CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
DEEA25 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Mures
cauta Barbat
25 - 51 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Simptome bloc motor crapat Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
As vrea sa-mi iau un tractor acuma in iarna si m-ar interesa sa stiu care sunt toate  simptomele unui bloc motor/chiulasa crepat. A mai luat unul tot asa si avea chiulasa crepata, pe cand a vazut, era deja cumparat.

Cel mai vizibil ii cand curge pe afara, scade nivelul din radiator, dar poate mai is si altele mai ascunse. Multumesc.


pus acum 11 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
sunt n situatii.ca ar curge apa pe afara...mai rau este cand apa intra in baia de ulei,sau se supraincalzeste.ideea este urmatoarea.asta ca o parere strict personala.dupa achizitionarea unui vehicul,ca e tractor,masina motocicleta,etc,dupa toate formalitatile,trebuie sa-ti ramana bani si pentru reparatii.cand dai ultimul ban pe bunul respectiv si nu mai raman bani nici de un litru de motorina,atunci,mai bine nu mai faci achizitia.succes

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

utos a scris:

As vrea sa-mi iau un tractor acuma in iarna si m-ar interesa sa stiu care sunt toate  simptomele unui bloc motor/chiulasa crepat. A mai luat unul tot asa si avea chiulasa crepata, pe cand a vazut, era deja cumparat.

Cel mai vizibil ii cand curge pe afara, scade nivelul din radiator, dar poate mai is si altele mai ascunse. Multumesc.

Nu are pastile de protectie in chiulasa ca la SR , Raba  etc ! Ca daca are si le arunca ghiata  nu se mai vede nimic pe din-afara atata ca baga apa in baie.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Cand baga apa in baie, uleiul devine mai albicios ? Oricum i se schimba culoarea, nu? Se observa ca ceva nu-i in regula.

pus acum 11 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689

sk100it a scris:

sunt n situatii.ca ar curge apa pe afara...mai rau este cand apa intra in baia de ulei,sau se supraincalzeste.ideea este urmatoarea.asta ca o parere strict personala.dupa achizitionarea unui vehicul,ca e tractor,masina motocicleta,etc,dupa toate formalitatile,trebuie sa-ti ramana bani si pentru reparatii.cand dai ultimul ban pe bunul respectiv si nu mai raman bani nici de un litru de motorina,atunci,mai bine nu mai faci achizitia.succes


Cu banii nu-i o problema, nu mi-i dau pe toti, sa-ti spun care-i treaba: la masini stiu toti ca iarna se pune antigel, la tractoare (nivelul de cultura la destui ii mai mic sau din pura neglijenta) se mai intampla ca mai lasa apa, antigel putin pun si apare surpriza. De asta zic, ca nu vreau sa am probleme, cu ce stiu ce.


pus acum 11 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
Daca-i la exterior, il vezi curgand, sau vezi urme de rugina prelinse.
Daca e la interior, in functie de componenta afectata si pozitia fisurii, scoate fum alb (aburi) daca apa intra in camera de ardere sau spumeaza uleiul daca ajunge in baie.
Daca il urmaresti o perioada mai lunga de timp, normal, se observa scaderea nivelului apei.


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la