Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Claudiu_16 a scris:
sa nu se repete ca la lastun |
La ce te referi? Te referi, ca daca as cumpara pe cea rosie pentru piese, pe la urma m-as trezi ca ma apuc s-o fac si pe ala? Da, de obicei asa mi-se intampla. In mod clar aia de la Campeni este model rar, ca este un TS inainte de faceliftul din 1980. Asa pare extrem de ieftin la 250 euro. Dar daca ma apuc sa fac niste calcule comparative, raman pe ganduri. Sa zicem ca o iau cu 250 euro, ca nu prea vrea sa lase din pret. Apoi transport sun 1,5 lei/km nu prea gasesc. Este la 125 km de Cluj, dus intors 250 km, ala e 375 lei transportul, deci asa brut in jur de 70-80 euro. Apoi are actele pierdute, pe care ca sa le descurc si sa fac rost de duplicate, iarasi ma costa cel putin 200 de euroi. Caroseria nu e catastrofala, dar are rugina din belsug, partea mecanica nu e functionala nici ala, trebuie facuta complet tinichigeria, trebuie vopsita, trebuie refacut motorul, sistemul de franare, instalatia electrica, etc, deci ca sa fac din ea o masina functionala, capabila sa treaca de RAR si ITP, ma costa cel putin 1000 euro, numai piesele si materialele, fara sa calculez manopera. Daca trag linie, sub 1500 de euroi, nu am cum s-o scot la liman. Deocamdata i-am zis, ca daca scoate motorul si cutia de viteze, pe ala ai dau 100 euro, inca nu mi-a dat raspuns.
Apoi comparativ, in Ungaria se gasesc exemplare foarte bune si intretinute. TS-usi is rare si acolo, dar inultimul an au fost trei exemplare. A fost una rosie din 1983, functionala, cu acte la zi, dar care era tamponata din spate, pe care se cerea 300 euro, dar ala nu mi-a placut, ca din cauza loviturii a fost afectata si podeaua si probabil si puntea din spate. Apoi a fost una verde, tot TS serie limitata Saint Tropez in stare foarte buna, la 650 euro. Eu l-am negociat la 600 euro. Si inca una tot rosie cu 300 euro, dar cu motorul defect. Inca vreo 50-60 euro sa rezolv acolo cu radierea, contractul si actele sa fie ok. Transportul pe platforma ma costa in jur de 200-250 euro de la Budapesta (dus intors de la Cluj). Sa zicem ca tot cu adusul, ar fi costat in jur de 800-900 euro, dar asta inseamna ca as avea in curte o masina in stare buna si functionala cu acte in regula.
A mai fost inca una, tot in Ugaria, tot TS, dar avea probleme cu motorul, dar cu caroseria buna si cu actele la zi. Ala costa 300 euro. Si ala s-o vandut foarte rapid.
Atunci care este mai ieftina, epava cu 250 euro, sau masina cea buna si functionala adusa de peste granita cu 500 euro, plus transport ? Cand tragi linia, tot ala adusa de afara este oferta mai buna.
Bine, ar mai fi si taxa de timbru a lui peste, dar oricum deocamdata nu l-as inscrie ca nu sunt dispus sa finantez gasca de talhari, cxare ne conduc. Important sa fie achizitionata si pusa la pastrare, ca restul se rezolva in timp.
Asta ni a fost ala verde de la Budapesta, doar ca atunci cand a aparut anuntul nu aveam banii disponibili, ca atunci am cumparat 2cv-ul. S-o vandut foarte rapid. Imi pare foarte rau ca l-am ratat.
Aici ala TS saint Tropez:
36.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|