CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil crazylife
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Cum se fac ? jJante clasice cu capac intoare sau latite Mercedes Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
13 Todesengel
Membru Senior

Din: Bucure-shit
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1561
Masina din fotografie nu este reala , ea reprezinta un exercitiu de viruozitatea a celor ce stapinesc tainele desenului pe calculator . Web design sau cum le spune lor . Coborind din aceasta poveste grafica care se "pupa"destul de bine cu conceptia mea despre cum ar trebui sa arate o masina , as vrea sa transpun in realitatea rotile . Oare cum s-o putea face asta ?
Eu m-am gindit in felul urmator .Se culege un set de jante Mercedes cu diametrul 15" , se duc la atelierul unde se intorc jante de tabla ...pe forumul Aro 4x4 dai de el , acolo s-au dus multi si au intors jantele de Aro tip JR . La atelierul de intors jante ....normal ca se intorc jantele ,doua le facem cu "buza"mai mare si le montam pe spate , doua cu buza mai mica si le montam unde a mai ramas loc .(nu in portbagaj in locul rezervei ! ) . De ce jante pe 15" cind toti stim ca la Bot sau W114/5 cum il mai cheama sunt jante pe 14" ? Pai ca sa incapa capacele , sa ajunga pina in interiorul jantei .
Acum vin si intrebarile aferente ingineriei . Rotile pe 15 ' lovesc vreun pivot ,vreun cap de bara sau alt obstacol derivat din mecanica masinii ?Atentie , ele vor fi intoarse deci vor intra mai putin in interiorul masinii .
Alta intrebare si tare mi-ar fi de ajutor cineva care ar putea proba asta . Oare capacele de metal clasice ale rotilor pe 14 intra in scobitura jantelor pe 15" ? Are cineva ambele fieratanii si amabilitatea de a face o proba .

Fotografiile din atasamente reprezinta o janta de Mercedes intoarsa ,(lucrarea e facuta parca prin Germania sau prin USA , nu mai tin minte , am salvat fotografia demult si oricum nu are relevanta) , precum si frumosul model grafic de la care m-am inspirat .

cum fac jjante clasice capac intoare sau latite mercedes masina din fotografie este reala reprezinta

35KB


_______________________________________
Jeep...Dar am ramas fan IMS !

     Rust is not a crime !

pus acum 11 ani
   
13 Todesengel
Membru Senior

Din: Bucure-shit
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1561
  da

cum fac jjante clasice capac intoare sau latite mercedes  

27.6KB


_______________________________________
Jeep...Dar am ramas fan IMS !

     Rust is not a crime !

pus acum 11 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

13 Todesengel a scris:


Alta intrebare si tare mi-ar fi de ajutor cineva care ar putea proba asta . Oare capacele de metal clasice ale rotilor pe 14 intra in scobitura jantelor pe 15" ? Are cineva ambele fieratanii si amabilitatea de a face o proba .
.


Am avut ambele fieratanii , insa doar jante mai am . Si pe 14 si pe 15 .
Capacele pe 14 nu intra doar daca mai tai putin din ele . Din pacate sint in stiva de roti din garaj . Acum eu am numai jante de aluminiu pe masini , ca iti probam sa vezi ce si cum .Dar cu proxima ocazie , daca nu crezi , o sa iau un capac inox de W114/w115 si-l bag, cu riscul de a-l strica (bine ...am mai multe , si voi demonstra cu un capac rau .)
Dar eu cred ca ce ai postat in poza sint capace de W110/w111 si cercuri laterale tot din inox . Cred ca pe 13 intra .
Vedem ...pentru ca am si eu o multime de capace, roti si alte ,,inventii " de genul asta .
Acum...daca tot nu mai am W115 pot sa-ti spun ce si cum , fara riscul de a-mi sari cineva in cap cu tuning pe clasice .


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

13 Todesengel a scris:

  da

Poza asta e facuta in Photoshop!
Cu roata aia din fata, nu ai putea sa iei curba, ca ar freca in aripa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262

Misu de Cluj a scris:


13 Todesengel a scris:

  da

Poza asta e facuta in Photoshop!
Cu roata aia din fata, nu ai putea sa iei curba, ca ar freca in aripa.



nu neaaparat , depinde de geometria suspensiei , sunt foatre multe masini care pot vira chiar daca sunt mai lasate decat cea din poza , depinde de arcul aripii si de tipul de pneu.Cea din poza poate vira fara nici un fel de probleme , cel putin asa vad eu , roata este destul de mult in interiorul aripii .

Modificat de majestiqe (acum 11 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Vrei sa polisezi geanta de tabla si sa ii pui capac de inox?  o.0

_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la