CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: miKyg_sim pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 50 ani |
|
bug_in
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 90
|
|
salut...azi am tras de urechi frantuzoaica si binenteles ca in mijlocul cimpului s-a trezit un gospodar sa ,,iasa,, de pe un drum secundar si am frinat destul de violent dupa care masina a inceput sa faca zgomote ciudate la frinare...am cocotat-o pe elevator si surpriza am dat o roata jos si...surpriza disc spart,hmmm am continuat operatiunea la restul si WTF ...toate discurile sparte ideea e ca are o saptamina de cind am schimbat toate placutele si nu erau sparte atunci,rotile nu incalzeau...care ar fii cauza! deci am cumparat 4 discuri de daciot si au mers,,ca-n germania,,
43KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Daca ai pus discuri originale de dacia... mare pacat ! Se gasesc dupa cod ceva mai calitative (gen brembo, trw)... S-au crapat "spart" e impropriu de zis, ori ca ai trecut de grosimea minima la care trebuie schimbate discurile, ori pentru ca le-ai incalzit tare si la franare ai intrat intr-o balta, socul termic crapandu-le.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 11 ani |
|
bug_in
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 90
|
|
pai brembo sint si la grosime sint identice chiar daca cele de pe masina sint folosite...
36KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
motanualb
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
|
|
Numai la camioane am mai vazut discuri "rupte" . Socul termic in 99% din cazuri le deformeaza doar . Erai incarcat ?
_______________________________________ I don't mind dust , I do mind rust!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am vazut multe, dar asa ceva nu! Tambur crapat vazusem, dar disc de frana asa rupt... Daca era disc ventilat si uzat peste masura, sa zicem ca ar fi logic sa cedeze, dar aste e material plin. Eventual, daca s-o incins tare si apoi ai intrat cu ea in zapada si de la contractarea brusca sa se fisureze. Nu s-o lovit de ceva? Nu e logic, ca sa se crepe toate! Probabil au fost suprasolicitate anterior.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Asa am patit si eu, discul era la limita de uzura, am coborat feleacul mai tare odata, iar cand am ajuns jos, am trecut printr-o balta, dupa care s-a auzit un sunet constant, binenteles exact asa s-a crapat discul, cele doua capete ale fisurii distantandu-se un pic astfel freca non stop de placuta ...
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Dar, aici s-au crapat toate cele 4 discuri deodata! Asa ceva nu se poate intampla in conditii normale!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Acuma nu ai alta solutie, decat sa le schimbi. Si altadata cand accelerezi ca descreieratu, gandeste-te ca s-ar putea sa nu ne mai opresti la timp! Este o zicala "Nu mergi mai repede, decat ingerul tau pazitor, poate zbura".
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
bug_in
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 90
|
|
pe un site francez zice ca ar fi ,,penele,, ce tin etrierul,cica sint uzate si a permis etrierului sa se rasuceasca si a plesnit discul se poate? chiar nu vreau sa ma joc cu frinele si sa ciufulesc masina chiar am prins drag de ea,chiar daca sint aicooled freak
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Schimba discurile si meri mai finut, si nu vei mai pati nimica! Nu-ti forta norocul inutil!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
bug_in
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 90
|
|
Misu de Cluj a scris:
Schimba discurile si meri mai finut, si nu vei mai pati nimica! Nu-ti forta norocul inutil! |
ok...ti-am urmarit topicul cu r15 si tin neaparat ca in vara sa ma apuc si eu de a mea...si tot nedumerit sint ce natie de r17 este am cerut detalii in franta si este gordini cu motor hemi de export ptr america..alti zic ca defapt este ts dar defapt este identic cu gordini...poate ma ajuti pe PM cu cv date ,poze...ms!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Este R 1313 , deci in mod clar un TS simplu. Motorul are chulasa de "Gordini" dar asta nu inseamna ca si masina este Gordini. R17 Gordini are codul R1317 sau R1318.
Ce cod este pe placuta de pe blocul motor? Vezi pe partea stanga sub galeria de evacuare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
bug_in
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 90
|
|
ok...merci de promtitudine si succes la traforat masinute aaa si inca ceva,uite un link primit de la francais citeste la ,,versiuni,,
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
R17 TS era si in versiune pe carburator, cu codul 807-10 sau pe injectie cu codul 821-15. Al tau este cel mai probabil 821-15, adica un R 17 TS pe injectie, de 1565 cmc.
Daca ar fi fost motor de Gordini, ar trebui sa aibe codul 844-12, tot de 1565 cmc.
A mai fost si motoare mai puternice, pe carburator de 1647 cmc, dar alea doar pe R17 seria2 si pe Fuego.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
bug_in a scris:
ok...merci de promtitudine si succes la traforat masinute aaa si inca ceva,uite un link primit de la francais citeste la ,,versiuni,, |
Ala e fix-pix, nu-i tabelul complet! Lipsesc versiunile pentru export! In Manualui Haynes e trecut tot!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
bug_in
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 90
|
|
e,asta e,ma dau batut...deci clar e TS tot imi place oricum in plan ,pe viitor ii pun carburiciuri... multumesc inca o data
|
|
pus acum 11 ani |
|
daredan
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 589
|
|
Misu de Cluj a scris:
"Nu mergi mai repede, decat ingerul tau pazitor, poate zbura". |
Buna asta!
|
|
pus acum 11 ani |
|