CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mariaa5
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
31 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / French corner / Restauration [longue] d'un M-461 Moderat de amb13
Autor
Mesaj Pagini: 1
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Je me décide enfin à poster quelques photos de la restauration totale d'un M-461.
Voici les étapes :

1 - Démontage
2 - Sablage
3 - Carrosserie
4 - Peinture Carrosserie
5 - Ponts
6 - Châssis : dégraissage, protection et peinture
7 - Assemblage Ponts et paquets de lames
8 - Montage moteur
9 - Electricité
10 - Assemblage Carrosserie
11 - ???


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

netrecut a scris:



11 - ???


11 - étape Paris-Dakar 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156


Cluj-Franta !


pus acum 16 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Le travail a commencé en avril 2008... déjà presque 2 ans...

Demontage Aro M-461



pus acum 15 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
On reprend un peu de service : sablage des ponts, des jantes et quelques autres pièces, puis peinture électrostatique. Un noir brillant pour les jantes, le marche-pied, tableau de bord -pour les pièces visibles), et un noir mat pour les ponts, volet de radiateur, etc (pour les pièces cachées)

La peinture au four assure une meilleure protection dans le temps -> résistance plus longue. Et la mise en application est rapide et moins coûteuse qu'une couche primaire classique (peinture primaire, diluant, durcisseur, électricité compresseur, main d'oeuvre.









pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Etape suivante : une couche de protection pour les carcasses de pont, et assemblage, après mise en place des paquets de lames...

A suivre...


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
félicitations !
il ressemble à nouveau
maintenez le bon travail !


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Merci vwtyp3variant !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Bon apetit! & travail

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Merci Misu, efectivement, tout comme toi, il faut avoir de l'appétit pour un tel travail !

pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
De travail très agréable! Sera une belle voiture

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Chapeau bas ! Felicitations !       

pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Merci pour vos encouragements 

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la