CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Manuela25 25 ani
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 62 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Înmatriculare auto adus din Germania Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
andrei_dent
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 441
As avea si eu o întrebare , poate are cineva amabilitatea sa mă lamureasca in următoarea chestiune:
Tatăl meu vrea sa achiziționare o mașina noua de la un dealer din Germania. După cum am observat pe situri gen mobile.de, prețul este afisat in felul următor: prețul brut  si preț net (cu 19% mai mic) adică fără TVA-ul lor.
Dacă eu aduc mașina si o inmatriculaez in România, statul german îmi da înapoi cei 19%?(parca așa știam), iar odată ajuns aici trebuie plătit TVA la noi (24%)? Sau o cumpar cu pretul brut afisat de dealer si nu mai trebuie platit statului roman decat taxa de prima inmatriculare si restul? Întreb deoarece nu știu cum se procedeaza, si poate a mai avut cineva contact cu astfel de tranzacții.
Multumesc.


pus acum 11 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Pretul  netto se aplica doar daca o cumperi pe firma,acolo o cumperi fara tva,deci un pret mai mic(firma trebuie sa fie inregistrata international in romania,trebuie copii dupa cuiul firmei si delegat imputernicit de firma,procura) Vanzatorul verifica on-line cuiul si daca firma este inregistrata international,majoritatea firmelor din ro nu sunt inregistrate european(birocratie romaneasca)Nemtii sunt patiti cu fimele fantoma romanesti si acum sufla si in iaurt daca vand unei firme fantoma tva-ul se va intoarce tot la vanzator ,si acesta va platii din buzunar diferenta de pret bruto-netto.Dn cauza asta facturile cu tva se fac cu o valoare mica fata de pretul real,pentru ca vanzatorul sa riste cat mai putin .Ajuns in ro cu masina va trebui sa o inscrii pe firma si sa platesti tva-ul la inscriere,nu stiu daca mai poti sa deduci tva apoi.

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 11 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Nu cred ca nemtii iti factureaza pe firma un pret mai mic decat cel real, dar sigur dealerul iti va opri TVA de 19% pana dovedesti ca ai adus-o in RO dupa care iti trimite banii in cont.
Am primit pt. garantie o chitanta pe care scria conditiile de returnare a garantiei.
Am trimis o adresa de la firma ca am primit masina si fotografii cu ea in RO.
Unii le cumparau pentru firme din RO in Germania fara TVA si le revindeau tot in Germania.
Obligatoriu trebuie inregistrata factura in contabilitatea firmei din RO pentru ca se fac verificari incrucisate.
In Olanda am inteles ca nu se opreste inca garantia.

Modificat de as (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Garantia aia se numeste nova ,cel putin in austria,dupa ce ai facut rar-ul in romania se trimite copia dupa carte la dealer si acesta livreaza garantia in contul tau,asta se intampla doar la firme mari sau leasing-uri,firmele mari te verifica 'la sange',la parcurile mici sau mici firme nu se prea intampla lucrul asta am luat de la parcuri pe firma si in loc de 4000 pe factura treceau 1200,in caz ca nu inscriai masina pe firma lor le venea  de platit tva foarte mic corespunzator facturii de 1200

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la