CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Industria auto actuala este plina de minciuna si sarlatani. Din cate se vede in filmulete siguranta la volan nu a suferit imbunatatiri vizibile, doar cateva ajustari, multe airbaguri si proaste, tabla subtire, plastic mult si ...muuulta gargara despre ecologie si pastrarea mediului, polare si alte prostii pentru prostit cateva sute de milioane de oameni (doar in Europa si alte cateva tari marge vrajeala asta cu poluarea si "protejarea" omului si a naturii) ! ! !
Minciuni vandute pe bani multi , in fond am ajuns sa cred ca si industria auto e condusa din umbra , logic, unde sunt bani multi in joc intervin interesele celor din "umbra".
Din cate se vede in filmulete siguranta activa sau pasiva (..sau cum s-o numi) nu a evoluat mai deloc, poate putin insa si viteza a crescut intre timp ...deci dezastrele sunt mai atroce si accidentele mai grave.
Aceste teste sunt efectuate in anii "70s-"80s , masinile ruleaza cu 56 km/ora si se lovesc de un zid ! ! ! nu ca acum de structura deformabila Desi lipsesc airbaguri, cadre de protectie si alte prostii efectele sunt asemanatoare sau chiar mai optimiste decat cele de azi.
Volvo 244 suporta crashtest-ul la viteza de 72 km/ora ! ! !
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
pus acum 11 ani
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
structura acea deformabila are scopul de a absorbi cat mai mult din forta impactului, pana ce ajunge la habitaclu, dif. intre acum si atunci ii ca pe atunci prelua soferul si organele lui impactul chiar daca masina parea mai intacta ca cele de azi...acuma se incearca absorbirea impactului cat mai mult posibil, evident toate au o limita...daca mergi cu 200 si te bagi intr-un perete,nu prea te mai ajuta nimica pentru ca fortele is imense chiar si fara sa deschid videourile imi dau seama dupa poza ca primul "sofer" musca din volanul masini , deci ma indoiesc ca erau mai sigure...nu ca as vrea sa protejez masinile noi, dar totusi... is foarte curios in care te-ai urca pt un crash test..intr-o vechitura, sau un volvo nou nout cu toate dotarile?
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
pus acum 11 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Dumitru Tinu ...in Volvo a murit . Si ca el si altii , asa ca , cine conduce cu viteza ideala si in exact conditiile din crash teste ? Dinamica unui accident este foarte complexa si-mi aduce aminte de un banc .
Se intimpla un accident . Coliziune frontala . Politistul , intrebat de un reporter , relateaza: Priviti in ce hal este cadavrul dezmembrat al omului aflat in aceasta masina...Ei bine , el nu a purtat centura de siguranta... Reporterul : Bine dar celalalt sofer ? Politistul : Acesta ? Priviti ce bine arata !!! Nu-i rupt nimic , nici o zgirietura , nimic ...parca-i viu !!!
Concluziile le trageti singuri . Cert este un lucru :
VITEZA UCIDE !!!
pus acum 11 ani
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
tot in gluma, nu viteza ucide, ci forta generata de oprirea brusca
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Toate crash testele frontale is facuta la 60 km/h! Poate sa aiba masina si 5 stele la cresh-test, ca daca ai viteza mare tot varza se face, impreuna cu ocupantii.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
knx a scris:
tot in gluma, nu viteza ucide, ci forta generata de oprirea brusca
Chiar am vrut sa postez, dar nu-mi mai aminteam expresia exacta.
pus acum 11 ani
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Nea variantu astia cu stea in frunce din ani 50 au zone de deformare. Tot astia cu steaua sunt printre f putinii care fac simulari intre 2 masini aflate in miscare . Prefer un S (w126) din ani 80 cu 2 airbaguri decat un lighean cu 10 baloane.
ps: Cred ca suntem de aceeasi varsta , dar Nea Variantu suna bine
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!