CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Buna seara ! Incep prin a ma prezenta, ma numesc Cristian si am 18 ani (probabil printre cei mai tiner Retromobilisti de pe forum) si vreau sa imi prezint proaspata achizitie , un Vw Kafer 1302 din 1971 pe care l-am adus din Ungaria , intr-o stare nu tare buna , insa cu absolut toate piesele originale si de actualitate. Lovitura din spate s-a intamplat cand am scos-o din curtea de unde am cumparat-o, pete de rugina exterioare nu are prea multe insa podeaua de dinauntru lasa de dorip putin.Voi incepe saptamana asta cu reapraraea motorului care conform celui de la care am cumparat-o motorul merge 100% doar ca e nevoie de mici ajustari. Proprietarul anterior a spus ca astat intr-un garaj din 1998 pe butuci. Astept parerile voastre !
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Cand a ajuns :P am uitat sa specific ca masina se afla in Carei judetul Satu Mare ! Voi mai reveni cu poze in detaliu cat mai repede posibil deocamdata astea le am. Astept parerile voastre !
wob
Membru Senior Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Felicitari, ai o baza buna de lucru, si numai de tine depinde ce scoti din el. Trebuie sa aiba bari cu balustrade- nu ti-a dat cu masina? Spor la lucru.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
ba da, am primit absolut totul la ea, doar ca in cea mai mare parte au fost in portbagaj si in masina. Nu imi lipseste nicio piesa
douaspaispe
Membru Senior Din: Buzau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 213
Frumoasa broasca , ce motor are 1.3 sau 1.6 ?
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Este 1300, ca are doar doua fante pe capota motorului. La 1600, are 4 fante. Si e ciudat, ca nu are lampi de mers inapoi, ca la toate 1302 existau. Doar cele facute pentru Elvetia, nu avrau lampi de marsarier, ca in Elvetia erau interzise luminile albe pe sapte.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
douaspaispe
Membru Senior Din: Buzau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 213
Poate cum au fost schimbate stopurile pe spate asa a fost schimbata si capota , am avut broasca ,cu 4 fante ai aveam motor de 1.3 , nu cred ca este un argument prea valabil ,doar proprietarul ne poate spune ..
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
este de 1,3. Sincer nici nu am observat chestia cu stopurile, nu stiu care sa fie explicatia.
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
doar ca am o nelamurire daca ma poate ajuta cineva, as dori poate s aii schimb culoarea si as vrea sa stiu care is pasii ca dupa aceea cei de la retromobil sa mi-o accepte ca sa o pot inmatricula. Daca cineva a mai trecut prin chestii de genu si imi poate explica , sau cine e in tema ?
classicfan
Membru Senior Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Daca o vopsesti intr-o culoare existenta in paleta de culori din anul ei de fabricatie si pentru modelul ei, nu e nici o problema din punctul de vedere al Retromobil
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
si unde dau eu de paleta de culori a anului respectiv?
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
cristibunda a scris:
si unde dau eu de paleta de culori a anului respectiv?
Aici:
Schimbarea culorii, oricum o poti face, cand iti faci carte de identitate romaneasca. Anul trecut o costat in jur de 90 lei.
Masina ta, este cel mai probabil, facuta pentru Elvetia si fabricata in 1970 intre august si decembrie, deci deja model 1971, ca la Vw anul de model se schimba in luna august cand lumea pleca in concediu si se retehnologizeau liniile de productie.
Data de fabricatie o poti verifica in tabelele de pe thesamba.
Am si eu un 1302, tot 1300, din 1970
P.S. Documentatie tehnica gasesti aici:
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
bun. cam ce criterii trebuie sa indeplineasca sa o pot inmatricula prin retromobil? deoarece am adus-o din ungaria.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
cristibunda a scris:
bun. cam ce criterii trebuie sa indeplineasca sa o pot inmatricula prin retromobil? deoarece am adus-o din ungaria.
Pai vezi pe retromobil.ro. Acolo scrie. Dar din martie, daca se baga noua taxa, nu te costa nici taxa mai mult de 330 euro. La retromobil platesti, din cate stiu 200 euro.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
pai o sa vad, pana atunci oricum nu ajung sa o termin de reconditionat.O sa ma interesez si la cei de la retromobil . Multumesc frumos de informatii
Salut , daca vrei sa aflii mai multe despre masina ta poti face o cerere pt certificat la muzeul vw (asa poti afla culoarea originala ,anul luna ziua in care s-a fabricat si in care a iesit pe poarta fabricii, ce model ai , ce optiuni a avut masina ta , chiar si locatia unde a fost exportata) certificatul asta costa 50 de euro dar eu zic ca merita daca vrei sa o faci istorica adevarata , daca intampini probleme de restaurare poti intra pe forumul dedicat aircooled acolo vei primi majoritatea raspunsurilor legate de broscuta , si site-ul unui coleg dealer de piese pt aircooled : , sa ai spor la reconditionare
Modificat de SIV (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Ieri , prima tura cu ea nu are capetele de la toba , banuiesc ca deaia are sunetul asta "basinos". Mai sunt de facut si pe motor una alta mici regrlaje , demarorur etc.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Pentru prima tura, suna bine si se misca bine.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Intr-adevar ! am ramas si eu placut surprins , mai ales cand am vazut ca pe partea mecanica functioneaza aproape tot , mai putin frana , tinand cont ca proprietarul anterior a spus ca a stat in garaj pe butuci din `98 pana acum 2 ani si m-a asigurat ca motorul merge
motorul are acel fluierat specific broscutei =D chiar suna frumos
pus acum 12 ani
vlad_zav
Membru Junior Din: buzau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 78
e adevarat ce spune colegul
douaspaispe a scris:
Poate cum au fost schimbate stopurile pe spate asa a fost schimbata si capota , am avut broasca ,cu 4 fante ai aveam motor de 1.3 , nu cred ca este un argument prea valabil ,doar proprietarul ne poate spune ..
_______________________________________ Lasati broastele sa traiasca! Vw 1300, Bz04KZY
pus acum 12 ani
cabriolette
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Dupa cum arata la prima vedere pare sa ai destul de mult de munca. Ma intreb oare la cat ai ajuns pana acum cu investitia... Ai ceva de investit... Si nu stiu daca iesi din avantaj prin faptul ca ai adus'o din Ungaria...
Oricum, felicitari pentru achizitie si spor la treaba. 1302 e un model fain, pastreaza inca geamul clasic, dar suspensia fata e mcpherson, ai mai mult loc in portbagaj... Sunt multe plusuri...
Modificat de cabriolette (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
Ady26
Membru Junior Din: CAREI
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 86
Frumos Cristiane,insa ai grija pe sosea cu ea,ca din cate am vazut cauciucurile iti sunt de vara ))
pus acum 12 ani
vwtyp3variant
Moderator Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
uitate la serii la motor ca sa stii daca ii de 1.3 sau 1.6
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
douaspaispe
Membru Senior Din: Buzau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 213
vlad_zav a scris:
e adevarat ce spune colegul
douaspaispe a scris:
Poate cum au fost schimbate stopurile pe spate asa a fost schimbata si capota , am avut broasca ,cu 4 fante ai aveam motor de 1.3 , nu cred ca este un argument prea valabil ,doar proprietarul ne poate spune ..
este si normal .. daca dati niste afirmatii .. macar sa fie sigure .. aparentele inseala ..
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Salutare tuturor ! Trecand la pasul urmator cu Herbie al meu revin cu ceva poze de saptamana asta dupa dezansamblare si pregatire de sablare. Nu stiu daca iau o decizie buna prin facptul ca o sablez insa e nevoie sa se vada unde trebuie sudata ca sa nu mai prinda rugina ceva vreme, si pe langa astea are 5 straturi de vopsea de accea am si decis sa o sablez . Atasez aceste poze si voi reveni dupa sablare cu poze noi !
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
intradevar este mult de munca pe ea , vor fii cu siguranta multe de sudat mai ales la podea , dar incetul cu incetul sper ca voi ajunge la un final ! Astept parerile voastre !
am o firma in oras la mine unde sableaza tot felu de fiare
Poti da niste detalii?date de contact,adresa
pus acum 12 ani
hufo
Membru Senior Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3084
faci foarte bine ca o sablezi!
mare grija la presiunea aparatului de sablat. daca e prea mare, iti incalzeste tabla si ti-o indoaie.
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
mici indoituri a lasat in unele locuri insa a fost si chit mult pe ea. voi reveni cu poze sa vedeti. Iar pentru ALEX , firma la care am sablat se numeste Stahlabu Herman, se ocupa de hale . Daca vrei numere de telefon sau alte chestii anunta-ma !
zaharie
Membru Senior Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1012
nu este sunetul basinos este sunetul motorului boxer
pus acum 12 ani
Alex
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
cristibunda a scris:
mici indoituri a lasat in unele locuri insa a fost si chit mult pe ea. voi reveni cu poze sa vedeti. Iar pentru ALEX , firma la care am sablat se numeste Stahlabu Herman, se ocupa de hale . Daca vrei numere de telefon sau alte chestii anunta-ma !
da,te rog! Poti pune si un pret cam cat te costa sa sablezi broasca?
Modificat de Alex (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
0261865212 este numarul firmei iar ca si costuri ei sableaza cu 30 euro / ora . Sablatul caroseriei mele cu tot cu sasiu si toate elementele a durat vreo 2 ore si ceva, am platit 350 ron.
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Si cam asa a aratat in timpul sablarii si dupa sablare. Nu pot sa zic ca am fost dezamagit dupa aceasta "operatie" pe care a suferit-o Herbie al meu :P intradevar au ramas mixi valuri pe el posibil din cauza sablatului de la jetul puternic, fie in locuri unde a fost chituita. Ca si rugina in mare parte nu prea dar unde este cel mai grav este la praguri pe unde vine si incalzirea, ele fiind putrede. Am si comandat praguri noi si o fusta spate noua . Cu sasiul nu am inca poze, la fel a fost sablat si el si deja sudat . O sa mai revin cu poze cat de repede posibil pana atunci astept parerile voastre ! O Duminica placuta!
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
cristibunda a scris:
0261865212 este numarul firmei iar ca si costuri ei sableaza cu 30 euro / ora . Sablatul caroseriei mele cu tot cu sasiu si toate elementele a durat vreo 2 ore si ceva, am platit 350 ron.
E un pret ultra-bun! In alte ateliere, o sablare de caroserie costa undeva la 400-500 euroi! Acuma apuca-te si sufla-l cu grund, cat mai repede ca sa nu o ia rugina, din cauza umezelii din aer, apoi te poti apuca linistit de partea de tablarie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
e suflata cu o solutie speciala facuta pt dupa sablare tablaria sasiului e facuta deja, astept sa imi ajunga joi pragurile si fusta spate si ii dau bataie !
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
probabil deaia si costa asa mult o sablare in alta parte ca nu lasa urme pe caroserie, dupa cum vedeti si voi in poze a lasa mici valuri care vor trebui ciocanite putin si chituit pentru a fi adus uniform.
valurile acelea nu pot aparea in urma sablarii mai ales la o tablarie groasa ca a broscutei.
pus acum 12 ani
knx
Membru Senior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Da' de unde, alea au aparut de la sablare, pentru ca jetul a fost concentrat pe zona aceea mai mult timp
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 12 ani
emp
Membru Activ
Din: cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 170
daca erau de la sablare trebuia sa apara si umflaturi in caroserie atunci cand a dat din interior in exterior
pus acum 12 ani
knx
Membru Senior Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
tabla se valureste de la caldura disipata prin ciocnirea particulelor de nisip/sicla/etc cu cele de metal, nu de la directia jetului propriu zis !
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
este posibil sa fie si de la sablare pentru ca a avut jet puternic, dar nu e chiar asa grav , se paote remedia si macar acuma am o caroserie curata si am vazut unde a avut probleme grave.
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Trebuie avut mare grija cu ce su unde se sableaza. Si aici in Cluj este sablare bruta, cu care se curata vagoanele si betonierele. Daca iti duci acolo masina lasablat, faci mai mult rau decat bine. Eu pe ale mele prefer sa le curat prin razuire sau cu disc abraziv.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Cea mai buna curatare este curatarea chimica. Cromofag-ul face minuni . E scump , insa merita. Trebuie insistat , pentru ca unele straturi mai vechi de vopsea si chit se curata mai greu , dar merita . Astfel tabla nu este atacata de loc . Pensula , cromofag si ...multa rabdare. Estimez ca in jur de 10 litri ar fi necesar pentru o masina care nu a fost pastrata in cele mai bune conditii . Eu pe partea din fata a bus-ului meu am folosit cam 3 litri . Si au fost multe straturi de vopsea ... Dar am curatat tot , pina la tabla goala . Chiar si chit-ul s-a cojit , dar trebuie sa fie cald afara, peste 18 grade .
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
de aceea am si vrut sa o sablez deoarece si a mea avea chit mult si 5 staturi de vopsea. si consider ca asa am iesit cel mai bine, nu m-am chinuit deloc in felul acesta si s-a si curatat cum trebuie.
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
S-a indoit destul de tare, dar macar este o treaba buna (acuma e curata si se poate vedea exact ce si cum si se poate izola foarte bine). Cu ce material a sablat si la ce presiune?
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
nu stiu sa iti spun presiunea, iar sablajul a fost cu un fel de nisip da parca era praf de fier, ceva de genu, nu stiu sa iti explic exact =D
Cea mai buna curatare este curatarea chimica. Cromofag-ul face minuni . E scump , insa merita. Trebuie insistat , pentru ca unele straturi mai vechi de vopsea si chit se curata mai greu , dar merita . Astfel tabla nu este atacata de loc . Pensula , cromofag si ...multa rabdare. Estimez ca in jur de 10 litri ar fi necesar pentru o masina care nu a fost pastrata in cele mai bune conditii . Eu pe partea din fata a bus-ului meu am folosit cam 3 litri . Si au fost multe straturi de vopsea ... Dar am curatat tot , pina la tabla goala . Chiar si chit-ul s-a cojit , dar trebuie sa fie cald afara, peste 18 grade .
Dar cu unele zone de rugina mai ascunse si nu e acces de curatare mecanica,cum ramane?Eu zic ,parerea mea ca ar fi necesar si putina sablare in locurile greu accesibile.Exemplu bun este SAMBA lui Mark1 care a fost complect sablata si mai apoi curatata tabla mecanic pana la luciu cu discuri speciale.Tablaraie se gasesc destule,unele se mai pot si confectiona ,dar mai e nevoie si de multa rabdare si pricepere .In rest numai bine si spor la treaba, ca , chiar aveti nevoie la acest proiect.
pus acum 12 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Si pragurile noi ! Voi mai pune un urmatoarele zile si poza cu mai multe locuri pe unde am sudat si reparat. Sper ca peeste vreo 1-2 saptamani sa intre la vopsit !
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Revin cu noutati ! Am ajuns si la reansamblare broscutei, au mai fost sudate una alta, ciocanite una alta, mi-au ajuns si chederele noi pentru reglarea capotelor si usilor . Sper ca pe saptamana viitoare sa intre la vopsit !
mark1
Membru Senior Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 936
Ar arata si mai bine daca nu te-ai grabi!Sudorul tau zici ca pierde trenu'.Banu si la gara...Tabla aplicata,puncte de sudura..nimic continuu.Hmmm!Pacat. Ai inceput bine dar te lasi influentat de mesteri,care bineinteles,au impresia ca stiu mai bine decat tine ce trebuie facut. Succes.
_______________________________________ "mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"
pus acum 11 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
puncturile acelea sunt de alama daca nu ma insel si sunt facute pentru ca in multe locuri au fost gauri facute, iar pe usa, nu stiu daca se vede in poza dar a fost schimbata o portiune a tablei linca pe vremea cand era la proprietarul celalalt.
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Revin dupa o indelungata vreme in care am lipsit de pe forum insa cu multe progrese .voi prezenta pas cu pas ce am mai facut . In aceasta faza era gata tablaria si urma dusa la vopsit .
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
A urmat faza cand a ajuns la vopsit . muuulte kilograme de chit au urmat sa incarce broscuta.aici este cam la o saptamana dupa ce am dus-o la vopsit si am mers sa aleg culoarea.A stat la vopsit cam o luna si 1 saptamana fiind mult de facut pe ea sa iasa cum trebuie.
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
siiiiii mult asteptatul moment , deoarece eu am ales culoarea dintr-o paleta de culori nu prea mi-am putut inchipui cum va arata pe masina , insa rezultatul a fost mult peste asteptarile mele , mai ales cand am mers dupa ea la vopsitorie , a fost vopsita in Nyirbator , Ungaria .
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
Iar acum bineinteles urmeaza incet incet reansamblarea , punerea la punct a electricitatii , am facut rost si de 4 jante mai "sport" sa zic asa .Am inceput si cu tapiteria (voi reveni inca cu poze cu tapiteria).Mai urmeaza reansamblarea motorului , terminarea electricitatii si incet incet o punem pe picioare . Astept parerile voastre in legatura ea pana acum
Pacat ca n-ai lasato galben , macar lasa-i jantele originale , pacat galbenul o prindea bine .
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
cristibunda a scris:
motoru asa e cum a fost doar au fost demontate restu pieselor de deasupra lui cat timp a fost la vopsit. urmeaza reansamblat
Trebuia sa-i montezi tablele inainte s-o pui sus pe masina, ca alfel te vei chinui mult!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
altho
Membru Senior Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
Aveam pretentii la meseriasii din Ungaria... De ce au lasat nemascat cu chit ditamai petecul de tabla in compartimentul rotii de rezerva? Asta la prima poza deschisa, banuiesc ca au procedat la fel si cu alte petice mai ascunse. Sau ai nostri au chituit-o si numai ai vopsit-o in Ungaria?
pus acum 11 ani
cabriolette
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
A iesit bine, si arata mai bine pe verde!
pus acum 11 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
@ Altho , eu am spus acolo sa nu chituiasca sa ma coste cat mai putin , oricum acolo vine mascat , in alte parti a fost chituit fara probleme . Si vospitul si chituitul tot ei au facut.
vwtyp3variant
Moderator Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
no fain da hai maaah...poti mai mult decat poze de noapte
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Foarte frumoasa! Te asteptam la intalniri cu ea!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
bond 007
Membru Senior Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312
Foarte frumoasa masina;ai si de la mine un like
_______________________________________ Pasionat dupa masini vechi
pus acum 11 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
multumesc tutuor @ vwtyp3variant : vor veni si pozele pe timp de zii )
razvanstancu
Membru Senior Din: Brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 218
Frumos Bravo!
pus acum 11 ani
cristi_lupsa
Membru Senior Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
Foarte frumoasa, cu felicitari din partea mea!!! ....dar daca tot ai pomenit de pareri (ai trezit si carcotasul din mine! ) cred ca nu-i sta bine cu jentile acelea si nici cu becurile xenon (ar fi fost mai misto faruri cu lumina galbena, in ton cu varsta masinii). Fara suparare, sper!
Sa te bucuri de ea!
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
pus acum 11 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
@ cristilupsa , nu sunt xenoane si doar la pozitie este led alb. Vor fii in curand becuri galbene H4.
axxro
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1062
salut. fain broscu! jantele sunt pe 15, nu? poti te rog sa imi zici ce latime (J) si ce ET au? mersi
pus acum 11 ani
cabriolette
Membru Senior Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
cam cocotata de fata, merita sa schimbi arcurile ca sa mai coboare putin. in rest nota 10!
pus acum 11 ani
Misu de Cluj
Admin Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Nu-i deloc cocotata din fata! Arata bine asa! Nu merita "s-o trantesti", ca atunci te dai de toate gropile si pietrele de pe drum.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 11 ani
wob
Membru Senior Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Nu te supara, dar fac observatie, colegiala, despre masina, ca sa faci sa fie mai perfect. -Ornamentul capota fata, nu este pentru modelul tau, el trebuie sa coboare pana aproape de manerul de deschidere al capotei, cam la 1 cm, si nu la distanta cum e la tine.Deci rezulta si distanta mare de sus, dinspre parbriz. -Cred ca vei procura in viitror, si ornamente late de pe praguri care asa cum a acuma nu are terminatie. -Pe barile de fata si spate, vin ornamente de cauciuc, negre, care sa monteaza dupa prinderea barilor si acopera frumos suruburile de prindere, spate si fata. Sunt cateva,( fara sa trec pe interior, la care nu se uita prea multi, ca nu se vad in poze), dar care fac estetic foarte mult, (pentru cei care stiu de ele), si spre atingere de originalitatea masinii. De altfel arata bine, se vede munca fizica si investitia facuta in masina. PS. Nu pozez si cateva despre motorul masinii?
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
pus acum 11 ani
cristibunda
Membru Activ Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 164
@axxreo : et24 , J-ul nu stiu sa ti-l zic , multumesc de complimente
@cabriolette : este reglata dupa prag , adica el sa fie drept , si de aceea este un pic mai cococata insa cum zice si Misu De la cluj nu are rost sa ii las mai jos fata deoarece voi da in toate hartoapele.
@ Wob : stiu ca ornamentul nu este pentru modelul lui insa nu am gasit deocamdata pentru 1302 unul in stare cat de cat buna , urmeaza si el sa fie schimbat bineinteles si ornamentele de pe praguri vor veni in curand doar sa dau de ele. Detaliile care fac diferenta vor urma ! Voi face si poze cu motorul !
wob
Membru Senior Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Cristibunda, e foarte aproape de tine Nyiregyhaza, si acolo sunt 2 ateliere kafer cu posibilitate de achizitiona piese noi sau second, dar destul de bune. Daca vrei si nu ai, i-ti dau nr. lor de telefon si cu ei poti rezolva orice piese.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.