CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexyindianca
Femeie
25 ani
Ilfov
cauta Barbat
24 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / Arhiva foto - MDE-Oldtimers Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Am o gramada de poze vechi, mare parte facute de mine. Majoritatea is alb-negru.
Le scanez si le pun aici.


Incepem cu niste poze facute de mine in anii '80.
Aveam doar vreo 8-10 ani si deja vanam vechituri, cu aparatul foto al bunicului.

Masini_vechi_in_Clujul_anilor_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Urmeaza cateva poze cu masinile din familie. Apare Trabiul albastru deschis din 1965, al buniculul (1 CJ 2799), Dacia 1100 - 1969, gri 83 (1 CJ 6029) si Dacia visinie (1CJ 3518).
Si prima mea bicicleta, un Pegas Mini alb prin 1981.
Si prima mea epava, un Renault 5 din 1972, 845 cmc, cu schimbator la bord, de culoare verde deschis, cu care studentii arabi s-au dat peste cap in Faget, apoi l-au abandonat, dar era tocmai perfecta pentru mine si eram tare  mandru de epava mea (mai am pe undeva placuta cu seriile).


Masinile_clanului_MDE



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Si niste masinarii pozate in vacante:

Masini_in_anii_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
In poza cu Trabantul, langa masina apare si bunicul meu (odihneasca-se in pace).
Un om deosebit, dar total neconformist si sarit de pe fix.
Tin minte, ca aveam vreo 8-9 ani, era vacanta de vara, parintii lucrau si eram singur cu el.
Tot repara la Dacia 1100, iar eu il tot batem la cap cu intrebari, despre mecanica.
Vizibil era iritat ca tot il cicalesc, si  ma alunga sa ma duc sa joc fotbal, cu ceilalti copii vecini, dar eu ma intorceam in cateva minute la lectia de mecanica auto.
Apoi intr-o zi cand repara la partea electrica ceva, iarasi il batem la cap. S-o enervat si in cateva ore a demontat tot cablajul electric de pe Dacia 1100 (cea din poze), apoi m-o chemat la birou in sedinta (aveam 8 ani).
Mi-a dat in mana schema electrica si un bec de proba, mi-a explicat semnele si codificarile, si mi-a zis:
“Na amu, fa-o la loc sa functioneze, daca vrei sa te faci doctor de masini si nu vrei fotbal”. El  s-o asezat la umbra cu o bere Ursus si fuma ca un turc, tigari din alea infecte Snagov fara filtru. El nu facea nimica, doar ma asista, si daca nu stiam ceva il puteam intreba, dar nu punea mana pe nici o scula.
Prima zi era groaznica, ma apucase plansul de cateva ori, dar a doua zi deja incepuse sa se aprinda cate un beculet. Dupa o saptamana, totul era la loc, fara ca el sa puna mana pe ceva. Era o vacanta de neuitat.
El cred ca se distra de minune pe seama mea, mai ales ca facuse pariu cu taicameu, ca “pustiul va repara masina” si a castigat un bax de Ursus  
Batranul era total sarit de pe fix, dar stia ce vrea si se descurca de minune. L-o fentat chiar si pe comunisti, cand era nationalizarea caselor, ca in ziua in care trebuia sa semneze actul de nationalizare s-o “accidentat” la mana si nu putea sa tina pixul in mana (asta era vineri) si le-a zis la tovarasi sa vina luni ca atunci va semna. Bineinteles ca sambata si duminica s-o insanatosit cu mana, a luat un tarnacop si a demolat casa pana la temelii. Luni cand venea comisia de expropriere, era doar un morman de caramizi, iar pe el au vrut sa-l aresteze si sa-l duca la canal


Urmeaza multe alte poze.
Mai am vreo 150 poze cu masini de raliu din anii 80-90.
Si o gramada de diapozitive color, pe care habar nu am, cum sa le transpun in format digital.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Frumoase poze, asteptam continuarea 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 11 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Foarte frumoase pozele! Si interesanta si povestea!

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 11 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
Interesant. Din cele vazute aici se deduce ca nivelul social era aproximativ mediu, spun asta gandindu-ma ca ai mei si-a cumparat prima masina in 1990 (o Dacia Brasovia sh din 1983),...in rest doar o ruda indepartata a detinut un R 10 Major cumparat de nou.
In rest doar Mobre si MiniMobre ca erau mai accesibile

Interesante pozele


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Misu , ai cumva poze cu dacii  papuc cu  4 faruri  dar rama subtire de ochelari? Sau poze cu breck-uri cu  4 faruri dar bare cromate?

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119

om_bland a scris:

Misu , ai cumva poze cu dacii  papuc cu  4 faruri  dar rama subtire de ochelari? Sau poze cu breck-uri cu  4 faruri dar bare cromate?

Cred ca am ceva, in niste reviste Autoturism.
Pe atunci, nu pozam Dacii, ca erau considerate prea comune.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Ai putea sa le pui te rog ?

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119

om_bland a scris:

Ai putea sa le pui te rog ?

Va trebui sa le caut.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
Ce frumos,mai asteptam continoarea!!!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Daca va place, atunci mai scormonim in arhiva

Raliul Avram Iancu 1987 - Festivitatea de premiere.
Locatia: Casa Tineretului.

Raliul_Avram_Iancu_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Raliul Avram Iancu 1988

Raluil_Avram_Iancu_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Raliul Avram Iancu  - 1989
Locatia: Faget, Cabana veche.

Raliul_Avram_Iancu_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Raliul Avram Iancu - 1991
Locatia: Faget, Cabana veche si festivitatea de premiere de pe Stadionul Municipal.

Raliul_Avram_Iancu_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Raliul Avram Iancu 1992
Locatia: Cartodrom, Padurea Faget-Salicea si Faget Cabana veche.

Raliul_Avram_Iancu_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Tot in 1992, trei proaspeti soferi.

arhiva foto tot 1992, trei proaspeti soferi. Admin

37.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Catarati pe Dacia Sport.
Gasca cea nedespartita: Eu, Zoli si Stelica.

arhiva foto catarati dacia sport. gasca cea eu, zoli stelica. Admin

35.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Nu va plac pozele cu masinile de raliu?  

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Nu va plac pozele cu masinile de raliu?  

Ba ne plac dar nu prea avem ce comenta .  


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
gavrisan lucian
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860

Misu de Cluj a scris:

Nu va plac pozele cu masinile de raliu?  

Cum sa nu ne placa,ce noroc cu tine,cred ca putini au poze din acele vremuri,mai vrem!!!


pus acum 11 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1781

Misu de Cluj a scris:

Nu va plac pozele cu masinile de raliu?  

Nu ne plac, ca nu se mai pot "fura"! 


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119

Werner a scris:


Misu de Cluj a scris:

Nu va plac pozele cu masinile de raliu?  

Nu ne plac, ca nu se mai pot "fura"! 

Is file de istorie valoroase, iar studiourile MDE isi rezerva dreptul de autor.
Trebuia sa le vezi pe viu acela Aro 242, cu motor central V6 Volvo, asa mergeau, de rupeau asfaltul.
Erau si Aro 10, cu motor central V6 Volvo, dar alea erau prea usoare si le fugea spatele in curbe.
Vremuri frumoase, cand inca exista Uzina Aro si aveau si departament de competitii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Aici apare celebra Olda Sport, Oltcitul cu motor central de Dacie!
Nu era prea rapida, dar era o masina de facut spectacol.
Asa drifturi tragea in curbe, de aplauda toata lumea.
Si in poza se vede cum ai fuge spatele.
Intr-o vreme era la Dacia Service pe Dorobantilor, apoi a disparut.
Parca, KNX, zice ca ar mai exista si ca l-ar mai vazut recent.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Zilele trecute am dat peste niste diapozitive facute de bunicul meu, in perioada 1965-75.
Sunt multe in care apar masini. Mai ales Trabantul si Dacia 1100 cu care bunicul meu a facut de cateva ori turul Romaniei. Vara calatorea mereu prin tara.
Apar cateva SR-uri, TV41, un TV2 si ciar si o salupa ciudata pe Dunare, care avea bord de Volga.

Drumuri_mioritice



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Foarte frumoase pozele!
Posibil ca salupa sa fi fost facuta in Urss,erau LA noi salupe cu motor de wartburg-originale.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 354
Foarte frumoase...ca o calatorie in timp sirul acesta de instantanee. Mi-am adus aminte cum prin anii 80 din cota de benzina pusa deoparte se faceau calatorii prin tara in concediu sau cand erau zile libere cu gasca de prieteni a parintilor cu trei, patru masini bineinteles toti avand numere fara sot
Super! Multumim Misu!


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1247
Pe ce drumuri au mers batranele noastre doamne candva... 

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Pozele erau facute undeva intre 1965 si 1978.
Cel putin asa presupun, ca bunicul a cumparat Trabantul de nou in 1965, apoi in 1974 l-a vandut si a cumparat Dacia 1100. In majoritatea pozelor apare Trabantul, deci, sunt facute inainte de 1974.
Pe atunci nu era cota de benzina.
Ce ma mira, ca bunicul nu era genul, care sa pozeze masini, dar si asa sunt o gramada de poze, unde in fundal apar o gramada de SR-uri. Asta inseamna ca pe vremea aia le gaseai peste tot.
Mai am si alte poze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Foarte frumoase pozele!

Trabantul nu stiu cum se comporta, in schimb Dacia 1100 asa are un apetit de urcat pe munte.... parca trage mai bine la deal decat pe drum drept.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Bunicul in anii 1950, avea un Steyr 55, albastru, ramas din timpul razboiului.
Nu sunt poze.
Doar ce povesteste maicamea, ca vara in concediu in drum spre mare tot timpul se strica Steyer-ul si ramanea toata familia in drum, in timp ce bunicul cauta ateliere unde sa repare piesele.
Apoi prin 1960 a vandut Steyerul si-a cumparat un AWO Simson nou.
Cu simsonul a umblat pana in 1965, cand a vandut-o si a cumparat un Trabant 601 nou.
Din pacate nu exista poze nici cu Steyr 55 si nici cu AWO Simson.
Cu Trabantul albastru a calatorit foarte mult.
Legenda asa spune ca si eu am fost adus acasa de la maternitate cu acel Trabant 601 albastru. Trabantul a fost vandut in 1974.
Bunicul povestea ca daca nu putea sa urce o panta mare cu trabantul, se intorcea si urca cu spatele. Daca mergea cu spatele, era de de neinvins trabantelul.
Poate ca ar trebui sa-mi cumpar un Trabi albastru din 1965 in memoria acelei masini.
Dacia 1100 era din 1969. Bunicul o cumparase de la Dej in 1974, dupa ce a vandut Trabantul.
Cu acea Dacie 1100 am facut primele lectii de condus, cand era sa daram poarta, dupa care m-o batut bunicul.
Tot pe masina aia mi-am luat primele lectii de mecanica si electricitate, alaturi de bunicul meu, la inceputul anilor '80.
Bunicul a umblat foarte mult cu ea.
Prin 1985 bunicul si taicameu au reconditionat masina, inclusiv vopsire integrala si tapiterii noi.
Avea peste 200000 km pe ea in 1990, cand a vandut-o taicameu.
Bunicul a murit in primavara lui 1989, a fost omorat de tigari, ca era un fumator extrem de inrait si asta l-o distrus.
In 1990, cand au disparut cotele de benzina, taicameu a vandut sutica. A ajuns la Huedin, l-am mai vazut prin trafic de cateva ori, apoi nu mai stiu nimic de soarta ei.
Dupa 1990 au ramas doar cele doua Dacii 1300, care mai exista si in prezent.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Si sa continuam cu inceputurile si geneza colectiei MDE-Oldtimers.
Anul 1991. Terminasem clasa a XI -a.
Tot atunci implinisem 18 ani si pe 21 mai 1991 am obtinut permisul de conducere, categoria B.
In perioada aia postrevolutionara, era la moda bisnita transfrontaliera.
Bineinteles ca m-am implicat si facem bisnita cu pantofi de Clujana, pe care o vindeam in targurile din estul Ungariei (de obicei Nyiregyhaza, Debrecen si Berettyoujfalu).
La intoarcere aduceam casetofoane chinezesti pe care le vandeam aici in Cluj.
Erau autobuze care plecau vineri dimineata si se intorceau duminica seara. Si ramaneau acolo in targurile unguresti, dormeam in autobuz. Era obositor, dar aducea profit destul de confortabil.
Asa m-am lansat ca om de afaceri postrevolutionar.
In vara lui 1991 vroiam neaparat sa-mi cumpar prima mea masina, din banii mei.
Aveam o cunostinta, nea Szabo, care avea un Trabant 600, alb, vopsit cu pensula de toata frumusetea (de fapt nici nu era asa o frumusete, ca era un cazan killerit).
Imi placea la nebunie masina aia si vroiam neaparat sa o cumpar.
In vara lui 1991, la 18 ani, dupa un an de bisnita transfrontaliera, aveam deja banii necesari pentru a cumpara "minunatia". Insa taicameu a intervenit si mi-a zis clar, ca nu ma lasa sa aduc ruginitura aia in ograda.
Eram tare necajit, ca tare mult o doream.
Dar na, m-am resemnat, apoi a inceput scoala, clasa a XII-a, trebuia sa ma pregatesc de BAC si de examenul profesional, ca electromecanic auto.
A venit anul 1992. In vara aia am luat BAC-ul, am luat si examenele la profesionala, inclusiv perinsil categoria C pe camion.
Dar tot nu aveam masina mea. Bineinteles ca bisnita pe filiera ungureasca a continuat si pana in toamna lui 1992, am reusit sa strang bani (660 de dolari) ca sa-mi cumpar o masina noua direct din fabrica.
Deja eram gata sa ma urc in trenul de Timisoara, ca sa cumpar mult ravnita masina noua de la Mecatim, cand iarasi a intervenit taicameu si mi-a zis ca nu ma lasa sa aduc un asemenea cotet in ograda, ca o sa rada de noi toti vecinii.
Asa ca s-a naruit visul de a cumpara prima masina noua la  varsta de 19 ani.
Bineinteles ca ulterior, peste ani, a venit "vremea razbunarii", cand produsele Mecatim au invadat in masa ograda... Taicameu si acuma se uita cam urat la ele.
Apoi in 1993 am facut o foarte mare prostie! Toti banii adunati in timp de aproape 4 ani, am bagat la Caritas, ca sa se inmulteasca, ca vroiam neaparat sa fac rost de bani ca sa-mi cumpar un Aro 244 nou, direct de la Campulung.
Era o avere pe astunci,un Aro 244 nou costa cat aproape trei Dacia 1310 noi.
Dar eu aveam aspiratii inalte si vroiam neaparat un Aro 244 nou.
Bineinteles ca s-a naruit tot Caritasul si s-au pierdut tot banii, iar la inceput de 1994 am ramas cu curul gol. Am invatat ca nu este bine sa fiu prea haraparet si ca este bine sa fii multumit cu mai putin, decat sa pierzi tot!
Apoi in a dooua parte ai anilor '90 au urmat anii de facultate. 
Intre timp mi-am cumparat o motocicleta CZ175 din 1961, destul de rablagita, pe care l-am reconditionat. Dar l-am vandut rapid, ca aveam nevoie sa-mi cumpar primul calculator.
A urmat un IJ 350 Jupiter 3 cu atas din 1972, pe care l-am impins pe, jos din Grigorescu, pana acasa.
L-am reconditionat si pe ala,  dar l-am vandut in 1997, cand am cumparat un Vw 1200  de culoare crem, model 1964, care ulterior a devenit "Brotacul verde"
Apoi dupa terminarea facultatii in 2002, si deschiderea atelierului propriu, a inceput faza acuta, cand colectia MDE-Oldtimers a inceput sa creasaca de la an la an intr-un ritm inspaimantator.
Asa de inspaimantator, incat chiar si eu m-am speriat de cateva ori.
Restul povestii de dupa 2005, se cunoaste deja, ca aici pe forum exista prezentari separate pentru fiecare perla achizitionata.

Zilele astea am gasit poze cu Trabantul 600, care era cat pe ce sa devina prima mea masina, dar din pacate a ajuns la Remat
Nici nu stiam ca mai exista poze.
Mi-a placut mult cotetzul ala rotunjit, de culoare alba, care scotea nori de fum albastru

arhiva foto continuam geneza colectiei 1991. terminasem clasa -a.tot atunci implinisem ani mai 1991 Admin

38.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Imi placea bordul. care avea intrerupatoare, ca o claviatura de pian.
Si geamul culisant de la usa.

arhiva foto imi placea bordul. care avea claviatura pian.si geamul culisant usa. Admin

47.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Interesanta poveste Misi.
Multi si-au luat teapa cu caritasu!!!
Si aici in Bucale&zonele adiacente era agitatie,lumea pleca cu trenu disperata sa puna bani


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Na, acum cá deja stim povestea "srtudioului MDE , stim de unde s-a pornit si unde s-a ajuns !
Cred cá suntem destul de multi pe acest site care considerám sau cel putin avem impresia cá aceste vehicole sau epave de vehicole pe care le posedám , sunt cele mai bune lucruri in care ne pot sta banii linistiti !
Si Da si Nu ! Nici eu nu sunt exceptie de la aceastá regulá generalá, unii spun cá aurul este cea mai sigurá afacere, altii de jurá pe imobile, altii colectioneazá cárti vechi, filatelisti, etc ....
Noi rámánem cu fiarele noastre, pe care le considerám jucáriile noastre!
Spor la colectie, frumoase si pozele , intotdeauná má mir cát de mult s-a schimbat lumea , din acei ani incoace.Acum cred cá toti si-ar scutura pumnii dacá ai merge cu un trabant pe sosea, eventual te-ar si obliga sá párásesti carosabiilul fiindcá toatá lumea e f. ocupatá, toti sunt persoane V-.I.P , nu au timp de pierdut, toti vor sá zboare sau sá ajungá la destinatie inainte sá fii pornit !!!!!
O lume támpitá, oarbá, haoticá, fárá idelauri, fárá valori adevárate , si multi oameni impopotánati, insá goi pe dináuntru !      


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Multumim frumos de poze , Misu !

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Niste poze cu un Daf 55.
Din cate am auzit a plecat in anii '90 in Germania.

Daf_



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Frumoasa poveste! O pasiune sincera si care ti-a adus multe bucurii. Mi-a facut o reala placere sa citesc aceste randuri. Multumim Misu ca ai impartasit cu noi aici aceste amintiri!

Modificat de Liviu-Florin (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 5320
Daf-ul ala avea transmisia aia automata Variomatic ? Parca am vazut scris automatic acolo in spate sub stopul stinga .
Motor in doi timpi...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119

gherghin nicolae a scris:

Daf-ul ala avea transmisia aia automata Variomatic ? Parca am vazut scris automatic acolo in spate sub stopul stinga .
Motor in doi timpi...

Da era variomatic. Motor boxer cu doi cilindri in 4 timpi. Seamana cu motorul de Citroen 2cv. Foarte rar model!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
micnea
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 357
Foarte faine pozele si povestirile, multumim!

Modificat de micnea (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Continuam!
Prin anii '80 era plin de epave in padurea Faget. Studentii straini se imbatau si se rasturnau, apoi abandonau masinile in padure.
In poze un R12 TL si niste ramasite de la un Peugeot 504.
Mai erau imprastiate prin padure epave de Opel Rekord D, de R16 TX si de R5.

Epave_Faget



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
O epava de Opel Ascona A, la Marisel. Tot opera studentilor arabi, care s-au imbatat si au cazut in prapastie. Masina a cazut peste 100 m in prapastie.
Epava_Ascona_A



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Foarte fain! Unele masini mi le amintesc si eu , spre ex un studnet west gerrman din karlsruhe a demontat in Hasdeu in fata cáminului 10 un Renault 12 galben phase 2, in 1986 si a fácut mai multi bani decát dacá l-ar fii dat intr-una.Tin minte cum se láuda colegilor si oarecum rádea pe sub mustatá, cá un hárb de R 12 pe care l-a cumpárat cu vreo 400 márci pe atunci a reusit sá se reáncarneze in cine stie cáte Dacii, la un pret triplu ....
Mai era in 86 un Ford Consul abandonat in stare de epavá in fata cminului de familisti , in parcarea betonatá, unul verde inchis metalizat, si eu má tot gándeam cum de nu duc acasá masinile studentii stráini, nici nu-mi inchipuiam eu pe atunci ce usor poti deveni posesorul unei masini in alte tári fatá
de ce era pe atunci in Romania .....    


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119

cv2adi a scris:

Foarte fain! Unele masini mi le amintesc si eu , spre ex un studnet west gerrman din karlsruhe a demontat in Hasdeu in fata cáminului 10 un Renault 12 galben phase 2, in 1986 si a fácut mai multi bani decát dacá l-ar fii dat intr-una.Tin minte cum se láuda colegilor si oarecum rádea pe sub mustatá, cá un hárb de R 12 pe care l-a cumpárat cu vreo 400 márci pe atunci a reusit sá se reáncarneze in cine stie cáte Dacii, la un pret triplu ....
Mai era in 86 un Ford Consul abandonat in stare de epavá in fata cminului de familisti , in parcarea betonatá, unul verde inchis metalizat, si eu má tot gándeam cum de nu duc acasá masinile studentii stráini, nici nu-mi inchipuiam eu pe atunci ce usor poti deveni posesorul unei masini in alte tári fatá
de ce era pe atunci in Romania .....    

Da, stiu acel Ford Consul verde metalizat, care era abandonat intre caminele din Hasdeu.
Avea si capitonaj de piele sintetica neagra pe deasupra.
Tot acolo, nu departe de Ford mai era si un Audi 100 C1 coupe visiniu.
Iar in Zorilor, in spatele cantinei, era un Renault 5 alb, care a luat foc si a ars.
Tot in Zorilor intre camine era si un R16 verde abandonat.
Pe str Lacrimioarelor era o epava de R15 TS galben, tot cu numere de 12B.
Iar pe str Zrinyi era un Audi 100 C1 albastru.
In Manastur vizavi de Dacia service, era o epava de Fiat Topolino verde, iar in fata la service era un Zaporojet comunar rosu.
In Faget mai era un Renault 5 verde rasturnat, un Opel Rekord rosu si un Ford Taunus alb.
Dar si in judet erau imprastiate. La Tarnita, la al doilea viaduct dupa barajul mare, era un Maserati rosu cazut in lac. A spart parapetul si a cazut in lac.
Cand era apa mica se vedea.
Iar la debarcaderul de la Tarnita, acolo in tufe, inainte de baraj, era un Syrena 105 abandonat de turistii polonezi.
Aveam un intreg carnetel in care tineam evidenta epavelor.
La alea din Cluj, noaptea dispareau piesele.
Seara, dupa ce se intuneca, mergeam pe la epave cu trusa de scule in buzunar.
De fapt mergeam mai multi. Unul statea de paza si fluiera daca venea sectoristul.
Mai am o gramada de maruntisuri in pivnita.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Foarte fain! Unele masini mi le amintesc si eu , spre ex un studnet west gerrman din karlsruhe a demontat in Hasdeu in fata cáminului 10 un Renault 12 galben phase 2, in 1986 si a fácut mai multi bani decát dacá l-ar fii dat intr-una.Tin minte cum se láuda colegilor si oarecum rádea pe sub mustatá, cá un hárb de R 12 pe care l-a cumpárat cu vreo 400 márci pe atunci a reusit sá se reáncarneze in cine stie cáte Dacii, la un pret triplu ....
Mai era in 86 un Ford Consul abandonat in stare de epavá in fata cminului de familisti , in parcarea betonatá, unul verde inchis metalizat, si eu má tot gándeam cum de nu duc acasá masinile studentii stráini, nici nu-mi inchipuiam eu pe atunci ce usor poti deveni posesorul unei masini in alte tári fatá
de ce era pe atunci in Romania .....    

Da, stiu acel Ford Consul verde metalizat, care era abandonat intre caminele din Hasdeu.
Avea si capitonaj de piele sintetica pe deasupra.
Tot acolo, nu departe de Ford mai era si un Audi 100 C1 coupe visiniu.
Iar in Zorilor, in spatele cantinei, era un Renault 5 alb, care a luat foc si a ars.
Tot in Zorilor intre camine era si un R16 verde abandonat.
Pe str Lacrimioarelor era o epava de R15 TS galben, tot cu numere de 12B.
Iar pe str Zrinyi era un Audi 100 C1 albastru.
Dar si in judet erau imprastiate. La Tarnita, la al doilea viaduct dupa barajul mare, era un Maserati rosu cazut in lac. A spart parapetul si a cazut in lac. Cand era apa mica se vedea.
Iar la debarcaderul de la Tarnita, acolo in tufe, inainte de baraj, era un Syrena 105 abandonat de turistii polonezi.
Aveam un intreg carnetel in care tineam evidentaepavelor.
La alea din Cluj, noaptea dispareau piesele.
Seara, dupa ce se intuneca, mergeam pe la epave cu trusa de scule in buzunar.
De fapt mergeam mai multi. Unul statea de paza si fluiera daca venea sectoristul.
Mai am o gramada de maruntisuri in pivnita.    

Ai vázut cá amándoi am colindat aceleasi meleaguri, si aveam aceleasi "gusturi "....in loc sá jucám fotbal ca toti ceilalti sau sá nbe petrecem timpul liber la "Croco " sau Doscotecá, eventual la Chios, umblam dupá ruginituri !Cred cá ceva a deraiat in gándireA NOASTRÁ       


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Frumoase poze si povesti. Multumesc ca le impartasesti cu noi

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Si  mai erau dozele de Pepsi si Coca Cola. Arabii le aruncau pe fereastra caminelor.
Mergeam si le adunam, le spalam si le vindeam la scoala.
Era un coleg Tibi, care era "regele" cutiilor de cola, mergea in fiecare seara pe la camine.
Ba chiar mult, le scurgea continutul si venea la scoala cu cate o doza de coca-cloa pe jumatate plin si il bea in fata noastra. Ne curgeau balele de ciuda.
Acuma pare un lucru gretos, dar erau chestii obisnuite in acei ani, in care nu exista nimic prin magazine.
Acel Ford Consul, era prost amplasat, ca era sub un bec si noaptea era lumina.
Veneau studentii arabi si ne alungau.
Aveam un coleg de liceu, care statea chiar acolo in Hasdeu.
Dar cel mai mult imi placea sa ma duc in spate la Carbochim, ca acolo era un fier vechi, unde puteai "pescui", daca dadeai cate 5 lei la paznic.
Ciudat ca unele piese ce am pescuit de pe epave, de exemplu de pe acel R5 verde rasturnat in Faget si de pe celalalt R5 alb din Zorilor, acuma peste 40 ani le-am folosit si au ajuns pe cele doua R5 pe care le am.
Ni, placuta de identificare de pe R5-ul incendiat in spatele cantinei din Zorilor.

arhiva foto si  mai erau dozele pepsi coca cola. arabii aruncau fereastra adunam, spalam Admin

55.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119
Ce ma incanta, ca si 2cvAdi avea acelasi apucaturi si obiceiuri. Chiar daca eu eram inca elev de gimnaziu, iar Adi era student, faceam lucruri similare in acelasi locuri, in acelasi perioada. Probabil ca ne-am si intersectat de cateva ori.
Probabil, ca daca facem pe atunci poze, acuma ne-am recunoaste reciproc in fundalul pozelor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Abia acum mi-a sarit in ochi topicul asta. Beton arhiva, Misu!

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Ce ma incanta, ca si 2cvAdi avea acelasi apucaturi si obiceiuri. Chiar daca eu eram inca elev de gimnaziu, iar Adi era student, faceam lucruri similare in acelasi locuri, in acelasi perioada. Probabil ca ne-am si intersectat de cateva ori.
Probabil, ca daca facem pe atunci poze, acuma ne-am recunoaste reciproc in fundalul pozelor.

Am si eu poze cu un Fiat topolino din Mánástur si lángá ea o epavá la care treceam de 2-3 ori pe sáptámáná cu bicicleta mea veche Möve , si státeam de vorbá cu neaproprietarul si vroiam nespus de mult sá-l cumpár nsá nu era de vánzare .....dar nici bani nu aveam..
Nici mácar de o mobrá nouá, darámite 50 de mii cát cerea el pe Topolinoul verde .....
Eu nici atunci nu má multumeam cu ceea ce au altii, imi trebuia neaparat o vechiturá, fiindcá ele má atrágeau
Iar in loc sá-mi petrec timpul liber la discoteca din casa studentilor sau la barul hotelului Sport sau Belvedere (cred cá asa se numea hotelul mare din deal de dincolo de Somes vs a vis de palatul telefoanelor ) eu avea, gasca de prieteni motociclisti (niciunul student, toti din cámpul productiei ) cu care in weekend sau chiar si in timpul sáptámánii státeam la taifas ori pe cartodromul din Ghgeorghieni, ori la unul din ei acasá ( Lucian, Tati, Levi, Sorin, Adi 2 , sau Gutá )

ce vremuri frumoase.....      


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48119

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Ce ma incanta, ca si 2cvAdi avea acelasi apucaturi si obiceiuri. Chiar daca eu eram inca elev de gimnaziu, iar Adi era student, faceam lucruri similare in acelasi locuri, in acelasi perioada. Probabil ca ne-am si intersectat de cateva ori.
Probabil, ca daca facem pe atunci poze, acuma ne-am recunoaste reciproc in fundalul pozelor.

Am si eu poze cu un Fiat topolino din Mánástur si lángá ea o epavá la care treceam de 2-3 ori pe sáptámáná cu bicicleta mea veche Möve , si státeam de vorbá cu neaproprietarul si vroiam nespus de mult sá-l cumpár nsá nu era de vánzare .....dar nici bani nu aveam..
Nici mácar de o mobrá nouá, darámite 50 de mii cát cerea el pe Topolinoul verde .....
Eu nici atunci nu má multumeam cu ceea ce au altii, imi trebuia neaparat o vechiturá, fiindcá ele má atrágeau
Iar in loc sá-mi petrec timpul liber la discoteca din casa studentilor sau la barul hotelului Sport sau Belvedere (cred cá asa se numea hotelul mare din deal de dincolo de Somes vs a vis de palatul telefoanelor ) eu avea, gasca de prieteni motociclisti (niciunul student, toti din cámpul productiei ) cu care in weekend sau chiar si in timpul sáptámánii státeam la taifas ori pe cartodromul din Ghgeorghieni, ori la unul din ei acasá ( Lucian, Tati, Levi, Sorin, Adi 2 , sau Gutá )

ce vremuri frumoase.....      


Da, Belvedere se numeste hotelul de pe Cetatuia. Intr-o vreme a fost rebotezat Hotel Transilvania, dar au revenit la Belvedere.
Pe cartodrom era frumos, si noi mergem acolo seara aproape zilnic cu bicicletele.
Acuma de toamna trecuta si cartodromul a fost distrus si demolat, ca vor sa faca ceva baza sportiva de agrement, SMA-ul chiar acuma se demoleaza, urmeaza si scoala de soferi ..., foarte trist.
Daca ai poze cu acel Topolino, as vrea sa le vad, ca eu nu am poze. Din cate am aflat, acel Topolino a fost vandalizat in 1989, iar in 1990 a ajuns la fier vechi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
emp
Membru Activ

Din: cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 170


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  
Matrimoniale Oradea Femei
Alegeti dintr-o sumedenie de matrimoniale oradea femei pentru a gasi persoana potrivita. Cautati prin sutele de mii de profile!

Mergi la