CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
miKyg_sim
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Talbot Solara Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
Acum doi ani am achizitonat de la o cunostinta un Talbot fabricatie '81. Acum sunt in cautare de piese pentru a incepe reconditionarea. Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi de unde sa achizitionez piese pentru acest model i-asi fi recunascator...

talbot solara acum doi ani cunostinta talbot fabricatie '81. acum sunt cautare piese pentru incepe

53.7KB


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Era un Talbot Solara 1.6 de vanzare la Lugoj, avea multe piese la el, daca te intereseaza iti dau numarul omului sa vorbesti cu el. Vindea masina si multe piese la 600 euro neg parca.

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 11 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Am un electromotor BOSCH reconditionat , poate te intereseaza

talbot solara bosch poate

25.5KB


pus acum 11 ani
   
ova772oo7
Membru Senior

Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1375
Inca una cu codul

talbot solara inca una codul

31.5KB


pus acum 11 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
Talbotul asta nu a apartinut cumva lui Edi Pistritu?

Piese pentru el gasesti pe ebay.fr destule, numai sa urmaresti.


_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cuta forumurile si cluburile Talbot-Simca din Franta, intra in gasca lor si vei gasi si piese.
Solara este varianta sedan, a lui Simca 1510.
Era una galbena pe la remat, parca Bachus21 a pus poze cu ea.
Pe la urma Aleko a fost copiat, dupa Simca 1510 sau e doar o asemanare "intamplatoare"?
Daca se potrivesc piese de Aleko, atunci e si mai usoara sa procuri piese.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

Sechi a scris:

Talbotul asta nu a apartinut cumva lui Edi Pistritu?

Piese pentru el gasesti pe ebay.fr destule, numai sa urmaresti.



Nu ete luat din Rm Valcea de la un prieten


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

Misu de Cluj a scris:

Cuta forumurile si cluburile Talbot-Simca din Franta, intra in gasca lor si vei gasi si piese.
Solara este varianta sedan, a lui Simca 1510.
Era una galbena pe la remat, parca Bachus21 a pus poze cu ea.
Pe la urma Aleko a fost copiat, dupa Simca 1510 sau e doar o asemanare "intamplatoare"?
Daca se potrivesc piese de Aleko, atunci e si mai usoara sa procuri piese.


Ca elemente de caroserie nu se potriveste nimic cu Aleko, ca mecanica mai merge ceva de la Peugeot. Ms de sfat


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
In toamna, la rematul de vis-a-vis de poarta 4 de la ford era una identica, de culoare verde. daca nu ma-nsel mecanica este de Peugeot 505

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Are in comun ceva elemente mecanice cu Peugeot 305, intr-adevar, in rest se bazeaza pe Simca 1307/1308.

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
Partea electrica este de simca, motorul de crysler, mecanica peugeot si crysler si caroseria de talbot.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
edwscho
Membru Senior

Din: Campulung Moldovenesc/ Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 261
Am dat peste anuntul asta. Din cate stiu, jante de astea au fost montate pe talbot dar s-ar putea sa ma insel.


pus acum 11 ani
   
edwscho
Membru Senior

Din: Campulung Moldovenesc/ Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 261
Da, pe talbot horizon au fost montate.


pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
Multumesc pentru informatii, jante am imi trebuie triple si semnalizari.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

Oldman a scris:

In toamna, la rematul de vis-a-vis de poarta 4 de la ford era una identica, de culoare verde. daca nu ma-nsel mecanica este de Peugeot 505


Acela verde erea simca 1510 daca nu ma insel!


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

YoKoMy a scris:

Era un Talbot Solara 1.6 de vanzare la Lugoj, avea multe piese la el, daca te intereseaza iti dau numarul omului sa vorbesti cu el. Vindea masina si multe piese la 600 euro neg parca.


Daca ai numarul de tel ar fi super
MS


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
foaia din geam

talbot solara foaia din geam Reporter de teren

29.7KB


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

YoKoMy a scris:

foaia din geam



Ms maine il sun, sa vedem ce mai are...


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
donczym
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 415

Alex_Bordu a scris:

Partea electrica este de simca, motorul de crysler, mecanica peugeot si crysler si caroseria de talbot.


Si in urma cu 7-8 ani piesele de Talbot erau o raritate.
  Acum, depinde si ce te intereseaza. Multe piese de la partea mecanica ,ma refer la consumabile ,rulmenti, bucse, pivoti, simeringuri, segmenti, cilindri , le gasesti la orice magazin de piese auto mai rasarit, la preturi rezonabile. Totusi iti recomand ca piesele sa fie produse de o firma consacrata. Evita-le pe cat se poate pe cele fabricate in Turcia !
  Personal am avut doua Talboturi, unul cu care circulam Model '81 ,iar celalalt ( binenteles ) pentru piese Model '85.
  Impresia mea despre aceasta masina este pozitiva, cu toate ca am cam avut unele probleme cu ea. Daca ai norocul sa prinzi un exemplar ingrijit, atunci nu ai treaba .
  Caroseria : Este foarte expusa la coroziune, in special dupa ce s-au efectuat lucrari de tinichigerie ,de catre tot felul de  “meseriasi” . Trebuie sa  acorzi multa atentie la aripi, praguri, stilpi, lonjeroane. Daca nu ai contraaripi din plastic, fa-ti rost neaparat !
  Motorul : Piesa de rezistenta a Talbotului . Este indestructibil.  Nu are nimic  de-aface  cu motorul de Chrysler Horizon , in schimb este aproape identic cu cel de Peugeot 309, difera putin alezajul si prinderea  motorului de sasiu. Sound-ul  motorului,…ceva de neuitat.
     Atentie  la :     
    Suportul de prindere al motorului de lonjeronul din fata.Materialul este casant  si se  rupe  sau se fisureaza  foarte  usor  in special la  modelele mai vechi .
    Filtrul de ulei, este intr-un loc greu accesibil ,asa ca la schimbul de ulei desfa-l cu grija ,altfel risti sa rupi suportul din aluminiu.
    Baia de ulei fiind  joasa , este foarte expusa la lovituri in cazul drumurilor cu denivelari
Carburatorul Solex, este foarte economic
Cutia de viteze . De obicei se “duce” inelul sincron de la trapta  a 3-a de viteza. Aproape imposibil sa gasesti asa ceva. Cica s-ar potrivi cel de la Fiat Ritmo. Poti schimba cutia de viteze de 4 trepte , cu cea de 5 trepte de la modelele mai noi, doar daca schimbi si planetarele .
Comfort, consum, ergonomie, tinuta de drum, suspensie . De nota 10.
Puntea fata ,spate. Eiii,dupa mine aici este punctual slab al masinii. Mai exact pivotul de pe puntea fata . Din cauza eforturilor  mari care actioneaza in aceasta zona  precum si a uzurii, piesa cedeaza prin forfecare . Sentimentul este destul de neplacut  cand conduci masina in care se afla toata familia, cu 90 km/h si se rupe pivotul. Masina o ia intr-o directie ,iar etrierul cu roata in cealalta directie . Dupa parerea mea este o problema foarte grava de siguranta. Ca si o recomandare , o data la 10 ani, pivotii trebuie schimbati. La puntea din spate o atentie deosebita trebuie sa acorzi prinderii puntii de sasiu. Daca ai multa rugina s-ar putea ca buloanele de fixare (2x3) sa nu prinda nimic.
Caseta de directie. Este cam slaba, trebuie verificata in permanenta. La modelele mai noi avem servodirectie. Alta viata !
Partea electrica. La modelele vechi foarte simpla,fiabila .Nu am avut niciodata probleme . Modelele noi, au computer de bord ,aprindere electronica etc. Nu cunosc daca sant probleme.
Am tinut masinile 10 ani ,dupa care le-am vandut unui alt “talbotist”. Dupa trei luni  tipul si-a dus  toate trei masinile la Remat. A cumparat un Logan in rate. Patru ani mai tarziu, firma de leasing si-a recuperate masina…

 

Modificat de donczym (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289

Alex_Bordu a scris:


YoKoMy a scris:

foaia din geam



Ms maine il sun, sa vedem ce mai are...



Ai rezolvat ceva? Mai exista masina ?


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 11 ani
   
donczym
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 415
Apropos, vad ca masina are  numar de BOR. Esti preot ?...

Modificat de donczym (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382
este una si in Sibiu... sta pe strada in fata casei proprietarului. nu circula cu ea dar nici nu e pusa la vanzare. e inmatriculata... daca vrei pot sa incerc sa fac rost de un nr de tel.

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

donczym a scris:

Apropos, vad ca masina are  numar de BOR. Esti preot ?...


Vine de la Bordu probabil...


pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

donczym a scris:


Alex_Bordu a scris:

Partea electrica este de simca, motorul de crysler, mecanica peugeot si crysler si caroseria de talbot.


Si in urma cu 7-8 ani piesele de Talbot erau o raritate.
  Acum, depinde si ce te intereseaza. Multe piese de la partea mecanica ,ma refer la consumabile ,rulmenti, bucse, pivoti, simeringuri, segmenti, cilindri , le gasesti la orice magazin de piese auto mai rasarit, la preturi rezonabile. Totusi iti recomand ca piesele sa fie produse de o firma consacrata. Evita-le pe cat se poate pe cele fabricate in Turcia !
  Personal am avut doua Talboturi, unul cu care circulam Model '81 ,iar celalalt ( binenteles ) pentru piese Model '85.
  Impresia mea despre aceasta masina este pozitiva, cu toate ca am cam avut unele probleme cu ea. Daca ai norocul sa prinzi un exemplar ingrijit, atunci nu ai treaba .
  Caroseria : Este foarte expusa la coroziune, in special dupa ce s-au efectuat lucrari de tinichigerie ,de catre tot felul de  “meseriasi” . Trebuie sa  acorzi multa atentie la aripi, praguri, stilpi, lonjeroane. Daca nu ai contraaripi din plastic, fa-ti rost neaparat !
  Motorul : Piesa de rezistenta a Talbotului . Este indestructibil.  Nu are nimic  de-aface  cu motorul de Chrysler Horizon , in schimb este aproape identic cu cel de Peugeot 309, difera putin alezajul si prinderea  motorului de sasiu. Sound-ul  motorului,…ceva de neuitat.
     Atentie  la :     
    Suportul de prindere al motorului de lonjeronul din fata.Materialul este casant  si se  rupe  sau se fisureaza  foarte  usor  in special la  modelele mai vechi .
    Filtrul de ulei, este intr-un loc greu accesibil ,asa ca la schimbul de ulei desfa-l cu grija ,altfel risti sa rupi suportul din aluminiu.
    Baia de ulei fiind  joasa , este foarte expusa la lovituri in cazul drumurilor cu denivelari
Carburatorul Solex, este foarte economic
Cutia de viteze . De obicei se “duce” inelul sincron de la trapta  a 3-a de viteza. Aproape imposibil sa gasesti asa ceva. Cica s-ar potrivi cel de la Fiat Ritmo. Poti schimba cutia de viteze de 4 trepte , cu cea de 5 trepte de la modelele mai noi, doar daca schimbi si planetarele .
Comfort, consum, ergonomie, tinuta de drum, suspensie . De nota 10.
Puntea fata ,spate. Eiii,dupa mine aici este punctual slab al masinii. Mai exact pivotul de pe puntea fata . Din cauza eforturilor  mari care actioneaza in aceasta zona  precum si a uzurii, piesa cedeaza prin forfecare . Sentimentul este destul de neplacut  cand conduci masina in care se afla toata familia, cu 90 km/h si se rupe pivotul. Masina o ia intr-o directie ,iar etrierul cu roata in cealalta directie . Dupa parerea mea este o problema foarte grava de siguranta. Ca si o recomandare , o data la 10 ani, pivotii trebuie schimbati. La puntea din spate o atentie deosebita trebuie sa acorzi prinderii puntii de sasiu. Daca ai multa rugina s-ar putea ca buloanele de fixare (2x3) sa nu prinda nimic.
Caseta de directie. Este cam slaba, trebuie verificata in permanenta. La modelele mai noi avem servodirectie. Alta viata !
Partea electrica. La modelele vechi foarte simpla,fiabila .Nu am avut niciodata probleme . Modelele noi, au computer de bord ,aprindere electronica etc. Nu cunosc daca sant probleme.
Am tinut masinile 10 ani ,dupa care le-am vandut unui alt “talbotist”. Dupa trei luni  tipul si-a dus  toate trei masinile la Remat. A cumparat un Logan in rate. Patru ani mai tarziu, firma de leasing si-a recuperate masina…

 


MUltumesc pentru sfaturi, voi tine cont de ele.
Talbotzelul meu cand va fi gata restaurat va arata exact ca din fabrica, fara nici o modificare voi pastra si culoarea originala.

Ai avut Talbot Solara sau Horizont?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
Masina a ciuremat-o, dar omu' a zis ca mai are ceva piese trebuie sa vada ce mai are si vb la tel.

Ms inca odata pt ajutor.



YoKoMy a scris:


Alex_Bordu a scris:


YoKoMy a scris:

foaia din geam



Ms maine il sun, sa vedem ce mai are...



Ai rezolvat ceva? Mai exista masina ?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

toni-peste a scris:

este una si in Sibiu... sta pe strada in fata casei proprietarului. nu circula cu ea dar nici nu e pusa la vanzare. e inmatriculata... daca vrei pot sa incerc sa fac rost de un nr de tel.


Zimi pe ce strada este si la  ce nr, trimit eu baieti acolo!

Ms


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

classicfan a scris:


donczym a scris:

Apropos, vad ca masina are  numar de BOR. Esti preot ?...


Vine de la Bordu probabil...


Acesta este numele de familie BORDU, toate masinile mele au nr acesta!


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
donczym
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 415
Am avut Talbot Horizon . Despre Solara se spunea la vremea respectiva ca sant cu o clasa peste Horizon.
Ma bate gandul, ca in timp sa-mi mai cumpar un Talbot ,dar de data aceasta ,de la mama lui de-acasa . Sau ,cine stie poate un Omni Dodge sau Plymouth Horizon ... ( Cred ca n-am luat-o inca razna !)   
Oricum la vremea respectiva masinile au fost din toate punctele de vedere, peste colegele ei de generatie si aici ma refer inclusiv si la VW Golf1, considerat un etalon !


pus acum 11 ani
   
toni-peste
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382
Sibiu, Str. Alexandru Vlahuta.. nu stiu nr ... e in fata casei. se descurca baietii

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Putin off topic, am avut intentia ferma la un moment dat sa achizitionez de la un "domn" un Horizon 1500 SX Automatic. Avea problemele clasice modelului, dar mai gasisem una de piese. Cand a vazut ca sunt foarte determinat sa o cumpar, omul s-a sucit si a hotarat ca mai bine isi ia un tichet rabla pe ea ca sa-i ia fetei un plastic(I-am propus ca ii dau eu tichetul plus o diferenta de bani, el insa a fost ferm, voia neaparat sa o vada bucati)

pus acum 11 ani
   
donczym
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 415
Mai sant unii care numai asa isi gasesc "pacea sufleteasca" !

Modificat de donczym (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

classicfan a scris:

Putin off topic, am avut intentia ferma la un moment dat sa achizitionez de la un "domn" un Horizon 1500 SX Automatic. Avea problemele clasice modelului, dar mai gasisem una de piese. Cand a vazut ca sunt foarte determinat sa o cumpar, omul s-a sucit si a hotarat ca mai bine isi ia un tichet rabla pe ea ca sa-i ia fetei un plastic(I-am propus ca ii dau eu tichetul plus o diferenta de bani, el insa a fost ferm, voia neaparat sa o vada bucati)


Erea maro?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sunt masini interesante si solide. Si eu vroiam sa umpar un Talbot-Simca Rancho, dar tot aceasi poveste cu rematizarea

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
donczym
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 415
In Cluj stiam despre un singur exemplar de Rancho. Cam de mult timp nu l-am mai vazut. Mi-e si frica sa-mi pun intrebarea pe unde o fi ?! 

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

Alex_Bordu a scris:


classicfan a scris:

Putin off topic, am avut intentia ferma la un moment dat sa achizitionez de la un "domn" un Horizon 1500 SX Automatic. Avea problemele clasice modelului, dar mai gasisem una de piese. Cand a vazut ca sunt foarte determinat sa o cumpar, omul s-a sucit si a hotarat ca mai bine isi ia un tichet rabla pe ea ca sa-i ia fetei un plastic(I-am propus ca ii dau eu tichetul plus o diferenta de bani, el insa a fost ferm, voia neaparat sa o vada bucati)


Erea maro?

Nu


pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

Misu de Cluj a scris:

Sunt masini interesante si solide. Si eu vroiam sa umpar un Talbot-Simca Rancho, dar tot aceasi poveste cu rematizarea


Rancho e la baza Simca 1100, intr-adevar astea's ceva mai solide si mai putin ruginoase ca Horizon.


pus acum 11 ani
   
donczym
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 415
Pai tocmai aceasta era problema si la Rancho. Le "manca" rugina ca pe-o Dacia noua. Este si motivul pentru care s-au pastrat foarte putine exemplare. In randul colectionarilor, a ajuns sa fie o raritate ceea ce face ca si pretul sa fie unul pe masura !
Din cate stiu eu ,motoarele au fost doar de 1442 cmc ( ca si cele de pe Horizon), iar consumul era , din cauza caroseriei mai grele ,cu 1,5-2 l mai mare.  Masina, fiind facuta pentru fermieri ,se comporta foarte bine si pe teren accidentat avind proprietatile unui SUV, doar ca nu avea  tractiune integrala.


pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182

donczym a scris:

Am avut Talbot Horizon . Despre Solara se spunea la vremea respectiva ca sant cu o clasa peste Horizon.
Ma bate gandul, ca in timp sa-mi mai cumpar un Talbot ,dar de data aceasta ,de la mama lui de-acasa . Sau ,cine stie poate un Omni Dodge sau Plymouth Horizon ... ( Cred ca n-am luat-o inca razna !)   
Oricum la vremea respectiva masinile au fost din toate punctele de vedere, peste colegele ei de generatie si aici ma refer inclusiv si la VW Golf1, considerat un etalon !


Solara este foarte confortabil si de o rezistenta exagerata, motorul puternic. In viitor vreau sa mia achizitionez o Tagora


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Mai demult era o Tagora pe Amaradiei. Sunt ani buni de cand a disparut, probabil rematizata.

pus acum 11 ani
   
donczym
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 415
Ei,acuma daca Rancho sant masini foarte rare, apoi Tagora sant aproape inexistente. Este una pe Mobile , la pretul de 10000 euro !?

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
In Franta se mai gasesc la preturi acceptabile.


donczym a scris:

Ei,acuma daca Rancho sant masini foarte rare, apoi Tagora sant aproape inexistente. Este una pe Mobile , la pretul de 10000 euro !?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca le cauti, mai gasesti la preturi bune:

Chiar si aici pe forum era de vanzare un Peugeot 604 (practic aceasi masina, ca si Talbot Tagora) dar nimeni nu a vrut s-o cumpere si a fost data la remat


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
Am vazut masina este ok, sa vad ce fac incontinuare.

Multumesc pentru informatii!


toni-peste a scris:

Sibiu, Str. Alexandru Vlahuta.. nu stiu nr ... e in fata casei. se descurca baietii


_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
Am luat legatura cu omul si zice ca o vinde la pretul de 800 euro, acum sa vedem daca mai lasa ceva!

_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 11 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
Salut, inca un Solara Mai stiu un forumist ce are 2(unul donat de un alt forumist care-l tinea degeaba).

Si arata si bine al tau dar adevarul e ca n-am vazut cazaturi cum e cazul multor alte modele ale vremii 

Mai are cativa frati gemeni in Uk, poate vrei ceva piese pe care nu le gasesti si sa stii.

Pana la piese, te pot ajuta tot din UK am un manual perfect pt Solara si fratii ei englezi


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 9 ani
   
florin_cars
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2283
si coperta e rosie ca masina, o vrei? 

talbot solara coperta rosie masina,

49.7KB

Modificat de florin_cars (acum 9 ani)


_______________________________________
!!!!!!!!!!!!!      URGENT:


Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pus acum 9 ani
   
Alex_Bordu
Membru Activ

Din: Craiova
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 182
Nu o vreau ms mult

_______________________________________
Dacia 1300 - 1979
Dacia 500-Lastun - 1989
Renault 16 - 1967
Talbot Solara - 1981
Carpati Super - 1966

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la