CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
Am promis ca fac topic separat cu Caprioara. E in posesia mea de un an si m-a costat zece milioane. E o masina care mi-a placut mult inca din copilarie. Vecinul meu avea doua bucati.
51.6KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
Are toate ornamentele de crom la locul lor si sunt in stare buna. Geamul soferului e spart. Starea generala e cam proasta proasta, are gauri mari in podea si tabla e putreda pe dedesubt. Pe laterale, aripi, portiere, plafon, capota, portbagaj e in regula.
48.5KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
motorul e de IMS
46KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
interior
45.1KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
vara trecuta am cumparat un motor de GAZ 66 pentru Volga
59KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
Genul asta de motorizare a fost pe masinile GAZ M21 pentru KGB.
Are 8 cilindri in V, 115 CP si 4254 cmc.
61.5KB
Modificat de marczello_b (acum 12 ani)
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
din pacate alternatorul si cutia de viteze au fost date inainte deci va trebui sa fac rost de ele
48.3KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
WOW Misto proiect! Succes la realizare. Va iesi o bestie!
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
am facut rost de cutie filtru de aer, timonerie, rulment de presiune ambreiaj si elice radiator
40.8KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
radiator
48.3KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
Motorul este partial reconditionat in exterior, are si suruburi si piulite noi noute de fabrica. In interior trebuie curatat, dar macar se invarte.
Per total, acest proiect se va lungi pe durata a multi ani. Mai imi trebuie timp sa inteleg acel motor iar masina pe care o detin nu are acte si e putreda pe dedesubt, deci va fi probabil cea de piese.
62.5KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
cristi_lupsa a scris:
WOW Misto proiect! Succes la realizare. Va iesi o bestie!
Ideea mai e ca acest gen de motorizare face masina mai grea si mai instabila, deci va fi o bestie naravasa. Trebuie facute modificari la suspensie, frane, etc.
Astept sfaturi si idei de la cei care sunt mai cunoscatori in legatura cu acest proiect:
-ce probleme impune transplantul de motor, ce modificari? -de unde pot achizitiona piese noi, fiindca stiu ca se gasesc? - daca are cineva o Volga cu acte care o pot folosi ca baza de restaurare? - se preteaza cutie de viteze in 3 sau 4 tepte, cu schimbator la volan sau podea?
Va multumesc anticipat!
42.9KB
Modificat de marczello_b (acum 12 ani)
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
fari
Membru Senior
Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
marczello_b a scris:
Genul asta de motorizare a fost pe masinile GAZ M21 pentru KGB.
Are 8 cilindri in V, 195 CP si 4254 cmc.
Cai putere numai 100 daca are ,vezi la Gaz 66.
_______________________________________ SR 132 M Carpati 1967 M 461 C Zimbru 1969 Aro 240 1973 UAZ 469 1973
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
marczello_b a scris:
din pacate alternatorul si cutia de viteze au fost date inainte deci va trebui sa fac rost de ele
Din cate vad, carcasa de ambreiaj, se potriveste perfect, la citia de Gaz 69. Mi-se pare un motor destul de compact. Ce greutate are?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
Misu de Cluj a scris:
Din cate vad, carcasa de ambreiaj, se potriveste perfect, la citia de Gaz 69. Mi-se pare un motor destul de compact. Ce greutate are?
Parca 280, daca-mi aduc aminte bine, sper sa nu gresesc. Oricum, in 4 insi l-am mutat cu foarte mare greutate 2 metri de pe un banc la mine in Dacia Papuc. L-am descarcat cu o lebada. E UN MONSTRU!
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
fari a scris:
Cai putere numai 100 daca are ,vezi la Gaz 66.
intr-adevar, 115. l-a laudat fostul proprietar prea tare (195 CP si 4.800 cmc...)
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
marczello_b a scris:
cristi_lupsa a scris:
WOW Misto proiect! Succes la realizare. Va iesi o bestie!
Ideea mai e ca acest gen de motorizare face masina mai grea si mai instabila, deci va fi o bestie naravasa. Trebuie facute modificari la suspensie, frane, etc.
Astept sfaturi si idei de la cei care sunt mai cunoscatori in legatura cu acest proiect:
-ce probleme impune transplantul de motor, ce modificari? -de unde pot achizitiona piese noi, fiindca stiu ca se gasesc? - daca are cineva o Volga cu acte care o pot folosi ca baza de restaurare? - se preteaza cutie de viteze in 3 sau 4 tepte, cu schimbator la volan sau podea?
Va multumesc anticipat!
Ar merita incercat un contact prin Republica Moldova, prin cunostinte, prieteni, studenti, etc.
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
pus acum 12 ani
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
In principiu, ar trebui o cutie de viteze, cu cate mai multe rapoarte de transmitere, pentru a face utilizabila tot cuplul/puterea generata de motor. Pe fata ar trebui arcuri mai tari, amortizoare intarite, si toata caroseria ranforsata, cu placi care sa rigidizeze punctele de montare al elementelor de suspensie Eu zic ca e un proiect foarte interesant Piese stiu sigur ca se gasesc in republica moldova, am un prieten al carui tata are mai multe volgi, le reconditioneaza undeva aproape de Reghin, piesele provin din republica moldova.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
Volga M6:
Superba incrucisarea
42.1KB
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
knx a scris:
In principiu, ar trebui o cutie de viteze, cu cate mai multe rapoarte de transmitere, pentru a face utilizabila tot cuplul/puterea generata de motor.
am un prieten al carui tata are mai multe volgi, le reconditioneaza undeva aproape de Reghin
Pai ar fi cutia de Volga cu 3 sau 4 rapoarte. Am auzit ca s-ar potrivi si cutia de Ford Sierra. Idei, eventual din experienta proprie?
O sa fiu si eu interesat de prietenul asta al tau in viitor.
_______________________________________ I will rock your socks off!!!
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Daca tot doriti alt motor pe Volga , mai bine montati unul mult mai performant si prietenos cu buzunarul (pina in momentul de fata ...) la impozit , un 6 in linie de 1998 de la BMW . Cred ca are in jur de 150 de cai putere , e mult mai usor decit cel rusesc , iar BMW-uri epave cu acest motor/cutie/grup se gasesc si la fier vechi ...la preturi mici . Sau una completa , functionala cu maxim 500 euro inscrisa. Erau prin Publitim , si cred ca este plina Timisoara de astfel de junghiuri . Faceti un transplant total , similar cu cel al rusilor cu acea Volga coupe , chiar daca a lor are motor mai mare si e realizata practic pe platforma unui 850 , tot BMW .
pus acum 12 ani
zaharie
Membru Senior
Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1012
marczello_b a scris:
motorul e de IMS
motorul este un L 27 diesel(celebrul motor de Cîmp) ce a echipat masinile Aro,2600 cmc nu a echipat Aro M461 IMS doar un lot ptr Franta au fost cu motoare diesel dar nu L 27
pus acum 12 ani
altho
Membru Senior
Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Mai era una de vanzare la 35.000. euro, -am scris bine- dar nu mai gasesc situl. Asta din Oradea zice ca mai are una de schimb. Poate te ajuta cu piese. Sau motor+cutie de Mercedes W124- benzina sau diesel.
Apoi , succes la RAR.
Modificat de altho (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
tomas
Membru Senior
Din: timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 723
uite marcel,una la iasi
pus acum 12 ani
andreyu334
Membru Senior
Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Motorul vechi era Diesel??
_______________________________________ Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...
pus acum 12 ani
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
este in continuare diesel(Aro)
cv de Sierra am eu, 5 rapoarte, si daca o iei, iti fac legatura cu piese noi(orice) pt Volga
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 11 ani
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
tomas a scris:
uite marcel,una la iasi
asta se da si mai ieftin, parca are motor de BMW 2.4D neomologat sau nu e aia?
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 11 ani
velum
Membru Senior
Din: BRAD Hunedoara YO2 MNL
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 667
Un motor complect, cutie si toate anexele am si eu de Opel omega 2,6 benzina 160 cai ,6 in linie perfect functional pacat ca iese cam scump la impozit
_______________________________________ : Ca sa distrugi un popor, ii distrugi cartile, cultura, religia, istoria si apoi, altcineva ii va scrie alte carti, îi va da alta religie, alta cultura, îi va inventa o alta istorie...
pus acum 11 ani
florin_cars
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2283
C26NE are 150CP
aici oricum nu e vorba de impozit pt ca nu se omologheaza asa ceva, crezi ca daca era vorba de omologare/impozitare, era mai scump Omega decat 5L de V8 ?
Si oricum nu as da V8 carburatie, mai ales unu ca nou pe motor de BMW 6 cil, Omega 6 cil sau orice altceva perfuzat si modern, sincer, Marcel stie ce vrea, si sunt de acord cu ideea lui traznita, ceva unicat si admirabil
aah, eu pot oferi un C30NE 178CP daca vrea careva, tot complet cv AUTO
Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set. !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pus acum 11 ani
valnord
Membru Senior
Din: Buzau-Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 361
salutare, ce mai e de proiectul asta? am si eu materialul asemanator dar nu am avut curajul sa incep cu montarea motorului pana acum. una din volgi este acum la pregatirea pentru vopsit si cred ca e deja tarziu sa mai fac modificari in acest proiect dar poate cu a doua ...cine stie??? multumesc anticipat pentru postarile pe aceasta tema.
v.r.
_______________________________________ "Nici un progres nu e cu putinta fara conservarea valorilor, iar fara progres orice conservare nu-si atinge scopul"
Dimitrie Gusti
pus acum 10 ani
marczello_b
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857
valnord a scris:
salutare, ce mai e de proiectul asta? v.r.
Buna! Momentan proiectul este in stadiu de conservare. Masina care o detin este prea putreda in partea de jos ca sa mai fie restaurata, deci am nevoie de una mai buna. Spor la lucru! As avea nevoie de o cutie de viteze compatibila daca stie careva. Multumesc!
_______________________________________ I will rock your socks off!!!