe platforma, atunci le pozez, deci nu voi rata pozele


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Raul, multumesc , Tu esti un fenomen ! E fantastic de frumos ceea ce faci ! BRAVO ! Cred cá nici la Colibasi nu ieseau atát de frumoase ca la Tine in garaj.
Mi-a lásat gura apá ! Dacá imi permiti, am sá má inspir si de la Tine urmárindu-ti evolutia proiectului ...    


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Ma bucur Adi ca iti place cum a iesit pana acuma. Sper sa reusesc sa o fac asa cum mi-am propus, dar din pacate azi m-a lasat balta vopsitoru si o sa mai dureze un timp pana gasesc pe altcineva sa mi-o vopseasca.
Spor la treaba cu Dacia si inspira-te cu tot ce ai nevoie...


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Raul90 a scris:

Ma bucur Adi ca iti place cum a iesit pana acuma. Sper sa reusesc sa o fac asa cum mi-am propus, dar din pacate azi m-a lasat balta vopsitoru si o sa mai dureze un timp pana gasesc pe altcineva sa mi-o vopseasca.
Spor la treaba cu Dacia si inspira-te cu tot ce ai nevoie...

Mersi Raul ! Dacá nu o consideri obráznicie din partea mea, as dori s-o vád odatá si live cánd merg spre Timisoara (cam odatá la douá luni )si as trece prin Arad s-o vád bineánteles numai dacá nu te deranjeazá.
Multumesc mult ptr ofertá.
Spor in continuare .


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Te astept sa o vezi, dar incearca sa vi in week-end ca in timpul saptamanii sunt la Timisoara la faculta.

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
intr-un final am vopsit-o...

dacia 1300 1978 (replica gordini) intr-un final

33.2KB


pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
poza...

dacia 1300 1978 (replica gordini) poza...

34KB


pus acum 10 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1300
Ce bine a iesit! 
E dat si lac, sau e doar vopseaua?(parca ai cumparat Duralchid, daca nu te confund) 


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 10 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Merci. Vopsea Klar am folosit, cu lac inclus

pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la